Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rain is falling from the Sky ::: Keith

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 21:26

Keith fangede også hendes blik, hun virkede lidt udfordrende, men samtidig sød og venlig. Han kiggede måbende op at bygningen hvor hun åbenbart boede og spurgte lidt dumt "Hvor får du pengene fra?!", han smilede lidt skævt og fulgte efter hende op mod hendes lejelighed, mens han gik bag hende lagde han mærke til en sjov lyd, hans hørelse var en smule bedere end et menneskes så lyden kom egentlig ikke ind på hans lystavle med det samme, han undrede sig lidt over det indtil han hostede og holdt sig selv for hjertet og mærkedede rytmen under hans hånd, han kiggede op med et smil, det kunne kun være Karins hjerte der slog på samme måde, det var den samme lidt hurtige rytme som hans eget, kunne hun virkelig lide ham?. Han kunne ikke holde endnu et smil tilbage inden han stoppede op lige bag hende ved døren til hendes lejelighed, han kunne ikke dy sig og forvandlede sig til den lille hvide mink, han kravlede langsomt op af hendes ben og lagde sig om hendes skulder og kælede lidt op af hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 21:41

Karin rødmede og vendte blikket mod den lille mink der nu var på hendes skuldre i det hun grinte let og sagde"Nåååårh hvor er du egenlig sød Keith" hun grinte let mens hun fumlede en smule med at få døren op men til sidst kom den dog endelig op til hendes store held og hun åbnede den med et smil over læberne og sagde"sådan så vi inde ved mig og pengene får jeg ved at arbejde og studere til en uddannelse" hun grinte let og bed sig så lidt i underlæben mens hendes blik vandrede rundt i rummet og stoppede så dog endelig ved den dejlige mink på sin skuldre i mens hun lukkede døren og satte sig udmattende hen i sofaen?.
det var jo ikke sådan hver dag hun havde været udenfor og gået så meget rundt mere og især når hun var så træt?.. Hun betragtede lidt sig selv, efter at ha været i skoven var hun blevet temmelig beskidt og hendes bukser med.. "jeg skifter lige tøj" hun satte Keith ned på sofaen i det hun gik ind i sove værelset og lukkede døren blidt i og skiftede bukser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 21:58

Keith kiggede med store øjne på lejeligheden, den var større end den han havde boet i sammen med sin mor mens hun stadig var i live, han tænkte tilbage på den lille elendige lejelighed han havde boet i det meste af sit liv, den havde været fugtig og han havde ikke været andet end syg det første år han havde boet der, hans mor havde da prøvet at få det hele til at hænge sammen, men Keith havde skippet skolen og havde bragt hende på afgrundens rand flere gange, Keith havde da elsket sin mor, men de havde bare aldrig haft det nære forhold som man ellers plejede at have mor og søn imellem. Keith lod sig lidt modvilligt dumpe ned i sofaen og kiggede efter Karin som hun lukkede døren efter sig, en kuldegysning løb ned over hans ryg, han var ikke i tvivl mere, han var virkelig faldet for hende, han tog sig til hoved med en lille pote *typisk dig at falde for en pige du lige har mødt*, han rullede list rundt i sofaen inden han lagde sig på en pude og rullede sig sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 22:07

Karin åbnede døren og så undrende på den lille sammen rullede Keith og smilede i det hun tog ham op og lagde ham på hendes skød og havde egenlig glemt alt om at han faktisk var en virkelig dreng mest og han blot kunne forvandle sig til et utrolig nuttet dejligt lille lodent dyr der kunne kæles medi ny og næ?. Hun nussede blidt Keith på hovedet mellem de små øre og sagde"Hmmmmm? så Keith ... skulle du måske ikke snart forvandle dig tilbage" hun gabte let og så på klokken i det den var virkelig meget så i stedet for at sidde op lagde hun sig ned med Keith nu på sin mave og smilede til den lille min... vis han forvandlede sig nu ville det nok være temmelig dumt?... angående med hun lå ned på ryggen i sofaen nu med ham oven på sig?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 22:19

Keith smilede og nød det da hun samlede ham op og begyndte at nusse med ham, det kunne godt være han var et menneske, men han nød virkelig at blive klappet, kradset og kløet ligesom de fleste andre dyr, han kiggede op på hendes ansigt med de små øjne da hun ligepludselig lagde sig ned, han kravlede langsomt op af hende indtil hans lille hoved var på højde med hendes, han lod den lille minks mund røre hendes, langsomt forvandlede han sig fra den lille hvide mink til menneske, han kyssede hende på munden med lukkede øjne, han havde bare ikke kunne lade være, han var nød til at tage chancen, hans læber rørte hendes i lang tid inden han lod sig trække væk, han kiggede på hende med undskyldenen øjne "Det var... jeg, jeg kunne bare ikke lade være", han kiggede hende i øjnene med sine egne lysende grønne øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 22:24

Karin så undrende på Keith i det han satte sine mink læber mod hendes kunne hun ikke lade vær med at grine men grinet forsvandt da han pludselig ? ændret skikkelse og lå nu over hende med hans læber mod hendes og hende under ham med sine læber mod hans i et langt kys hun egenlig ikke kunne forhindre ?.
Hun rødmede over hele ansigtet og prøvede virkelig på
ikke at vise ham hvor flov hun var men det var så svært
og tja man kunne se det alligevel egenlig? efter som hun fortsatte kysset med ham og rødmen blot blev større indtil hun var rød i hele ansigtet?.
Hun fik dog et lille smil over læberne i det hun grinte sødt og kyssede ham igen og sagde"Keith... dog" hun anede ikke hva hun skulle sige nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 22:31

Der var et langt pinligt øjeblik hvor ingen af dem åbenbart vidste hvad de skulle sige eller gøre så Keith følte han var nød til at træde lidt i karakter, han lænede sig igen ned mod hende, "Ehm Jeg er ikke god med ord så jeg lader normalt andre ting tale for mig", han smilede til hende mens hans øjne stirrede på en venlig måde ind i hendes, han kunne mærke hvordan hans eget hjerte bankede som en tryklufthammer, og han kunne høre at Karins heller ikke var helt roligt. Langsomt nærmede hans ansigt hendes igen, hun skulle have chancen for at trække sig væk hvis hun ikke havde lyst til ham, han ville aldrig tvinge nogen til noget eftersom han aldrig ville lade sig selv blive tvunget til at gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 22:49

Karin trak sig dog ikke tilbage men kyssede dog Keith igen da han trak hovedet ned mod hende, måske ville dette her blive noget nyt i hendes liv? hvem vidste det mund.... at hun skulle støde ind i en som Keith og så forelske sig i ham bare sådan ud i det blå. Hun rødmede let og bed tænderne let sammen i det hun slap kysset og sagde"Keith!? ... vi... vi kan ikke blot gør sådan her det jo helt umenneskeligt er det ikke?" hun rødmede let og grinte i det hun satte sig op og mærkede Keith helt tæt op af sig, de var nærmest lige tynde undtagen Karin var lidt tynder og formede end Keith var?.
Karin betragtede Keith og anede ikke egenlig hvad hun skulle sige? igen."Hm? sååå hvad skal vi lave? nu....." hun gav ham et blidt kys på kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Man 24 Jan 2011 - 22:58

Keith nød hendes kys i fulde drag indtil hun slap det igen, han kiggede på hende med drømmende øjne, hans ansigt vendte sig dog til et uforstående smil, "Hvorfor kan man ikke det? Vi er jo nemlig ikke mennesker så hvorfor opføre os som dem, jeg kan jo lide dig og jeg går ud fra du også kan lide mig", hans ansigt havde vendt sig en smule til den usikre og nervøse side hans sind også var plaget af. Keith smilede da hun kyssede ham på kinden, han havde føelser som han sjældent havde oplevet før til at flyve rundt som vrede bier i hans bryst, han rejse sig lidt og gik hen mod badeværelsesdøren som han havde kunne se, han var ikke sikker på havde han mere skulle sige så han stillede sig op foran spejlet og kiggede på sit spejlbillede, han begyndte at smile igen, man kunne stadig se mærket efter hendes læber på hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 20:12

Karin rødmede meget og sad bare der og anede virkelig ikke havd hun skulle gøre af sig selv??, dette her var jo helt uvirkeligt?.

*Hvad skal jeg dog gøre? er ... er jeg i et slags kørende forhold med ham nu ?, der mund udvikler sig til et forhold... eller??
er dette blot en flirt der skal overståes?
nej... jeg kan virkelig godt lide ham..*

Karin rejste sig langsomt op og tog sig sammen til elegant at gå ud til Keith og stillede sig så i døren der var åben og sagde"såååå? hvad laver du her ude?, hehe... du behøves ikke vaske dig i håndvasken, jeg har dog en bruser" hun blinkede til ham drilsk i det hun stille berørte den lange pjuskede sorte hale, mens ørene let vibrerede lidt til siderne... småt .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 20:32

Keith vendte sig rundt i chok, han havde ikke hørt hende følge efter ham, han stod og kiggede på hende med et stort smil, han kunne mærke hvordan han igen blev rød i ansigtet af at se på hende, der var helt sikkert noget mellem dem, han kunne virkelig godt lide hendes selvom de kun havde mødt hinanden samme aften, han stillede sig helt over til Karin så hans bryst kasse rørte hendes, "Et bad lyder meget indbydende", han smilede til hende inden han drejede sig rundt og gik over mod bruseren, på vejen begyndte han langsomt nok en smule frækt at smide tøjet. Keiths tanker gjorde næsten ondt så mange var der på en gang og så på en anden måde var han lykkelig på en overvædene måde, han blinkede engang til Karin inden han smed det sidste og trådte ind under bruseren, stadig med ryggen til hende, de stor tatoveringer der smøg sig op af ryggen på ham ville for dem der kendte han onkel Scars understrege hans herkomst, det var de to sorte roser der snogede sig om hinanden der var hans families symbol, Scars havde præcis den samme på hans ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 20:52

Karin rødmede vildt meget og tog sig for munden i frygt for at miste kæben af overraskelse eller være? at komme til at udstøde et wauw eller noget!?. Hun betragtede den frække Keith der gik hen mod bruseren og kunne ikke fjerne blikket i mens han gik mod bruseren, i det han smed trøjen så hun selveste hans smukke tattoer og da han stod nøgen havde hun endnu ikke opdaget det fordi hun betragtede de smukke tattoer på hans ryg.
"Wauw !? hvad er det for nogen roser hvor ser de smukke og unikke ud? noget du selv har fundet på eller sådan noget?" Hun så helt chokeret ud og tog sig for øjnene og vendte hurtigt ryggen til og stadig i chok over hun havde fundet ud af han var nøgen holdte hun sig stadig over øjnene? mærkeligt nok"undskyld undskyld!? det var ikke meningen at kigge jeg... øhm.... øhhh" hun bed sig nervøst i underlæben i det hun pustede stille ud og tog sig til det bankende hjerte ved hendes bryst og så lidt mod spejlet hvor hun kunne se Keith i, dog fokuserede hun på hans ryg, hans ansigt og smukke hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:07

Keith grinede da hun vendte ryggen til ham, han havde ikke troet hun var en så blufærdig pige, han tænkte lidt over hvad han skulle svare mens han vaskede det lange hår så det blev drænet for voks og faldt sammen på hoved af ham, han hade at se sådan ud, men nu var det jo Karin der så det så der skete vel ikke så meget ved det, han førte en hånd op af ryggen som for at føle på tatoveringen, "det er en familieting, vi har allesammen sådan en et eller andet sted på kroppen, jeg fik min da jeg fyldte 15, samme sted som min onkel". Keith kastede håret frem så det så ud som om han lavede et vildt stort headbang, han fik et lumsk smil, Karin stod jo stadig med ryggen til ham, han sneg sig langsomt ud af badet og ind på ryggen af hende, han bukkede sig ned og kyssede hende i nakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:25

Karin smilede let i det hun undrende hørte noget med sine katte øre og stivnede så i det hun mærkede den drivvåde nøgne ! Keith op af sig der nu stod der mens brusevandet løb blidt ned i afløbet mens man kunne høre det regn dryppende ligende lyde fra selveste fliserne.
Det var sådan en dejlig atmosfære der var her... i dette dejlige hvide sorte badeværelse der var meget enkelt og stilet. med håndvask og bruser, toilet og håndklæde holder ved væggen overfor brusehovedet.
Karin stivnede i det hun sagde flovt med en utrolig rødmende skole pige nuance i kinderne og sagde"keit---Keith dog" hun mærkede sin sorte pjuskede hale stryge op af Keiths krop fordi? hun kunne jo ikke rigtig styre sin egen hale som hun ville, så den kom til at stryge ham op af selveste inderlårene og et vis sted i det hun dog hurtigt slog halen og ørene ind og sagde flovt"undskyld...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:38

Keith blev bare ved, han kyssede hende flere gange lige indtil han kunne mærke hendes hale op af sit inderlår og videre op til hans køn, han stivnede kort og var ikke sikker på om han skulle fortsætte indtil Karin sagde undskyld, han fik et skævt smil og kiggede kort ned i jorden inden han drejede hende rundt så han kunne kysse hende på munden, han lagde sine hænder på hendes hofte, han kunne mærke hendes kolde hud mod hans badevandsvarme hænder. Keith kunne mærke hvordan at hans eget hjerte nu hamrede afsted i en unaturlig høj rytme og så tæt på karin som han stod kunne hun uden tvivl også mærke det, han lod sine hænder løbe en lille smule op under hendes trøje, han stoppede kysset og kiggede hende i øjnene med et smil, han lod sin tunge løbe hen over sin læbepiercing inden han med blød og forførende stemme sagde "Jeg øhm... jeg kan virkelig godt lide dig", hans vidste hun kunne mærke det lige så godt som ham da hans hjerte hoppede en ekstra gang mens han sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:46

Karin rødmede virkelig af flovhed og så genert væk i det hun blev drejet rundt og vendte hurtigt fokus op mod hans ansigt, skønt han stod der foran hende splitter nøgen... våd og lren, flot og forførende samt udstrålede denne her sensuelle aura om ham. Hun berørte let hans brystkasse og mærkede med det samme det bankende hjerte der galoperede der ud af fuldkommen som hendes undtagen hun kunne næsten ikke trække vejret af nervøsitet over at han stod nøgen overfor hende?. Hun mærkede hans berøringer og så flovt væk i det han lod fingerne stryge op af hendes talje inden under trøjen af hendes og hun anede virkelig ikke hvordan hun skulle reagere, men kyssede blot med ham nu, i det han slap kysset og sagde de gyldne ord.
"Jeg... jeg kan virkelig os godt lide dig Keith" hun så pinligt berørt på ham i det hun let kyssede ham igen på læberne og berørte hans kind med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 22:14

Keith var sikker på at han hade været brudt ud i flammer hvis han havde været en dæmon, men han måtte nøjes med følelsen hvilket og var mere end nok, han kunne mærke hvordan hun rørte hans kind, men det var som det var lidt fjernt indtil han med et spirtuelt ryk blev hevet ned på jorden fra den sky han syntes at svæve rundt på, det eneste han rigtig kunne sige var "Fedt" inden han lænede sig ned mod hende igen og fortsatte det kys de havde haft før dog var det som om at det denne gang var intensiveret. Keith lod nu sine hænder løbe helt op på ryggen af hende, han brændte nærmest i hele kroppen for at få hende, en utrolig glød der var en blanding af lyst, glæde og den totale lykke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 22:23

Karin følgede nærmest Keith i mens de stod der og hun var klædt på og tja..... han var nøgen ?.
Hun kunne dog ikke lade vær med at være tæt op af ham alligevel men han var faktisk os den første der ikke havde syntes hendes katte ting var utrolig nuttet, så ved hans nærvær som nu var hun blot som et menneske helt hjælpeløs og uskyldig men det var jo ikke fordi en mink kunne gøre utrolig meget skade?.
Hun smilede let og kyssede ham mere passionated og intenst. I det hun blidt nippede hans underlæbe med sine læber og smilede da hun havde sluppet hans underlæbe,
Han var virkelig noget ? forførende og speciel hun blot måtte mærke og smage og være nær, især på grund af hendes hjerte bankede så meget nær ham? det var en utrolig følse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 20:31

Keith smilede over hele hoved og slikkede pirrende sin piercing, dether var jo intet mindre en en sentation, han havde fundet en pige han rent faktisk kunne holde ud at være i nærheden af, den mere dyriske del af hans animagus personlighed kæmpede en utrættelig kamp for at få overtaget over den menneskelige side. Keith smilede lidt til hende så hun kunne se de lidt for lange hjørne tænder der ikke passede ind med et normalt menneskes ansigt, han lænede sig frem mod hendes hals som var han en vampyr der havde luret sit bytte til sig, men istedet begyndte han langsomt at kysse hende langsomt op og ned af hendes hals, med en lillebevægelse sluttede han med at slikke hende der hvor han havde kysset inden han kiggede hende i øjnene igen, "Jeg har altid godt kunne lide katte", han kælede hende lidt der hvor han vidste hendes øre kom frem når hun lod sine katte sider blive fremtrædende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 20:56

Karin rødmede over de markerede kindben mens hendes violet lilla øjne der let havde et glimt i sig af flovhed men os nydelse, betragtede den temmelig dyriske Keith der nu nærmest kom tættere og tættere på hende følses mæssigt og os seksuelt? for ikke at sige blot normal privat tæt på hende og hendes liv og hende som menneske eller nærmere animagus?.
Dog kunne man ej kalde hende helt for animagus fordi hun ville jo ha blevet til en kat vis det ikke havde været for hendes gen fejl fra fødslen hendes mor var skyld i dog... hadet hun ikke sin mor for at være menneskelig med halve gener i familiens slægt af animaguser?.
Karin gøs let i det hendes spinkle slanke formede krop gav et let ryst fra sig da han slikkede hende op af selveste halsen, og en form for nydende stønnen kom ud mellem de fyldige pink farvede læber af hendes i det hun blottede de hvide tænder af hendes med små nuttede hjørnetænder næsten som keiths blot ikke så drabelig og dyriske... Dog... hendes hale og øre kom stille frem igen. Hver gang hun fik øre forsvandt hendes menneskelige øre, og i stedet for øre der kom der almindelig hår som på resten af hovedet, så det så ikke forkert ud? det så helt normalt ud faktisk fordi man kunne alligevel aldrig se hendes normale øre?.
og katte ørene kom frem oppe på hovedet.(som på avata).
Karin så let op mod Keith fordi hun stod bryst mod hans brystkasse heldigvis havde hun dog en sort trøje på og så hendes stramme lidt lyse blå jeans... Men... hun rødmede virkelig over da han sagde at han kunne lide katte, det var så flovt, hun kunne slet ikke få et ord frem andet end at se flov ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 21:32

Keith kløede hendes øre lidt inden han kiggede ned og så hendes flove blik og stoppede med det samme, han fik et lidt trist udtryk mens han sagde "Det var ikke for at drille eller være led... jeg kan bare virkelig godt lide alt ved dig, det var sådan det skulle forstås", han prøvede at smile til hende, men han følte han havde proppet sin fod noget så eftertrykkeligt i munden, han kløede sig lidt i nakken og så undskyldene på Karin "Jeg skal nok lade være med at pille ved dine øre, eller snakke om dine katte features". Keith blinkede til hende for at få hendes humør op igen, han tog en finger op under hagen på hende så hun kiggede op i øjnene på ham "Hey vær stolt over hvem du er, ofte er der ingen andre der er det", han kyssede hende kort på munden inden han begav sig tilbage mod badet igen, han stillede sig under bruseren og begyndte at synge en underlig sang der lød som om han opdigtede teksten mens han stod der.

//srry low krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 21:36

Karin strøg let håret til siden og tog let om hans hænder med sine og sagde"Årh nej nej nej... det ikke sådan ment, jeg... det blot jeg ikke vand til denne her berørelse og følse inden i mig? det sådan helt nyt og jeg nyder virkelig... det du siger til mig og gør, du må med glæde gerne snakke om alt det du vil, det helt Cool" hun grinte let og rødmede over kinderne men sendte ham et sødt smil med lukkede øjne i det hun stille trådte bagud da han gik tilbage til bruseren og sagde"Jeg øhm? går lige ud og laver noget mad?, er der et eller andet du gerne vil ha mund?" hun smilede lidt sødt og stod i døren og ventede til han sagde et eller andet og så ville hun ellers gå ud og begynde at lave det, og lidt frugt salat til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 21:54

Keith kastede håret tilbage så de lagde sig ned om hans nakke i en stor manke, han drejede hoved og grinede til Karin "Jeg er vegetar så helst ikke noget med for meget kød, jeg ved godt det med den der sandwich, men når man sulter er der undtagelser til de fleste regler", han kom igen ud af badet, men denne gang tog han et håndklæde om sig inden han gik over til Karin og kyssede hende på kinden og lod en finger røre hendes øre. Keith begyndte hurtigt at trække i tøjet igen så han ikke skulle gøre det mere pinligt for Karin end godt var, han lugtede kort til den udslidte T-shirt og bestemte sig dog hurtigt for at det nok var beder at han ikke tog den på igen, så den røg i skraldespanden sammen den sidste cigaret han havde tilbage, hvis han nu virkelig var ved at vende et nyt blad i sin livshistorie kunne han vel lige så godt bare se at få gjort op med nogen af hans mange elendige vaner, han rørte lidt ved sin piercing og tænkte på om den burde ryge med, men bestemte sig til at det nok var bedst at han beholdt den. Keith trådte igen over til Karin og lod en arm ligge sig på hendes hofte mens han venligt og en smule rødmende trak hende med ud i køkkenet, "Jeg håber ikke du har noget imod det, men jeg elsker at lave mad, så kan jeg ikke overtale dig til at lade mig gøre det" han kiggede hende bedende i øjnene, men samtidig udstrålede han en frækhed som nok fortalte at han ville gøre det om hun sagde nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 22:22

Karin så let på Keith og sagde"Hm hvorfor smed du den trøje ud?" hun grinte let og kiggede undrende på ham da han spurgte om han måtte lave mad men dog gav hun ham blot lov i det han nu så gerne ville gøre det jo så det var helt fint med hende.
Hun satte sig stille hen i sofaen og så undrende på Keith og smilede i det hun sagde"forresten .... jeg kan godt lide dine piercinger, jeg syntes det flot og frækt til fyre..." hun rødmede let og så temmelig pinligt til den ene side mens hun fjoget roede sit hår igennem så det blev lidt mere pjusket og sagde"altsååååå? ... din piercing klær dig" hun smilede sødt til ham og så på mens han lavede mad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 23:01

Keith begyndte at hakke noget salat og tomater og den slags, mens han hele tiden kom til at løfte blikket og kigge hen på Karin i stedet, han kom da også til at skære sig i fingeren, han mumlede nogen eder mens han bandt et stykke køkkenrulle om den og fortsatte med at hakke det grønne, snart stod han med to tallerkener af det lækreste ikke kødtilsatte mad man kunne ønske sig og satte sig hved siden af Karin med et stort smil "Så du kan lide min piercing, det er da dejligt at vide, har du nogen selv" han tog noget salat ind i munden inden han fortsatte "Jeg smed min T-Shirt ud fordi den lugtede af selvdød moskusokse og jeg er ret sikker på at den ikke står til at redde mere", han blinkede kort til hende inden han tyggede af munden *holy **** hun er så lækker* tanken kom snigende ind på ham og overfaldt så han hjerne brutalt, han lagde en hånd på hendes ben og langsomt kørte den op af hendes lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rain is falling from the Sky ::: Keith - Page 2 Empty Sv: Rain is falling from the Sky ::: Keith

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum