Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fack you - Zean - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fack you - Zean - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fack you - Zean - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fack you - Zean - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fack you - Zean - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fack you - Zean - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fack you - Zean - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fack you - Zean - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fack you - Zean - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fack you - Zean - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fack you - Zean

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Fack you - Zean - Page 2 Empty Sv: Fack you - Zean

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 0:02

”Hvornår er jeg ikke en idiot?... har jeg måske ikke været det hele mit liv?” svarede han igen og sukkede stille imens han kiggede lettere tomt lige ud. Tja han var da en idiot, med et stort I, hvis man kunne sige det på den måde? Det var jo ikke ligefrem fordi han blev kaldt andet, måtte man sige. Et let brum gled ud af læberne imens han kiggede lettere ligegyldigt ud i luften men lukkede så øjnene og slappede langsomt af i alle musklerne. ”Og nej har jeg ikke, hvad er det forn et trick?” brummede han og havde forsat lukkede øjne imens han ventede på at hans broder svarede. Roligt tænkte han videre omkring tanken med solskin og den slags, selvom han ikke brød sig meget om det, kunne han ikke undlade at savne det. Endnu engang kiggede han hen på sin bror som sagde de skulle skåle, og grinede hult af ham og nikkede langsomt, ”Ja.. skål for idioti, og håbløshed indenfor lortet der hedder at elske..” smilede han lidt. Og trak så lidt på skuldrende hvor efter han satte sig ned på stolen igen og kiggede på sin bror med et hævet bryn imens han sagde han ikke længere gad kærlighed, hvilket han ikke helt troede på men sagde ikke noget udover at nikke lidt med underlæben trukket lidt frem. Dog skød begge bryn direkte op i vejret over det næste der kom fra den tre årige yngre broder. Roligt fugtede han læberne og tænkte lidt over det inden han svarede, ”Jo… det gør jeg… jeg drømmer også om at sidde på en altan i sollyset og kigge ud til to rollinger der løber rundt på græsplænen…” sagde han så og fugtede læberne lidt mens han kiggede hen på hans bror med det monotone ansigt som han altid havde på sig, det der ikke rigtig viste nogle følelser, eller faktisk slet ikke viste noget overhovedet for at være helt præcist. Han tænkte lidt videre over det med kone og børn, ”Men jeg tror sq ikke jeg tør at begive mig ud i det vivær af følelser.. det er jo ligefrem fareligt.” grinede han tonløst og hentød til at hans broder nu allerede havde været forgæves, selvom han mente det han havde sagt. Kærlighed var farligt på alle punkter bestemt fra hans synspunkt, ”Men man har vel lov til at drømme..” tilføjede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum