Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never say never :/: Logan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never say never :/: Logan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never say never :/: Logan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never say never :/: Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never say never :/: Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never say never :/: Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never say never :/: Logan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never say never :/: Logan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never say never :/: Logan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never say never :/: Logan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never say never :/: Logan

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Never say never :/: Logan Empty Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:13

Tid : Irl

Vejr : Roligt og stille, lidt gråligt og overskyet / køligt

Sted : Terras gader

omgivelser : Folk der shopper


Små skridt kunne høres igennem gaderne vis man nu hørte godt efter, fra nogen hvide stiletter, og en pige der var slank med flotte kvindelige former, dog let trænet så hun ikke var skind og ben, gik igennem Terras gader, med langt smukt platinsk hvidblonde hår, samt hun havde stramme læder ligende sorte leggins på, og havde en jakke i sort ud over med sorte runde knapper på der gik i række ned af jakken. Hun så let rundt med de rav gule øjne der var gemt under det pjuskede pandehår af hendes der let hang ned foran hendes øjne lidt, dog kunne man se hendes øjne stadig let, især når vinden blæste håret flagrende til siden og hendes duft med sig af hendes nye perfume, eller når man kunne se den flotte let blege kulør hun havde.
På grund af de gule øjne, det platinsk hvide hår, og den let blege dog lidt kulørte hud, så blev hun nærmest altid forvekslet med et overnaturligt væsen (Vampyren).
Hun gik let igennem gaderne mens hun bar på sin smukke taske i hvid og så let rundt omkring, hendes stil var meget fashion præget med et strejf af stilet sort og hvid team, meget vinter farver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 31 Jan 2011 - 16:47

P: se profil billede eller evt. profil tekst.

Logan kom gående ned igennem Terres gader, han var næste lige kommet til byen, efter han havde være ud på et ærinde ude for byen. Han havde sin sorte skudsikre vest på, sine løse sorte bukser, en hvid tank top, sine fire pistoler fordelt på forholdsvist to på lårene, en i hans bælte og enn der sad under hans venstre arm, sit sværd der hænger på hans ryg og sine to knive som hang på ryggen ved siden af sværdet.
I mens han gik så han sig rundt, han vidste godt at selvom solen ikke helt var gået ned endnu var Terres gader stadig farlige at færdes på alene, også selv om man var bevæbnet, det fact kendte Logan godt.... Alt for godt.
Han så sig rundt i det han kiggede væk kom han til at gå ind i en der, højest sandsynligt gik i høje hæle eller noget i den stil "se dig dog for!" brummede Logan og fortsatte, men efter han var gået et par meter stoppede han og så på pigen.
Hun var bleg, måske for bleg til at være et menneske, eller var det her en vampyr? kunne være den vampyr der dræbte hans ven i selv samme gade? så mange spørgsmål kørte igennem hovedet på ham.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 16:57

Noir så let ned mod jorden i det hun sukkede let fordi hun hadet at gå i skole og så bagefter blot komme hjem til en kedelig lejlighed der egenlig ikke rigtig var noget ved?, for ikke at nævne hun måske skulle ha en lille kattekilling fordi hun sådan var ensom til tider måske hun skulle tjekke noget igennem over nettet? men ... indtil Noir egenlig fik tænkt over andet mærkede hun en hård skuldre og faldt til siden med et overraskende nærmest forskrækket blik mod Logan der direkte havde gået ind i hende troede hun.
Hun tog sig let til røven i det hun sad der med lukkede øjne og bed tænderne let sammen og rynkede på næseryggen.
"Auv!! din store idiot!, du kan ikke bare gå ind i folk på den måde og så gi dem skylden" Hun åbnede let de Rav gule øjne af hendes der så reptilske agtige ud? eller nærmere katte agtig, i det hun fik sig rejst op og strøg fornærmet håret til siden i det hun samlede en sten op og kastede efter den yderst ubehøvlet drengerøv i følge hende nu, eftersom han havde gået brutalt ind i hende?."Asshole" råbte hun i det hun kastet den mod ham og vendte om på hælene temmelig hurtigt da hun hørte ham stoppe op og gik så lettere hurtigt ned af gaden for så at sætte i lidt løb
*måske burde jeg ikke ha kastet den sten efter ham*
Hendes ankle gjorde ondt som sindsygt, i mens hun mærkede adrenalinen og nervøsiteten stige med hendes hjerte rytme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 31 Jan 2011 - 17:08

Idet hun råbte efter ham, vendte han sig rundt og så en sten komme flyvende i mod ham, han greb stenen med venstre hånd og kastede stenen ud i siden af vejen.
Hvem kunne have kastet den? Det måtte åbenbart have været hende eftersom hun var løbet efter sten var blevet kastet, han begynde at små løbe efter hende, perfekt så fik han også trænet lidt, han løb efter hende, han var vel to tre meter fra hende, "stop lige jeg vil bare snakke med dig, eller rettere jeg vil bare spørge hva du er for en? for menneske ligner du altså ikke" råbte Logan efter hende, han satte farten op og kom op på siden af hende.
"hvorfor kastede du en sten efter mig? vil du gerne slås eller sådan noget? og er det ikke svært at løbe i stilletter? eller rettere hvorfor løber du egenlig? jeg har da ikke givet dig en grund til at løbe endnu har jeg?" sagde Logan og holdt hendes tempo, han kunne se på hende at det ikke var særlig behageligt at løbe i høje hæle.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 17:14

Noir så forskrækket bagud og tænkte med det samme i det hun opdagede til sin skræk? * Omg... han løber efter mig, hvorfor skal han nu os gør det?, det var total ham der startede med at være et asshole... ikke mig, dog.. at kaste med en sten var måske lidt for meget at overreagere som vis jeg havde mit ... ja .. men jeg stopper altså ikke!*
Hun vendte sig let om til siden i det hun så ham ved sin side og skrig let i det hun stoppede brat op og sagde med en meters afstand til 2 imellem dem"hvem er du! og hvorfor... gik du ind i mig" hun så lidt undrende på ham og roede sig i håret i det han sagde det med menneske og tænkte*endnu en der? snakker om et eller andet mærkeligt? altså jeg ikke ligefrem en mutant ting eller et dyr så ja menneske er jeg da?, der er da ikke flere muligheder ?*
De rav gule øjne betragtede let Logan i det hun sagde"Hm... jeg er menneske ?, hvad skulle jeg ellers være, og jeg løb for ikke at sige reagerede hurtigt fordi du sådan brutalt gik ind i mig, hvilket jeg finder højest stødende når du gav mig skylden for ikke at se sig for?"
hun så lettere fornærmet væk og rynkede let på næsen i det hun sagde"HMF"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 31 Jan 2011 - 17:38

"hør her snuske, jeg gik ikke ind i dig med vilje, jeg kom til at gå ind i dig, fordi jeg kiggede mig tilbage, tænk nu hvis der kom en gruppe vampyre og ville drikke mit blod, kan du set hvad problemet ville være så?" sagde Logan og åndede ud.
"Menneske" grinte Logan, "et menneske har ikke gule øjne eller har så bleg hud, eller kaster sten efter andre, jo måske hvis de har fortjent det, men det havde jeg ikke, og en ting mere gør det ikke hammer nas at løbe med højre hæle?" sagde Logan og trak vejret at løbe efter hende, med han tunge udstyr have gjort ham forpustet.
Hvorfor løb hun bare generelt det var jo ikke fordi han ville slå hende eller på nogen måde gøre hende fortræd.
"Og burde du ikke være i skole eller sådan noget du er hvad? 18? plejer man ikke at være i skole nu?" sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 17:43

Hun så undrende på ham i det hun sagde"Hm... jeg er menneske okay, sådan ser jeg blot ud? og det er der intet at gøre ved så jeg ikke en vis vampyr eller hvad du fabler om fra et eller andet tegneserie blad eller horro film?, og nej det gør ikke ondt at løbe i højhælet når man er vand til det" hun gav ham et let flabet smil i det hun strøg det platinske hvide blonde hår til siden og sagde"Jeg er 17 om jeg må be fra din side og hvad er du mund?.... 18-19 årig knægt der leger militær dreng? rundt i gaderne med ulovlige våben han ingen gang er gammel nok til at bære" hun følte sig lidt stødt over han havde sagt snuske til hende "og jeg ikke din snuske" hun pustet let til sit pandehår i det hun havde krydset armene eller nærmere foldet dem og gik så forbi ham lettere stødt i det hun havde sagt det med snuske.
Hun smilede lettere selvsikkert og ville så egenlig til at fortsætte væk fra galningen der talte om noget der ikke fandtes? nemlig vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 31 Jan 2011 - 18:25

Logan begynde at grine og hvad Noir sagde "hør snuske, for det første er jeg 20 så kald mig en militær dreng igen og jeg skal sørge for du kan se stjerner, for det andet er de her ikke ulovlige der er ikke engang noget der hedder lov længere i den her gudsforladte by, for det tredje findes vampyrer, og ja elver, alfer og engle findes også, i case at din lille verden ikke vidste det, vampyrer findes og hvis de ville kunne de dræbe dig og gøre dig til deres lille vampyr slave, vampyrer findes, de dræbte min ven og derfor hvis du var en vampyr havde jeg dræbt dig lige på stedet" sagde Logan og så på hende.
"og bare så du ved det, ville jeg være mere forsigtig når du går her i Terres gader, det er ikke fordi de er de mest sikre her på jorden. I den her gudsforladte by, findes love ikke længere man kan gøre hvad man vil så hvis jeg var dig ville jeg lade vær med at være så flabet og prøve at stoppe med at råbe ag folk, det kunne måske rede dit liv" sagde Logan og så på hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 20:48

Noir stoppede let op og sagde"Hey!? stop så med det der argh snuske ting jeg ikke en snuske okay, og for det andet så hvor kom det der vampyr slave lige ind i billedet, ligner jeg måske slave matriale måske" hun så let fornærmet væk og sagde"jeg kan sagtens kæmpe for mig selv blot fordi jeg slank og sådan lille og spinkle er jeg hurtigt og jeg kan nogen lunde slå fra mig ikke nok med det så ... findes de der vampyr og alt sådan noget ikke i min verden så kom ikke og sig de findes før jeg har set virkelig bevis" hun smilede lidt selvsikkert i det hun så let på Logan og tænkte dog inden i efter at ha sagt alt dette her til ham som om hun vidste bedst skønt hun ike gjorde det?.
*Han er 20 år!? og fra militæret.... det ikke godt det her vis han taler sandt, er jeg flyttet til en magisk men sindsyg farlig by...* hun bed sig let i de lyse fyldige pink farvede læber af hendes i det hun så flovt ned og roede sig så i nakken i det hun sagde"Jeg... undskyld tror jeg... og jeg ingen vampyr, og drab er ulovligt er de ikke..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Man 31 Jan 2011 - 21:31

"se, jeg kom her til for at undgå krig, men se mig nu, jeg er i krig om jeg vil det eller ej, det er alle selv dig der tror at vampyrer ikke findes, tro mig der er mere chokerende ting på vej" sagde han og så på hende, han kunne se at hun var ved at tro på ham eller også troede hun bare han var sindssyg, enten eller.
"hør her, den her by ikke et rart sted alene, selv om du er bevæbnet er du i risiko for at blive slået ihjel, ingen love overhovedet, den eneste lov der er, er at man ikke må gå i mod herskeren Malakel, en rigtigt diktator efter min mening" sagde Logan og så på hende, han vidste hvad han snakkede om, da han selv var i mod Malakel, og havde dannet en Modstandsbevægelse mod Malakel, men ikke mange kende til den.
"og en ting til snuske, jeg er ikke soldat, jeg er oprøre.. stor forskel bare så du ved det" sagde Lerry og så sig rundt.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:40

Noir så undrende på Logan og så temmelig uforstående ud dog fik det et andet ansigt da han igen endnu en gang sagde snuske til hende"Omg... ingen snuske okay, jeg ingen snuske mit navn er Noir" hun så let til siden og roede sig i håret i det hun sagde"Men hvorfor tror du jeg er vampyr" hun gik let tæt på ham blot for at drille ham lidt egenli, mens hun smilede lumsk til ham og stille berørte en af hans våben han havde på sig og sagde så virkelig forførisk og vampyrisk "Hvad så .... vis jeg nu er en vampyr" hun blinkede let til ham og hviskede ham i øret"Jeg... har jo unaturlige gule øjne, virkelig bleg hud, er slank og meget smuk, hehe..... og så jeg virkelig unik at se på, du kunne aldrig vide om jeg måske har suget blod for noget tid siden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Tirs 1 Feb 2011 - 22:49

Logan så på hende, og lagde en hånd på sin pistol i bæltet.
"se hvis du var en vampyr var du allerede død nu, inden du ville komme så tæt på mig, og hvis du var en vampyr havde jeg ikke kunne løbe op til dig og du ville aldrig løbe fra en kamp, hvor der var et frisk bytte involveret" sagde Logan og fjernede hende hånd fra hans pistol, han trådte et skridt tilbage
"og en ting til snuske du afslørede dig langt inden du overhovedet var begyndt på din lille spøg, se du vidste ikke der fandtes vampyrer ergo kan du ikke være noget du ikke selv tror på, kan du se det" sagde Logan han holdt stadig hånden på pistolen, just in case hvis hun ville gøre noget voldeligt.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 22:55

Noir så lidt overrasket ud over han faktisk kunne se sammen hæng og vendte sig så lidt om og sagde"Hm.... okay" hun så lidt smilende mod ham og sagde"Men... hvad så vis jeg blot legede med dig og gjorde hele dette her nummer for du skulle tro det og jeg så endte med at angribe dig, fordi du ved jo ikke om jeg vampyr du siger jo jeg ligner en og det hele?, desuden hvad vis jeg nu os har fået føde allerede og jeg blot leger med dit sind" hun blinkede og grinte så let i det hun sagde med en sød stemme"ej undskyld jeg driller dig blot, men virkelig nej jeg tror ikke på vampyr i min verden findes de ikke og indtil jeg møder en vil jeg end ikke tænke hen af den vej i nu?"
Hun blinkede let til ham og sagde"ikke os badass" hun grinte lidt i nu i det hun skulle til at bane sig ved forbi Logan og ned af gaden for at finde noget lidt bedre at lave?, Logan virkede til at være lidt???? farlig for ikke at sige temmelig klog, så hun ville nok ende med at fremstå som en idiot vis hun forblev overfor ham?.
dog... havde hun lyst til at kende ham lidt mere? blot lidt.."oh og forresten vis du skal dræbe et væsen der stærker end dig selv, skal du endten være dens overmand eller ligemand og du ville aldrig ku dræbe blot en vampyr udelukkende med våben..... især... vis en vampyr har evner så burde du passe bedre på, det ender med du en dag får et så alvorligt kamp sår du dør..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Tirs 1 Feb 2011 - 23:17

Logan kiggede på hende, og kunne ikke lade vær med at grine
"sagde du lige jeg ikke kunne dræbe en vampyr? fordi jeg ikke har evnerne? hør her Noir,var det Noir? hvis jeg ville dræbe en vampyr ville jeg gøre det simpleste at tage min pistol og hive i aftrækkeren og gå videre, ser du vampyrer hader sølv og de her små pistoler her skyer med ægte sølv patroner som er dyppet i hvidløg hvis en vampyr vil slås jeg skal bare hive i aftrækkeren og han er færdig" sagde Logan og så på sin pistol, han tog en op og tjekkede at der var nok skud og at magasinet var fyldt op.
"du er velkommen til at tænke på hvad jeg har sagt, for hvis du møder en vampyr i det du går væk fra mig så skal du ikke kalde på mig" sagde Logan og så på hende, hvis hun gik nu, kunne han være lige glad med hende, han havde sagt det hun skulle bruge til at overleve, eller han havde advaret hende om der ikke var nogle love overhovedet.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 23:53

Noir smilede i det hun gik tæt på Logan og hviskede i hans øre"Ja indtil den dag der kommer en med magnetisk..... påvirknings kræft eller evnen til at lave et felt om sig der ikke kan gemme trænges... og en der kan mindfuck dit hoved, så står du der og er så godt som selv død, undervudere aldrig nogen sinde et væsen der stærkere og mere udviklet ind dig selv, husk.... man kan ikke altid stole blindt på sine redskaber man skal...." hun tog hurtigt hans pistol frem i det hun havde snuppet den hurtigt, hun smilede let i det hun sagde"Altid have en plan B og den har bare at være bedre end våben så ellers er du fuckt" Noir smilede let i det hun vendte sig om og sagde"ses jeg låner den her, oh... og vis du vil ha den må du komme og tage den" hun blinkede i det hun gik i et nogenlunde normal tempo, dog... vis der var noget Noir var go til var det at have hurtige reflekser, frodi hendes far var en slags agent for CIA, dog ... en af dem der var i feltet nogen gange med en gruppe og sådan, ikke det film pjat, og han havde trænet hende godt med at man altid vis man ikke er stærk nok til at kæmpe skal man være hurtig, klar i hovedet i farlige situationer og have gode reflekser samt være virkelig hurtig til at fange ting eller blot fokusere op noget.
Noir havde en styrke til flere inde for det område, smidighed, hurtige reflekser, snu og hurtig på hånden og virkelig virkelig god kondi, dog ikke super mands kondi ? hun var jo menneske.
Noir smilede let i det hun egenlig syntes det var lidt sjovt at drille den alt vidende Logan? der troede han var mægtigere end selveste vampyr racen fordi han ville måske snart finde ud af at det kunne man ikke altid være vis de virkelig fandtes...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 20:11

Logan opdagede først at hun havde taget hans pistol i det hun begynde at løbe "det gjorde hun bare ikke" sagde Logan til sig selv og begynde at løbe efter hende.
"hør her Noir, jeg giver dig tre sekunder til at give mig den eller jeg takler dig og tvinger dig til at give mig den" sagde Logan og holdt øjnene på hende, han var vel 2-3 meter bag hende.
"3" råbte Logan og satte farten op.
"tving mig ikke til at takle dig, det kommer til at blive rigtig grimt når jeg takler dig" sagde Logan, han havde gået til amerikansk fodbold som barn og spillede det lidt da han var soldat, så han var både hurtig, men også stærk og vidste hvordan man lavede en perfekt takling som ville få en ned med det samme.
"2" råbte han og satte farten op, han var kun 2 meter fra hende nu.
"tving mig ikke til at gøre det Noir" sagde Logan og forfulgte hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 20:19

I det han blot var få meter fra hende, vendt hun sig om med en smidighed der var virkelig forbløffende at se på i det hun stod med det ene ben fremme og før man vidste af det, ville alt gå nærmest som i slow motion og hun havde peget pistolen direkte mod selveste Logan i det hun kom til at trykke på aftrækkeren ved et uheld..

Hun ville blot skræmme logan?
Det havde aldrig været meningen at skyde mod ham og når han var så tæt ville kuglen næsten uanset hvad ramme ham og især når det var å uventet, i det hun havde vendt sig om i sådan en hurtighed fordi hun havde løbet og så havde hun stoppet så brat så der havde nok kun været få CM mellem hende og Logan i det hun ved et uheld havde trykket på aftrækkeren...
Dog i det hun kom til at trykke på den tabte hun den os af chok... man hørte skudet og vis man kunne sænke tiden ville man kunne se skudet suse af sted, måske ville den ramme ? Logan brutalt eller kun blot snitte ham?, dog... stadig den ville nok ramme eller snitte? hun havde jo ikke sigtet, men mod Logan kom den ihvertfald..

"Nej !" hun så på ham med store gule skindende øjne, vis han ikke havde sat farten ned i det hun havde skudt efter ham os ville han sikkert løbe frontalt ind i hende... måske??.
*hva har jeg gjordt den skulle ikke gå af...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 21:47

Logan så op da han hørt skuddet, han stod for tæt på hende til at kunne undgå at blive ramt, han kunne ikke undgå det umulige.
Skuddet ramte ham i højre skulder, han faldt sammen eller rettere han faldt ind i en parkeret bil der stod til venstre for ham, han gled ned langs siden til han ramte jorden.
Logan tog sig til skulderen, der var blod, kuglen havde ramt lige over hans skudsikre vest og havde lige strejfet den. Mange tanker kørte igennem hovedet på ham, var den tæt på at ramme hans hjerte?, var den fløjet hele vejen igennem? Skulle han dø eller ville han overleve?.
Han så på sin hånd og op på hende, men så så ned igen.
"det var ikke godt" sagde Logan med et smil på læben, han begynde at tage sin sværd og knive af, så sin skudsikre vest af og så alle sine våben, han lagde dem ved siden af sig, så nu sad han kun i sin hvide tank top som var blev rød af blod omkring såret og han have også sine sorte bukser på.
"den må havde ramt en knogle, for jeg føler mig ikke død endnu, men hva fanden nogle skal man jo dø af ikke?" sagde Logan og begynde at pille i såret, han skar en grimasse og så på en kniv der hand i hans bælte. Logan tog kniven og stak den ind i såret, måske kunne han lirke den ud.
Han prøvede sig frem og fik vippet den ud, han tog den ud og lagde den i hånden. Der lå den, den kugle der kunne have dræbt ham ikke så stor, men den var farlig.
Logan så på Noir og smilte, "jeg døde ikke" sagde Logan og kiggede på hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 21:53

Noir så skrækslagen på ham og så på sine finger og tog sig for munden og sagde"Nej .... nej" men det lød blot som en mumlen vel for Logan i det hun gik bagud og rystede let over hele kroppen som var det hende der var det hende der var blevet skudt eller sådan noget men det var det jo slet ikke?.
Hun rødmede let mens hun betragtede ham og vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige? rødmen var ikke af flovhed eller noget men blot blod der steg hende til hovedet fordi hun var så panisk lige nu?.
"det må... må du undskylde jeg ville blot skræmme dig til ikke at gøre mig noget men så ... så gik den af uden jeg egenlig ville havde den til det" hun så på Logan i det hun hurtigt gik hen til ham og ned på knæ ved hans side og sagde"undskyld jeg kan måske hjælpe" hun tog fat i hendes trøje i det hun bed tænderne sammen og fik revet den ovenlig i stykker så hun kunne binde selveste trøjens lange slanke ærme rundt og selveste stedet på en måde hun havde lært af sin far en gang, som han sagde var det aldrig umuligt at forbinde noget sted på kroppen blot med lidt hjerne ville man kunne forbinde alt ?.
Hun så lidt på Logan og tog ham i hånden og sagde"undskyld jeg bor ikke så langt her fra?, jeg har forbinding der hjemme og sådan, vis det kan hjælpe " hun så på Logan og man kunne se i de gule øjne af Noirs at hun ikke havde ment det sådan, hun ville hjælpe ham så inderligt nu efter det var hendes skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 22:55

Logan så på hende og begynde at smile, "tag det roligt, jeg er ikke død, det er sket før, da jeg var soldat, der blev jeg også skudt, altså ved et uheld" sagde logan og tog sin tank top af, han sad nu i bar overkrop. Han havde faktisk en ret veltrænet overkrop eftersom han havde været soldat og trænet meget
"ser du jeg var soldat i nogle månder, indtil jeg blev ramt i venstre skulder og blev sendt hjem" sagde han i mens han pegede på et ar i venstre skulder.
Han begynde at rive sin tank top i strimler og bandt dem rundt om såret.
"det ville være rart med rigtige forbindinger og få det renset" sagde Logan og rejste sig op og begynde at tage sine ting på igen.
"hør noir det er okay jeg er ikke død og det bløder ikke så meget, hvilken vej ligger dit hjem så? Jeg plejer som regel ikke at blive inviteret hjem første gang jeg møder nogle" sagde klogan med et smil og så på hende.
utroligt nok have Logan ikke noget i mod hende selvom hun lige havde skudt ham, det var et uheld og det vidste Logan godt.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 23:02

Noir så flovt på ham og sagde"Oh ja? ... så prøv at være mig jeg har aldrig inviteret nogen med mig hjem før så du er den første" hun rømmede sig let og strakte armen til den ene side som et pej om at det var den vej han skulle gå i det hun smilede lidt forsigtigt efter som hun havde gjordt alt dette her jo" min mor har nok noget der kan ranse det og jeg er 17 så .... nej jeg ikke en lille pige og forbinding kan jeg godt lægge vis det skal være?" hun gik stille ved siden af ham indtil de stod foran et hvidt hus der så normal ud, med en trædør i hård træ og med 2 låse??? men hvem ville ikke os anskaffe sig det vis man boede her i denne her væsen fyldte by den var jo slet slet ikke sikker?.
Hun lukkede stille op og indenfor var væggene cream farvede altså sand farvet mild farve der næsten så hvid ud blot lidt kulørt sandfarvet som strandens sand.
og så var der en trappe til oven på hvor der var 3 værelser, badeværelse og 2 værelser.
og neden under var stuen til venstre med sorte læder betrukne møbler en 3 sofa og en 2 sofa og så en lænestol.
så var der køkkenet til venstre og gangen foran en og så en hims under trappen.
"Her er lidt lille men håber det iorden" vis man gik igennem stuen var der have ude bagved men først sku man igennem vaskerummet.
Hun tog ham med oven på og pegede mod sit værelse og sagde"Jeg finder hurtigt forbindings kassen" hun var lidt smurt ind i blod ved sine hænder men ikke meget.
Hun gik ud på badeværelset og fandt forbindingen og så noget til at rense sår med og gik så ind til Logan med det og med et håndklæde så han ikke spildte ud over det hele og så en lun klud der kunne fjerne blodet fra ham selv og så en tør til rense midlet til at hælde det på den.
Hun smilede lidt flovt.
Hendes værelse havde røde vægge mørk rød, en 2 personers stor seng i hjørnet ved vinduet der havde 2 vinduer og 2 små foroven og et sort gardin, en fladskærm på væggen overfor sengen, 2 skabs låger i væggen(hendes skabe) og så havde hun en reol ved siden af med ting og sager i, og så billeder på døren.
Hun så lidt på Logan og sagde"men virkelig... undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 23:24

Logan smilte endnu engang og så på hende"nu siger jeg det en sidste gang, det er okay, det var ikke med vilje, over and out, den er død. Men bor du så alene? Eller bor du stadig sammen med mor og far?" sagde Logan imens han begynde at tage sit udstyr af, til han igen stod i bar overkrop.
"du behøver ikke at ligge forbindingen på, det kan jeg godt selv, en ting eller to har jeg lært af at bo her i den her by" sagde Logan og så på hende.
Logan begyndeat pille sine hjemme lavede forbinding af, "hvorskal jeg gøre af min tidligere trøje? Jeg må se at finde mig en ny" sagde Logan og smilte.
"har jeg overhoved præsenteret mig selv? Eller ved du stadig ikke hvad jeg hedder? Og er jeg bare den første fremmed du har skudt og taget med hjem? Bare lige en note til efter betragtning det er ikke så smart at først skyde en også tage ham med hjem" sagde Logan og smilte til hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Søn 20 Feb 2011 - 23:31

Noir så flovt på Logan og rakte så tunge til ham i det hun sagde"det heller ikke særlig smart at sige til en pige at man vil takle hende og så bagefter virke som om intet er sket " hun grinte lidt og så flovt ned og sagde"Øhm jeg tager det blot og smider ud? måske kan du passe en af mine venners tank top han glemte den gang han besøgte mig da jeg ikke boede her og ja jeg bor med min mor og hendes nye fyr" hun smilede lidt og så dog væk fra Logan da han sådan smed det hele igen så han var i bar overkrop"det nu heller ikke godt at strippe på første møde syntes du ikke os det" hun grinte let og sagde"nej tror ikke jeg har fået dit navn i nu? egenlig, eller os hørte jeg det ikke da jeg skød dig store stærke militær fyr" hun vendte sig drilsk om mod ham og blinkede til ham i det hun dog havde fundet den sorte tank top frem hendes ven havde brugt, den så ud til at kunne passe Logan.
Hun smed den let hen mod ham og vendte sig så om igen og sagde"så? er du nogen sinde blevet skud af en pige før eller er dette her din første gang" et lille grin kom efter sætningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Logan Søn 20 Feb 2011 - 23:50

Logan smilte og så på hende "jeg vil slet ikke vide hvad i lavede siden han glemte den, men navnet er Logan, Logan O'Connor" sagde Logan og tog tank toppen på den passede ham fint nok.
"det er faktisk sket før at en pige har skudt efter mig, ret uheldigt ramte hun min bil i stedet of, den blev ikke så køn, men hvad ville din mor sige til at der stod en blodig fremmmed i jeres hus? Altså jeg tror min mor ville gå total i spåner hvis det skete" sagde Logan og smilte, det virkede lidt akavet at stå i hendes hus lige efter hun havde skudt ham men sådan var det bare.
"at strippe første gang man mødes siges at være et godt tegn for nogle det viser at man allerede er blevet så tætte at man smider tøj for hinanden, eller at den ene part har skudt den anden og prøver på at gøre det godt igen, ved at tage personen med hjem også selvom man bor sammen med mor" sagde Logan og smilte der var noget ved situationen der fik ham til at smile enten var det, faktummet at han var blevet skudt af en pige eller at han faktisk var hjemme hos den pige der havde skudt ham.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 0:04

Hun så lidt mobset på ham og sagde"Hey så nu ikke mere grund til at træde i såret mere end det allerede er blevet trådt i og mine forældre er ikke hjemme i nu og hva ved du om mærkelige ting det er dig der jager noget der ikke findes så hvem er du lige om at snakke om mærkelige ting at gøre" hun grinte lettere lumsk og på den måde så det kunne forståes som et slags hun fik ret til sidst agtig ting eller gotch ya .
Hun betragtede stille Logan i det hun undrende så rundt og sagde"Ikke dårligt af en menneskepige at skade den store stærke Logan O'conner ? hva " hun blinkede til ham og sagde"jeg vil dog ikke kalde det dårligt fra min egen side af hehe" hun grinte let og bed sig i underlæben i det hun så undrende rundt og sagde"og angående det med min ven og mig han glemte den fordi vi havde film maraton og så havde han skiftet fra den til en anden efter han havde sovet på gulvet på en madrass" hun så lettere fornærmet ud og sagde"jeg gør nemlig ikke perverse ting bare fordi en af det andet køn sover ved mig?" hun smilede let og sagde"Men det gør du måske Logan" hun smilede og sagde"Oh forresten du ved jo vel hva jeg hedder ikke os?" hun kunne ikke rigtig huske om han vidste det" nårh anyway navnet er Noir husk det fordi jeg den første pige der har skudt dig dog ved et uheld men derfor må jeg da stadig gerne være stolt over at ku skyde dig, en stor og stærk militær mand" hun grinte lidt mere nu og satte sig på sengen dog et stykke fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never say never :/: Logan Empty Sv: Never say never :/: Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum