Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:09

Sted: lige udenfor hospitallet
Tid: 12:30
Dato: den 5 december
Vejr: vindstille og koldt med lidt sne, og fuldmåne
Omgivelser: hospitalet og nogle tænde lygtepæle, der er sne over det hele.

Reldus stod og lænede sig op af hospitals muren mens han tænkte på hvad der var sket den gang han døde... det sidste han kunne huske var folk der skreg...
"hvad mon der egentlig skete den dag?" tænke Reldus højt, hans øjne var kun halvt åbne mens han kiggede op mod nattehimlen, den skinnede fuldmåne der hang og skinnede ned mod jorden med den samme blålige farve som altid...
"bare jeg viste det..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:12

Ai var på vej hen på hospitalet, selv for det var ikke så alvorligt
hun var faldet på det glatte fortov og højst sandsynligt havde hun forstuvet sin hånd men hun ville lige have det undersøgt om det kunne være værre.
Ai kom hen til hospitalet og så en dreng med lillat hår... hun smilte stille til drengen og gik ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:23

Reldus lagde ikke mærke til pigen før at det var hun åbnede døren og gik ind i hospitalet, han hoppede lidt eftersom han ikke var helt klar på det...
Reldus stod bare og kiggede på døren et stykke tid før det var at han ligeså forsigtigt åbnede den og gik indenfor. da han trådte indenfor så han en ung kvinde med lang brunt hår og en hvid kjole på //jeg går bare ud fra at du har en hvid kjole på, eftersom at det er sådan det er på dit ava// der var på vej imod en noget ældre dame med kort gråt hår og en hvid kittel der sad på en lille stol bagved hospitals skranken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:26

Ai stod nu foran skranken "undskyld, men er der nogen der har tid til et kigge på en hånd, jeg måske har forstuvet, og mit navn er Loveless Ai" ai rødmede lidt men smilte venligt til damen der bad hende om at sætte sig og vente på en læge..
ai nikkede stille og satte sig ind i venteværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:37

Reldus så på den langhårede pige mens hun gik ind i ventesalen "så hendes navn er altså Loveless AI, lyder egentlig lidt trist..." mumlede han og fulgte ligeså forsigtigt efter pigen.
"hvor er du på vej hen?" spurgte den gamle dame vredt mens hun stirrede ondskabsfuldt imod Reldus "uhm... jeg..." mumlede drengen og kiggede imod venteværelset "skulle lige tale med doktoren, et privat ærinde" løj Reldus og smilte nervøst, kvinden gav ham et sidste mistroisk blik før hun sukkede og nikkede.
"tak" sagde Reldus høfligt og gik så ind i venteværelset. Ligeså snart han havde lukket døren vendte han sig om med et ryk og så at den langhårede pige stadigvæk sad derinde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:41

Ai sad og læste i et af de mange blade der havde ligget på bordet
hun sad med det ene ben hvilene på det andets knæ
der var en artikel med en gyser historie i, der faktisk var ret god men skræmmende...
hun smilte stille for sig selv og bladrede med den ene hånd der så gjorde ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:48

han sukkede lettet og gik så hen ved siden af pigen og satte sig ved siden af hende, han tog også et tilfældigt blad og åbnede det på en tilfældig side...
"HVA!" skreg han så pludselig de han så hvad han havde tage. han lagde det hurtigt tilbage i bunken og tog et andet et, han satte bladet helt op til hoved for at skjule at han rødmede...

//lige til din orientering, så var det et... erotisk blad//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 23:54

Ai kiggede hen på ham, hun fniste sødt af ham men ikke hånende
"var der en edderkop eller noget?" sagde hun stille og smilte sødt til ham
"åh...ehm forresten jeg hedder Loveless Ai" hun rakte hånden til ham og ventede på hans reaktion, og hans navn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:03

"mit navn er Reldus..." svarede han kort og tog hendes hånd "og tro mig... du vil ikke vide det" mumlede han stille og lagde sit andet blad på plads igen
"men hvad er det egentlig du skal her?" spurgte Reldus og så ind i Ais blodrøde øjne

//undskyld for det lille indlæg//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:06

Ai bed sig lidt i læben da han tog hendes hånd, for åbenbart gav hun hånd med den der gjorde ondt "mmh... jeg... skal have undersøgt den hånd du holder i lige nu.."
hun smilte sødt og trak sin hånd til sig
"jeg faldt på isen og landede på den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:15

"nå sådan" sukkede Reldus lettet "jeg var bange for det var noget alvorligt eftersom..." Reldus stoppede og tøvede et øjeblik "jeg har hørt nogen rygter om byen, om at der er ret meget kriminalitet, eller noget" forsatte han og så alvorligt på Ai "du må love mig at du passer godt på" tilføjede han, med et strejf af bekymring i sin stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:17

Ai grinte stille "hehe... du kær"
en læge kom hen "Loveless, følg med"
ai rejste sig og gik med lægen ind og fik undersøgt hånden
da hun kom ud igen havde hun en forbinding på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:25

"ja... du må altså undskylde det der før... men lad os bare sige at jeg har en overbeskyttende natur over for alle der ikke er direkte onde..." forklarede Reldus kløede sig lidt i nakken.
"sådan har det været siden at... at..." pludselig stoppede han og slog sig selv i hoved et par gange *NEJ jeg må ikke fortælle hende at jeg er en engel, eller at jeg er død for den sags skyld* tænkte Reldus frustreret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:27

Ai kiggede på ham og smilte "du lyder som min fætter... og...ehmm faktisk lyder du som alle dem jeg kender" hun grinte sødt
"vil du med? altså gå en tur?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 0:37

"hvorfor ikke" sukkede drengen for han rejste sig op "nå ja, og hvis du virkelig vil vide hvad der skæmte mig så var det den her" sagde Rab og gav Ai bladet.
"ikke lige hvad jeg havde regnet med..." mumlede han og så imod den langhårede pige ved navn Loveless Ai...
*bare jeg kunne huske det* tænke Reldus trist, men kom ved et uheld at dele sine tanker med Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 1:43

//svarer du snart?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 1:45

//sry, jeg glemte det helt, undskyld undskyld undskyld//

Ai så på ham da han fik sendt hende tanken
"ehm ok... du er da vist ikke helt et menneske" hun fniste sødt og så på ham
"og du ligner ikke en vampyr eller dæmon, så jeg gætter engel eller aspara"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 1:55

"men hvordan? men jeg..." mumlede Reldus fortumlet, til sidst sukkede han opgivende og indrømmede "ja jeg er en engel, en engel der ikke kan huske sin død eller sit efternavn" sagde han trist og rakte hende sin hånd "så er det vel nu at vi skal hilse for alvor" sagde han og smilte kort "Reldus Englen uden Efternavn, og Fortid" præsenterede han sig og smilte videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 1:57

Ai tog hans hånd igen "...ehm.... Prinsesse Emily Loveless Roselin Ai Klamer, men bare Ai tak"
hun smilte venligt til ham og nejede fint "Pigen der lever i en fantasi verden...og er anden gang jeg møder en engel eller dødsengel.." hun smilte venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:07

"ok Aj... men altså, jeg troede ikke at menneskerne kendte til os væsner længere" sagde Reldus og så forvirret imod Ai.
"hvordan kan det så være at du kender til os?" spurgte han nysgerrig "hvordan kan et menneske, måske en prinsesse, men stadig et menneske, kende til de magiske væsner der lever i, hvad der skal forestille, skjul over hele verden?" gentog han med en underlig og undrene stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:10

Ai grinte sødt "de fleste af mine venner heromkring er vampyrer... så er der min stedfar der er aspara/dæmon, og min fætter er en dødsengel... så jeg kender lidt af hvert"
hun sukekde lidt "og ja...prinsesse, men ssh"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:26

"nå..." mumlede han kort og begyndte at gå videre "kommer du?" spurgte han drillende efter at han havde åbnet døren ud af venteværelset og ud til hallen *så hun bor hos magiske væsner hva? interessant* tænkte han for sig selv mens han holdt døren og ventede svar fra pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:29

Ai følgte stille efter og smilte til ham men stoppede så
"åh...du fik ikke klaret dit lægebesøg" sagde hun så og kiggede op og ned af ham
"hvad var der sket med dig egentlig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:39

"jo ser du... jeg forklarer udenfor hvor der ikke er andre der kan høre det OK?" sagde Reldus og pegede hen imod damen ved skranken, og begyndte så at gå lidt videre *det kan blive svært at forklare* tænkte englen nervøst mens han ligeså stille gik hen imod udgangen og håbede på at damen ved skranken ikke lagde mærke til dem, men...
"hej du der! hvad var det så for et ærende du skulle ordne?" spurgte hun og så endnu engang mistroisk på Reldus. "tjo altså jeg... skulle give ham et brev! ja det var det jeg skulle..." forklarede drengen usikkert og trak nu Ai med sig mens han småløb det sidste stykke hen til udgangen, og så ud til sneen og den kolde fuldmåne nat...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:43

Ai grinte stille af ham men stoppede da han trak hende med ud
hun kiggede på ham "nå hvad var det så hr" sagde hun stille og smilte sødt
"løgnhals" hun grinte

//smutter i seng//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum