Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et ønske - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et ønske - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et ønske - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et ønske - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et ønske - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et ønske - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et ønske - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et ønske - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et ønske - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et ønske - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et ønske

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:14

" hundehvalp den er søde" Sagde Nano og sad med den. Hans lille latte kom frem igen da hvalpen slikke hans ansiget, han leget stille med den og løb over og gav både Madeleine og Harper et knus. som tak for hunden de har givet ham det var alt han ønske sig, hans helt eget kældedyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:15

"Vi har selv taget lasagne og Is kage med" Harper fandt maden frem. Hun smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:19

aya smilede over nano. "I er vel ikke kommet efter ham, er i?" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:23

nano leget med hunden. han var aå glad for den og viste at den altid ville være hans ven, og at den kunne lege med ham når ingen andet kunne han så ned og satte sig stille ned på gulvet. Hvalpek kunne mærke at det var noget galt med Nano han virke forander,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:26

aya satte slik skålen op på bordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:33

Nano sad bare. og gik slet ikke i ang med slikke han var ikke sliksulten mere det var ikke noget, godt tegen Nano elske slik men nu ville han slet ikke en gang rør ved det. Mere og hvalpen sad stille ved hans side og pev

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:35

Hun smilede et falsk smil mod Aya. "Nano, Vil du med i Legoland sammen med mig og Harper i weekenden?" Hun skævede forsigtigt til Harper. "Måske skulle vi begynde at diskutere når Nano falder til ro. " Sagde hun koldt til Aya. Hun satte sig på knæ ved Nano. "Hvad skal hun så hedde?" Spurgte hun og aede den. "Mig og Harper kaldte den Pepsi derhjemme ford den kom fra byen Pepsikon"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:40

nano nikke. Men i da Madeleine snakke koldt til Aya blive Nano vred han ryste men kunne ikke for et ore frem, han sukke og rejste sig stille klokken var kun 19:30 og han gik ind på sit værlse. Han var ikke så godt til pad npre de snakke koldt og ondt, til hinanden det gjore at hans verden om en kærlig og elsker familie. Faldt fra hinanden igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:43

Grunden til Madeleine talte koldt og hård ttil Aya var fordi hun virkede så hård om hende og nærmest bad hende om ikke at have Nano hos hende. "Jeg taler ed Nano, Snak lidt med Harper" Hun gik ind til Nano. "Hør Nano. Jeg ved godt jeg var old ov er for hende, men det er kun fordi jeg mener du ikke skal leve her, og leve sammen med mig og Harper. Både mig og Harpe rhar mistede vores bror. Og det gør lgie meget ondt. Derfor betragter vi dig som en bror. Og hvis du hele tidne skifter med at bo det ene ste dogså det andet så vil fol tro mig go Aya har været gift og slås om dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:47

" jeg kan bor en uge af gange hos. Være af jer men i må ikke skændes eller være ondt ved hinande " sagde Nano stille, han var bange for at Madeleine og Harper ville tag ham væk fra Aya. Og at han aldrig mere måtte får hende at se igen det gjore ondr på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:48

Hu satte sig på sengekanten ved Nanos seng. "Nano min dreng, Det er netop det: Vi er bange for at du vil nyde alt for eget at være hos Aya at du ikke længere vil være hos os. Og det ville være som at miste den samme person 2 gange"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 19:53

" Madeleine du og Harper er mine søster. men Aya er som en mor for mig og siden jeg var 1½ år har jeg aldrig, haft en mor eller søster jeg hade ingen tilbage siden de døde. Den gang i er alle 3 min familie og vil altid være det og vis jeg nogen siden, får brug for jer er i der altid for mig der ved jeg at i er " sgade Nano

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 19:47

aya så ind til dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 19:56

Nano så ned han villre være alene nu lige. Han hade en masse han skulle tænke over


(( jeg lavet et nyt det her er kedliget))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 19:58

(ok)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et ønske - Page 3 Empty Sv: et ønske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum