Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Man 7 Feb 2011 - 20:26

Han kiggede på hende "ja det vil jeg da meget gerne"sagde han med et smil på sine læber og gik med hende derud "er du helt okay"spurgte han og kiggede bare på hende og var ikke helt sikker på noget som helst lige nu da hun lød til at være meget syg
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Feb 2011 - 21:10

Sasha nikke. Og begyndte at hoste som en galt hun hade et Asmaanfalde igen sidste gang hade det nære, slog hende ihjel ved at hun hoste så meget som hun gjore. Hun tog noget vand og drak det og lavet mad og satte på bordet i stuen, hun var en utrolig søde og venlig værtinde men også meget stille af sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 8 Feb 2011 - 22:39

Han kiggede på hende "sasha det dufter godt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "har du det helt godt sasha"sagde han med et smil på sine læber og smilte til hende.
Han var stille og rolig mod hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Feb 2011 - 19:33

Sasha tog sin indhelator. og tog nogen store sug af den hendes heldbred var ikke af det bedste mere, for være år der gik blive det svager og svager ind til den dag hun vil død. Og det kunne hun risiker at gøre ind ret længe sådan som hun hoste og gjore sig til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Søn 20 Feb 2011 - 23:12

Han kiggede på hende "er du okay Sasha"spurgte han og kiggede bare på hende og var urolig for hende sådan som hun så ud til at ha lige nu det var ikke noget der var rart at se på for han kunne se at hun var syg meget syg endda men hvad pokker skulle han dog gøre for at hjælpe hende det kunne være svært *hvad skal jeg gøre*tænkte han og slappede bare af og tænkte for sig selv lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 17:23

2 jeg har bare Asma ikke andet. og jeg skal nok blive okey igen bare vent og se " sadge Sasha, og satte sig ned med maden hun hade lavet til dem hun spiste sin mad stille og roliget. Hun var ikke nogen grovæder eller noget hun var bare meget sulten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 22 Feb 2011 - 17:59

"håber da du gør"sagde han med et smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige og spiste stille og roligt og kiggede på hende "hvad skal vi så lave efter det her"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og tog ikke øjne fra hende.
Han slappede bare af og kiggede på hende og tænkte på hvad de skulle lave efter maden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 18:04

" jeg ved det ikke. og det er ikke sikke jeg får der okey igen " sagde Sasha og tog stile af bordet, da den var færdig med at spise deres mad Sasha stod lidt i køkknet før hun satte. Sig på knæ på gulvet hun var meget svedug lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Ons 23 Feb 2011 - 0:19

Han kiggede på hende med et stille smil og gik så stille ud til hende "Sasha er du okay eller skal vi hen til en læge så du kan blive tjekket ud om der mere galt med dig end du går og tror"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik hen til hende og satte sig på hug ved hende og lagde en hånd på hendes skulder
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Feb 2011 - 9:41

" jeg må nok helle komme til lægen. Jeg her det ikke helt okey liige nu " sagde Sasha og hoste svaget, hun rejste sig og gik ud på badeværlset og spytte blod ud af munden. Hun hade hele munden fuld af blode og hvorfor viste hun ikke endnu, men det kom nok inde ret længen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Zankuji Søn 27 Feb 2011 - 0:50

Han kiggede på hende og havde det ikke så godt med at hun havde det sådan som hun havde det så han tog en telefon og ringede efter en læge som kom hjem til hende for at tjekke hende og hvad det var hun fejlede.
Zankuji ville ikke trække hende med ud når hun var syg som hun nu var og det kunne man også se på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 21:02

Sasha lå hjemme i sin seng. Hun vent på at lægen skulle komme hun hade det ikke vider godt, det var meget tydlig at se på hendes hud som var så tynd,glat,fin og solækeblød. Lige nu var hun ved at falde i søven da hun hade stærke feber og hade, kaste op i flere minuter og det var ikke godt for hendes krop eller. I det hele taget for hendes tilstand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

gir hvad jeg har (Sasha-privat) - Page 3 Empty Sv: gir hvad jeg har (Sasha-privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum