Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et underligt møde i Kirken - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et underligt møde i Kirken

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:40

Taylor hvæsse"aldrig"lød det koldt fra hende hvorefter hun slap rustningen som smeltede, hun hørte et sus og vendte sig mod den flyvne bænk, hurtigt fik hun skabt en perfekt pil af ild som hun kastede mod bænken, den borede sig ind i bænkens træ og lod træet brænde op imens hun hvæssede koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:46

Der efter kom der 5 bænke flyvende mod hende, Sewa lege med hende , vil se om hun kunne klar det og at hun kunne slogs ud så hun kunne få slave mærket , hun lagde hovedet på skrå , "Mr. Luke , hvor længende tro du hun kan holde til det" hun snakke som om hun ikke var der , bamsen svarede bare " 1 minutte Malady, hun er ikke dig værdig" hun så mod Bamse "Jeg tro mere, hun er en spændende person"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:54

Taylor hvæsse da flere bænke kom mod hende, hun lod klørne forsvinde hvorefter hun lavede nogle håndbevægelser hvorefter en stor ildkugle kom frem i hendes hånd, hun kaste den mod bænkne som brændte hurtigt op, hun hvæsse koldt og så rundt for at se hvad der nu kom mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 22:58

Til hendes overaskelse var det Sewa som slog mod hendes ansigt, Sewa var overnaturlig stærk og selv en vampyr vil få en flyve tur ved hendes styrke, hun smilede bare roligt til hende , hendes bamse sad hvor hun havde været før og så på dem med rolige øjne "Malady, de er skør" selvom Sewa var dårlig i nærkamp, kunne hun var på nivea som Taylor ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:08

Taylor så overrasket på hende og fløj baglænds og vælte ind i et par bænke som knække sammen, hun satte sig langsomt op og hvæsse koldt"du skal ikke få mig"hvæsse hun og lavede en flamme formet som en kugle så hun var klar til at kaste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:12

"nåh ikke" deres øjne havde mødte hianden i denne lille sekundet "vi fik øjnekontrak min kære" hun nippes med fignerne og Taylor kunne ikke rør sig "Jeg var ikke ud på at skade dig, mere at få din øjnekontrak" hun var tilfreds, hun vil første kunne kom ud af den efter 10 minutter da hun var fuld dæmon, normalt 15, men da hun var ilddæmon gjorder det hende stærkere, "det må du undskyld min kære"

//du kan ikke undgå hendes øjne derm, sorry .. håber det okay ... ///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:18

Taylor hvæssde da hun prøvede at komme op men ku ikke styre hendes krop og ildkuglen forsvandt og hendes øjne blev igen gule, hun så vredt på pigen foran sig"stop det her"snerrede hun surt"og lad mig være"tilføj hun koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:24

"Nop. det er du for spændende til" hun nærmende sig hende og sætte sig ved siden af hende. hun tog hendes arm og så på hende "vi kan lege videre bagefter, vis de ønsker" hun skær sin hånd og lod den på Taylor arm i toppen og sagde nogle ord på latin, hun flyttede hånden og hun bare nu slavemærke, der gik næsten 10 minuter inden hun var færdig...
Hun rejste sig "Nu tilhøre de mig " sagde hun med en overstemme . bamse så sur ud oppe ved orgelet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:29

Taylor hvæsse af hende også vredt ned på mærket på hendes hånd"fjern det der"svaredehun vredt og prøvede at komme op men ku ikke endnu"jeg skal sgu ikke vær din slave og heller ikke din kære"hvæsse hun surt og sendte hende nogle kolde dæberøjne, hun ku ikke fatte at hun var slave det var hende der sku være herre og var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:38

"forsent lille ven, du bære nu mærke og tilhøre mig, du kende vel reglerne, så opfør dig pænt" et smil kom frem på hendes læber hun sætte sig på en bænk og så mod tayloer "dette bliver interessert , hun lad hovede på skrå og så på hvordan hun kæmp mod det hele, selvom det ikke vil lykkes for hende "Vis de opfør dem pænt skal jeg nok være en god mester, men vis ikke så " et skummel smil kom frem "Bliver det meget sjovt" hun nyde dette, men hendes blik og øjne var kolde og rolige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:51

Taylor så iskoldt på hende"sku jg behandle dig som mi herre, drop det der"snerre hun koldt sku hun forlade sin lejlighed samt kat og kvælerslanger samt sine fugleedderkopper nej ikke tale om at det sku ske, hun hvæssse lidt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 23:55

"hvem har sagt jeg havde behøv for dem hele tiden, jeg vil tilkalde dem vis jeg skal bruge dem" hun så på hende. mærkede var nu færdig og fast sidende "Så er de min" sagde hun veltilfreds, hun rejste sig op og kastede en mobil hentil hende "ringer til dig på denne her" hun så mod bamsen "kom Mr. Luke" han kravelede ned og op i hendes armende , hun begyndte at gå... Taylor var fri nu fra styring, men mærkede var fast sidende og aktiviet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 0:30

Taylor hvæsse men tog dog mobilen og lag den i lommen hvorefter hun rejste sig op da hun gik"møg"hvæsse hun hvorefter hun selv gik mod udgangen dog hev hun mobilen op af lommen og katede den ind i en væg før hun gik vidre mod udgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 8:50

"Jamen min kære dog" hun vendt sig mod hende da hun havde kaste den, den var ikke i stykker og pludselig bliv Sewa stemme giftig og uhyggelig som en herre snakke til sin slave "Jeg vil kalde dem på den, så hold mobil på dem, frøken", hun vendte sig igen rundt og gik denne gang ud af porten med sin bamse i hånden og var væk var hun, selv hendes duft

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et underligt møde i Kirken - Page 2 Empty Sv: Et underligt møde i Kirken

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum