Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//
Tid: 12:30
Dato: den 5 december
Vejr: vindstille og koldt med lidt sne, og fuldmåne
Omgivelser: hospitalet og nogle tænde lygtepæle, der er sne over det hele.
Reldus stod og lænede sig op af hospitals muren mens han tænkte på hvad der var sket den gang han døde... det sidste han kunne huske var folk der skreg...
"hvad mon der egentlig skete den dag?" tænke Reldus højt, hans øjne var kun halvt åbne mens han kiggede op mod nattehimlen, den skinnede fuldmåne der hang og skinnede ned mod jorden med den samme blålige farve som altid...
"bare jeg viste det..."
Gæst- Gæst
Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//
hun var faldet på det glatte fortov og højst sandsynligt havde hun forstuvet sin hånd men hun ville lige have det undersøgt om det kunne være værre.
Ai kom hen til hospitalet og så en dreng med lillat hår... hun smilte stille til drengen og gik ind
Gæst- Gæst
Reldus stod bare og kiggede på døren et stykke tid før det var at han ligeså forsigtigt åbnede den og gik indenfor. da han trådte indenfor så han en ung kvinde med lang brunt hår og en hvid kjole på //jeg går bare ud fra at du har en hvid kjole på, eftersom at det er sådan det er på dit ava// der var på vej imod en noget ældre dame med kort gråt hår og en hvid kittel der sad på en lille stol bagved hospitals skranken
Gæst- Gæst
ai nikkede stille og satte sig ind i venteværelset
Gæst- Gæst
"hvor er du på vej hen?" spurgte den gamle dame vredt mens hun stirrede ondskabsfuldt imod Reldus "uhm... jeg..." mumlede drengen og kiggede imod venteværelset "skulle lige tale med doktoren, et privat ærinde" løj Reldus og smilte nervøst, kvinden gav ham et sidste mistroisk blik før hun sukkede og nikkede.
"tak" sagde Reldus høfligt og gik så ind i venteværelset. Ligeså snart han havde lukket døren vendte han sig om med et ryk og så at den langhårede pige stadigvæk sad derinde...
Gæst- Gæst
hun sad med det ene ben hvilene på det andets knæ
der var en artikel med en gyser historie i, der faktisk var ret god men skræmmende...
hun smilte stille for sig selv og bladrede med den ene hånd der så gjorde ondt
Gæst- Gæst
"HVA!" skreg han så pludselig de han så hvad han havde tage. han lagde det hurtigt tilbage i bunken og tog et andet et, han satte bladet helt op til hoved for at skjule at han rødmede...
//lige til din orientering, så var det et... erotisk blad//
Gæst- Gæst
"var der en edderkop eller noget?" sagde hun stille og smilte sødt til ham
"åh...ehm forresten jeg hedder Loveless Ai" hun rakte hånden til ham og ventede på hans reaktion, og hans navn
Gæst- Gæst
"men hvad er det egentlig du skal her?" spurgte Reldus og så ind i Ais blodrøde øjne
//undskyld for det lille indlæg//
Gæst- Gæst
hun smilte sødt og trak sin hånd til sig
"jeg faldt på isen og landede på den"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
en læge kom hen "Loveless, følg med"
ai rejste sig og gik med lægen ind og fik undersøgt hånden
da hun kom ud igen havde hun en forbinding på
Gæst- Gæst
"sådan har det været siden at... at..." pludselig stoppede han og slog sig selv i hoved et par gange *NEJ jeg må ikke fortælle hende at jeg er en engel, eller at jeg er død for den sags skyld* tænkte Reldus frustreret
Gæst- Gæst
"vil du med? altså gå en tur?"
Gæst- Gæst
"ikke lige hvad jeg havde regnet med..." mumlede han og så imod den langhårede pige ved navn Loveless Ai...
*bare jeg kunne huske det* tænke Reldus trist, men kom ved et uheld at dele sine tanker med Ai
Gæst- Gæst
Ai så på ham da han fik sendt hende tanken
"ehm ok... du er da vist ikke helt et menneske" hun fniste sødt og så på ham
"og du ligner ikke en vampyr eller dæmon, så jeg gætter engel eller aspara"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun smilte venligt til ham og nejede fint "Pigen der lever i en fantasi verden...og er anden gang jeg møder en engel eller dødsengel.." hun smilte venligt
Gæst- Gæst
"hvordan kan det så være at du kender til os?" spurgte han nysgerrig "hvordan kan et menneske, måske en prinsesse, men stadig et menneske, kende til de magiske væsner der lever i, hvad der skal forestille, skjul over hele verden?" gentog han med en underlig og undrene stemme
Gæst- Gæst
hun sukekde lidt "og ja...prinsesse, men ssh"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"åh...du fik ikke klaret dit lægebesøg" sagde hun så og kiggede op og ned af ham
"hvad var der sket med dig egentlig?"
Gæst- Gæst
"hej du der! hvad var det så for et ærende du skulle ordne?" spurgte hun og så endnu engang mistroisk på Reldus. "tjo altså jeg... skulle give ham et brev! ja det var det jeg skulle..." forklarede drengen usikkert og trak nu Ai med sig mens han småløb det sidste stykke hen til udgangen, og så ud til sneen og den kolde fuldmåne nat...
Gæst- Gæst
hun kiggede på ham "nå hvad var det så hr" sagde hun stille og smilte sødt
"løgnhals" hun grinte
//smutter i seng//
Gæst- Gæst
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline