Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Når aften kommer.... Mia..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Når aften kommer.... Mia..
"Ved du gadt at de kigger på os?" Spurgte Mia drillende og pegede på de to piger og drenge, der alle stod og kiggede på hvordan Airu poserede for kameraet.
Mia smilte drislk. Det hvade været halvdelen af planen, at se Airus reaktion da alle stod og stirrede på hende.
//Og også undskyld for et kort svar...//
Gæst- Gæst
Hun så mod hvor Mia peget. Da hun opdaget de andres blikke. Smilede hun varmt til dem. Faktisk rigtig meget voksen agtig.. Noget glød var omkring hende. Pludselig forsvandt det igen og hun havde en barnligt ansigt udtryk på igen. Hun baskede med armene "DU du er bare god. Maner, alle de mange måneder, har jeg snydt folk og taget billeder af dem. og du.. Du har snydt mig. Flot" sagde hun og sprøjtede til Mia. Men passede på, at hun ikke rammede hendes kamera. Hun betragte lidt sig selv. Nogle af hendes knapper var knappet oppe. Hendes hår, var sjasket og hendes tøj var gennemblødt. Man kunne se hendes forbidning hvor hendes bryster var. "Ahh. Jeg ligner jo en der har haft en slåskamp" udbrød hun og smilede til Mia.
Gæst- Gæst
Mia rakte sin hånd ud imod Airu. "Så tror jeg de drenge har fået mere end rigeligt." fniste hun, da hun havde lagt mærke til den noget åbenlyse bule der var i deres shorts.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte sødt imod drengene, og skød pigerne et kækt blik.
"Vi kunne også blive, og så hvor meget vi kunne få de drenge til." Hviskede Mia, og grinte lidt ondt.
Godt nok var hun lys-elver. Men hun elskede stadigvæk drillerier.
Gæst- Gæst
//logge af.. Skal i bad//
Gæst- Gæst
"Nå drenge..." Begyndte hun, og lænede sig lidt ned, så de kunne se ind imellem hendes bryster. "...Hvad er det i stor sådan og stirre på?" Spurgte hun frækt, og kigged lidt ned imod muglen i deres badebukser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad med jer piger?" Råbte hun spørgende hen imod pigerne. "Hvad står i der og grumler over? Hvorfor kommer i ikke her over?" Hun smilte lidt ondskabsfuld af dem. Imodsætning til drengene, så hviste pigerne godt hvad hun var ude på. Dog kom de hen til hende og drengene.
Begge pigernes kinder lyste op, da de så hvordan drengenes bukser bulede ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"V-hvad vil du?" Spurgte de begge to i kor, og skullede til Mia.
"Jeg ville bare spørge om i havde noget imod at jeg og en af mine venner hyggede os lidt med jeres kærester." Sagde hun drislk, og tog begge drengene mellem benene. Og smilte frækt op imod kameraet som Airu havde sat op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et blink.
Pigen var fløjet to meter op i luften.
Endnu et blink.
Pigen var faldet ned igen med et slam.
Drengene så måløse til. og så løb de begge to, kun den ene kom tilbage for at tage den, nu bevidstløse, pige med sig. Mens den anden pige løb med ham.
Gæst- Gæst
//Logger. sees^^//
Gæst- Gæst
"Vind og vand er hvad jeg kan kontrolere." Forklarede hun og smilte.
"Jeg har et lille spørgsmål... Har du egentlig haft sex før?" Spurgte Mia nysgerrigt og smilte lidt frækt til Airu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis du er sulten kan vi godt tage hen og spise noget." Sagde Mia, og grinte lidt af hvordan Airu's mave rumlede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er lidt ligeglad." Indrømmede hun, hun gjorde ikke det store us af mad, det var noget man spiste for at kunne holde sig igang, og det var det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede derefter kort til hendes foreslag. "Lyder godt" Sagde hun og smilte til Airu.
"Hej, noget galt?" Spurgte hun, og lagde sin hånd på Airus skulder. "Du ser lidt trist ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare rolig... Der bliver lyst igen i morgen" Sagde Mia, og nussede Airu's kind lidt.
"Nå men hvad skulle vi så have at spise?" Spurget hun, og grinte lidt, for at prøve at få stemningen lidt op.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» metroen kommer efter dig - Kaitlin
» Kommer fra toget.(Maddie)
» Turen ind, mon man kommer ud-Mekeyla
» kommer der en ny side ja eller nej
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus