Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Når aften kommer.... Mia..

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Når aften kommer.... Mia.. - Page 2 Empty Sv: Når aften kommer.... Mia..

Indlæg af Gæst Tirs 8 Mar 2011 - 20:26

// Først vil jeg lige sige undskyld den lange tid. Forgive me ); //

"Ved du gadt at de kigger på os?" Spurgte Mia drillende og pegede på de to piger og drenge, der alle stod og kiggede på hvordan Airu poserede for kameraet.
Mia smilte drislk. Det hvade været halvdelen af planen, at se Airus reaktion da alle stod og stirrede på hende.

//Og også undskyld for et kort svar...//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 17:57

//Ej det gøre slet ikke noget^^. Jeg venter bare. Det går. Også for det korte svar^^

Hun så mod hvor Mia peget. Da hun opdaget de andres blikke. Smilede hun varmt til dem. Faktisk rigtig meget voksen agtig.. Noget glød var omkring hende. Pludselig forsvandt det igen og hun havde en barnligt ansigt udtryk på igen. Hun baskede med armene "DU du er bare god. Maner, alle de mange måneder, har jeg snydt folk og taget billeder af dem. og du.. Du har snydt mig. Flot" sagde hun og sprøjtede til Mia. Men passede på, at hun ikke rammede hendes kamera. Hun betragte lidt sig selv. Nogle af hendes knapper var knappet oppe. Hendes hår, var sjasket og hendes tøj var gennemblødt. Man kunne se hendes forbidning hvor hendes bryster var. "Ahh. Jeg ligner jo en der har haft en slåskamp" udbrød hun og smilede til Mia.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 17 Mar 2011 - 23:24

Mia smilede overlegent. "Hvis man kan, så kan man." Grinte hun.
Mia rakte sin hånd ud imod Airu. "Så tror jeg de drenge har fået mere end rigeligt." fniste hun, da hun havde lagt mærke til den noget åbenlyse bule der var i deres shorts.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 18:51

Hun smilede varmt til Mia "Skal vi ikke sige det er nok for i dag..? Vi kan tage ud og spise.. hvis du ikke er sulten" sagde hun, imens der lyd en rumlen. Det var fra hendes mave.. Hun så lidt på Mia. Hendes ansigt udtryk var roligt og voksen agtig igen. Hun stoppede med at stirre og så ned. Hendes ansigt spejlede ved vandets overflade, hun så sit ejet spejlbillede. Hun betragte lidt drengene "Hmm.. Av. Det kan jeg se. De piger ser da også misunderligt ud.. Vi har sikkert taget alt deres opmærksomhed" grinede hun og peget mod pigerne, som så meget arrigt ud. Det kunne godt se ud som om der kom en røgsky op fra dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 19:16

"Det lyder fint." Sagde Mia og tog imod tilbudet. Et lille måltid mad var jo altid godt.
Hun grinte sødt imod drengene, og skød pigerne et kækt blik.
"Vi kunne også blive, og så hvor meget vi kunne få de drenge til." Hviskede Mia, og grinte lidt ondt.
Godt nok var hun lys-elver. Men hun elskede stadigvæk drillerier.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 19:23

Hun tænkte sig om.. Hun havde en to finger under hendes hage og tænkte. "Jo.. Det var da en god ide.. Men bagefter.. Spise" sagde hun barnligt og baksede med armene. Hun så mod drengen og pigerne. Drengene så helt vildt ophidset og så ud som om de ville havde eller se mere. Pigerne så vilde og arrige ud. De så ud som om de ville havde hævn. Airu tænkte sig om lidt "Hmm du starter med at gøre noget, foran de der drenge" sagde hun og puffede drilsk mod Mia. Vandet var rolige nu, men en til Airu begyndte at beværge sig. HUn så helt vildt drilsk og naivt ud. Elskede at drille folk. Ikke ondtskabfuld, bare forsjovt.

//logge af.. Skal i bad//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 19:34

"Okay" Grinte Mia, og begyndte at gå hen imod de to drenge. Vrikkede med hofterne hele vejen der over.
"Nå drenge..." Begyndte hun, og lænede sig lidt ned, så de kunne se ind imellem hendes bryster. "...Hvad er det i stor sådan og stirre på?" Spurgte hun frækt, og kigged lidt ned imod muglen i deres badebukser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 20:39

Airu var væk.. Der hvor hun var, var der runde cirkler som blev større og større i vandet.. Ingen lade mærke til at hun var væk.. "Show time.. Uha." Hviskede hun drilsk og ondt, imens hun havde en større kamera og optog det.. Hendes lille luskede job, var at tage billeder eller optage nogle, og sælge dem. Lidt ulovligt, men ingen fandt ud af at det er hende. Hun er en god snydere, i nettet. Hun drejede kamera mod pigerne. Man kunne faktisk forstille sig at de var grønne i hoved af misundelse. Et lille fnis kom ud. Hun kunne godt forstå de var misunderligt, Mia var da også fantastisk flotte. Hun flyttede kamera igen mod drengen og mest der ved drengenes bukser. De voksede og voksede..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 21:05

Drengene kunne ikke få sig selv til at svare, de stod bare og stirrede på hendes D-skål bryster, der hang foran deres liderlige fjæs.
"Hvad med jer piger?" Råbte hun spørgende hen imod pigerne. "Hvad står i der og grumler over? Hvorfor kommer i ikke her over?" Hun smilte lidt ondskabsfuld af dem. Imodsætning til drengene, så hviste pigerne godt hvad hun var ude på. Dog kom de hen til hende og drengene.
Begge pigernes kinder lyste op, da de så hvordan drengenes bukser bulede ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 21:25

"Aha. Drama.. Uha," grinede hun og zomede lidt ind.. Hun sprede sine sorte vinger.. Hun fløj hen til træerne og puttede ekstra kamera. Hun satte sig i ly, under en trækrone, som gemte hende. Imens rakte hun ud af den blå luft en bærbar af sølv, med en hvid fjer på. Den hvide fjer var lige midt på bagskærmen. Hun åbnede den, og bærbaren var allerede åben. Hun havde alt. Hun kunne se alt. Hvor Mia var, hun holdte øje med dem "Hmm Denne film skal nok kaldes.. Misundelse af skøndheden.. Nææ Måske ikke," mumlede hun og betragte alle vinduerne, med alt det hun havde optaget og er i gang med at optage. "Bare blev ved Mia, det bliver en god film," lo hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 21:56

Pigerne kunne mærke jalousien vokse inde i sig, da de så hvad Mia havde gjort ved de drenge, bare ved at være der. Dog fik de også en hvis respect for hende, da de lige havde set hvor nemt hun kunne manipulere mænd til at gøre som hun ville.
"V-hvad vil du?" Spurgte de begge to i kor, og skullede til Mia.
"Jeg ville bare spørge om i havde noget imod at jeg og en af mine venner hyggede os lidt med jeres kærester." Sagde hun drislk, og tog begge drengene mellem benene. Og smilte frækt op imod kameraet som Airu havde sat op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 22:08

Hun sprang halvt om "Wow.. Sådan blev ved.. Blev ved." sagde hun ophidset og så helt vildt naivt ud. Hun syntes det var sjovt. Pludselig var der en rød lys som kom frem, i et vindue i hendes bærbar. Hun trykkede og så følelser.. "Oh oh.. Pas nu på Mia" hviskede hun. Den ene pige var blivet rigtigt sur.. Hun slog efter Mia, med en knytnæve, mod Mia's ansigt "Du rører ham ikke. Ellers går det ud over din make up fjæs. Hvad fanden tror du lige du er" råbte hun arrigt. Den anden så målløs ud, men pludselig grinede hun ondt og hånligt. Ligesom lidt ville Mia's vidunderligt ansigt havde en bule. Hende som grinede skulle til at hjælpe til, da hun blev skubbet hårdt ned. Airu havde sparket den grinende pige hårdt bagfra "Bland dig uden om din lede tøs" sagde hun lalleglad, men med en meget hård tone. Hun så mod Mia, hun nået lige se knytnæve, som nærmede sig Mia.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 22:19

SWUSH!
Et blink.
Pigen var fløjet to meter op i luften.
Endnu et blink.
Pigen var faldet ned igen med et slam.
Drengene så måløse til. og så løb de begge to, kun den ene kom tilbage for at tage den, nu bevidstløse, pige med sig. Mens den anden pige løb med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 22:34

Airu klappede og trykkede på noget. *Biiib* lyd det og hun rakte en knap mod kameraerne. "Slut.. Woow.. Drama.. Den pige er da syg i hoved. Helt paf" sagde hun og så sig om. Hun betragte lidt Mia "Men filmen blev god. Du skulle se drengenes uhm hemmelige sted" små fnisede hun og rakte hendes kamera. Man kunne se det blev større og bulerne blev overdrive store "Godt klaret" sagde hun og lavede en high five i luften til Mia. Hun sprøjtede også lidt vand på hende. Hun stoppede lidt og tænkte sig om "Du er forresten ret voldeligt" sagde hun dumt, men meget overrasket. Hun så meget tænktsom ud. "Uhm, du. du er da en elver. De plejer da ikke at slå folk" mumlede hun og så på Mia med hendes ugle unger øjne. Hun var meget overrasket over Mia's reaktion. Pludselig, hørte Airu nogen og vendte sig om "DIN SYGE TØS" Skreg pigen som grinede af Mia. Airu smilede lidt og knipsede. En meget kraftigt brise ramte pigen, så hun faldt igen i vandet. Hendes ene pad røg ned i vandet, fordi hun havde faldet. "Uha.. Hvad er du ikke..? Måske klodset og snyder" råbte Airu drilsk igen.

//Logger. sees^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 22:56

"Du er ikke den eneste der kan vind magi." Sagde Mia og smilte kækt til Airu.
"Vind og vand er hvad jeg kan kontrolere." Forklarede hun og smilte.
"Jeg har et lille spørgsmål... Har du egentlig haft sex før?" Spurgte Mia nysgerrigt og smilte lidt frækt til Airu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 20:02

Hun så ned, lidt trist "Jeg kan ikke andet end vind.. Men det kan godt være farligt, med kun det evne.." mumlede hun og sukkede. Hun betragte solen. Den sank stille ned. Tiden fløj jo af sted. Hun betragte vandet, gid hun også kunne styrer vandet. Vand er smuk. Men vinden er mere vidunderligt. Hun var tæt på at falde ned af forskrækkelse. Hun stod der med åben mund. Pludselig smilede og grinede "Ej.. Sådan noget spørger du ikke.. Hahaha. For at sige det ærligt, er jeg jomfru," sagde hun og blinkede drilsk til hende. "Du må være krebs, siden du spørger...?" spurgte hun og så nysgerrig ud. En rumlen hørtes.. *Jeg.. Jeg er sulten, gid vi dog kan spise noget..* tænkte hun og holdt sig, på hendes fine og pæne mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 22:40

Hun smilte frækt. "Jo, jeg har haft mine 'rideture'." Grinte hun og kiggede hen imod solen der var ved at gå ned. Nogle bedre end andre, vill hun sige, men lod være.
"Hvis du er sulten kan vi godt tage hen og spise noget." Sagde Mia, og grinte lidt af hvordan Airu's mave rumlede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011 - 19:43

Hun så lidt betænktsom ud "Pas nu på med sådan noget," sagde hun alvorligt men så ned. Hun var lidt bekymret, hvad nu hvis Mia var i en situation, hvor hun ikke kunne lide det. Sådan nogle tanker fik Airu bare gåsehud af. Hun stoppede lidt og smilede ad det Mia sagde. "Men hvor skal vi spise..?" spurgte hun imens hun vred hendes helt våde skjorte. Hun rystede voldsomt hendes hår, så det sprøjte. Dråberne ramte Mia's bikini, så der kom små dråber på. "Hey. Uhm hvad har du lyst til..? Jeg skal nok gi," udbrød hun og så meget på Mia, faktisk en udtryk, som betød 'Jeg-Vil-Gøre-Alt-For-Dig' eller sådan noget i den stil. Airu ville bare gøre næsten alt for Mia. Nok fordi det var hendes første ven. Men hun havde bare haft en god dag, at hun ville gøre gengæld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 21 Mar 2011 - 14:37

"Hvorfor det? Jeg kan godt lige sex. Det er bare ikke alle der er ligeså gode til det." Sagde hun og smilte frækt til Airu.
"Jeg er lidt ligeglad." Indrømmede hun, hun gjorde ikke det store us af mad, det var noget man spiste for at kunne holde sig igang, og det var det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 19:18

Hun stoppede lidt.. Hendes ansigt udtryk var helt forbavset og overrasket. Hendes mund stod åben. 'Vaaa' Var det eneste der kom ud af hendes mund.. Hun rystede lige hurtigt hendes hoved inden hun begyndte at sige noget "Hvad..? Kan du tankelæse eller sådan noget..?" spurgte hun forbavset. Hun gik to skridt væk. Hun måtte indrømme, Mia svarede for hendes svar i hoved. Men havde hun nogensinde sagt noget..? Det kunne hun i hvertfald ikke huske. Hun betragte lidt Mia, en rumlen hørtes, imens hun fik en lysende ide. "Hey. Jeg tænkte på lidt sundt.. Sandwich eller sådan noget" sagde hun og smilede varmt til hende. Solen var væk. Alting var mørkt. Airu så mod horisonten. Hun kunne kun se himlen, som var lidt rødlige. Hun drejede hoved, mod skoven kunne hun se mørket falde på. Hun smilede lidt søgeligt. Nu kom natten snart, og snart blev alt mørkt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 22:13

Hun grinte lidt af hendes reaktion. "Nej, jeg er ikke tankelæser. Hvad gav dig den ide?" Spurgte hun nysgerrig.
Hun nikkede derefter kort til hendes foreslag. "Lyder godt" Sagde hun og smilte til Airu.
"Hej, noget galt?" Spurgte hun, og lagde sin hånd på Airus skulder. "Du ser lidt trist ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:16

Hun smilede lidt forlegent "Æh.. Det var bare fordi, du svarer på mit spørgsmål også selvom jeg ikke har sagt noget. Du ved, jeg tænker på det også svarer du.. Derfor troede jeg du var tankelæser" sagde hun og lo lidt ad det hun forklarede. Det lyd da meget dumt og forvirrende. Hun smilede og begyndte at ryste de sidste dråber vand fra hendes tøj og hår. "Så lad os da komme afsted" sagde hun barnligt og baskede med armene og løb barnligt rundt om Mia. Hun stoppede med det, ved Mia's spørgsmål og vendte sig om, så man ikke kunne se hendes ansigt. Hun mærkede Mia's hånd, på hendes skuldre. Hun så ned i vandet, stadig uden at se på Mia. "Det. Det har bare gået alt sammen hurtigt. og nu kommer mørket.. Dagen er forsvundet og aften gik alt for stærk. Nu kommer den mørke nat" mumlede hun fraværende og lidt mystisk. Hun vendte sig om og sukkede igen imens hun forsatte "Det er altid sjovere når det er lyst.. Men når det bliver mørkt, begynder der at luske folk og pludselig havner man i en meget forkert sted. Det er sjovt når det er mørkt hvor man kan feste. Men ikke spor sjovt, når mørket falder på. Der er altid noget ondt ved mørket.." sagde hun og så voksen ud. Hendes udstråling var meget anderledes, hendes barnlig træk var væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:22

/Err... Lige hurtigt før jeg skriver... Hvad var det lige du kun tænkte, for jer er lidt forvirret >.<;;

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Apr 2011 - 21:17

//Æhm.. Kan ikke huske.. Men undskyld jeg ikke har været på -.- Jeg.. Har bare ligesådan haft en.. "Slap-Af" Ferie... -- Men jeg er tilbage ;D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 15:59

//Det er OK. Jeg her heller ikke været på i ferien. :P//

"Bare rolig... Der bliver lyst igen i morgen" Sagde Mia, og nussede Airu's kind lidt.
"Nå men hvad skulle vi så have at spise?" Spurget hun, og grinte lidt, for at prøve at få stemningen lidt op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum