Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
At long last //Kajika//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: At long last //Kajika//
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Et dybere suk slap hendes læber i det hun strakte sin arm og tog blidt fat i tempratur håndtaget og drejede det så vandet blev iskoldt, samt slukkede i det sekundt det ændret sig, Alex kunne jo bedst li kolde bad.
Hun strøg let håret til siden og kiggede rundt og en tåre dryppede ned af hendes øje, men hun tog håndklædet og strøg let den lille våde blodtåre væk og slikkede sig let om de lidt tørre læber og trådte så ud af bruseren mens hun så lidt rundt i det hun gik hen til selveste den bog hun så ALex havde gemt for hende.
Hun Betragtede kvinden i den og rødmede let i det hun berørte det og sagde"Hm? hans kone..." hun sukkede let, hun havde jo set Alex være trist... nogen gange og så var det hende han var trist over?, hun vidste ikke hva hun skulle gør men...
Hun så stille rundt og tog så nogen stramme sorte jeans på og så en stram sort top og tog halskæden Doggi tag på og gik ud til Alex. Hun gik stille ned af gangen mod ham mens hun tænkte over hvad hun mund kunne gøre. Hun stoppede op da hun kunne se ham og gik direkte hen til ham bagved hans ryg og sagde"Kaptajn" hun smilede lidt og ventede, alle så helt forskrækket mod Kajika fordi han ville jo ikke tales til... der skulle jo bare være helt ro"undskyld... min opførsel tidligere sir" hun gik let et skridt bagud og bukkede respektfuldt for ham for første gang med et strejf af rødmen hen over kinderne, skønt dette sikkert ville være sidste gang han så hendes søde og gode side overfor sig?.
Gæst- Gæst
Af en eller anden grund? så var der ikke rigtig andet at sige til Scars. Hun havde på en måde mest af alt lyst til at forråde ham men gjorde det dog ikke? hun vidste jo allerede i forvejen hvordan det kunne sætte sig som et print på folk når man forrådte dem på det groveste. Kajika gik ind på værelset og lagde sig så småt i sengen i det hun så undrende rundt og tog sig let til hovedet. Hun mærkede hånden let stryge over hendes pande og pustede langsomt frem og tilbage... mens hun sukkede og ku ikke finde frem til hvad hun skulle gøre?. hun tog sig let til de ødelagte riben der havde healet sig lidt mere her på det sidste.
Gæst- Gæst
Hun rejste sig langsomt op og så lidt Alex an og sagde"Men vis du vil slås så fint så kom an men jeg rokker mig ikke fra dette sted, tro ikke jeg er svag blot fordi du er stærk Alex... jeg er langt klogere end jeg er stærk, men jeg har altid mod og jeg vil altid ku reagere hurtigere end dig, på grund af min størrelse og min smidighed, dog ... du vil på grund af din styrelse os have ville svagheder af min evne" hun så bestemt på ham.
Hun havde set den af hendes dør hvor smadret den var?.
Hun kiggede lidt på ham igen og sagde"så hvad vil de... gør? forsvinde her fra, smide mig ud.... straffe mig? eller dræbe mig... eller blot gå? i stilhed og uden indvendinger?"
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke finde rundt i hoved og ben? hvad var hvad og hvem var hvem? hvem var hun selv og hvem var ikke?.
Hun bed sig i underlæben i det hun gik lidt rundt udenfor gangen og sukkede og kiggede rundt efter Alex? måske han var ved træning banene. hun tog der ned af men fandt ham ikke så gik hun i stedet lidt rundt og spurte her og der?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
så hun lavede dette dække dog i håb om at han gik amok på hende eller andet?... hun vidste ikke hvad han ville gøre men han ville vel ignorer hende efter dette eller være ligeglad med hende ?.
Hun så vredt mod ham og skød nogen steder om ham og sagde"Vatpik" hun grinte let i det hun smed pistolen hen i sengen og sagde"Hvad jeg vil ha hvad jeg vil tages af... Jeg vil ha en virkelig rå badass vampyr fyr, jeg vil ha en mand ikke en fucking dreng der nærmest ber om at dø og ikke kan tage selveste situationen i egen hånd og kontrollere alt med hans magt, jeg vil ha magt, penge, sex, adrenalin, vold, vildskab, lidenskab, venlighed, respekt, stolhed, hårdhed, og kulde" hun grinte let og sagde"Jeg vil lægges mærke til men os domineres, og du kan ingen af de dele lille... lille ALEX" hun grinte og gik ud fra sin kabine eller skulle til det
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sprang mod ham men kunne ikke ovenlig fange ham fordi han var nærmest over alt!?.
Hun bed tænderne hårdt sammen og råbte"forbandet kujon" hun løb væk der fra og ned til en af kabinerne og smækkede døren i og låste i det hun gemte sig under en dyne og håbede på det bedste, håbede på han ikke så hende indtil hun mærket blodet ud af munde........
*blod....* hun så rundt og mærket så ved hendes riben........... brækket i flere tusinder stykker, hun mærket smerten nu som et skud i hendes hjerte............ hun faldt direkte ned i sengen og lå der og kunne ikke rør sig, hendes riben var så smadret inden i... hun lå med blod ud af munden og ku intet gør andet end vis nogen fandt hende... hun prøvede at heale det men det var umuligt.. der lå hun i sengen og ventet..
Gæst- Gæst
Hun kunne intet gøre og ville intet gøre?.
hun hang der bare som en eller anden forvokset klude dukke mens han var aggrasiv og gjorde alt hvad han kunne for at få opmærksomhed over hvor mægtig han nu var blevet...
Hendes riben var total skadet af det store stød og hun ville ikke kunne gøre andet end at lægge i en seng de fleste uger... vis hun overlevet dette..
Gæst- Gæst
De fortalte Alex det senere næsten en halv dag efter og sagde hun lå i sin egen kabine nu og at han var nok nød til at fodre hende blod? fordi de turde ikke..
Gæst- Gæst
De tog sigte,
I mens fik kajika en hvid trøje på der var stram, man ku se forbindingen inden under, og så tog hun ellers en stram sort jakke på udenover, der var rigtig hot at se på, men os varm med pels krage foroven falsk.
Hun tog så jeans på og nogen støvler så hun ku holde varmen i det hun stille gik op på dækket og så videre til hvor Alex og de andre var, dog... stivnede hun da hun så at de ville skyde bjørnen. Hun tog hårdt fat i geværet og smadret det ned i jorden og så advarende på ham i det hun sagde"skyd den ikke" hun forsvandt og lidt tid efter var hun nede ved den store bjørn. Hun smilede let og nussede den ved ørene, alle dyr ku mærke en god leder eller blot styrke i ethvert væsen, og den ku mærke kajikas gode side, og så havde hun faktisk set denne dejlige bjørnemor før. hun smilede sødt og nussede den lidt ved øret i det hun så på sælen den havde fanget og så lettere surt mod Alex..... dog.. han havde jo ikke skudt efter den?..
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Indbrud Hos Kajika (Kajika=Privat)
» it has been so long...
» //Kajika //
» Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet