Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
little... little silly boy ::::: LOgan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
little... little silly boy ::::: LOgan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

little... little silly boy ::::: LOgan

Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 16:40

T : Nær Midnat

S : Parken

O : Ingen i nærheden rigtigt

V : Roligt, koldt


Vis man så virkelig godt efter kunne man se Kajika gå på den helt forladte sti, mens hun så rundt med et overskuende blik for at danne sig et ovenlig indtryk af sine ramme og omgivelser, mens duften af menneske blod spredte sig i hendes lugtesans, og luften bragte det skam os med sig?.
Hun smilede let for sig selv mens hun fortsatte frem af og man kunne høre hendes stiletter der klikede hen over jorden mens hun gik, og hendes lange hvide jakke strøg let efter hende, mens de isblå øjne så rundt sultent.
Hun bed sig let i de lyse røde læber af hendes, og berørte de mørke blå jeans med kalk hvid ligende store pletter lidt ved de slidte huller der var 4 lange rifter ? i de skinny jeans foran.
Hun smilede da hun endelig fik færten af en der var tæt på hende... men ej mad?, fordi hun drak kun af vampyr nu egenlig vis hun overhovedet skulle drikke af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Ons 2 Feb 2011 - 23:14

P: profil billede, skudsikker vest

Logan kom løbende ned af en af de store stier i parken, han var på jagt efter en mandlig vampyr han havde forflugt de sidste par dage, i hans hænder havde han to pistoler, en med lommelygte og en med et laser sigtekorn.
han havde sit sædvanlige udstyr på, en skudsikker vest, en hvid tank top, løse sorte bukser, sine sorte militær støvler, sine fire pistoler, to på lårene et på hvert, en i hans bælte og en under hans vemstre arm, sit sværd der hang på ryggen af haø og sine to knive der hang ved siden af sværdet.
"kom så vampyr basse, du kan ikke flygte hele tiden, husk jeg sover aldrig, det hjælper ikke at flygte hvis jeg finder dig og dine venner bliver det bare sjovere ik? Sagde )ogan i det han kom løbende ind på en mindre sti, han lyste ind i nogle buske, for at se om vampyreren var der, "Lort! Han slap væk endnu engang! Møg vampyr, når jeg finder ham er han så færdig" dagde Logan, og lyste rundt om sig selv, han kunne ikke lide ideen om at en eller anden kunne angribe ham uiden han ville kunne se dem.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 23:24

Kajika kom stille frem i det hun jo gik på den sti og hun smilede let, hun var jo halv vampyr og vis der var noget hun elskede at gøre så var det sku at skramme folk som Logan eller blot lege lidt med dem efter som der ikke rigtig var andet at lave for tiden egenlig?,.
Kajikas isblå øjne var rettet mod selveste Logan i det hun sagde"Han er skredet for længst, du vist ikke hurtig nok til at følge med hva" hun blinkede let til ham, vis der var noget vampyr var gode til så var det at lugte hvad andre væsner var, dog kunne kajika kun genkende de væsner hun havde smagt blod på, og hun kunne lugte at Logan var et menneske så hun var ikke bange? og især ikke for hans våben.
Hun smilede let over det hvide tandsæt og sagde"så ? syntes du ikke det er lidt farligt at være her ude om natten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Ons 2 Feb 2011 - 23:35

Logan pegede sine pistoler mod hende, lasersigtet mellem hendes øjne og den med lommenlygten mod hendes brystkasse.
"Jeg kan godt nøjes med det næstbedste og tage en anden vampyr i stedet, det eneste farlige her er for dig, ser du vampyr, de her pistoler skyder med sølv patroner der er dybbet i hvidløg, kan du se nu hvorfor der ikke er farlig om natten?" sagde Logan og lagde en finger på aftrækkeren, så hvis hun prøvede noget dumt skullw han bare trykke og hun ville falde til jorden.
"kan du hjælpe mig? Jeg står i mellem at skyde dig her på stedet og fortsætte mig jagt eller fange dig og tvinge dig til at fortælle mig hvor resten af dine små vampyr venner er? Svært valg ik?" sagde Logan og kiggede sig over skulder for at sikre sig at der ikke var nogle der ville angribe ham bagfra.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 23:40

Kajika grinte højlydt og sagde"Omg... du dummer end jeg troede lille ven men bare vent" Hun så let på den og sagde"aha så der sølv i dem jamen" hun knugede let hånden i det hans pistol krakalerede den han holdte mod hende og hendes øjne var helt skindende guld farvede i mens hun betragtede ham"Jeg ikke en almindelig vampyr lille ven, og jeg har boet i denne her by i længere tid end dig, du finder ingen bedre til at gemme sig" hun blinkede let i mens hun fortsat nærmede sig ham og sagde"alt du bære kan jeg fjerne om det metalisk eller ej" hun grinte let og sagde"jeg ville passe på vis jeg var dig, dit næste træk kan måske koste dig livet, husk.... jeg hurtigere, stærkere, og mere adræt end dig, fordi jeg er vampyr" hun blinkede i det hun stoppede op ca? 3 meter fra ham og stod der og tjekkede ham lidt ud i det hun sagde"Så? hvad er dit navn" Hun smilede lidt sødt til ham og strøg hendes hvide hår til siden, det gik helt ned til hofterne af hende dog.. var det sat op i en hestehale så det ikke drillede for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tors 3 Feb 2011 - 20:22

Logan sænkede sin ene pistol, men beholdt stadig den med lommelygten peget mod hende, "nåår hvis du ikke er en almenlig vampyr, må du jo være halv vampyr, lige som en, jeg jagede for noget tid siden, jeg tror hans navn var Rasca eller sådan noget" sagde Logan og så på hende.
"se mit navn, kan være en gåde, en uløst gåde, mit navn er mindre vigtigt, men hvis jeg sagde mit navn, kunne du nemt fortælle det videre og hvem jeg er, hvis det gik videre kunne det med lethed komme til Malakel, hvis han fandt ud af hvem jeg er ville jeg være på den" sagde Logan og begynde at gå rundt om hende, han skulle finde ud af om hun have nogle våben, lige udover sine tænder og sine evner.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 21:15

Hun så på ham og sagde"alt det du har på dig nu kan jeg krølle som papir og du kan intet gør ved det... og ... Rasca" hun huskede tydligt Rasca... hendes elskede elskede Rasca. Hun så let væk og sagde"Jeg aner ikke hvem det er du snakker om" hun ville ikke vise noget overfor Logan.. men hun savnede Rasca inderligt... hun havde ikke set ham i laaaaaaang tid nu, mund hun nogen sinde ville få Rasca at se igen i hele hendes liv.
Hun lod let blikket gå på ham i det den pistol han havde, knyttede hun hænderne igen og man ville ku mærke en let bølge af noget i det hans pistol så småt begyndte at nærmest? blive bøjende og pege ned af. Hun så vredt på ham og de gule øjne beskuede ham med vrede"Selv om jeg halv skal du passe på og tal ikke om Malakel i mit nærvær jeg hader ham inderligt og vil blot glemme den fortid ! med ham ... forstået så hold kæft med ham han er ingen hersker blot en drengerøv der kan li at lave kaos og vis du ikke kan li det kan du skride fra denne her by!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tors 3 Feb 2011 - 21:22

"når men hvi du er lige glad med ham, så rager det vel heller ikke dig at, jeg har fanget ham og solgt ham til en slave jæger, tragisk hørte han havde en kæreste eller sådan noget" sagde Logan og så på hende. Hvis det var hende der var kæresten kunne det blive sjovt at se hvordan hun reagerede.
"sagde du lige du hadede Malakel? måske kan jeg godt bruge dig, ser du, jeg er i gang med at forme en lille modstandsbevægelse, som vil stoppe Malakel og smide ham langt væk fra den trone, og jeg står og mangler folk, er det noget for dig?" sagde Logan og så på hende, han var næsten sikker på hun ville sige ja, hun havde jo lige sagt hun hadede Malakel
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tors 3 Feb 2011 - 21:23

Hvis*
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 21:45

Kajika så rødt i det hun mærkede en vrede inde i sig, og før man kunne ane af det stod hun direkte foran selveste Logan, hun tog hårdt fat i pistolen og smed den af H til, mens hans metaliske våben stille krakalerede som små papir kugler og de var helt ubrugelig nu samt hans knive. Hun havde en metalisk form i evner og hun besad os telekinese hvilket gjorde hendes evne til at styre metal stærker når hun kompinerede dem, og hun sugede energi fra sine som givelser som træer der var masser af i området og folk for den sags skyld.
Hun så vredt på Logan i det hun rettede hånden mod ham og man kunne nærmest mærke en slags energi omkring hende i det en tryk bølge af hendes telekinese kunne ses da den susede over jorden og ramte ind i alt om sig i en stor cirkel på 2-3 meter . Dog tog det os hårdt på hende men ikke så hårdt, hun havde besiddet denne her evne i så lang tid nu og udvilket den til det yderste. Hun så vredt på Logan, i det hun sagde"det forbandet svin! hvad har du gjordt af Rasca!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tors 3 Feb 2011 - 21:52

Logan begyndte at grine "haha, nu ved jeg hvad dine kræfter er, du kan bøje metaler, og styre det, som du vil, sandheden er at jeg ikke har rørt din lille Rasca, stakkels lille dig, du er sandsynligvis forelsket i en, der bare har rejst, stakkels dig" Sagde Logan, man kunne se et smile bredde sig på hans læber han vidste bare at hun ville reagere voldeligt.
"jeg vidste bare han havde en kæreste, det stod der i min filer, og se hvem jeg har fundet, hans kæreste" sagde Logan, han var lige glad med sine våben nu vidste han var han skulle gøre for at bruge både hende og Rasca som små majondet dukker.
"Hør her, jeg er Logan O'Connor, jeg leder en lille modstands gruppe i mod Malakel, og jeg kunne godt bruge en som dig" sagde Logan og rakte hende hånden
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 23:14

Kajika så vredt på ham og sagde"Idiot tror du jeg vil ha noget at gøre med denne her forbandet dumme krig!? jeg kender Malakel før nogen i denne by gjorde det, selv før Ahngel så vidt jeg ved, jeg kender Faith, Ahngel, Zane der før var kejser og Malakel!... jeg vil ikke ha noget af gøre med nogen af dem! de er min fortid og det forbliver de, så nej.... jeg vil end ikke ha hævn fordi han har intet gjordt mig, og jeg vil ikke være med i denne dumme krig, hvorfor ikke blot skride ud af landet vis i er utilfredse! det end ikke mange der har stødt på ham eller lidt under det her okay, så skrid ud af landet eller bliv og lev dit eget liv og kom videre dukkedreng" hun vendte sig let om og sagde"Metalisk kræft er ikke det eneste jeg har" hun vendte sig let om og man kunne se hendes lange hvide hår let give en slags udslag i det et hårdt nærmest usynlig bølge af kræft var direkte rettet i mod Logan, den var usynlig og ikke til at høre eller se, og den kom hurtigt, og ville med garanti ramme ham, dog ikke skade ham men skubbe ham temmelig hårdt væk, så han ikke ville ku stå fast, og han ville blot ryge til jorden ca 1 meter, ikke mere, fordi så stor magt besad hun heller ikke, til at skubbe levende genstande det var dog noget helt andet vis det var ulevende og så os hvor meget energi hun havde og kræfter, vis hun havde løbet så havde hun nok ikke ville kunne skubbe så hårdt at det var umuligt at stå fast, så ville hun nok kun ha lavet en almindelig tryk bølge der ville kunne mærkes og slå en lidt ud af balance.
Hun så let væk og sagde"Og hvad så vis han har forladt mig, jeg har ikke brug for andre end min herre og selv han er forsvundet" hun gik blot væk fra Logan at han var så dum at undervudere hende, og hun var desuden mest vred over han ville bringe Malakel emnet op? hvorfor var alle så opsat på selveste alt det med Malakel!?... han var nul og niks!? og hun havde end ikke set noget til ham siden den dag ? hjemme ved ham, og han var så last year topic.... så hun end ikke gad bruge en enkelt tanke på ham?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Man 7 Feb 2011 - 22:42

Logan faldt tilbage et par meter, "så du siger at fordi de er din fortid vil du ikke have noget at gøre med dem? eller bare fordi Malakel skred eller hvad han nu gjorde vil du ikke have hævn? ønsker du ikke hævn i dit liv? har tanken aldrig stregflet dig at der var en ting der kaldes hævn?" sagde Logan i det han rejste sig op han børstede jord fra sin bukser og ryg.
"lige nu står du sikkert og tænker over hvorfor jeg er i mod Malakel, og at hvis jeg ikke kan lide det her, kan jeg bare skride, men ser du søster landet ligger sådan at jeg tog her til for at flygte fra krig og ødelæggelse, jeg var en gang soldat, en rigtig god soldat, i det jeg skulle til at udstationeres gik det op for mig at krig ikke var det rigtige , og jeg flygtede her til." sagde Logan og holdt en pause.
"se da jeg kom her til troede jeg at alt var normalt, at der var love og der var ikke fandtes vampyrer, elvere eller endda spøgelser, men da det gik op for mig at jeg var havnet i en by der var totalt ødelagt af krig, gik det op for mig, at lige meget hvor man går hen vil der være ødelæggelse." sagde Logan og så på hende, han regnede med at hun var totalt lige glad med hvad han sagde.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 23:20

Hun så undrende på ham og sagde"Han skred ikke fra mig... jeg" hun bed sig i underlæben og sagde"Jeg forrådte ham den gang alt dette her ikke stod på.. ja han var en ond fyr til tidere men han har skam osse sine gode sidere" hun mærket en vis følse af neutralhed nu"Men... alt det er fortid? hvilket vil sige jeg gider ikke at se ham og det er skam os gengældt, mig og ham har intet i nærheden jeg er som luft for ham undtagen jeg kan ikke bruges, og det samme er han for mig" hun så undrende på Logan og sagde"Hm? jeg har os været i krig en gang derfor orker jeg det ikke mere, ser du jeg ingen fighter jeg blot en ? beskytter af mig selv og ingen andre egenlig... jeg vil ikke skade nogen blot holde dem på afstand vis de vil slås" hun så lidt undrende på ham og sagde"Ja der ødelæggelse over alt, så hvorfor fjerne ham og lade det ende med der kommer endnu en ?, jeg ikke menneske så er det ikke dumt at sige det til mig egenlig?, jeg vampyr og engle, min krop er i evig kamp hele tiden så kom ikke og sig det hårdt at blot leve i denne her mærkelige by Terra eller land DI Morga?" Hun så let væk"fordi jeg rejser snart her fra, jeg skal ikke blive ved med at bo her, hellere flytte til frankrig igen eller sådan noget" hun smilede lidt og så på Logan og sagde"så hvad kæmper du egenlig for? din frihed... er du en friheds kæmper, eller kæmper du for at gøre verden til et bedre sted, fordi verden skal ha balance og det ikke evig fred af du ved det" hun blinkede til ham fordi han var jo så klog så han måtte ku forstå lidt af det hun ide mindste sagde, efter som hun ikke selv var sådan en klog ? højt skuldrede? menneske.,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tirs 8 Feb 2011 - 15:58

Logan fik et gys ved ordet 'Frihedskæmper', han var alt andet, han var en hævnblodig nar der ville have hævn, for noget der ikke ragede ham.
"Ser du, jeg er ikke en vampyr.... jeg er det modsatte, jeg kæmper ikke for verdensfred eller for min frihed, jeg kæmper bare for at få hævn.... hævn som ikke er min, men der er ikke andre der har kunne tage den...." sagde Logan og sukkede, han vidste godt at den hævn ville have ikke have noget med Malakel rigtigt at gøre, det eneste grund til han ville have Malakel væk var fordi der ikke fandtes love i Di Morga, og hvis de love havde fandtes, havde hans ven aldrig været død.
".-.. Den eneste grund til jeg vil have Malakel ned, er fordi han er skyld i min vens død. min ven blev dræbt af en gruppe vampyrer, hvilke også svarer på hvorfor jeg jagter alle jer blodsugere... Men havde det ikke være for Malakel og der havde fandtes love ville min ven aldrig have været død, fordi hvis lovene fandtes skulle I din slags blive i jeres kister og få falsk blod så i ikke kunne skade nogle" sagde Logan og så på hende, han vidste med sikkerhed at hun ville regne ham for dum og idiotisk at kæmpe for sådan en dum årsag.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 16:07

Kajika smilede lettere ondskabsfuld i det hun let lod de lange sylespidse hugtænder komme frem, og bed sig let i underlæben så hendes mørke blod gled ned af hendes smukke hage og dryppede på den ellers rene sti de nu stod på der var grålig og stilet. Hun lod let de før isblå øjne nu betragte ham med denne her guld farve i stedet for isblå i det hun vendte sig mod ham mens vinden lod hendes lange platinske hvide naturlige dog? unaturligt hvide hår, flagre efter hendes langsomme smidige krops bevægelse, mens hun elegant gik hen af mod hvor Logan stod.
Med et yderst tilfredst smil over læberne i det han ingen våben havde på sig forløbig der kunne bruges?, hun kunne fornemme det metal der var om hende, dog gjorde hun ham intet"og du tror... at jeg ikke er ligeglad fordi så tager du fejl, de fleste i denne her rådne by er egenlig ligeglad, og for at være helt ærlig så har jeg været død 2 gange så jeg ved hvordan det føles, desværre måtte jeg ikke forblive død" hun blinkede let til ham i det hun pludselig med et forsvandt og stod direkte foran ham og havde taget hårdt fat i hans tank top og smækket ham op mod et træ, dog gjorde hun ham intet.
Men hendes øjne blev isblå igen og hun smilede ikke mere, hun så alvorlig ud"Jeg måske ikke ligesom dig, men jeg var slet ikke vampyr til at starte med og heller ikke engle...." hun slap ham let, og det lange platinske hår lod sig let falde ned mod hendes ryg igen i det hun stadig holdte de dirrende isblå øjne på ham som fokus, mens hun stod der slank og parat foran ham vis han ville gøre noget?.
"Vis du søger hævn så spørg en anden, jeg ligeglad med denne her krig eller malakel.. jeg gider ærligtalt blot ikke høre om ham mere eller krigen for den slagsskyld" hun smilede lidt og lød faktisk på en måde venlig for en gangs skyld? mærkeligt nok.
Vinden lod blidt træerne rasle endnu en gang mens hun stod der foran ham og strøg så let blodet til siden og sagde"og bare rolig jeg ikke fuldblods så jeg kan sagtens leve uden blod" hun smilede endnu en gang af de der sukkersøde smil blot af ren venlighed? man behøves jo ikke at hade alle og enhver blot fordi man boede i Di morga og der var sådan en stor race strid hele tiden?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tirs 8 Feb 2011 - 17:00

Logan røg ind i træet, han knyttede hænderne for at tænk på noget andet end han lige blev smækket in i et træ. Han sank sammen og gled ned ved træs fod han så op på hende, "hvis det ikke var fordi jeg ikke slog på smukke piger havde jeg slået dig så hårdt, at du ville være død en 3 gang, men jeg gør en undtagelse da jeg som sagt ikke slår på smukke piger" sagde Logan og rejste sig op, han rettede på sit tøj og så så på hende, "hør hvis jeg havde haft en pistol og du var dig, havde jeg skudt dig, ikke fordi jeg har noget i mod dig, men jeg har noget i mod din race, det kan godt være du er en engel, men derfor har du stadigvæk instinktet til at ræbe, hvis du ville kunne du med lethed dræbe mig og drikke mit blod" sagde Logan og så på hende
"jeg forstår dog ikke hvorfor du ikke har gjort det endnu?" sagde Logan og knyttede hænderne, hvis hun prøvede på noget ville han slå igen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Feb 2011 - 17:12

Kajika rødmede let i det hun hurtigt vendte sig om og tog sig let til kinden og sagde"Jeg.." hun bed let tænderne sammen og lod sin tunge glide hen over de fyldige læber af hendes der havde en rosen rød farve i det, i det hun vendte sig let om som en balarina ville ha gjordt og betragtede nu Logan i det hun sagde"Hm?, måske fordi jeg ikke er født vampyr og jeg trækker vejret og har et bankende hjerte og ikke drikker blod, min engle side dominere mest.. men jeg faktisk født som en aspara af du ved det, men det virkelig en lang og trættende historie om hvordan jeg er endt sådan her og der er egenlig ikke meget? imellem det andet end jeg er vampyr og engle nu? og sådan er det vel bare..." hun sendte ham et skævt smil et lidt genert måske forsigtigt et i det og vendte sig så om og grinte let i det hun sagde drilsk"Desuden vis jeg skulle drikke af nogens blod skulle det da slet ikke være dit" hun rakte let tunge af ham drislk og flabet i det hun gik let på afstand fra ham for ikke at stå for tæt på ham
"selv smukke piger kan være bitches nogen gange eller faktisk være ?" hun smilede let, og egenlig i det sekundt hun stod foran Logan var hun temmelig normal som den gang hun havde været sådan en sweetheart??.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Ons 9 Feb 2011 - 16:30

Logan så på hende, idet hun kom frem foran ham gik han et skridt tilbage, "hør her, hvis du bliver ved med det der vampyr hurtigheds halløj slår jeg dig snart, det er ret så irriterende at du hele tiden dukke op foran mig, kan du ikke bestemme dig om du vil være tæt på mig eller ej.. Men jeg kan got forstå du vil være tæt på mig, for se lige på mig, 100% muskler" sagde Logan og spændte sine over arme.
"Ser du snuske, har jeg fået dit navn endnu? eller vil du godt kaldes snuske? men hvis du endelig skulle drikke nogles blod, tror jeg i sidste ende du ville drikke mit, for jeg har hørt at vampyrer elsker sundt blod ikke sandt?" sagde Logan og gik rundt om hende, så vidt som han vidste var sundt blod bedre end usundt blod, altså at et menneske med god kondi ville være bedre at drikke end en tyk person.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Ons 9 Feb 2011 - 16:35

Kajika grinte hånligt nu og sagde"fint" hun trådte let væk fra ham og sagde"Nej jeg drikker aldrig menneskeblod de er en svag meeeeget svag race og nej jeg ikke født som menneske" hun smilede let og sagde"Yearh fordi jeg tænder så meget på ingen hjerne men masser af muskler" hun grinte let og sagde"Not!" hun vendte ryggen til ham i det hun sagde"hør du aner intet om vores blodvaner åbenbart? og jeg drikker kun stærkt blod det vil sige, vampyr blod, dødsengle blod, elver blod, og sådan tja? dem der generaldt er stærke okay, og desuden drikker jeg faktisk aldrig noget blod mere så, så let er det" hun smilede sødt til ham
og sagde"hva skal du bruge mit navn til, kald mig hvad du vil, jeg egenlig ret så ligeglad fordi jeg kommer ikke til at støde på dig igen det helt sikkert, og ville ikke være bange for hvad du kan gøre blot bange for selveste at høre på dit selvtillids pjat" hun strøg håret til siden endnu en gang så det ikke drillede hende, og betragtede ikke Logan men omgivelserne denne her gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Logan Tors 10 Feb 2011 - 15:46

"dit navn hvad jeg skal bruge det til?, jeg vil bare godt vide navnet på den vampyr der vendte ryggen til Di Morga da den havde allermest brug for dig, også kan jeg Hilse fra dig når jeg møder Malakel på slagmarken, så vil jeg hilse fra dig" sagde Logan og stoppede han bukkede sig ned og tog en sten op i hånden, det var ikke en stor sten, men heller ikke en alt for lille sten, den var vel lige tilpas den lignede en allermest en popkorn, "og så kan jeg finde dig, hvor jeg har brug for at vide hvor din lille kæreste er, så jeg kan dræbe ham, eller rettere jeg snakker med ham og så planter jeg min pistol i mod hans panden og trykker på aftrækkeren, og ser om han overlever det" Sagde Logan og begynde at gå rundt om hende igen, det sideste han sagde, mente han, men også bare for at trykke på nogle knapper der burde få hende til at flippe ud.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Gæst Tors 10 Feb 2011 - 16:49

Hun så undrende på ham og sagde"vis du prøver at provokere mig så virker det ikke, og hm? måske kan du vel godt få mit navn, det ikke rart ikke at vide hvem man taler til så mit navn er Kajika og mere får du ikke afvide den her gang" hun blinkede let i det hun så på stenen og så på Logan og sagde"så hvad er dit navn? syntes ikke at ha hørt det i nu ellers har det blot forladt mit huske punkt vis du har nævnt det"
Hun smilede lettere forførisk i det hun strøg håret bagud og sagde"hør jeg ikke drabelig egenlig? faktisk slet ikke og jeg er ej voldeligere end nødvendigt..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

little... little silly boy ::::: LOgan Empty Sv: little... little silly boy ::::: LOgan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum