Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 5 af 40 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 5 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 21:56

Hun hev ham med en på en cafee og satte ham ved et bord. "Nej nej, jeg er bare lidt langsomt." Han kiggede ned på kortet. "hvad vil du have? Jeg gir." Han var ved at få indhetet det nu, og kunne fokusere på nuet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 21:59

Hun grinede let og smilede til ham. "Det har jeg ogs snart fundet ud af selv..." sagde hun let. "Du bliver altid så forvirret når ting sker for hurtigt. Du får i hvert fald et meget forvirret udtryk." sagde hun med et smil. Hun kiggede roligt, "Du... Du behøver ikk betale for mig, jeg har taget penge med!" sagde hun og rødmede en smule. Hun var virkelig underlig nogle gange. Hun sukkede lavt og kiggede ned så hendes pandehår ville skule hendes rødmen en smule

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:09

"Hvad vil du så have?" Spurgte han hende. "Nej, eller jov, eller ..." Han stoppede. Skulle han fortælle hende det. Han vinkede efter en tjæner. "En coca cola" Sagde han til hende. "Keela, hvad vil du have?" Han hoppede let over det med at betale. Han havde aldrig haft problmer med penge. Både tjæneren og Phoenix kiggedepå Keela.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:12

Hun løftede hovedet, hendes rødmen var væk igen og hun smilede let. "En faxe kondi..." sagde hun med et let smil. Hun tænkte sig om. "og et stjerneskud." sagde hun glad. Hun elskede stjerneskud så meget at hun kunne spise flere på en dag, hun blev aldrig træt af dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:38

Tjæneren nikkede og gik. Phoenix sad lidt og lo. hende og hendes stjerneskud. Han lænede ind over bordet. "Hvad ville du gøre hvis du ikke kunne få stjærneskud?" spurgte han i en drisk tone. Tjæneren kom tilbage med deres drikkevare. Phoenix nippede til sin cola.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:43

Hun kiggede på ham, hun smilede let. "Så ville jeg da bare selv lave mig et!" smilede hun glad. "Jeg er ikk så god til at lave dem som de er på cafeer og sådan, men jeg ved godt hvordan de skal laves!" smilede hun glad. Hun nikkede en smule bestemt, "Ingen skal tage mine stjerneskud fra mig!" Hun smilede glad og havde et lidt behaget udtryk. Hun havde ikk fået det endnu, men alligevel kunne hun ikk vente. Hun forestillede sig allerede smagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:51

Phoenix grinte og lænede sig tilbage. Da tjæneren kom med stjerneskudet greb Phoenix fat i hende. "Kan jeg betale nu?" Spurgte han. Han måtte være hurtigt hvis han skulle nå det før Keela. Han gav tjæneren sit kreditkort. Hun så undrende på ham men nikkede. "Jeg kommer lige med ..."
"Jeg betaler bare kontanter." Han stak hende en sedel. "Bare behold rasten." Han sendte hende et stålende smil og viftede hende derefter væk. Han vendte sig tilfreds om mod Keela.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:56

Hun fik et lille chok over ham. Hun kiggede overrasket. "Nej...!" hun nåede ikk mere før end at han havde betalt. Hun bed sig i læben og kiggede ned. "Men... Du skulle jo ikk betale for mig..." hun stoppede op. Hun kom til at tænke på noget. "hvorfor spiser du egentlig ikk noget selv?" spurgte hun stille og satte hovedet på skrå. Hun havde ikk lagt mærke til det, men han ville ikk have noget at spise. Heller ikk på caféen så det ud til han havde spist noget.

//Godnat^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 23:03

Han smilte bare tilfreds til hende, og sprang over hendes første spørgsmål. "Nej, jeg spiser ikke så tit, men spiser." Han smilte til hende. Nu emnet kom, så var det en lang tid siden han sådan rigtig havde spise.

//Godnat ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 9:21

Hun nikkede let over hans svar, "Det forklarer ihvertfald hvorfor du er så tynd..." sagde hun let. Han var ikk som skind og ben, men han var tyndere end mange andre drenge. Hun smilede let til ham, "Hvornår spiser du så? To gange om dagen?" spurgte hun en smule drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 17:54

Han kiggede ned af sig selv. Var han tynd? Han trak på skuldrene, det var ikke lige det, han gik og tænkte over. Han havde ikke rigtig skiftet form (krops) siden han var blevet engel. "Jeg spiser nok cirka hver anden dag, nogle gange hver dag. Det kommer an på om jeg får taget mig sammen til at lave noget mad." Svarede han. måske skulle han bestille noget? Nej, for så var Keela nok oppe på at betale det, så det kunne gå for hendes betaling, så den ide droppede han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:35

Hun kiggede roligt på ham mens hun spiste roligt og afslappet. Hun smilede let, men kom til at måbe lidt over hans anal måltider. Hun lukkede munden igen og kiggede overrasket på ham, "Kun? Jamn sulter du ikk?" spurgte hun lidt bekymret. Så lidt kunne vel umuligt være godt for nogen som helst som levede. "Det kan da ikk være godt, din krop har da brug for noget at forbrænde har den ikk?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:39

Det overraskede ham lidt at hun bekymrede sig så meget over det, men det var vel sådan det skulle være ikke? "Øhm, jeg ved det ikke, min krop har ikke rigtig gjort noget, alså sådan som ondt i maven eller noget. Jeg ved ikke hvorfor." Han kiggede kort på hendes mad, hvor efter hans blik vendte sig mod hendes overrasket ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:44

Hun kiggede stille på ham, "Men det kan umuligt være godt for dig." sagde hun roligt. Hun sukkede lavt før hun fik en idé. Hun skar et stykke stjerneskud og fik på gaflen. Hun rakte det mod hans mund, "Spis." smilede hun let og ventede på at han tog biden. Hun smilede drillende til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:47

"Ingen anelse, har ikke været ved en læge de sidste mange år." Hun skar noget mad ud, og stak det hen til ham. Han lænede sig ind over bordet og tog det. Han smilte tilbage igen og begyndte at tygge. "Tak." Sagde han efter han havde fået det ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:53

Hun smmilede let til ham. Hun satte sig lidt til rette og kiggede på ham. "Du kan vist ikk li stjerneskud?" spurgte hun roligt og satte hovedet på skrå. Hun tog lidt mere at spise og smilede let. "Men hver sin smag" sagde hun roligt og blev hurtigt færdig. Hun drak sin sodavand og smilede let. Hun kiggede på et ur, "Vi skal snart male byen rød!" grinede hun let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:57

"Det er nu okay." Svarede han og drak sin cola færdig. "Hehe, yep." Han vippede på stolen så den kun stod på to ben. "Hvad har du tænkt dig vi skal lave?" Spurgte han. Det bliver spændene at se hvad hun vil. Phoenix sad og tænkte ting igennem hvad hun måske ville svare. *Bar? Drikker hun sig nogen sinde fuld? Hun ligner ikke en, men man skal jo aldrig lade udseene snyde.*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 18:59

Hun grinede let og smilede til ham. Hun kiggede roligt, "Tænkt mig? At tage i biffen eller noget og bagefter på en lille druktur, er ikk den der vil være fuld. Men hyggedrikke elsker jeg nu!" smilede hun glad og kiggede roligt på ham. Hun smilede til ham, "Du er som en åben bog, ved du det?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 19:05

Åben bog? "Nej, har jeg ikke tænkt på jeg er. Men det skulle nu ikke overraske mig." Han lænede sig tilbage, stolen begyndte at vælte baglæns. Phoenix nåde lige at kaste sig ind mod bordet inden stolen væltede. "Pis!" Mumlede han og satte sig ned, med alle fire stoleben på jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 19:10

Hun smilede let, "Det er du. Du er nem at læse... Du tænker over ting og man kan næsten regne ud hvad du tænker.2 smilede hun let. Hun grinede over ham og smilede let. "Lad os gå inden du vælter noget igen..." smilede hun og rejste sig. Hun fik sin jakke på og rakte ham sin hånd. "Lad os have en sjov aften sammen ikk?" smilede hun og satte hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 19:36

Han tog imod hendes hånd og fik hevet sig op at stå. "Jov." Han smilte og gik med hende udenfor. "Hvor vil du hen? Biografen sagde du før, så hvilke film havde du i tankerne?" Phoenix stod og tænkte lidt over den, med at han var som at læse en bog. Han forstod ikke hvordan hun gjorde det, men det betød jo heller ikke så meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 19:39

Hun kiggede opgivende på ham, "Denne gang bestemmer du altså." sagde hun roligt. 2Jeg bestemmer vi ser en film, men du bestemmer hvilken." sagde hun lidt strengt og kiggede på ham. "Så hvis du ikk bestemmer så vil jeg hjem!" sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 19:44

Phoenix tøvede lidt, og gemmenrode sin hjerne for at se om han kunne huske en af de film der gik i biografen. "Hvad med im numer four?" Det var den eneste han lige kunne komme i tanke om. Han håbede virkelig hun ikke var den pige der elskede romatiske dramaer. Ellers var han på skideren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 19:47

Hun kiggede stille på ham, hun grinede let med et smil og nikkede. "Den kan vi da godt tage? Eller ogs kan vi tage derhen og se hvad for nogle de viser, synes du ikk?" smilede hun opgivende og begyndte at gå med ham. Hun havde ikk selv opdaget hun stadig holdt hans hånd, hun var vel nok bare tryg ved ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 20:19

"Okay." Han fulgte med hende og var MEGET bevidst om at hun stadig holdt ham i hånden. Phoenix var enlig meget ligeglad med hvad de skulle se, så længe han var sammen med Keela. Han sad og tænkte over hvor godt han enlig godt kunne lide ham, mens han blev slæbt med hen mod biografen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 40 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum