Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 19:48

Sasha rejste sig. Hun hade en lille forbening omkring armne efter hun hade stukke sig selv i går aftes, det hade hun ramt en blodåre som begyndte at bøde svaget og det kunne hun var ikke lige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 19:56

Han kiggede på hende "sasha må jeg sove her i nat når vi når så langt jeg vil gerne være her og tage mig af dig du ser ikke ud til at ha det helt godt sådan lige nu"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og var lidt bekymret over det lige nu hun havde det vist ikke godt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 20:04

" det kan du godt. kom så viste jeg dig gæste værlset du kan sove inde i nat du skal bare vide at sengen nok kniker ret, meget for den er ikke så ny men jeg fik den til en gode pirs. og jeg her selv reberet den så gost jeg endnu kunne " sadge Sasha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 20:09

Han kiggede på hende og nikkede "det kommer nok til at gå tror du ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "du er endeligt meget pæn Sasha"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber og var glad for at han måtte sove der ved hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 20:44

" det trot jeg og tak " sagde Sasha stille. Hun vendt sig om og gik ind i stuen igen hun satte sig ved skrivebordet, her hade hun alle sine ting bøger og hæfter. Som hun læste og skrev i da hun ville uddande sig som healder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 20:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik bare rundt med håndklædet om sig og gik ind til hende "Hvad laver du"spurgte han med et smil på sine læber og stod ved siden af hende og han kiggede bare på hende og var glad for at være sammen med hende.
Han viste ikke hvad han skulle lave lige nu
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 11:11

" jeg læser bare lidt. Det holde mig oppe i denne verden jeg ved ikke om jeg kan blive her ret meget længe , alt i denne by er forkret mennsker som jeg jages som dyr og ander. Væsner jaget os som mad og legetøj det kan jeg ikke holde ud mere " sadge Sasha stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 11:18

Han kiggede på hende "du må da ikke forlade byen Sasha der sker dig jo ikke noget gør der"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og stod ved hende og lagde en hånd på hende skulder og kiggede på hende "you know du meget flot"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 11:23

" du forståd ikke. Jeg høer ikke til i denne her by jeg er kun et sølge mennske uden nogen ting, ingen familie eller venner alle synes jeg er for kedlig at være sammen med. På grund af mine tidliget stofmisbrug vil ingen lære mig at kende " sagde Sasha svaget, hun fik det meget dårliget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 11:27

Han kiggede på hende "det passer da ikke Sasha jeg er her og jeg vil da godt være din ven og vil lære dig at kende"sagde han og kiggede på hende "tro mig jeg havde det på samme måde da jeg kom her til byen"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede bare på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 11:37

" du er ikke som ander " sagde Sasha. Og rejste sig valken på hun svejet og valke over i mod skabet i hjørnet, hvor hendes medicin stod det var mere en 40 forskelige fomer for medicin. Og den skulle hun leve med hele livet i gemmen og kunne ikke slippe af med dem igen, hun var afhening af si livesnød vendig medicin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 11:40

Han kiggede på hende "nej jeg er ikke som så mange andre jeg syns mennesker har ligeså meget ret til at leve her som så mange andre har"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "men har du lyst til at lave noget"spurgte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 11:46

Sasha så tilbage på ham. Med meget sløger øjen hun skulle har fat i sin medicin ellers ville hun, nok faldt bevistløs om hun lede at svække knogler og hjerteforsom. Vis nogen viste det ville hun slet ikke kunne være nogen stedet uden at nogen ville være over hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 11:50

Han gik over til hende "skal du ha hjælp"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af sammen med hende "for kan godt hjælpe dig med det hvis det er"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og var her for at hjælpe hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 12:01

" vis du kan når den. Blå flaske på øverts hylle så vil jeg blive glad og får det beder igen, men det kan du nok ikke den er meget højt oppe " sadge Sasha og faldt sammen. Foran ham hun lukke øjne og kunne næsten ikke trække vejet for slim og blod, som sammel sig i hendes luftrør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 12:04

Han kiggede på flasken og hoppede op mod den og fik så sine vinger frem og fik fat i flasken og kom ned til hende igen og fik sine vinger væk igen og gav hende flasken "her"sagde han og kiggede på hende og han havde åbnet den for hende så hun skulle jo ha den
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 12:18

Sasha lå livløst. På gulvet og rurte sig ikke udtagen når hun hoste svaget med alt den slim og blod, hun hade i sit luftrør eller gjore hun ikke han måtte give hende den. Ellers ville hendes luftrør lukke sig sammen og så ville hun blive kvalt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 12:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gav hende det stille og roligt og kiggede på hende "Sasha"sagde han og ventede bare på hende med et smil på sine læber "er du her"spurgte han med et smil på sine læber og ventede bare på at det virkede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 12:30

Sasha sand den. og begyndte at rør sig igen hun hadet det rigtig meget men hun var nødtil det, hun satte sig op og ryste " tak for det " sagde Sasha svaget. Nu skulle hun bare sove lidt inden hun var friske igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 12:34

Han kiggede på hende "det var så lidt"sagde han og fik hen løftet op og gik hen med hende på sofaen og satte sig med hende og hendes hovede lå på hans skød så kunne hun jo sove mens han ventede på hun skulle vågne igen *jeg venter bare*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 12:39

Sasha vånge efter 2 timer. hun hade haft brug for søven så hun hade bare sovet godt, hun åben øjnen og så op på ham hun mærke at han hade være der hos hende. I mens hun hade ligge med hovedt i hans søkd og hade sovet som en sten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 12:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "sovet godt"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af med hende liggende med hovedet på hans skød "du liner en engle når du sover"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Feb 2011 - 18:31

" jeg har sover fint. og tak jeg skulle også være en engel vis ikke jeg hade midste mine vinger som lille, de var syg og kunne ikke reddes så de blive fjernte og så var jeg bare. Et lille sølge mennske uden nogen magiske kræfter " sadge Sasha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Lør 5 Feb 2011 - 22:54

Han kiggede på hende "det var da ikke så godt Sasha"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men jeg er her for dig så du ikke føler dig alene eller noget"sagde han og havde sin ene hånd på hendes mave og nussede den stille og roligt og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Søn 6 Feb 2011 - 21:37

" det gøre jeg helle ikke mere. Jeg følge mig bare meget svage ikke ander jeg trot jeg ville ha nogen at spise, vil du også ha noget at spise eller hvad " spurte Sasha. Og rejste sig og gik ud i køkknet hun gik og nynne svaget og ind i mellem, gispe hun svaget hun led af Asma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 2 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum