Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rain is falling from the Sky ::: Keith

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 23:10

Karin så på det og sagde"Wauw ! hvor ser det smukt ud" Hun smilede virkelig sødt til ham i det han satte sig ved hendes side tog hun i mod tallerken og begyndte stille og roligt at spise sammen med ham. Hun grinte let da han sagde det om hans tshirt og nikkede let"tja? jeg må sige der var da lidt en mærkelig lugt ? mellem os " hun blinkede drilsk til ham i mens hun spiste videre, dog fik hun hurtigt sunket det hun lige havde taget i munden da han spurgte hende angående hende og piercinger , mens han lagde hans hånd på hendes lår og kørte den op af. Hun rødmede dog ikke denne her gang men tog let hånden for munden og hostet i det hun havde armen foran de smukke læberne nu og sundet sig let i det hun sagde"Øhm... Øh... Øhm .. ? Nåårh om jeg har, nej desværre ville gerne ha en? måske... spiderbite det to ringe eller to kugler der er ved siden af hinanden på underlæben i den ene side? eller os tænkte jeg på navle piercing? eller... Hmm anglebite? .... men jeg dog ikke sikker, jeg kan sikkert ikke bære piercinger? " hun grinte let og sagde"Hva med dig? hva tror du vil klæ mig" hun havde dog os tænkt på en tunge piercing men det var der så mange der fik og man snavede vist os dårligt med sådan en. De violet lilla øjne betragtede blidt Keith i det hun så hans finger og sagde"Ug.. Keith har du skåret dig!?" hun rejste sig let op i det hun tog om hans finger blidt og fjernede køkkenrullen og sagde"kom jeg har plaster her ude" hun smilede sødt og selv om han kun havde skåret salat så ville hun alligevel lige tage en ransende serviet der ransede hans sår og bagefter tog hun et plaster på hun havde skåret så det passede til såret, i det hun satte det om hans finger "sådan der søde" hun smilede sødt og sagde"du burde passe bedre på" hun strakte sig let op til det øverste skab igen mens hun stod på tær og lagde førstehjælps kassen på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 23:31

Keith kiggede lidt vorderende på hende inden han med en halvejs alvorlig stemme sagde "Nah... en piercing er måske ikke lige dig, jo altså en navlepiercing ville nok være bedst, dit ansigt er for pænt til en piercing", han rødmede lidt og kiggede ned i bordet, var det ikke lige en meget elendig kommentar han var kommet med? ohh jo det var, han var jo helt ude af den når han skulle snakke med hende og han kunne faktisk godt lide det på en eller anden måde, hun havde bare noget over sig der gjorde det svært for ham at snakke ordenligt. Keith blev først overrasket over hendes store udbrud over hans lille rift i fingeren, men lod hende da gøre såret rent, for hvor ofte havde han ikke været nød til bare at stjæle en bid af et lan et eller andet sted for at få sig noget gaza til de sår og rifter der opstår når man lever på gaden. Keiths øjne blev store som tallerkener da Karin strakte sig efter det øverste skab, fristelsen var bare for stor når hun stod der på tær og rakte op mod den øverste hylde, han gik langsomt helt op til hende inden han krammede hende bagfra og bed hende en lille smule i øret, hans venstre arm kørte op under hendes bluse mod hendes bryster og den højre ned mod hendes underliv, alt dette foregik samtidig med at han kyssede hende intenst på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 23:47

Karin stivnede let i det hun mærkede Keith mod sig og slap et let"Ah" I det, det lød stønne agtig men dog os overrasket over han pludselig sådan? kom tæt på hende og pludselig stod hun der og blev ravet på. Hun vendte sig hurtigt om i det hun så på Keith med de store violet lilla øjne og så rigtig uskyldig ud og rødmede over kinderne blidt mens hun rykkede sig lidt væk dog ikke afvisende men flovt og det så lidt udfordrende ud til at hun ikke var så let at få fat i som en hver anden måske? dog var hun opnåelig især for ham"Keith dog... øhm? .... måske vi burde ? tage ned og få købt noget tøj til dig... eller UH! hva med... øhm vil du med mig ned og få lavet en navle piercing nu? fordi vis du forsvinder tør jeg ikke få den" hun grinte let og tog sin jakke hurtigt på og gav Keith hans i hans arme der blot stod ud i luften og manglede hendes krop mellem sig? hvilket så ret så sjovt ud, dog... sku hun jo vise mave overfor Keith? når hun skulle ha navle piercing... men ... stadig? det faldt hende lige ind??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 0:00

Keith stod der bare lidt med en følelse af at være blevet afvist på det kraftigste, men det frembragte ikke andet end et smil hos ham, det viste jo bare at hun ikke var nem og at der var meget mere ved hende. Keith svingede hurtigt hans jakke om skuldrene inden han tilbød hende hans arm, "Skal vi gå?", han skulle lige til at åbne hendes dør inden han kom til at tænke sig om "Ehm... hvor havde du tænkt dig at få det ordnet?", han grinede stort til hende, han kunne jo ikke bare have marcheret ned på gaden for då ikke at vide hvor han skulle gå hen, det havde jo unægteligt set helt utrolig dumt ud. Keith kiggede lidt på hende med store spørgende øjne, men lige pludselig lavede han et nys og forvandlede sig spontant til sin minkform, det måtte have set hysterisk sjovt ud, Keith rullede rundt på gulvet mens han lavede en lyd der vel kunne forbindes med et lille dyr der grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 0:08

Karin tog i mod hans arm og sagde"Hmmm kender en der lægger nede af gaden faktisk vis det iorden han er virkelig! god og så han ung og han er ligeblevet læret op i det hele faktisk af hans mester, der på ferie, så han passer biksen? så vidt jeg husker ? det fortalte min veninde mig nemlig hun har fået lavet sin læbe piercing der inde nemlig" det var en ung fyr på de 22 der arbejdet der inde og styrede hele biksen nu når lære mesteren var taget på ferie fordi han endelig var helt lært op.
Dog viste hun ikke om Keith var den lidt jalouxe selv om de ikke var sådan sammen? han havde jo ikke spurgt hende i nu?... dog... var de på en måde sammen? så om han ville syntes om at en anden måtte rør hende i længere tid end ham og så en ung han ?.
Karin tog let Keith op og lynede sin jakke og gik med ham der, hvor hun havde lynet jakken til brysterne dog uden at tænke på at keith var mandelig faktisk????... men han var der hvor hun havde lynet til og så holdte hun ham lidt oppe mens han var der.
Hun smilede fordi han var inde under hendes jakke og gik så hen mod pierceren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 0:24

Keith ligende bare et hvert andet nysgerrigt kæledyr da Karin trådte ind i butikken, han havde verdens bedste udsigt ligeder hvor han var så han bekymrede sig ikke det mindste før han så den mand der skulle give Karin hendes piercing. Keith kunne mærke hvordan jalouxisen steg i brystet på ham i takt med at han fik et nærmere og bedere syn af fyren, han var en høj latino type med langt hår, han var lidt for pumpet og havde en af de der åndsvage hajtænder i en halskæde. Keith ville elske at bide ham i øjeblikket, men han følte sig forpligtet til at opføre sig ordenligt på grund af Karin. Keith sprang ud fra Karins jakke og landede elegant på den disk hvor manden stod bag, han vimsede lidt rundt på bordet, mens de små sorte øjne indtregene stirrede på pierceren, han viste ham hans tænder lige så snart han kunne uden at Karin ville se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 0:37

Karin så på pierceren i det hun snakkede om prisen og hun ville få en smuk ægte sølv stang igennem med en kugle der ville være rund og med en dirmandt inde i den runde kugle. Karin smilede og gav ham pengene i det hun fik afvide hun skulle trække op i trøjen dog kun så han kunne lave det ved maven længere sku hun ikke trække op.
Hun trak stille dog genert op i sin trøje i det hendes smukke stramme ikke pumpede eller trænede men stramme mave kom frem, og den så virkelig kvindelig og smuk ud, lettere kulørt men ikke for meget Karin havde altid være til Bleg skønhed? på en måde, dog ikke for bleg.
Hun smilede i det hun lagde sig ned og manden så undrende på? minken i det han lavede piercingen, og smilede"Den klær dig" Karin smilede sødt "tak" hun rejste sig stille op efter hun havde fået den lavet og så på den i det hun sagde"Wauw...." hun tog sin trøje ned over den men syntes det stadig var før øm så hun bandt trøjen direkte over navlen og tog jakken ud over og sagde"Kommer du Keith" hun smilede i det hun tog ham op og sagde farvel til pierceren og tog så hjem af igen"Er du okay Keith??" hun smilede sødt og nussede let Keith på hovedet i det, de endelig kom hjem til hende og hun slog sin hale og øre ud igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tors 27 Jan 2011 - 21:07

Keith kiggede på pierceren og hvæsede som en sindsyg af ham da han skulle til at røre Karin, han kravlede helt hen på kanten af disken så han næsten kunne bide manden, *Hænderne væk* det var det eneste Keith kunne tænke ligenu, han havde en brusende følelse af utæmmelig vrede mens manden rørte ved hende, men han gjorde alt hvad han kunne for ikke at gå amok og begynde og bide ham eller gøre noget andet dumt foran Karin, han havde ikke lyst til at hun skulle se ham som den jaloux type også selvom det nok var lidt for sent efter hånden. Keith prøvede at koncentrer sig om hendes piercing i stedet for manden der rørte ved hende, han kunne meget godt lide den også selvom at han nok havde foretrukket en der ikke havde været så pop agtig, noget med et dødningehoved eller et kors havde været meget federe, men nu var det hendes og ikke hans piercing så han kunne ikke så godt bestemme det for hende. Keith skuttede sig lidt ind til hende da hunrejste sig for at gå og samlede ham op, han klemte sig helt ind til hendes bryst, det var måske en lidt vild opvisning af affektion, men han kunne bare ikke lade være, over hendes skulder hvæsede han og viste tænder til pierceren der blev lidt bleg i ansigtet af at se på det aggressive lille hvide dyr. Keith smilede til hende inden han med en meget spinkel lille stemme sagde "Jeg... Jeg har det fint, han... ehm jeg kunne bare ikke lide han rørte dig", den lille hvide uldtot han var kiggede lidt uroligt væk fra hendes øjne, ligesom når en hund ved den har gjort noget dumt. Keith sprang ud af hendes arme da døren gik op, han løb over til sofaen og puttede sig i puderne han gjorde ligesom en kat og stod og joggede lidt i en af puderne inden han lagde sig ned og kiggede på Karin, "Ja, det er de færreste Animagus der kan snakke når de er i dyreform", han regnede med at hun ikke havde forventet at han var i satand til at snakke mens han var det lille hvide dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 11:25

Karin så let på ham og sagde"det gør intet, det var nu sødt dog... pas på med ikke at ende med at angribe en ? en eller anden dag søde" hun grinte let og tog så jakken af og lod sin trøje blidt dække hendes mave igen, dog så hun let på Piercingen igen og sagde"så.... hvornår kan man skifte den her ud egenlig? den der start ting?" hun smilede sødt, fordi i starten var der kun to at vælge imellem en med en sten i eller en der blot var ren sølv med en sølv farvede rund kugle desværre. Hun så let på den og sagde"det kunne nu ha været fedt vis han havde haft flere sten at vælge imellem som sort eller Hmm? en mørkerød sten" hun smilede kært og så lidt på Keith og sagde"sig mig????? little mink skal du ikke snart forvandles tilbage ?" hun grinte let i det hun lagde sig blidt ned og slappede let af.."mmmhhhh dejligt at være hjemme igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 20:58

Keith kravlede langsomt op af hendes ene ben og videre ud på armen for ikke at komme til at træde på hendes ømme mave, han kom op til hendes brystkasse og lagde sig mageligt på hendes bryster, han smilede til hende mens han rullede sig sammen "Giv det en uge eller to... og du skal huske at dreje lidt på dem engang imellem så hullerne ikke gror til". Keith skuttede sig lidt og lagde sig så han kiggede lige ind i hendes øjne, han blinkede med det ene øje og smilede igen så man kunne se de mange skarpe tænder i hans mund, han rullede ned fra hendes brystkasse så han røg på gulvet med et lille overlagt bump, få øjeblikke senere kom Keiths hånd til syne og det nu liggende lange hår gik ham til skuldrene, han rejste sig og straks sig så alle knoglerne i hans ryk poppede "Åhh gud *knæk* jeg får altid knas med ryggen når jeg forvandler mig for hurtigt eller bliver i dyreform for længe", han stod og krummede ryggen noget mere mens han smilede til Karin "Får du aldrig ondt når du forvandler dig, altså når du lader din hale og øre gro ind og ud?". Keith satte dig ned på sofaen for fødderne af Karin og slikkede lidt på sin piercing så den hoppede sjovt i mundvigen på ham, han havde næsten været ude af stand til at styre sig da pierceren havde rørt hende, han havde haft en ustyrlig lyst til at banke ham selvom han var meget mindre end ham. Keiths hjerne snurrede i på højtryk, hvad ville han ikke gøre hvis han så en anden røre ved hende som ikke var piercer, han ville jo gå helt bersærk hvis han så en anden kysse hende, hans tanker blev mørke mens han kort fik et indre billede af hvordan scenariet ville være. Keith rømmede sig lidt inden han vendte hans dybe grønne øjne mod hendes, man kunne nemt se at han begyndte at rødme kraftigt, "Ehm... Karin", hans stemme knækkede kort som en teenagedrengs inden han tog sig meget sammen, han pustede kraftig ud og så ud til at falde til ro "Jeg kan virkelig godt lide dig mere end som en virkelig god ven og jeg har faktisk problemer med det når andre mænd røre ved dig", han tog endu en pause inden han fortsatte ned af den snørklede vej mod det egentlige spørgsmål han havde "Vil du være min?", han så øjensynligt lettet ud over endelig at have fået sagt det der skulle siges, men nu blev han istedet nervøs for hvad svaret skulle blive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 18:56

Karin rødmede let i det hun rejste sig op og satte sig hen på køkkenbordet og betragtede Keith lidt der fra i mens hun så temmelig paf ud og anede ikke hvad hun helt skulle svare på dette snigende spørgsmål fra hans mund.. dog rødmede hun let og sank en klump i det hun tog sig let til panden og sagde"Øhhmmmm jeg... det? jeg " hun rødmede yderligere men smilede så og nikkede forsigtigt i det hun sagde"ja ... ja det kan vi vel godt?" hun grinte let og så flov ud mens hun hoppede ned fra køkken bordet og så lidt på Keith og sagde så" men.... husk min krop er jo stadig ikke dit ege? på en måde selv vis vi er sammen... jeg ikke så god til det sensuelle og berøring og sådan..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 19:42

Keith var ved at falde ned fra stolen da hun svarede, havde hun lige sagt ja? Keiths øjne var store og udspilede, hans pupiller havde ændret sig fra de små normale som man plejer at have til store og dybe sorte prikker, han rejste sig med et udtryk der sagde mere end ord nogensinde ville kunne gøre, hans ansigt var lyst op i et smil der var udstrålede indre lykke, tænk at Karin var i stand til at se forbi hans noget upolerede ydre og ind til den person han virkelig var, med nærmest svævende skridt stillede Keith sig helt hen til hende igen, med en blød stemme der lød som om den kunne knække hvert øjeblik sagde han "Jeg ville aldrig kontrollere dig, du er din egen person og det skal der ikke ændres ved". Keith krammede Karin ind til sig, hun kunne uden tvivl mærke hans galoperende hjerte, han trak sig lidt igen for så at gå ind i et meget passions fyldt kys, han havde en følelse han på ingen måde var i standtil at beskrive, men det var i realiteten også ligemeget så længe han bare vidste at han og Karin var sammen var han ligeglad med alt andet. En tanke strøg igennem Keiths hoved, havde han begået en fejl, han var undercover på Abbadon, så havde han bragt Karin i fare ved at knytte sig til hende på den her måde?, nej, nu var ikke tidspunktet til mørke tanker og bekymringer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 0:21

Karin smilede i det hun krammede Keith ind til sig mens de stod der og nærmest ikke kunne fjerne de klistrende læber fra hinanden mens deres atmosfære af kærlighed og forelskelse var fyldt i luften, sjældent noget man mærkede og så, så tidligt men Karin havde virkelig knyttet sig til Keith og dette her kunne måske gå?, han virkede så anderledes end andre og så var han virkelig nuttet både uden og i sin dyre skikkelse og han var speciel og nyskabende på en mærkelig måde ? dog..
Han kunne ej hades for at være den han jo var?.
Karin kyssede ham let tilbage og hviskede i hans øre"tak Keith" Hun nussede let hovedet op af hans kind med sin kind, i det hun undrende rynkede bryn og så på ham "Er du okay Keith`?? du tænker vel ikke på noget rigtig alvorligt vel`? du ser temmelig? alvorlig ud nemlig..." hun bed sig let i underlæben da hun havde spurgt ham og strøg ham så let over det røde hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 12:26

Keith stod lidt i en tåge af tanker og lykke, skulle han fortælle Karin om hans arbejde og derved forklare hende at hun måske ville være i fare fra nu af eller skulle han bare holde det hemmeligt så hun ikke skulle blive unødigt bange, Keith sukkede og lod så det hele flyde ud, han kunne ikke starte dether med at have så stor en hemmelighed for en person han godt kunne lide, "Jo, det er noget i vejen... du bliver nød til at forstå jeg aldrig ville bringe dig i fare med vilje, men mit arbejde gør det bare svært," Keith pustede kort ud inden han fortsatte med den samme lidt dystre og triste stemme, "jeg er agent for modstandsbevægelsen på Abbadon, jeg skal indhente oplysninger om Malakel der forhåbentlig kan bruges til at få ham væk fra tronen igen, hvis han finder ud af hvem jeg er vil jeg blive dræbt og hvis han finder ud af at vi har noget sammen vil han uden tvivl også jage dig som en bidsk hund". Keith så hjælpeløst ned i jorden, han vidste han havde gjord det rigtige ved at fortælle hende sandheden, men om hun ville se ondt på ham nu var et andet spørgsmål, om hun ville støde ham fra sig for at beskytte sig selv var forståeligt, Keith kunne mærke hvordan hans blod blev isnende koldt og hvordan hans mave knugede sig sammen til en lille hård knude,forbandet være denher dumme krig og Malakel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 0:11

Karin grinte let og tog blidt om ham i det hun kyssede ham på læberne og hviskede"det helt okay skat og jeg skal nok passe på din hemmelighed så og ikke gøre noget iøjenfaldende og bare rolig det gør intet, hvor er du egenlig modig" hun smilede lidt frækt til ham i det hun kyssede ham lidt mere frækt i det hun sneg tungen med i legen dog kun spidsen af tungen hun skulle jo nødig kvæle ham??.
hun var ikke en af de typer der lod tungen komme ned i halsen og det hele det ville hun slet slet ikke gøre nogen sinde det var simpelthen for tja? eeewww agtig.
Karin nussede blidt og dejligt dejlige Keith i håret i det hun trak ham med ind i sengen blot for de kunne lægge sig og sagde"såååå Keith? vil du overnatte her ved mig i dag måske?" hun smilede sødt til ham og smed let sin top i det hun tog en sort tshirt på med et print , det lignede tattoer rundt om på tshirten der var stram og lidt lang, den gik ned om hendes bagdel.
Hun vendte sig elegant om og betragtede Keith i det hun smilede og sagde"Hmm sååå? hvad vil man gerne lave ?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 3 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum