”Hvornår er jeg ikke en idiot?... har jeg måske ikke været det hele mit liv?” svarede han igen og sukkede stille imens han kiggede lettere tomt lige ud. Tja han var da en idiot, med et stort I, hvis man kunne sige det på den måde? Det var jo ikke ligefrem fordi han blev kaldt andet, måtte man sige. Et let brum gled ud af læberne imens han kiggede lettere ligegyldigt ud i luften men lukkede så øjnene og slappede langsomt af i alle musklerne. ”Og nej har jeg ikke, hvad er det forn et trick?” brummede han og havde forsat lukkede øjne imens han ventede på at hans broder svarede. Roligt tænkte han videre omkring tanken med solskin og den slags, selvom han ikke brød sig meget om det, kunne han ikke undlade at savne det. Endnu engang kiggede han hen på sin bror som sagde de skulle skåle, og grinede hult af ham og nikkede langsomt, ”Ja.. skål for idioti, og håbløshed indenfor lortet der hedder at elske..” smilede han lidt. Og trak så lidt på skuldrende hvor efter han satte sig ned på stolen igen og kiggede på sin bror med et hævet bryn imens han sagde han ikke længere gad kærlighed, hvilket han ikke helt troede på men sagde ikke noget udover at nikke lidt med underlæben trukket lidt frem. Dog skød begge bryn direkte op i vejret over det næste der kom fra den tre årige yngre broder. Roligt fugtede han læberne og tænkte lidt over det inden han svarede, ”Jo… det gør jeg… jeg drømmer også om at sidde på en altan i sollyset og kigge ud til to rollinger der løber rundt på græsplænen…” sagde han så og fugtede læberne lidt mens han kiggede hen på hans bror med det monotone ansigt som han altid havde på sig, det der ikke rigtig viste nogle følelser, eller faktisk slet ikke viste noget overhovedet for at være helt præcist. Han tænkte lidt videre over det med kone og børn, ”Men jeg tror sq ikke jeg tør at begive mig ud i det vivær af følelser.. det er jo ligefrem fareligt.” grinede han tonløst og hentød til at hans broder nu allerede havde været forgæves, selvom han mente det han havde sagt. Kærlighed var farligt på alle punkter bestemt fra hans synspunkt, ”Men man har vel lov til at drømme..” tilføjede han.
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips
» Saint or Sinner? (Emnesøgning)