Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Memories(Velarian=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Memories(Velarian=Privat)
kajika så efter ham med åben mund og rejste sig stille op i det hun stod der helt uskyldigt og så efter Darion og hvorfor han bare løb fra hende hun vidste jo ingen gang hvor hun var eller hvad byen hed igen eller hvem han rigtig var men hun vidste hun ikke turde være alene nu hvor hun intet vidste så hun løb efter den eneste hun havde mødt og kendte navnet på nemlig Darion...
Kajika løb op af bakken og råbte stille"Darion!!! vent.... jeg ber dig hvorfor løber du fra mig... jeg kan ikke selv finde ud af skoven jeg ber dig hjælp mig" hun stoppede stille op i det hun gik ned i knæ men unden at græde... hun hun slog stille sine vinger ud og lod dem falde over hende så hun var bagved deres dejlige skygge af tryghed men følte sig meget bar ved ryggen
Gæst- Gæst
,, Hvor skal du hen Dådyr?"
Malakel the Vanquished- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1466
kajika så mod det sted Darion havde løbet i det hun blev taget fat i fik hun store øjne og hendes udtryk der så så nuttede ud blev helt uskyldig og lignede at det var blevet kvalt stille, hun vendte sig om mod fyren og betragtede ham med de klare blå øjne og det passede slet ikke til den smukke blomster eng de stod på, hun betragtede vær en detalje og man kunne se angsten i hendes øjne og hendes vinger slog sig ind med det samme i det hun sagde"hvad!!!" hun betragtede ham og rystede af skræk og sagde"Hør sir.... jeg vil .... jeg vil ikke nogen ballade" man kunne hør på hende at hun var som første gang de mødtes bare uden engle duften og hun kendte ham slet ikke... selv om det med dådyr vækkede lidt inden i hende men ikke noget der gjorde hun kendte ham
Gæst- Gæst
,, Gør du nar ad mig, tøs?!", spurgte han vredt.
Han begyndte stille at knurre ondt af hende, da han slet ikke var i humør til alt det der: Du er ikke min mester, du er intet for mig... blah blah blah! Han vidste at han var alt og intet for hende, men dette her var altså dråben.
,, Hvis du så gerne vil have en anden mester, go ahead, find en ny! Jeg skabte dig,gjorde dig bedre end den lille pivende engel og hvad er takken?! Du er flabet, uregerlig, og fuldkommen..."
Han stoppede op og så bare på hende hvorefter han opgivende åndede ud og slap hendes hånd, imens han rullede med øjne.
,, Som mig.. ", han trak lidt på smile båndet.
Gæst- Gæst
,, Forbandede møg elver!"
Derefter så han på hende mindre vredt, mere nysgerrigt som en kat der havde fundet ud af noget der var spændende og ville undersøge det nærmere. Han lagde en hånd på hendes hoved.
,, Du er ikke varm.. Ser du dobbelt, eller føler du dig svimmel, Dådyr?"
Han så afventende på hende.
kajika betragtede ham da han rørte ved hendes hoved og bed sig i underlæben af smerten der skar igennem sig og sagde stille uden at græde men bare så på ham med blanke øjne"øøøøhmmm lidt måske.... jeg har det lidt mærkeligt du ved jeg tror jeg syg eller skal besvime" hun så på ham og tog sig til hovedet igen i det verden snorrede stille for hende og hun var ved at besvime igen men holdte sig oppe og så på ham med et blik der sagde at hun ikke var sig selv og sagde"mit hoved.... det tager livet af mig... og jeg aner ikke hvor jeg er og det gør ondt bare at prøve at tænke....." hun lænte sig ikke på af Malakel men betragtede ham med de meget svage døsige øjne
Gæst- Gæst
,, Hvad hedder jeg?"
Hun så på Ma´lakel og sagde"kender du da mig fordi vis du gør.... så? så kan du fortælle mig hvor jeg bor eller måske følge mig ud af denne skov og til en by der hedder terra tror jeg nok det var det ham Darion sagde??" hun havde kendt Velarian i flere måneder men vidste heller ikke han havde løget for hende og bare kaldt sig Darion
Gæst- Gæst
,, Ja.. haha... ja jeg kender dig skam Dådyr!"
Han tog sig selv til panden imens han rystede hovedet som om han ikke kunne fatte hvilken ulykkesfugl han havde anskaffet sig. Men på den anden side var der en skarp stikken i hans hoved der blev ved med at spørge ham: hvordan skete det, hvordan skete det, var det elveren? Men det kunne hun sikkert ikke svare på, men lige nu skulle han have Dådyret til hospitalet, de kunne sikkert også oplyse om hendes bopæl.
,, Godt så, Dådyr...", han tog fat om hendes håndled og begyndte at gå, imens han stadig sm grinte en lille smule. ,, Du blev på hospitalet og have set på dit hoved, du har sikkert fået en kort-varig hjerne rystelse på en eller anden måde, som må have trykket på et par knapper der har fået dig til at glemme.. Hold dig til mig, og du bliver ikke ædt af skov dyrene!", han sagde det mest i sjov, men måske ville hun sagde det alvorligt, og han ville få endnu mere morskab ud af det.
Kajika bed sig stille i underlæben og sagde"Dådyr?? ej hvor sødt" hun rødmede let over han kaldte hende dådyr fordi de var jo nuttede med store øjne der glimtede smukt og gjorde dem over kære.... Hun så flovt fra ham i det han tog hende om håndledet og et lille klage støn kom ud fra hendes bløde silkelæber og hun fulgte forsigtigt med ham i det hun nikkede til det angående med hospitalet, og snakkede næsten ikke igennem det meste af turen hun sagde ikke så meget mere.
Hun var rigtig bange og holdte sig tæt på ham men rørte ikke hans krop andet end der hvor han holdte hende i håndledet den kontakt kunne hun jo ikke undgå.
Kajika så stille mod Ma´lakel og gik stille og varsomt i det hun rystede på kroppen af skræk og sagde som en lille uskyldige pige der var bange for at blive voldtaget eller slået ihjel"Så vis du kalder mig Dådyr hvad kalder jeg så egenlig dig... andet end vis du har et navn? fordi ham Darion sagde jeg hed Kajika så dådyr er jo ikke mit navn vel??" hun roede sig stille i håret og piv stille da hun ramte det blødende sted og fulgte med i hans tempo
Sidst rettet af Kajika Søn 9 Maj 2010 - 21:46, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
*Den slimede satan!* tænkte han vredt om Ma'lakel.
Men hvad skulle han gøre? Skulle han angribe Ma'lakel??
Gæst- Gæst
*Egoistiske Træ-knepper!*
Han så ikke ned på Dådyret i det han snakkede men han svarede hende dog.
,, Jeg kalder dig Dådyr fordi du er lige så bange og hjælpeløs som et dådyr kid! Jeg er Ma'lakel, men du kalder mig Mester eller Herre, da det er det jeg er. Men du har det med at glemme hvem det egentlig er der går igennem alskens lort for dig, og du piver over små ting, du lader andre folk beskytte dig, du er utaknemlig, og ubehøvlet, du har det med at græde som et spædbarn når jeg fortæller dig fakta.."
Han stopper et øjeblik og snakker mere stille:
,, Du tænker altid på andre, og har aldrig dårlige intentioner du er uerfaren hvilket skader folk men du ville aldrig med vilje skade nogen. Du griner over de mest mærkelige ting, og når du ser noget fascinerende for du det her blik i øjne som et lille barn der aldrig har været mere lykkelig end i det øjeblik... "
Han ser ned på hende, med tomme kolde øjne mens de går, først stum.
,, Med andre ord.."
Ser væk igen.
,, Du er fandens irriterende!"
Kajika sukkede og sagde"Av .... mit hoved kan du ikke sænke farten ma´lakel??" hun tog sig til munden stille og sagde"Jeg mener mester" hun hoppede over en gren der var i vejen og så sig over ryggen efter Elveren i det han ikke var til at se sukkede hun dybt og sagde"Av mester du river min arm af" de gik nu på fortoget i det hun tog sig til hovedet med lukkede øjne stille og piv.... og stoppede bare bræt op så hun røg ned på jorden fordi han ikke havde opdaget hun sikkert var stoppede sådan i det hele
//Fortsætter bare uden velarian indtil han kommertilbage O.O//
Gæst- Gæst
Han spærrede øjne op da han faldt og nåede lige at gribe hende før hun ville banke hovedet ned imod betonet. Han forstod ikke hvad der var sket men gættede sig til at det havde noget med hendes lille hukommelses-tab at gøre. Han løftede hende op og gik med hende i armene som var hun en slags brud.
,, ... belastende unge..", mumlede han og så ned på hende. ,, Hey, hey, vågn op, du må ikke sove nu, så vågner du ikke igen!".
Han ruskede i hende, og begyndte at sætte i løb imod Hospitalet!
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» en kamp på liv eller død // Velarian-Privat //
» The Memories V(Zane=Privat)
» Dramatisk ændring i livet!(Barishan=Velarian=Privat)
» the new year and a new start in life ? Dosent that sounds GREAT!? or what x'D (Velarian ::: Nogen lunde privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips