Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Når aften kommer.... Mia.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Når aften kommer.... Mia.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Når aften kommer.... Mia.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Når aften kommer.... Mia.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Når aften kommer.... Mia.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Når aften kommer.... Mia.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Når aften kommer.... Mia.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Når aften kommer.... Mia.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Når aften kommer.... Mia.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Når aften kommer.... Mia.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Når aften kommer.... Mia..

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Når aften kommer.... Mia.. Empty Når aften kommer.... Mia..

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:36

S: Stranden La Plage - Strand.
T: Kl. 19:56.
D: Dejlig er sommer og sol. D 6/6-11.
O: Nogle få mennesker.. Som soler og bader. Træerne ligger få m. væk fra vandet.
V: Dejlig varmt. Solen er på vej ned.. En dejlig afkølede brise.

To piger pjaskede hinanden til, ved at sprøjte til hinanden. Den ene havde en nuttet bikini. Den anden havde en meget sej badedragt. De hyggede sig. Nogle unge drenge betragte dem og piftede til dem. Alting var dejligt. Alle nyd den dejlige sommer. Solen vinkede og blinker en sidste gang farvel, før den langtsom sænker sig mod horisonten.
Ikke så langt væk fra stranden, sad der en sort håret pige, med en mærkelig rød hat på en gren ved træerne. Hun havde en kikkert og betragte drenges og pigernes badedragt og badebukser.. Et smil kom frem "Længe leve sommer!" sagde hun i en rask tone. Hun rejste sig op og lavede peace tegnet. Hun så lidt asiatisk ud.. Hendes hat var formet som en pyramide, med to lange snor, hvor der hang tre store hvide bolde. Hun havde en hvid skjorte. Begge ærmer var bundet i en sort mini sløjfe. Ved hendes krave var der bundet en stor sløjfe. Hun havde en sort nederdel, som havde en guld bånd, som gik lodret ned. Hendes sko var lige så mærkeligt som hendes hat.. Det var nogle asiater træsko. Hendes sorte hår plafrede med vinden, imens hendes gyldne øjne var rettet mod solen. En ny aften startede.. Hun smilede og nyd sit frie liv.. Hun gemte kikkerten væk og tog en kamera, og prøvede at fange et billede af de unge mennesker..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Når aften kommer.... Mia.. Empty Sv: Når aften kommer.... Mia..

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 21:51

Der kom en smuk ung kvinde gående hen af stranden. Den hvide bikini strammede lidt, og hendes blonde hår bølgede blidt nede ved hendes hofter.
Hun stjal hurtigt drengenes blikke. Og ligeså snart hun så dem, smilte hun bare frækt til dem. Hun elskede opmærksomheden. Hun elskede tanken om hvad de senere ville gøre, mens de fantaserede om hende.
"Længe leve sommer!" Grinte hun for sig selv, mens hun gik hen forbi de to drenge og piger.
Hun fandt en god plads, og lagde sig så til at slikke sol.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 16:22

Hun tog nogle gode billede.. Men noget skarp ramte hende.. Som en flyvende svale, som opfanger noget glimtende, var det, det samme som Airu fik øje på.. En skøndhed. Så blindende, så smuk, så vidunderligt og så fantastisk. "Wooow tjek lige den bikini" udbrød hun og tog hurtigt sin kikkert. Som en sulten ravn, som flyver ned for at få den første mad, var Airu den første som så denne pragtfulde bikini, inden de andre unge mennesker så det.. Hun så overlykkeligt ud. Pludselig så hun ansigten, som bar denne bikini på sig. Hun sprang højt op i luften og lavede en saltomortale. En sort kappe spredte ud af hendes ryg. Kappen var fuld at fjer.. Faktisk var det slet ikke en kappe.. Det var vinger. Hun landte blødt som en fjer på trætoppen "Uha.. Et væsen. Så kan jeg bedre forstå det" små grinede hun og betragte denne pige. Nu kunne hun bedre forstå at denne bikini sad så godt, på pigens krop. Denne pige var slet ikke menneske, som de unge var.. Hun trak kameraet og tog hurtigt nogle billede af bikini'en, før hun nu betragte hvem den pige var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 16:22

//kommer måske på i aften.. Men sees ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:22

Den unge kvinde lagde hurtigt mærke til en anden pige der var noget lidt væk fra hende. Og hun tog billeder af hende.
Den blonde elver-kvinde rejste sig op, og smilede i retning af pigen med kammeraet.
Efter nogle få sekunder hvor hun bare havde stået og set på pigen, lavede hun en håndbevægelse, der bad pigen om at komme hen til hende.
"Hej! Hvad gemmer du dig der over for?" Råbte hun venligt hen til pigen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 21:30

Med lynets hastighed, havde hun gemt hendes sorte vinger, tilbage til hendes ryg og var henne mod pigen. "Davs du.. Den bikini. Den sidder tip top. Jeg er fotografer" sagde hun med et let smil. De andre som bare havde stirret på pigen, så nu overrasket ud. Hvordan og hvor kom den Airu fra...? Airu smilede lidt til pigen "Jeg undskylder min uhøfligt.. Lureri, men som sagt er jeg fotografer" sagde hun og lavede en høfligt buk. Løgn og sand. Det var jo sandt at hun var fotografer, men hun tog også mest billeder af tøj.. Mest undertøj. Hun betragte lidt pigen med dybt interesse "Mit navn er forresten Airu, efternavn siger jeg ikke" sagde hun og holdte en pegefinger foran hendes mund, som om det var en hemmlighed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 7:36

Kvinden smilede venligt til Airu.
"Navnet er Mia, mere har du vist ikke bryg for." Sagde hun glad.
"Og jeg tror jeg har en lille aftale du måske er interesseret i" Sagde hun, og smilede drilsk.
"Hvis du fortæller mig dit fulde navn. Så skal jeg nok posere til nogle billeder for dig."
Mia smilte stadigvæk af pigen. Hvordan ville fotografen reagere på sådan en chance? Og hvordan ville hun så få Mia til at posere hvis hun sagde ja?
Alt sammen spørgsmål som Mia ville vide.
Hun kunne ikke modstå den dejlige opmærksomhed hun ville få fra pigen og kameraet, hvis hun sagde ja.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 16:30

Airu så med åben mund. En brise ramte dem begge to. Den var dejligt varmt. Et smil, plantede sig på hendes læber, som blev bredre og bredre.
"Ahh. Den dejlig forslag er da.. Lidt overdrivet ikke..?" spurgte hun og klørede sig lidt på håret, imens hun smilede. En tanke slog hende *Hey, idiot.. Du har fået chancen.. Kom nu.. Sig dog ja!* sagde hendes naive jeg*. Hun var allerede parat til at forsvare dig *Hør.. Ikke så ivrigt. Jeg tager kun billeder af undertøj.. Jeg er ikk fotomodel eller sådan noget. Desuden, ved jeg ikke. Hendes ansigt er da køn..* Tænkte hun tilbage, imens hun havde armene på kors.
*Ååårh, hold da op. Din venlighed er da for meget. Sig dog ja!* skreg hendes anden jeg. Hun sukkede og så på Mia.
"Hør du.. Er du sikker på.. At jeg må...? Men så lige en ting. Må jeg godt sælge dem. Du får selvfølgelig selv noge af pengene. Men de billeder jeg tager fra dig, bliver anonymt" sagde hun og løftede pegefingren, for at fortælle det er alvor.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 16:47

Mia kunne ikke lade være med at fnise af Airu's ansigts udtryk mens hun overvejede hendes tilbud.
Hun smilede sødt til Airu. "Selvfølgelig. Sælg du bare alt du vil." Svarede hun.
"Så... Skal vi bare tage billederne her, eller skal vi finde et andet sted?" Spurgte Mia. Og smilede videre ad pigen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 17:26

Hun tænkte sig om.. Det var den største tilbud hun ikke kunne sige nej til. "Mit fulde navn er Airu no Kaze Flyis.. Altså, ved ikke hvad du skal bruge det til. Men mit navn er Air, som betyder luft. Kaze betyder skam også luft på japansk. Så ja.. Luft, det er mig" sagde hun og lavede en stort grimasse og baskede med hendes armene, som om hun skulle til at flyve. Hun hoppede, så det pjaskede. Hun var total naiv, og hun kunne faktisk godt minde om en 12 årig pige, som ikke er blive teenagter.. Hun baskede stadig med armene "Det bedste af det hele.. Er at det er sommer. Så man har god tid, imens solen skinner" sagde hun glad og smilede venligt til Mia. Helt forandret var hun, men det gik kun et sekund, før hun igen baskede med armene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 1 Mar 2011 - 22:12

"Faktisk har jeg ingen nytte af dit navn... Jeg ville bare have noget ud af dagen." Sagde Mia, og grinte drilsk.
"Men... Skal vi komme igang?" Spurgte Mia, lidt utålmodig da hun meget gerne ville prøver at blive fotograferet til professionelt arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:32

Hun baskede med armene, med et ivrigt og barnligt udtryk "Ja.. Hmm. Må jeg godt.. Æh tage billede af. Dig nu...?" sagde hun på en meget sukkende stemme. Hun betragte Mia's bikini. Hun var altid misunderligt, på dem som havde et godt undertøj og badetøj, som sidder perfekt til ens krop.. I modsætning til Airu, var hun ikke lige den perfekte krop, til at havde sådan noget. Fordi hun har en krop, som et lille teenagter. Derfor tager hun billeder af dem. Hun elsker det. Hun trak hurtigt sit kamera frem, med lynets hastighed. Hendes kamera var digitalt, og så meget anderledes ud, end et digitalt kamera plejer at være. Den var sort, med sølv mønstre på. Mønstret, skulle forstille en tre fjer, som virkede til at være en vifte..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 23:09

"Gerne. Men skal vi gå et andet sted hen, eller ordner vi det bare her?" Spurgte Mia nysgerrig. Men ligeså snart kameraet var fremme. Glemte hun det igen.
Istedet begyndte hun at posere. Først strakte hun sige, så hendes barm blev fremhævet.
Derefter satte hun sig ned på knæ, og kiggede uskyldigt op imod kameraet.
Og som det sidste, lob hun ud i vandet, og begyndte at plaske lidt.
Hun gav selvfølgelig Airu god tid til at tage billeder(ne) før hun kik fra den ene "pose" til den næste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 16:37

Hun var vildt glad.. Men vidste at det var lidt dårligt. Hun vil kun tage billede af bikini.. Men ja. Hun måtte indrømme, at Mia's ansigt var flot. Hun tog billede efter billede. Men hvad, mere kunne hun ønske sig. Hun var bare, en sand model . Da hun var færdig, så hun hurtigt bilederne igennem.. "Orv man.. Du er jo god. Virkeligt, har du gjort det før..?" spurgte hun, og så kun på bikini. Den var bare så pænt. Hun misunder virkelig de piger som havde en god krop. Hun smilede lidt "Arrg, en god tjenst penge, som vælgter ind. Det bliver godt!" sagde hun med en glad stemme og puffede til Mia med en blødt puf "Tak.." sagde hun og smilede varmt til Mia

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 0:33

"Første gang" Grinte Mia og blinkede til Airu.
"Nå. Hvor meget tror du de vil kunne give. Altså, sådan cirka" Spurgte Mia nysgerrig.
Hun lænnede sig hen imod Airu, og prøvede at se billederne på kameraet.
Men så fik hun pludselig en ide!
"Hey! Hvorfor prøver jeg ikke at tage nogle billeder af dig?" Spurgte Mia glad, og smilede venligt til Airu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:47

Hun smilede lidt og så lidt klogt ud "Hmm.. Hvis de er vilde med en køn pige. Så ca. 1000 kr.. Over" sagde hun og lavede en kæmpe smil. Hun elskede penge. SÅ kunne hun købe alle de gode ting til hendes digitalkamera. Da hun, vidste billede, var hun tæt på at tabe dem ned i vandet af forskrækkelse. "Mig.. Mig. Nej.. D det tror jeg ikke. Jeg. jeg er altså ikke ligeså smuk som dig" stammede hun og fik røde kinder. Hun så ned i vandet. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige "Jeg.. Jeg ligner mest en 12 årig pige" mumlede hun og så lidt på Mia. Skulle hun mon også sige, hun var en skytsengel, som bare elsker skæg og ballade. Fx, ved at smug lurer nogle og tager billeder af det og sælger dem, eller beholder dem. Hun mærkede lidt skam. Mia, hun var bare smuk, men hende..? Airu kan ikke måle sig op til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 20:40

Mia grinte lidt af Airu.
"Jeg er en elver. Jeg er født med skønhed. Du skal ikke sammenligne dig selv med mig." Sagde hun, og nikkede bekræftende.
Hun så på pigen.
Hun vidste slet ikke hvor mange der sikkert kunne finde på at lure på hende...
"Der er skam folk der synes godt om lidt mindre modne kroppe. Der er jo folk der har den såkaldte "loli-fetish". Disse mennesker er meget glade for unge piger." Forklarede Mia.
Hun var selv lidt overrasket at hun kom til at bruge dette lille stykke information hun havde opsamlet fra en af de mange mænd hun havde talt med rundt omkring i verdenen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 20:51

Hun begyndte at sprøjte lidt vand på Mia. "Aha, der har vi det jo. Derfor har du en flot form og en da en skøndhed" sagde hun og så på hende med store øjne, så man let kunne se hendes gyldne brune øjne. "Det må jeg sige. De, det havde jeg faktisk slet ikke gættet" sagde hun og slog sig på panden. Hun betragte igen på Mia. Jo, nu kunne hun godt se det. Mia havde skam en perfekt form, hun skulle nødigt ikke blive misundeligt på andre.
"Æh.. Men. Jeg har kun det her tøj.... Jeg går aldrig i andre. Fordi, det kan jeg ikke passe.. Jeg, har ikke andet en det her.." sagde hun og peget på hendes tøj. Nederdelen, som var rimeligt kort. Den når næsten over hendes lår. Trøjde med små og en stor sløjfe. Andet havde hun ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 21:16

"Det er da også fint! Loli-stilen passer best med 'sødt' tøj." Grinte Mia.
Hun havde allerede rakt sin hånd ud imod Airu, for at få fat i kameraet.
"Du skal bare tro på dig selv." Smilte Mia opmuntrende.

"Hvad siger du? Er du klar til at prøve selv at stå i rampelyet?" Spurgte hun, og afventede et svar.
Mia smilede. Hun havde lige fået en mission. Hun ville få denne engel til at turde selv at stå op. Selv at få opmærksomhed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 21:27

Hun så lidt på hånden og hendes elskede kamera. Ok.. Hun skulle træffe et valg nu. Hun åbnede munden "Jeg gøre det sku da" sagde hun og gav hende kamera. Hun stod stille og vidste ikke hvordan hun skulle posére.. Men måske, var det bare at gøre nogle ting. Men hvad!
Hun så lidt på Mia og hostede lidt, faktisk seriøs "Uhm.. Hvad skal man gøre..? J jeg har det sådan med, at gøre noget.. Men hvad.." sagde hun og så lidt på hende. Pludeslig gled hun, da hun bare skulle gå stille hen til Mia, for at få hjælp. Hun lande på maven og blev gennemblødt. Kun hendes trusser kunnes. Hun drejede hoved mod Mia, hendes hoved var rimelidt rød. Hendes trusser var bare hvide, med blonder på kanten. Hendea hat gled lidt, så den sad skævt på hoved. Hun havde tabt hendes ene sandal, så hendes højre fod havde sko på, og den venstre fød havde ingen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 21:41

Mia var hurtig.
Imellem det øjeblik hun faldt, og til at hun faldt ned i vandet blev der tager fem billeder. Hendes søde ansigtsudtryk imens hun faldt. Og så tog hun også et par billeder af hende og hendes gennemsigtige tøj.
"Sådan en sød pige~" Drillede Mia, og lavede en trutmund hen imod Airu.
"Nu da tøjet er gennemsigtigt, så dæk så godt du kan med hænderne, så man ikke kan se undertøjet, men kun din hud igennem dit våde tøj." Kommanderede Mia. Hun vidste godt hvordan den slags billeder skulle være.
Alle de folk hun havde talt med. Hun havde altid fået det indtryk at gennemsigtigt tøj, rødt ansigt, og en pige der prøver at skjule hvad der ikke skal kunne ses. Var vigtige ting i et 'loli' billede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 21:47

Hun satte sig ned på rumpen og holdte sig selv foran hendes bryster. Nej hvor var det pinligt. Vandet suget sig til hendes tøj.
"Hør.. man kan aligevel ikke se noget.. Jeg har forbidning, som er en slags top for mig" sagde hun og prøvede at lade være med at rødme så meget. Hun prøvede at rejse sig op, uden at bare glide, igen. Hun prøvede at vride vandet ud af hendes nederdel. Men noget slog klik i hende, da hun hørte en klik lyd fra kamera. Nu blev hun barnligt. Hun begyndte at sprøjte på sig selv. Hun rystede hendes sorte hår. Hun begyndte faktisk at lege med vandet. Hun var blivet helt vildt barnligt og naiv. Når hun bukkede sig, kunne man se hendes trusser.. Hun elskede vand, og elskede klik lyde fra hendes kamera. Jo mere klik lyd hun hørte. Jo mere barnligt blev hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 21:51

//logger. Men ses^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 22:09

Mia klikkede løs. Hun var ikke god med kameraet. Så hun tog billeder i vildskab, så hun var sikker på at fange de rigtige øjeblikke.
"Det kommer jo helt naturlidt." Grinte Mia.
Pludselig fik hun en ide. Hun smilte ondskabsfuldt.
Mens den ene hånd hold styr på kameraet, begyndte den anden at lave skubbende bevægelser.
Der begyndte samtidig at komme bølger imod Airu. Rimelig store bølger, der måske kunne vælte hende omkuld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 15:31

Hun så dumt ud, hun stod helt stille. Hvad havde Mia gang i..? Skulle hun danse hawaii dans eller sådan noget. Pludseligt mærkede hun vandet træk sig lidt. Hun vendte sig om. En stor bølge slog ned over hende. Hun væltede omkuld, imens vandet bare skubbede hende og skubbede hende..
Hun grinede under vandet. Det var mega sjovt. Hendes nederdel, hang helt op på hendes mave. Hun rejste sig op og hendes store sløjfte gik løs, så knapperne kunne ses. Den ene knap var knappet op "Haha.. Du kan vand magi. Sejt" sagde hun smilede hun, imens hun hurtigt greb den løse sløjfe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum