Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
At long last //Kajika//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: At long last //Kajika//
Hun smilede og sagde"men skal vi sige jah ? at du vil være vampyr og bare rolig alt imellem os af bånd slipper når jeg siger at jeg gir afkald på dig, men jeg skal nok lære dig om at være vampyr, ihvertfald alt det jeg ved af erfarring.." hun smilede og gik hen i mod ham og sagde"Men du skal finde dine mænd nu så, og bare rolig.... jeg skal nok dræbe dig og genoplive dig som .... en ny ung ... stærkere hurtigere udgave af sig selv" hun smilede lidt ondt og ventet....
Gæst- Gæst
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Efter noget tid lagde hun ham ned og smilede"Det dumt at stole på en vampyr" hun grinte ondt i det hun bed ham igen men slap så nær han sidste dråbe"Men.... jeg holder mit løfte" hun bed hårdt til igen ved hans skuldre denne gang og sugede til den sidste dråbe blod han havde i det .... hans hjerte var et slag fra at dø... bed hun hul i sit håndled og placeret håndledet der var bidt, nede for hans læber og så på ham i det hun smilede, da han døde da hans hjerte stoppede ville blodet ha nået ned og han ville stille dø inderligt inden i og uden på men så vågne efter få sekunder og suge fra hendes hånd, tænderne ville først komme dagen efter hvor han var helt udviklet, og der fulgte altid en ekstra evne med oven i vampyr evnerne, nogen gange to evner?.
Hun smilede sødt til ham og hviskede i hans øre blidt"drik.... kære skabning.." hun smilede lidt og så rundt i det hun kiggede op mod overvågnings kamaraene og kiggede så ned mod Scars igen og ventede, når han drak af hendes blod ville hans forvandling være færdig, så ville han sku sove når han havde suget lidt blod fra hende... hun tog ham væk fra sin arm da han havde suget nok og slæbte ham ind i en seng og lagde ham der, roligt og stille, i det hun sørget for at alt var lukket og låst og slukket lys, og gik så ud der fra og ventede de timer... han ville vågne og hans udseende og alt andet ville være forandret han ville ha utrolige kræfter. Hun kiggede undrende rundt og smilede i det hun tog fat i en taske inde på sit værelse som hun havde fået af lægerne og smed ind til Scars, en taske med blod, alle mulige blodtyper så kunne han finde den han bedst ku li af blodtype.
Gæst- Gæst
"AHHHH!!! SLIP MIG SLIP! DIT!!! ARHHH SOM DIN SKABER BE" hun ville sige befaler jeg dig at slippe mig, men hun nåede ikke at sige disse ord, hun nået klap nok at rive sig væk før han havde taget brutalt fat i hende og ? prøvede at over mande hende nærmest viste hende han var mest magtfuld men der var en ting i vampyr verden der var det bedste ved at være skaber.... ens skabning ville aldrig blive stærker end skaberen ved mindre... at Scars fik en evne ved siden af der var utrolig styrke stærkere end de fleste vampyr tilsammen som råstyrke men? der var vist allerede en der havde den i Di morga?, men vis han dog fik ild eller noget andet så var han vel magtfuld.. men dette var ikke tiden til at tænke på noget andet end at få Scars AF!.
Hun tog hårdt fat i hans hals og rev ham nærmest af sig og skubbede ham hårdt ind i muren i det hun væste højt med åben mund og viste sine hugtænder og sagde"som skaber befaler jeg dig at stoppe dette med det samme indtil din træning er på plads er du min forstået! du skal lære vampyrs regler og levevidt... jeg vil ikke se eller ane at dine tanker er så respektløse overfor mig igen! Alex!" hun smed ham hen mod den anden mur og strøg let håret bagud og satte det op i en hestehale og tog fat i tasken og skubbede hårdt hen mod hans ,mave og sagde"Spis... og styr dig ...."
Gæst- Gæst
man vidste aldrig hvordan ens afkom ville komme efter en og vise det modsatte... Hun bed sig i underlæben og sagde"styr din lyst vis du får blod lyst så kom til mig, jeg kan hurtigt dæmpe den ved hjælp af træning og blod fra mig... men så hellere ikke mere... jeg bider dig os til tider og tappere dig så du ikke er for stærk vis...... du kommer ud af kontrold forstået!" hun smilede og sagde"årh og ALEX" hun kaldte ham hans navn nu"Alex husk nu at vær en sød dreng" hun viste sin finger hvor ringen var og sagde"det kan godt være solen ikke er skadelig her nede men det er den oppe på overfladen så pas på jeg ikke tager ringen med mig ... fordi du fuld vampyr ingen blanding og dine gener holder ikke... til sollys ved mindre det en af dine evner, hvilket vil betyde du ikke har de største evner haha!" hun grinte og gik stille ud der fra og ned til lægerne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
men engle var nu os meget lette og hun var stadig en halv af hver skabning i sin krop jo.
Hun så undrende på Alex mund han os vidste det med forelskelse ? ... men som han jo tænkte gjorde han det jo, men sådan var det vel nogen gange? de lærte hurtigt selv det havde hun gjordt jo. Hun gik stille med ham der ned og slap blidt hans arm da de stod der, hun stod rank og så temmelig neutral og magtfuldt på Alex og smilede ondt i det de andre mænd stod og kiggede på dem.
Gæst- Gæst
Hun strøg let håret til siden da de havde kæmpet og tog noget blod frem og smilede"hva....? hehe er du okay" hun smilede og hun havde let blod ud af munden, hun havde ku mærke på Scars.... at han var stærk"du har 3 evner ved siden af det har næsten alle... men spørgsmålet er blot hvad dine er og hvornår de vil komme frem, men de fleste evner plejer
at komme frem når man har brug for dem eller noget? når man tænker måske at man ville ønske man ku bruge ild eller noget i den stil? eller man hvor ville jeg gerne ku se igennem mure nu`et eller andet som dette... de kommer når du har brug for dem og så når du kender dem kan du lære at bruge dem og føle efter hvordan man gør det" hun grinte let og tog halskæden på og sagde"Jeg træder af og smutter tilbage til mit værelse Sir " hun blinkede let i det hun gik hen af mod sit værelse, da hun endelig kom der ind....
Langsomt faldt hendes tshirt af hende, ned til jorden efter at være trukket over hovedet og armene, samt langsomt blev bukserne knappet op mens brusevandet brusede og ramte de hvide fliser blidt men dog med en splashende lyd. Kajika smilede i det hun tændte musikken og skruede lidt op, Shut me up. hed sangen. Hun strøg let det løse hår nu der var helt hvidt og sneplatinsk i det hun trådte ind under bruseren og lukkede de is blå dådyr øjne af hendes og det lange hoftelange hår lå ned af hendesz bryster og ryg, samt skuldre, og dryppede, mens hendes krop var våd og blev kærtegnet af dette dejlige lune lidt varme vand. Hun stod der med lukkede øjne og lyttede til musikken og smilede, i det hendes hvide tænder blev blottet og hugtænderne. Mens hendes hår blidt klistret sig til hendes våde krop fordi det selv var vådt.
Gæst- Gæst
Hun mærket stille hvordan værelset var lidt køligere men det var skam ikke sådan helt køligt for hende? hendes varme og kulde følser var lidt forsvundet? det var mærkeligt at være blanding af to døde ting men en af dem alligevel var levende så ? ting virkede i ens krop og en anden ting ikke gjorde`?. Hun fandt en pose frem lidt tid efter med noget blod O negativ og begyndte så småt at suge det i sig mens hun så undrende rundt?, *hm? syntes nu stadig som om det er der nogen der kigger?* hun rejste sig stille op og åbnede døren og kiggede rundt men ingen var på gange, så hun låste døren og lukkede den ovenlig i, i det hun begyndte at finde undertøj og tøj frem hun kunne ha på og så måske en lidt tyk trøje udenover en top denne gang så hun ikke gik for bart rundt? hun skulle jo ikke ligefrem score nogen denne her gang eller noget?.
Hun tænkte lidt på Scars og tænkte*Nøj..... han er altså blevet meget stærkere end jeg havde forventet* hun trak sine hvide trusser på i gstreng og så sin hvide silke bh, i det hun fandt den sorte top og trøje frem og lagde, i mens hun ledte efter sine hvide trænings bukser der var lidt store men skam behagelige at vade rundt i?....
Gæst- Gæst
En vred kajika gik ind og pakkede hendes sager og gik hen af mod Alex værelse og så vredt mod ham og åbnede hans dør i det hun sagde"sengen er min du kan sove på gulvet eller os kan du slåsse om den jeg ligeglad!" hun fnøs af ham i det hun fornærmet slog håret ud og strøg det til siden mod ham fornærmet og snobbet så det ud. Hun gik ind på hans værelse og lukkede døren efter sig?, han måtte selv vælge om han ville følge hende eller hva han ville?, han sku ikke prøve nummer med hende!. Hun stod der halv vred og knugede om noget metal hun stille vred som en klud, dog ikke helt så let men stadig.... Hun bed tænderne sammen og ventet til han kom ind af døren og sagde undskyld? eller om han ville slås eller han blot skred sin vej eller tog stillingen op som leder over for sit mandskab der stod ved døren til Alex og stirrede lidt skræmt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trænet og trænet og slog på alt hvad hun kunne komme til mens hun mærkede sulten stige? dog, hun slog vingerne ud til sidst og faldt ned på knæ...
i det hendes finger blødte fordi hun havde slået så meget med alt muligt, og hendes riben gjorde forbandet ondt især fordi de ikke var healet ovenlig... pludselig røde tåre... røde tåre løb ned af hendes kinder, det var blod, man græd blod det havde hun altid gjordt?.
Hun så ned af sig selv med bloddryppen på sit tøj og sig selv og strøg let hånden under øjnene og snøftede lidt... mens de dugnede vinger stille foldede sig om hende, mens tårene let landet på gulvet... hvorfor kunne hun ikke gå tilbage til at være den søde lille pige der aldrig skadet nogen eller var så stærk... fordi det kunne hun bare ikke? hvem ville dog falde for sådan en lille engle som hende og hvem ville dog ha en der var svag.
Hun rejste sig stille op og strøg blodet væk under øjnene, dog ville..... Scars ku lugte hendes blod, fordi hendes blod var engle blod inden i det ku godt være hun drak noget andet men når hun drak menneske blod blev det engle blod inden i hende... noget hun ikke havde tænkt over ? efter som hun var vand til at være alene vampyr. Hun så på de blodige hænder af hendes og hendes hår og krop var lidt blodig nu.... mens tårene havde dryppet ned af hendes bryst og hendes bukser var os blodige... hun lukkede øjnene og gjorde alt for at stoppe med at græde... indtil tårene automatisk stoppede...
Gæst- Gæst
Nikolaj gik med faste skridt gennem gangen og ud i træningsområdet, han havde travlt, en af mændene havde kort forinden faldet fra et stilads og havde slået hoved slem, han var på vej til infermariet for at se til ham da han fik øje på Alexanders kvindelige gæst eller premierløjtnan. Nikolaj gik tættere på hende og så hun var smurt ind i blod fra top til tå, han blev helt chokeret og løb hen til hende "Er du ok ehm miss kajika var det" han så på hendes øjne med et nervøst blik og ventede med at gribe fat i hende, han havde ikke lyst til at blive overfaldet af en kvinde der nær havde slået Alexander ihjel på et tidspuknt. For Nikolaj så det ud som om hun græd blod og han lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder "Det er ok... hvad er der sket hvad er der i vejen miss Kajika?", Nikolaj var nervøs hved situationen men kunne ikke lade være med at prøve at hjælpe hende så godt han kunne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» it has been so long...