Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 8 af 40 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 8 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:45

Hun grinede let over ham og blev siddende. Hun satte sig lidt til rette ved ham, "Du er da blød at sidde på!" smilede hun glad og hvilede sit hoved ved hans skulder. "Tror jeg bliver her og kalder dig min pude nu!" grinede hun drillende og slappede roligt af ved ham. Han var også varmere end hende så hun ville gerne have lidt varme.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:56

Blød at sidde på?! Det var noget nyt, men det virkede som godt, især da hun tilføjede puden, så han smite bare. "Er du så dynen?" En kold en, men det gjorde ikke noget. Det var jo ligesom når man havde det varmt og ville have det køligt, så vendte man jo altid dynen om, men blev hurtigt skuffet når man fandt ud af hvor hurtig den blev varm igen. Han ville nu nok ikke blive skuffet, heller ikke selvom dynen blev varm.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 20:59

Hun grinede let, "Det kan jeg da godt være..." sagde hun let og aede hans kind blidt. Hun kiggede lidt ud i luften, "Det tager jo tid at dynen bliver varm hvis den er kold..." smilede hun let og nussede sin krop en smule mod hans. Hun gjorde det ud af sine ulve instinkter. De søgte varme når de selv var kolde. Hun bukkede sig dog lidt tilbage og rakte ud efter sin mokai. Hun drak lidt meget af den og smilede let. "Det er som sodavand!" sagde hun glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:11

Argh. "Tanke læser." Mumlede han og snuppede hendes mokai og tog en tår. "Dit snask smager godt." Sagde han og satte hendes dåse på bordet og trak hende ind til sig. "Jeg tænkte på, hvilke dyr kan du enlig blive til?" Spurgte han og støg hende over hårdet. Det var dejlig blødt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:16

Hun grinede let og smilede til ham, "Du er så nem at læse..." sagde hun roligt og smilede bestemt til ham. "Så jeg kan ikk læse tanker, bare se hvad du tænker..." smilede hun. Hun aede ham blidt på kinden, "Selvfølgelig smager det godt, det er jo mig der har valgt det..." smilede hun og rakte en smule tunge før hun trak tungen ind igen. Hun satte sine ben lidt mere ind så hun ikk sad ubehageligt på ham. Hun smilede, "En ørn og en ulv..." sagde hun roligt. Hun var ligeglad om han måske ville have en beskrivelse af dem. Men det måtte vente, lige nu ville hun have det sjovt ikk snakke om sådan noget der kunne ses en anden dag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:30

Phoenix rystede på hoved. Han grinte lidt af hendes lille lysserøde tunge. Ulv og ørn? Tjah ... varulv. Han kiggede på filmen som han slet ikke kunne finde rundt i længere. Han lænede sig tilbage og kiggede på hende og lod hende føre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:41

Hun kiggede roligt på ham og smilede let. Hun kom i tanke om at hun egentlig stadig sad på ham. "Du skal altså bare sige hvis du vil have jeg kommer af." sagde hun og kiggede på ham. Hun smilede let, "Medmindre du godt kan li at jeg sidder her?" grinede hun med et let smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:49

"Jeg har det helt fint med det, bare bliv siddene ... dyne." Han lukkede øjne og slappede af. Han satte sig op, og tog vin flasken og tog en tår, satte den tilbage og kiggede på Keela. "Kan du forklare mig hvad der sker i filmen, er kommet lidt ud af den." Han smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:53

Hun grinede let opgivende af ham. "Jeg er ikk din dyne, jeg er min egen dyne." sagde hun bestemt og nikkede let. Hun kiggede roligt på ham og derefter filmen. Hun sukkede, "Kan ikk huske det, men for at være ærlig vil jeg egentlig ikk følge med..." grinede hun og drejede hovedet. "Men vil du da?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:01

"Jeg forventer da en dyne, når jeg er din pude!" Udbrød han med et grin. "Nej, følger ikke rigtig med i filmen, har faktisk heller ikke prøvet." Han lagde sig ned i sofaen og lod Keela sidde på sine ben. Hun kunne flytte sig hvis hun ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:06

Hun grinede let, "Nå så det gør du?" smilede hun let. Hun kiggede roligt på ham og smilede da han lagde sig. Hun lagde sig ned og hvilede blidt hovedet på hans brystkasse. "Ville jo nødig skuffe min pude med sin dyne..." grinede hun let og lukkede øjnene let i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:09

Han smilte og lagde en arm over hende da hun havde lagt sig ned. Hun så meget uskyldig ud når hun lå der, men han vidste bedre. Han syntes ikke det var så tit han så nogle bruge kamsport udenfor træning eller kamp. Men hun kunne til den grad bruge sit, det tvivlede han ikke på. Han tog forsigtigt hendes hånd og flettet sine fingre ind med hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:13

Hun smilede let og lagde sig en smule til rette uden at mase ham. Hun slappede roligt af, hun var overraskende tryg ved ham. Han havde ikk vist nogen former for dårlig behandling mod piger overfor hende en eneste gang. Måske der hvor han næsten tvang hende ind i bilen og hun panikkede en smule. Men ellers var han meget flink. Hun kiggede lidt overrasket da hun mærkede sine fingre mellem hans og hun smilede let. Hun var ikk imod det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:18

Phoenix havde lukket øjne og lyttede til den svage summen fra tv'et og Keelas åndedrat. Han var fuldt ud tilfreds med det her. Sådan kunne han nok godt falde i søvn, hvis det ikke var fordi at vinen han havde drukket holdte liv i ham. Han smilte lidt for sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:21

Hun gabte en smule og satte sig op. Hun fik sin hånd til sig og gned sine øjne. Hun smilede let til ham, "Er du med på en drikke konkurrence?" grinede hun let. Hun kiggede på sin mokai, "VI deler mig mokai i to og ser hvem der bunder først!" grinede hun. Hun var træt, men ville holde sig vågen. Det var en sjov og hyggelig aften og hun ville være vågen længe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:24

Han slog øjne op. "jeg kan da bare drikke vinen, skal noget til før jeg går i gulvet." Sagde han med et grin. Han havde flere gange haft sådan lege, hvor det var meget større dele. "Men vi kan godt tage din hvis du vil." Svarede han og fik sat sig op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:27

Hun kiggede roligt på ham og nikkede let. "Fint men hælder det op i to ens flasker så jeg ved vi får lige meget!" grinede hun let og rejste sig. Hun kom tilbage kort efter med to flasker og hældte op i dem. Han fik den med vin i da hun havde sikret der var lige meget i hver. "Jeg er ikk så god til at stå imod alkohol. Men jeg bliver ikk så fuld at jeg ikk kan styre mig selv normalt..." smilede hun let. Hun kiggede på ham. "klar?" grinede hun let. Hun ventede på hans svar før hun talte. "En, to, tre... nu!" sagde hun og drak hurtigt fra sin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:32

Phoenix satte sig op, og ventede til hun kom ind, og fik hældt væskerne op i glassende. Han sad klar, og ventede til hun fik talt ned, og begyndte at drikke. han drak hurtigt, ikke hældte det i sig, for det blev bare ubehageligt, og man spilte ud over sig selv. Hurtigt og præcist ramte han og hælte i. smagen var dejlig, heftig og stærk. Det var en god opkvikker, ikke fordi han gjorde det der hjemme, men på den måde kunne han køre en hel nat, han skulle bare holde lidt igen bagefter, ellers gik han i gulvet. han havde været optaget af sg selv, så da der ikke kom mere i munden på ham satte han sit flaske på bordet og kiggede på Keela.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:35

Hun blev færdig hurtigere end ham. Hun var god til at drikke uden at spilde, hun havde en form for maner fra da hun boede i et børnehjem. Dengang skulle man lære sådan noget for at forældre ville adoptere en. Hun var der dog ikk længe dengang, men lidt fik hun da med. Hun grinede let og smilede til ham, "SÅ må jeg håbe jeg ikk bliver rundt på gulvet nu..." sagde hun og gned sin tinding en smule. Hun drak det lidt for hurtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:40

Phoenix grinte og rystede på hoved. "Det overrasker mig at du kan drikke så hurtigt, hvor har du lært det henne?" Spurgte han og lænede sig tilbage i sofaen. han følte hans mave var en smugle væsket, men det undrede ham ikke nu han lige havde fået bællet en masse vin. Han kunne godt mærke at det var vin han havde drukket, og ikke vand, men det påvirkede ham ikke så meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:42

Hun sukkede let, "Det har jeg lært selv, jeg kan lade være med at trække vejret og alligevel drikke..." smilede hun let. "Men det er nemmere end at undgå at spilde..." smilede hun og kløede sig bag hovedet. Hun rejste sig og gik ud på toilettet, sådan noget gik nu lige igennem hende når det var. Hun kom tilbage igen og satte sig på hans skød. Hun hvilede sig lidt ind til ham. "Hold op med at være varm..." sagde hun. "Jeg vil være varm." sagde hun bestemt og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:48

Phoenix grinte da hun gik ud på toilettet, måske ville han ikke hvis det havde vært normalt, men vinen havde jo påvirket ham en smulge. Han ånde ind i sin ejen håndflade og rynkede på næsen, ikke den bedste duft, men den var da enlig okat, efter at man tænkte på hvor meget han havde hælt i sig. "Jeg ka ..." Skulle han til at protestere over hendes kommentar, men nåde ikke at blive færdig. "Du er måske bare ikke så varmblodet som mig." Sagde han, og lagde armen om hende og trak hende ind til sig, men holdt sin mund fra hendes næse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:52

Hun smilede let og fik sine arme en smule om ham. Hun lukkede blidt øjnene og slappede af. Hun satte sig til rette og nussede hovedet mod ham. Hun smilede let, "Det er jeg bare ikk nogle gange." sagde hun roligt. "Nogle gange er jeg vildt kold..." sagde hun roligt. "Men det er godt jeg har en varm pude som dig til at varme mig så..." smilede hun glad og kiggede på ham. Hun aede hans kind blidt, "Noget galt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 22:57

"Haha, godt du har en varm pude så." Smilte han. Han lagde bbe arme omkring livet på hende. "Nej, intet galt, jeg lugter bare ud af munden. Sådan noget snask lugter jo forfærtelig når man har fået det ind." Han lagde hoved let på skrå og kiggede op på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 23:00

Hun pressede sin krop en smule mod hans da han lagde armene om hende. Hun var ligeglad med det, hun ville bare gerne have varme da hun hadede når hun var kold. Hun grinede let over ham, "Så slemt kan det heller ikk være. Hun fik ansigtet lidt tæt på hans og lugtede til ham. "Hun grinede let, "DU lugter da ikk så slemt ud af munden. Min lugtesans er heller ikk så sart..." smilede hun opgivende. Han lukkede øjnene let i. "Skal du egentlig sove her? Du må gerne hvis du vil."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 40 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum