Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Rain is falling from the Sky ::: Keith
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Rain is falling from the Sky ::: Keith
Sted : Skoven
Omgivelser : ingen i nærheden kun fulge nogen gange
vejr : lettere roligt, med regn der falder smukt ned på bladene men der et sted hvor der helt ly for regnen, midt i ved et stort bredt 20 meters areal, en rund cirkel med træer der skygger over jorden.
Karin lå stille inde midt i skovens dybe med sine sterin lys nærmest sat fast på trænerne hvor de kunne, mens bunden var der lagt et tæppe i sort på, der lå hun i ly for regnen, der var træer der trækkede over hinanden og derfor ramte den forfærdelige regn ikke hende. Man kunne se det smukke lange hår lå ned af hende, sort og smukt, hendes øjne var violet lilla, og hun havde sorte shorts på med en hvid top, og hvide løs hængende seler mod selveste hendes lår og så en sort jakke uden over sig, og så en halskæde med et kors hængende ned af halsen, dog ikke fordi hun var kristen og det ku man os se at halskæden blot var til pynt. Hun smilede stille i det hun lå der med en smuk sort pjuskede hale der var lang og katteligende, og lange smukke sorte katte øre, samt lidt spidse hjørnetænder nuttet og ikke vampyr agtig men mere dyriske.
Gæst- Gæst
Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun roede sig lidt i håret i det hun sagde"undskyld før.. jeg bare ikke så glad for overraskelser eller indtrængende" hun så lidt ned og sagde"og undskyld det med Eeeww.. jeg ikke sådan helt til du ved, sådan nogen nusse ord... og jeg ligner ikke andre her i byen jeg meget mere unik netop på grund af mine gen fejl" hun fik katte øre og hale igen lidt efter og så temmelig strengt på ham og sagde"Hm fra england siger du? intressandt"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mens hun berørte hans dejlige hår.
Hun silede og berørte det lidt igen og igen og sagde"deeeeeejligt" hun havde dog ikke ødelagt det"er det ægte rødt eller farvet??"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tændte lyset og det lyste smukt op"hvad syntes du?" hun smilede og slap let hans hånd hun havde holdt i et stykke tid nu og satte sig på en af de bløde lidt sofa ? biograf agtige stole?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun betragtede dog Keith lidt i det et skjult smil kom frem på hendes læber og hun berørte hans dejlige kind lidt mens hun studerede hans udseende og sagde"du ligner faktisk os meget et dyr sådan uden at forvandle dig og altså ikke på den dårlige måde men du har virkelig det der mink agtige udtryk eller måske en tiger egenlig??" hun grinte let og smilede dog sødt til ham så han vidste hun ikke mente det ondt.."så? her er vi nu... den forladte Theatre... den er virkelig varm når det snekolde vinter og så den dejlig at udforske" hun smilede let og sagde"Hmmm? kunne du egenlig godt tænke dig at komme med mig hjem?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Karin hoppede let ned af scene elegant og landet på begge føder stående og vendte sig så om mod Keith og smilede i det hun begyndte at vende snuden hjem af"så Keith ? ham der Scars hvor er han egenlig fra" så vidt hun huskede havde han snakkede om sin onkel Scars?" kan du slet ikke bo ved ham eller noget,fordi det synd du skal bo på gaden syntes jeg"?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Karin rødmede let og smilede så sødt til ham og pegede over på den anden side af gaden"der bor jeg"hun gik der hen hurtigt og tog nøglerne frem og låste op til indgangen i det hun sagde"kommer du med op?" hun gik oven på kun 2 etager og stod så ved døren til sin lejlighed nu og låste op, mens hendes hjerte hamrede i mod hendes bryst som ville hjertet bryde igennem ribene og brystet med?, hvorfor bankede det så hurtigt mund?.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» When the last teardrops falls - Keith
» en nat i parken Keith(privat)
» Music and lonelyness //Keith = Privat//
» The Test of Loyality! ((Keith//Privat))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips