Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 7 af 40 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 7 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:22

Phoenix havde været ude og rode efter en vin oplukker og havde endelig fundet en. Han kom ind og satte sig ved siden af hende, og åbnede vinen. "Jamen skål da." Sagde han med et grin, og tog en stor tår af flasen. Det var dejligt at få noget andet end det søde cola ned. Han kastede et blik på filmen. Den virkede okay ... nok ikke det han ville koncentre sig om i løbet af aften, men what ever?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:25

Hun grinede let over ham, "DU kunne også bare have bedt mig hente en." smilede hun let til ham. Hun grinede let og drak sin lidt mere. Hun kiggede på vinen og satte hovedet på skrå. 2Kan du li vin?" spurgte hun undrende. Dumt spørgsmål, men hun troede ikk man kunne drikke vin bare lige sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:30

"Tjah, jeg fandt jo en, ellers kunne jeg bare have lavet en." Svarede han. "Ja, jeg kan godt lide vin, alle former næsten. Nok den mest stærke ting jeg har beholdt efter at jeg døde. Har altid elsket vin." Han smilte og satte flasken fra sig på bordet. "Bare sig hvis du vil have ... håber det er okay jeg drikker af flasken."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:33

Hun kiggede på ham og smilede let. Hun grinede en smule, "Det er da altid noget. Kender ingen der kan li at drikke vin uden noget ved siden af." smilede hun let og kiggede roligt. Hun drak resten af sin lille flaske og åbnede en ny Diablo. Hun drak en smule af den. Hun nikkede let til ham, "Det er ok. Hvorfor skulle det da ikk være?" spurgte hun undrende og satte hovedet på skrå.

//Godnat skole i morgen... ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:36

"Tjah, alså jeg ved jo ikke med jer piger, i har jo så mange ting man skal passe på." Svarede han med et smil. Han kastede igen et blik over mod filmen, som ikke så ud til at være kommet meget længre end starten. Han greb flasken og drak noget mere, dog knap så meget. "Jeg kan ikke se hvorfor man skal have noget til vin, det smager fint uden."

//Jamen så godnat, havde også tænkt mig at hoppe i seng. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 7:33

Hun grinede let over ham, "At der pludselig står en bag en gyde gør det klart at man passer på." sagde hun roligt og troede han hentydede lidt til at hun næsten sparkede ham i hovedet. Hun smilede let, "Men sådan noget er det kun dem der har kærester der passer på med, det nu ingen mening i mine øjne." sagde hun og trak på skuldrene. Hun kiggede roligt på ham med et smil, "Det er fordi det har en stærk smag for mange, så derfor vil de gerne have noget ved siden af til at tage det stærke fra." sagde hun og strakte sig. Hun lagde sig blidt i sofaen og så lidt af filmen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 17:10

Phoenix forstod ikke helt hvad hendes svar havde med emnet at gøre, før han forstod at hun havde misforstået ham. Han ville til at svare hende, men hun afbrød med en ny sætning. For stærk smag? Tjah, det kunne vel godt passe. Da hun satte sig og kiggede mod filmen droppede han det han ville sige, og kiggede hen mod filmen, som så ud til, hvis han havde været menneske, at være meget god, men lige nu, var der alså noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:16

Hun sukkede lavt, "Har du selv set den film før?" spurgte hun roligt. Hun gned sin mave en smule og satte sig. Hun rejste sig efter noget tid og rakte ud efter sin mokai og åbnede den. Hun tog en lidt stor slurk og smilede let. Hun lagde flasken blidt på bordet og så på filmen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:31

"Nææ." Blev Phoenix eneste svar. Han syntes ikke det var den bedste han havde set, men det var da okay. Han lagde sit hoved på Keelas skuldre og forsvandt i sine ejen tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:50

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let over ham og aede hans kind blidt. Hun hvilede sit hoved en smule på hende og kiggede ud i luften, "hvad tænker du på?" spurgte hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 18:58

Han lukkede øjne et kort øjeblik og åbnede dem så. "Kan du ikke se dem?" Spurgte han med et smil. han kiggede op på hende uden at løfte hoved, og vendte så blikket mod tv'et.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:33

Hun kiggede undrende på ham og løftede sit hoved en smule. "Se hvad?2 spurgte hun roligt. Hun forstod det ikk da han sagde det så pludseligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:37

"Du siger jo jeg er så nem at læse." Svarede han med et grin. "Det er jeg pludselig ikke længre, wohuu." Han satte sig op, og greb sin flaske vin, og tog en tår. han lod den ligge på læberne mens han kiggede over på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:44

Hun grinede let opgivende over ham. Hun lagde sig ned og hvilede blidt sine ben på hans skød. Hun smilede til ham, "Man er ikk altid nem at læse, især ikk når man siger noget helt ud af det blå som dig!" grinede hun drillende. Hun tog blidt vinflasken fra ham og tog en lille tår selv. Hun gøs lidt, det smagte forfærdeligt. Hun tog noget af sin mokai bagefter og sukkede lettet da smagen af vin var væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:47

"Jeg sagde da ikke noget ud i den blå luft. Eller gjorde jeg?" Han sad lidt og kiggede på hende iemns hun drak af vinen, og drak derefter noget af sit ejet. "Det var ikke lige efter din smag?" spurgte han og lænede sig ind over hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:51

Hun smilede let til ham. Hun nikkede på hovedet, "ja du gjorde. Du spørger lige pludselig, Kan du ikke se dem? ... Hvordan skal jeg kunne vide hvem du mener?" smilede hun opgivende. Hun grinede let, "var det så tydeligt?" grinede hun og nikkede. "Det er lidt for stærk for mine smagsløjer..." smilede hun. Hun rødmede lidt og drejede hovedet til den ene side da han lænede sig ind over hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:54

Phoenix grinte og rystede på hoved. "Så må du have nogle fine smagsløj, mine må være blevet for gamle." //Og så tænker jeg lige på Keelas alder, haha// "Hvorfor rødmer du?" Igen kunne han havde tilføjet, men lod det ligge. Man skulle jo nødig komme på dybt vand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 19:59

Hun kiggede roligt på ham og grinede let. "Din gamle nisse..." sagde hun drillende. Hun sukkede lavt, "Jeg ligger ned på sofaen, du er en smule over mig... Kan du se misforståelsen i det?" sagde hun roligt og rødmede mere over at have sagt det. Hun følte det pinligt, ikk ubehageligt. Bare pinligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:05

Nisse! "Så gammel er jeg da heller ikke!" Udbrød han smilene. "Øh ..." Han kiggede ned af dem og grinte. "Hvorfor skal alle piger da også tænker sådan." Han kunne godt lide hun rødmede endnu mere af det. Det så sødt ud, ligesom når hu var sur. "bare sig hvis jeg ikke skal."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:09

Hun grinede glad og klappede ham blidt på kinden. "Nej... Selvfølgelig... Hvis du siger det..." grinede hun drillende og tog sin hånd til sig igen. Hun kiggede stille på ham, "Det er mere fordi... Er ikk vant til at drenge er så tætte på mig uden at de vil noget..." sagde hun og bed sig blidt i læben. "Så det er ikk fordi jeg tænker sådan, har bare mødt de forkerte slags drenge..." sukkede hun lavt. Hun kiggede på ham igen, hun kiggede væk. Hun vidste ikk om det var okay med hende. Hun hadede ham ikk, hun var faktisk meget tryg ved ham. Men det var stadig underligt for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:13

Han lod blidt en fingre glide fra hendes kind, ned over hendes kæpe og ned på hendes hals. "Og hvor mange forkerte drenge har du så mødt?" Spurgte han og koncentrede sig om hendes glatte, varme hud. Der var noget der havde vækket noget vrede i ham, men han vidste ikke hvad, og hvorfor?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:17

Hun kiggede stille mod hans hånd da han lod sin finger glide fra hendes ansigt til halsen. Hun kiggede op på ham, "En 5 stykker, 5 for meget hvis jeg skal være ærlig..." sukkede hun lavt. Hun kiggede stille på ham, han så ud til at være vred. Hun kiggede roligt, "Jeg nægtede sex med dem, det var også derfor de var forkerte... Blev næsten voldtaget af to af dem..." sagde hun opgivende. Det var godt hun kunne forsvar. "Det var også derfor jeg flyttede tit, men jeg har tænkt mig at blive her..." smilede hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:32

5?! sex? voldtaget ... flytte? Hans hoved var et stort kaos. Han lukkede øjne og sukkede højlydt. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, eller sige. Han satte sig op, og kastede et blik på filmen som slet intet betød længre. Han var helt væk i sit ejet lille kaos af tanker og følelser der ikke helt kunne harmonere med hinanden. til sidst begravede han ansigtet i hænderne og sukkede igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:36

Hun kiggede forskrækket på ham. Hun satte sig op da det var. Hun rejste sig og satte sig blidt på hans skød. Hun fik armene lidt om ham og smilede opmuntrende. "hør... Det er mit problem, du behøver ikk tænke over det. Det er jo på den måde jeg har lært at blive stærkere..." smilede hun let. Hun fik fjernet hans hænder og aede hans kind blidt. "Det man ikk dør af, gør en stærkere..." sagde hun med et let smil. "Og jeg må jo bare håbe at den næste er en langt bedre en end de tidligere. Fordi så mange røvhuller kan der umuligt findes, du er jo ikk et." smilede hun. "Så der er jo håb." grinede hun glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:40

Phoenix sukkede opgivende da hun satte sig op i hans skød og kom med alle ordrende. Han smilte og lagde en arm omkring skuldrende på hende. "Ja, du har rat." Han kiggede lidt tankefulgt ud i luften og kiggede så på hende igen. "Pyha, det var da altid godt at vide jeg ikke er sådan et." Sagde han med et grin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 40 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum