Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 6 af 40 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 6 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:24

Hun stoppede op da de var der, hun valgte netop den cafe fordi den var tæt på biografen. Hun gik ind og kiggede på plaketerne og derefter ham. "hvilken vil du se?" smilede hun. "Jeg er ikk til romance, så lad være at tage sådan en!" sagde hun bestemt. Hun var mere til komedier og action, men romance sagde hende intet. Komedie og romance var nok de bedste selvom. Hun kiggede rolig på ham og smilede.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:28

Phoenix havde ingen anelse om hvilke film det var. Hun var ikke til romantiker? Et højt lettet suk undslap hans læber. Plakaterne så meget fine og flotte ud, med stærke, eller smukke skuespiller, rigtig indbydene, men for Phoenix sagde det ikke rigtig noget. Han tog bare den der så ud til at se mest spændene ud, noget action med en eller anden fyr som vidst var kommet galt afsted ... meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:30

Hun kiggede stille på ham, hun satte hovedet på skrå. 2Vil du ikk se en? Vi kan godt tage hjem til mig så? Har mange film, så det kan være jeg har en du kan li?" smilede hun let. Han skulle heller ikk føle sig tvunget til at se noget hvis han ikk gad se nogen af dem. Hun troede der var nogen gode nogle, men de så ikk særlig gode ud på en måde nogen af dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:33

"jamen så vælger du en. Det er SÅ lang tid siden jeg sidst har set en film, sådan set den færdig." Svarede Phoenix. Enten var hun tankelæser eller så var hun god til at læse hans tanker. "Men skal vi enlig se en film? ikke fordi jeg ikke vil, men er der ikke noget du heller vil?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:35

Hun sukkede let, "Du ved hvad jeg sagde, du bestemmer... Jeg bestemmer vi ser en film, men du bestemmer hvilken..." sagde hun bestemt. Hun kiggede lidt ned og opdagede deres hænder stadig var sammen. Hun rødmede hurtigt som en tomat og trak sin hånd til sig. Hun forstod ikk hvordan hun ikk kunne opdage det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:37

Phoenix sukkede opgivende. "Okay." Svarede han med et smil. "Jamen lad os komme hjem til dig så." Han forstod ikke hvorfor hun trak sine hænder tilbage men smilte endnu brædre da han så hende blive rød i hoved. "Hvad er der galt? Vil du ikke holde i hånden?" Spurgte han. Det var ikke så tit han så piger rødme så heftigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:41

Hun sænkede hovedet mere for at lade sit hår dække sit ansigt. Han måtte ikk se hende rødme så tydeligt. Men han lød til at have opdaget det ganske tydeligt. Hun bed sig i læben og gned sin kind lidt ned sin pegefinger. "Det... Det er ikk det...2 sagde hun nervøst. Hun kiggede på ham da hun mærkede sin rødmen var lidt mindre. "Er... Er bare ikk... vant til at gøre det så længe uden at opdage det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:44

"Opdage det?" Phoenix var ikke helt med på hvad hun mente. "Det virker da ikke som om du gør det helt ubevidst." Han tænkte tilbage på cafeen hvor hun hjalp ham op. Det virkede da meget som om hun vidste hvad hun gjorde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:47

Hun nikkede let, "Opdagede ikk at jeg stadig holdt din hånd..." sagde hun stille og rødmede lidt mere igen. Hun kiggede ned. "Du skulle bare have sagt noget." sagde hun og bed sig i læben. "Jeg vil ikk have du føler jeg er irriterende eller finder det ubehageligt."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:50

"Hvorfor skulle jeg have sagt noget? Jeg syntes ikke det er irriterrende." Svarede han. Nej, han kunne bestemt godt lide det. Det gav en god følelse, sådan at have noget man kunne lide at holde fast i. Det gjorde ham tryg, ligesom en barn der holder en bamse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:52

Hun kiggede på ham, hun smilede let. Hun lagde hænderne bag sin ryg og flettede dem ind i hinanden. Hun trillede sine tommelfingre en smule. "Skulle vi tage hjem til mig?" spurgte hun. "Eller er der en film her du vil se?" smilede hun let for at komme videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:55

"Lad os tage hjem til dig. Skal vi flyve? Jeg skal nok bære dig." Han undrede sig over hendes stilling, men kommenterede den ikke. En anden tanke kom op i hoved på ham, men han valgt ikke at gøre noget ved det, det kunne han gøre senere hvis det var vigtigt.

//Der går ca. 20 minutter før jeg svare igen, skal lige noget//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:00

Hun nikkede let, "Ja okay..." smilede hun let og begyndte så småt at gå ud igen. Hun stod stille og vendte sig om. Hun kiggede undrende men smilede opgivende. Han stod vist i sine egne tanker igen. Hun stod roligt og ventede på at han fik tankerne på plads igen.

//Ok ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:25

Han kom lidt efter hen til Keela og trak hende med hen et sted hvor de ikke kunne ses. Han skød sine vinger ud, og løftede hende op i armene. "Så letter vi." sagde han med et grin og satte af. Han var hurtigt langt oppe over byen. han fløj normalt hurtiger, men der var jo ingen grund til det nu. Ingen hastværk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:27

Hun kiggede stille på ham. Hun tog lidt fat i hans trøje og holdt hovedet mod hans brystkasse da han satte af. Hun var ikk vant til at flyve i menneskeform og da slet ikk blive holdt imens det var. Hun kiggede stille ned på byen og smilede glad over det. Hun kom i tanke om noget, "Vi skal da have hygge aften!" sagde hun glad. "Skal vi ikk tage hen til en butik og finde en smule alkohol og bare have det sjovt? Jeg vil ikk blive en drunkenbolt, men det er altid sjovere med lidt alkohol i blodet!" grinede hun let og smilede til ham. "Vil du det?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:30

"Helt klart. Ehm, nogle butik du har i tankerne?" Svarede han. Det lød sjovt. Han baskede med vingerne og fløj lidt på må og få rundt, og holdt øje med der ikke kom nogle fly. Folk ville nok kigge lidt hvis de så dem flyve rundt som om det var helt naturligt. Han havde dog heldigvis aldrig prøvet det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:35

Hun smilede, "bare land ved mig, der er en butik tæt på som har åbent 24 timer i døgnet!" sagde hun let. Det passede ikk, men den var altid tidligt åben og sent lukket. Hun smilede let til ham og hvilede blidt hovedet ind til ham. Hun var mere tryg ved ham end hun troede. Normalt stolede hun ikk på drenge, men ham her virkede anderledes end mange andre. Ihvertfald af alle de fjolser hun havde mødt og derfor undgik drenge.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:38

"Okay, så flyver jeg hjem til dig, så må du vise mig hvor det er på jorden." Bah! Da Phoenix ikke plejede at flyve i den del hun boede i, var det ikke lige nemt at finde hjem til hende, men de gik da nogenlunde, han var ihvertifald selv lidt stolt. Når han fløj der hjemme plejde det aldrig at være et problem at finde rundt. De lande i en lille gyde, han trak sine vinger ind, og satte hende stille ned på begge ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:40

Hun grinede let over ham og kiggede roligt på ham. Han var nu underholdene at se på nogen gange. Hun kiggede roligt stod holdt lidt fast i hans trøje stadig da han begyndte at sætte hende ned. Hun slap den da hun var på jorden og stod roligt stille. Hun smilede let til ham og aede ham blidt på hovedet. "Dygtig..." smilede hun let og tog hans hånd. Hun gik med ham, nu hvor hun jo vidste hvor de var. "Den er lige her ovre."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:45

Phoenix smilte og fulgte efter hende. Nu havde hun vel bemærket at hun holdt ham i hånden? Det håbede han. Han fulgte efter hende mellem de nu snart mørke gader. Gad vide hvad hun kunne lide at drikke? Øl, eller? hmm, det kunne han bruge lang tid på at gruble over. Ja, der var jo meget ved hende han kunne bruge lang tid at tænke over.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 21:49

Hun gik ind i butikken og slap blidt hans hånd. Hun smilede til ham, "Bare find dig noget du kan li, så inder jeg mig noget." sagde hun roligt og begyndte at gå ind. Hun var hurtigt væk da hun vidste hvor det var. Det var heller ikk svært at finde da det var tydeligt hvor tingene stod. Hun kiggede på nogle hylder og tog nogle forskellige ting. Hun tog to to liters sodavand. De var begge cola. Hun tog bagefter en flaske mokai, en frugtvin og noget Diablo Ice. Hun drak aldrig det hele, men hun synes det altid var godt at have noget hvis hun blev vildt nedtrykt eller noget. Hun stod henne ved kassen og ventede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:03

Phoenix kiggede lidt rundt i butikken og kiggede hyldrene igennem før han tog en flaske Whisky, og en flaske rødvin. Han gik hen til Keela og stillede det på bordet. "Jeg betaler mit ejet." Svarede han og hev nogle sedler op fra sine bukselommer. Han betalte manden bag kassen og vendte på Keela.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:06

Hun smilede let og betalte sit bagefter. Hun tog det hele op med lethed i armene igen og gik videre ud af butikken. Hun begyndte at gå hjem og grinede let. "Det bliver sjovt!" grinede hun glad. De var hurtigt ved hendes lejlighed og hun gik op af trapperne. Hun lagde sine ting på gulvet og låste op. Hun samlede dem op igen og lagde dem på bordet inde i stuen. Hun hentede nogle glas inde i køkkenet og smilede let til ham. Hun gik hen og tog sin jakke og sko af før hun gik ind og satte sig i stuen. "Vælg en film!" smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:14

Hun fulgte med hende hjem, og op i hendes lejlighed. Han stilte det fra sig ved siden af hendes og kiggede allerede på hendes film da hun bad ham om det. Han læste hurtigt titlerne igennem og trak en ud og kastede den over til ham. "Ja, det skal nok blive sjov." Smilede han. Han gik ud og smed sine sko og kom lidt efter tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:17

Hun greb den og rejste sig. Hun gik hen og kom den i dvd-afspilleren. Hun gik hen og satte sig i sofaen. Hun smilede let og tændt for tv'et. Hun fik den hurtigt igang og smilede til ham. Hun kiggede roligt på det hele der var ved bordet og grinede glad. Hun åbnede en Diablo Ice og drak en smule af den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 40 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum