Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
alene (Naomi) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
alene (Naomi) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
alene (Naomi) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
alene (Naomi) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
alene (Naomi) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
alene (Naomi) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
alene (Naomi) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
alene (Naomi) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
alene (Naomi) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
alene (Naomi) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

alene (Naomi)

Go down

alene (Naomi) Empty alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:42

Sted .::. De strip-tease
Tid .::. midt om aftenen
Vejr .::. Faktisk rigtig godt vejr og meget lunt
Omgivelser .::. Zero alene på vej mod De strip-tease

Zero gik alene hen af gaden mod De strip-tease mens han gik tænkte han på det for en uge siden måske var hun blevet meget sur over han sådan havde prøvet at slå dem alle ihjel han havde begge sine pistoler med men denne gang havde han ingen granat med han plejede at gemme en ved hans skridt fordi der måtte de ikk kigge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:51

Naomi sad inde på de strip-tease og kiggede rundt, der var helt tomt og de mange stripper talte deres penge sammen efter aftens strabasser, hun sukkede stille og bed sig i læben og rørte rundt i sin drink og kiggede ned på de sår der viste sig på hendes bare ben da hun kun havde et par korte læder shorts på som viste hendes lange hvide ben som faktisk var blevet urolig flotte efter hun havde brug så meget tid i fitness centeret. Hun bed sig lidt i læben og lod fingrende glide ned af skudsåret som var i hendes lår. Hvorfor havde det gået så galt? Hvad var der egentlig sket? Hun kunne ikke huske det og havde glemt ret meget, dog var der stadig få ting som hun kunne huske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:04

Zero kom ind gik direkte hen mod Naomi og så på hende med et trist blik han satte sig foran hende "hej" sagde han hæst og vidste ikk hvad ellers han skulle sige han havde en hånd på sin pistol vis nu hun ville angribe ham igen han så på hende og ladte lydløs pistolen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:05

Hun vente sig om og kiggede uforstående på ham ”hve.. hvem er du?” spurgte hun forsigtigt og bed sig i læben og kløede sig forvirret i nakken da det jo godt kunne være at hun kendte ham eller? Hun kiggede bedrøvet ned i jorden mens hun bed sig i læben og sukkede, hun kunne kun huske at hun var blevet skabt af Zean og hun havde nogle følelser for ham, og at hun var blevet voldtaget. Men hun kunne ikke huske af hvem og hvordan personen så ud, eller hvem der havde skudt hende inde i pizzeriaet og bed sig i læben og smilede skævt og spørgende da hun havde spurgt omkring hvem han var ”men.. hey? Tror jeg nok” hun kiggede lidt frem og tilbage inden hun igen kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:16

han smilte og opdagede hendes lille hukommelses problem "hva er det sådan du siger hej til personen du elsker" spurte han for at drille hende lidt men var ikk sikker på hun ville hoppe på den men alligevel prøvede han og smilte han agede hende på låret mens han så hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:21

”hvaaad…?” spurgte hun med en skinger stemme og spærrede øjnene op og kiggede ned på hans hånd som aede hende på låret og fattede ikke lige hvad det var der skete ”du joker ikke?” spurgte hun mere alvorligt og ville ikke tro på at det var rigtigt det han sagde og kneb øjnene sammen og bed sig i læben, underligt hun var da ret sikker på at hun ikke havde haft nogen hun elskede, og sådan som han satte det virkede det som om at de havde været kærester? Måske havde det været det, eller? ”bah” mumlede hun og vente sig mod sin drink og prøvede at få sine tanker tilbage mens hun bed sig hårdt i læben. Hun hadet at have det sådan her! Hun hadet at vide at hun skulle huske noget men ikke kunne det, og det værste var det hun virkelig ville vide var hvem der havde været hendes voldtægts mand da hun stadig gerne ville have skovlen under ham, det var det eneste hun kunne huske, hendes had til ham, hvad der var sket. Men navnet og ansigtet det var væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:28

Zero så trist på bordet og rejste sig "nå men så siger jeg at det er mig" han havde læst hendes tanker "Zero Bang" han vente sig og gik afsted mod barens udgang han ville ikk lyve for hende når det galt noget som kunne skade ham senere så hellere få det overstået

//logger skrives søde^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:35

Hun kiggede først forvirret på ham og rystede lidt på hoved hvad.. der gik det op for ham hvad det var han talte om, hun rejste sig op og væltede sin drink mens hun bed sig i læben og kiggede lidt rundt efter ham, inden hun sat i løb og greb ham om armen ”Så thats it.. du siger bare at det var dig også går du!?” spurgte hun irriteret og men gjorde intet ved ham, hun kiggede bare på ham med et hårdt blidt mens hun blev med at holde ham i armen og ventede på hvad han ville sige, hvis han virkelig troede at han bare kunne smutte sådan var han da godt dum!

//yes yes ^^ ses

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 10:09

han så på hende "ja før jeg bliver nød til at skyde dig igen fordi du er ved at slå mig ihjel" sagde han hårdt og hev sin arm til sig men uden at gå han så rundt og hev derefter den ene af sine pistoler frem "genkender du denne" spurte han og det var den præcis samme pistol som han havde skudt hende i benet med han så ked på hende "læste du overhovedet det brev jeg lagde ovenpå dig" spurte han gik tilbage i sin hukommelse og sagde så "der stod i brevet helt præcist :'jeg gjorder det fordi jeg ville se dig igen undskyld jeg skød dig men ellers ville du havde dræbt mig' og jeg mente de andre piger" han så mod udgangen og lagde pistolen væk men stadig sådan at han kunne hive den frem på sekunder vis hun prøvede på noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 12:53

Hun kiggede ned på pistolen og sagde ikke noget, forholdte sig bare tavs igennem det hele og bed sig så i læben ”hmm” mumlede hun stille og kløede sig i nakken og kiggede væk fra ham ”altså.. jeg kan bare huske at nogen smed en granat ind i pizzeriaet og.. alt braste jo lige som sammen” mumlede hun og puttede sine hænder ned i lommen, et eller andet sted ville hun ikke gøre noget ved ham ”Hvorfor vil du tale med mig igen? Hvorfor udspioneret du mig så længe?!” Hun ville egentlig gerne have svar, så kunne hun jo altid finde ud af hvad hun ville gøre ved ham bag efter, måske? Hun grinede lidt og kiggede rundt, og sukkede stille, underlig som verden hele tiden ændrede sig. Hun kiggede mens han lagde pistolen væk og fandt sin egen frem som var gemt bag jakken ”Man bliver efterhånden mere mistænksom når man er blevet overfaldet en gang.. og når det nu er dig med dine evner tænkte jeg at det ville være godt ikke at have noget som jeg skulle bruge mine kræfter til..” hun lænede sig op af væggen mens hun ventede på at han ville svare hende på hvorfor at han gerne ville tale med hende igen, og hvorfor at han havde udspioneret hende da hun ikke rigtig kunne se hvad meningen skulle være med det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:01

han rystede på hovedet "det er lige meget" sagde han og vente sig om han gik ud foran og steg på sin nyeste bil han lige havde fået købt for sjov han så ikk rig ud han var ikk fra en rig familie men efter 12000 år uden at bruge nogen penge af de gammeldags penge kunne han få kassen for dem og alt det andet gamle stads han havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:25

//skal vi fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:27

Hun kiggede på Zero da han satte sig ind i sin bil ”ej så let slipper du ikke!” sagde hun mere irriteret og hoppede også ind i bilen og kiggede sur på ham ”svar mig så! Det er ikke lige meget..” hun rynkede brynene og lagde armene over kors mens hun ventede på hans svar hvis han virkelig troede at han ville slippe så let kunne han godt tro om igen. Hun ville ikke slå gøre ham fortræd what so ever, men han havde bare at svare hende når hun spurgte om noget! Det kunne da forhelvede da ikke være så svært vel!? Hun sukkede igen irriteret ”Nå.. hvorfor ar du udspioneret mig?? Og hvorfor ville du se mig igen?” hun havde stadig armene over kors og gjorde intet tegn på at hun ville stige ud af bilen igen, hvilket hun hellere ikke ville gøre for at han svarede hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:27

//jada o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:31

han så på hende da hun hoppede ind i hans bil "vil du være sød at gå ud af min bil" sagde han roligt da hun spurte ham igen så han mere vred ud han tog sele på før hun nåede at reagere og satte speederen i bund og kørte afsted på vejene selvom der var mange biler nogle steder kørte han fint og farligt forbi dem alle sammen mens han sagde "fordi jeg gerne ville se dig der er ikk nogen speciel grund for det er umuligt det som er grunden" han stoppede brat op foran en forladt lagder bygning han steg ud og gik direkte derind uden at se på hende han håbede hun var bange for denne bygning det var jo her hun var blevet voldtaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:41

”Nej!” svarede hun og kiggede på ham men fik så et chok da han sætte speederen i bund og kørte af sted med hende, hun gispede lidt og spændte sig hurtigt fast da hun helst ikke havde lyst til at ryge ud af bilen hvis han skulle stoppe. Hun blev kastet lidt foran da han endelig standset og kiggede mod den forladte lager bygning og lod sig langsomt glide ud af selen og åbnede bilen da hun kunne huske svagt hvad det her var omkring, langsomt gik hun hen til stedet og lod hånden glide ned af muren »hun blev kastet ind og spændt fast mens alt hendes tøj forsvandt og han tvang hans kønsorgan op i munden« hun slap hurtigt muren med hånden og kiggede væk mens hun trak vejret og hurtigt ned i sine lunger mens hun kiggede over mod Zero ”hvorfor det her sted!?” spurgte hun hæst og kunne mærke tårerne glide ned af hendes kinder, hvor havde hun dog været bedre uden at vide alt det her!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:45

han vente sig mod hende "fordi jeg ikk vil ha en chance mere uden du vidste hvad jeg havde gjort jeg vil ha en ny chance mens du ved alt dette men jeg har fattet jeg aldrig kan få en ny chance" han smækkede døren i men låste den ikk han gik videre han gik ind i et specielt rum hvor væggene var fulde af billeder sat op med kvinder som han havde voldtaget han havde taget billedet bagefter han var gået af inde i dem alle sammen de var i chok tilstand de sad på et bord alle sammen nøgne med hans sperm stille og rolig kommende ud af deres underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:13

//glemmer du dette her emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 4:19

//skal vi fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:29

//FORTSÆTTE?^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:11

//fortsætte søde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

alene (Naomi) Empty Sv: alene (Naomi)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum