Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 2 af 40 Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 2 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:30

Hun kiggede roligt på ham, "jeg vil gerne hjem med mine varer..." sagde hun roligt. Hun bed sig i læben og tænkte sig om. Hun vidste ikk helt ved det. Hun kløede sig bag hovedet og kiggede på ham, "Vil du godt køre mig hjem med dem?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:35

"Selvfølgelig, hop ind." Han gik om på den anden side og satte sig ind. Da Keela var kommet ind kørte han afsted. "Vest delen, var det der du sagde du boede?" Spurgte han, mens han holdt blikket rattet mod vejen. Selvom det lignede han kørte, var han enlig et helt andet sted i sine tanker. *Hvorfor pokker kan hun ikke kuske sin adrasse? Er der sket hende noget? Eller er hun bare glemsom?* han holdt for rødt og kiggede over på Keela.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:54

Hun nikkede let til ham. Hun gik hen til døren og satte sig ind. Hun blev siddende og fik selen på. Hun sad stille og bed sig i læben. Hun var lidt flov over det, at hun ikk huskede den. Hun kiggede på ham før hun kiggede ud af vinduet ved siden og blev roligt siddende. Hun lukkede øjnene en smule og gned sin tinding blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:03

De var efter lidt tid kommet til Vest Delen. "Du siger hvis vi kommer til noget der kan hjælpe dig med at finde hjem. Bare sig stop, eller et eller andet i den stil" Han kørte langsomt rundt, så Keela kunne nå at sige stop hvis der var noget. Han havde aldrig prøvet at være her, så han kørte rundt både for at få hende hjem, men også så han kunne komme til at lære stedet bedre at kende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:06

Hun kiggede udenfor. Hun pegede ud et sted, "Dér! Jeg bor der" sagde hun roligt. Det var en lang blok med mange etager. Hun pegede ved nr 3. "Jeg bor ved nr 3." sagde hun roligt. Hun kiggede på ham og smilede let. Hun kløede sig bag hovedet. "Tak for liftet, vil du med ind og have noget? Te eller kaffe måske?" smilede hun og satte hovedet let på skrå. Det var jo det mindste hun kunne gøre for ham når han hjalp hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:20

"jov tak, gerne te." Han slukkede bilen og gik om og hentede hendes poser. Da hun var kommet ud låste han bilen og ventede på hun skulle føre an, op til lejligheden. *Det er altid noget hun ved hvor det er, så er det vel nok bare glemsomhed.*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:22

Hun kiggede roligt på ham. Hun nikkede let og steg ud. Hun så overrasket da han hentede hendes poser. Hun smilede let opgivende. Hun fandt sin nøgle frem og begyndte at gå mod døren. Hun gik op af trapperne til 1 sal og låste døren op. Hun åbnede den og ventede på at han kom ind. Hun lukkede den bagefter og tog sine sko af. 2Hvilken slags te vil du have?" spurgte hun og tog poserne med ud i køkkenet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:26

Han fulgte efter hende op i lejligheden og smed sine sko indenfor døren og fulgte med hende. "Ehm ... ingen forstand på te, så bare lav noget, drikke alt, næsten." Phoenix kiggede sig rundt i hendes lejlighed. Det så hyggeligt ud. Enten var det bare ham, eller så så hendes lejlighed lidt mere menneskelig ud end hans ejen. Han fandt en stol og satte sig ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:31

Hun nikkede let over hans svar, "ok... Så får du bare noget..." smilede hun let. Hun lagde sine varer der hvor de hørte til og gik ind på sit værelse med sine tre trøjer. Hun gik ind i køkkenet igen og varmede noget vand op i en kande. Hun åbnede en skuffe og kiggede lidt på de forskellige. Hun smilede let og tog en op. Vandet blev hurtigt færdig og hun hældte det op i to kopper. Hun fik det hele klart og gik ind til ham. Hun satte sig i sin sofa og gav ham en kop. "Her." smilede hun og satte sig til rette bagefter. Hun pustede lidt på det før hun drak en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 18:48

Phoenix havde siddet tavst og kigget på hende. "Tak." Han tod imod then, den duftede fremmede, det var vel bare fordi det var lang tid siden han havde drukket det. Han kiggede på hende. Hun sad og pustede på sin the. Selv sad han lidt og vidste ikke helt hvad han skulle gøre med sin ejen. For ikke at virke uhøflig tog han slurk. Den brandte først tungen og så halsen. Phoenix gjorde en næsten uselig mine men lod sig ellers ikke mærke med thens varme. "Drikker du tit the?" spurgte han så, bare for at holde lidt gang i snakken. Det var altid lidt underligt bare at sidde i tavshed og drikke the. Som om man kendte hinanden uden rigtig at kende hinanden, men det var jo på sin måde også rigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 19:00

Hun kiggede på ham og kom til at grine over ham. "Den er lige lavet, så det er altså varmt..." smilede hun let. Hun blev roligt siddende og drak lidt mere. Hun slappede af over det og lænede hovedet en smule tilbage. Hun løftede det igen da han snakkede og hun smilede til ham, "Nej... Jeg drikker det stort set kun når jeg vil slappe af eller hvile..." sagde hun roligt. Hun tog endnu en slurk. "Hva med dig? Kan du li te?" smilede hun let og satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 19:05

"Øh ..." Han kiggede forfjamsket ned på koppen. "Ja, jeg kan godt lide din te." hun så vildt sød ud når hun smite og lagde hoved på skrå, ligesom når hun blev sur. han kunne stadig godt mærke varmen fra teen, men lod sig ikke røre med det. "Det virker også som en god afslapning." Teen var ikke lige hans smag, men det valgte han ikke at sige, det var ikke som han ikke kunne lide den, men bare ikke lige ham. Han fortrak cola. Keela kunne ikke se på ham at han ikke kunne lide den. han holdte masken, det var heller ikke så slet, det kunne nemt dækkes. han valgte bare at smile sødt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 20:19

Hun smilede let til ham, "Du behøver ikk lade som om den er god." sagde hun roligt. "Nogle gange laver jeg teen for stærk..." sagde hun opgivende over sig selv og grinede en smule. "Og det kan jeg smage jeg har gjort." sagde hun roligt. Hun kiggede på ham med et roligt smil, "Du må gerne sige hvis du vil have noget andet, jeg har bare brug for te. Men det betyder ikk du skal." sagde hun og kiggede på ham. Hun blev lidt forskrækket da hun hørte sit vindue slå ind i karmen. Hun smilede let og lagde sin kop. Hun gik hen og lukkede det helt så det ikk ville gøre det igen. Hun gik hen og satte sig blidt ned. Hun tog sin kop og drak noget igen. "Hvad vil du lave?" Hun vidste ikk hvad hun skulle sige så hun fandt bare på noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 20:46

"Øh, nej, den er skam fin, din te." Svarede han. Han fulgte hende med blikket da hun rejste sig op for at lukke vinduet. "Nej, jeg ved ikke hvad vi skal lave, men hvad plejer du at lave?" Phoenix vendte sig mod vinduet hun lige havde lukket og kiggede ud på himlen. Han trak vejret dybt og tog noget mere te. Denne gang var det knap så varmt, det var faktisk perfekt nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 20:50

Hun trak på skuldrene, "jeg plejer at lave hvad jeg har lyst til, tage i parken.... Alt muligt..." smilede hun let. Hun lagde sig ned i sofaen og lagde koppen på bordet. Hun kiggede stille på loftet, "Jeg har sjældent gæster, så jeg plejer at lade dem bestemme hvad vi skal lave. Jeg er med på det meste." smilede hun let og drejede hovedet. Hun kiggede på ham med et smil. "SÅ jeg vil gerne det du vil"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 21:05

"jamen jeg plejer ikke at lave noget sådan synderligt intressandt. Men skal da prøve at komme i tanke om noget." Keela så meget indbydene ud når hun lå der. Ikke fordi Phoenix ville have sex med hende, og hvis, vidste han det ikke selv, men der var noget han godt kunne lide ved hende. han lænede sig tilbage i stolen og kiggede op i loftet. Hvad skulle han finde på? han var elendig til at finde på noget at lave. Han stønnede og satte sig op. "Jeg er helt top lige nu."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 21:12

Hun grinede let, "Så det er du ikk?" grinede hun let. Hun satte sig op og fik benene på kryds. Hun sad roligt og kiggede på ham. Hun satte hovedet på skrå og grinede en smule. "Altså hvis du vil kunne vi spille kort eller noget måske?2 smilede hun. "Og siden du er kedelig tager jeg dig med ud og male byen rød i aften!" smilede hun og grinede lidt. "Og du kan ikk sige nej!" sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:12

"vi kan godt spille kort." Svarede han. Male byen rød?! hvordan lige det? "Hvad mener du med byen rød?" Hun ligner ikke en vampyr ... så det kan ikke være sådan ment, men hvordan mener hun så? "Nå, men, ja, jeg er med på den. For nu kan jeg jo ikke sige nej." Svarede han med et smil. Det blev spændene at se hvad hun mente med at male byen rød.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:20

Hun smilede og hentede nogle kort. Hun fik dem ud af pakken og blandede dem en smule. Hun kiggede undrende på ham og grinede let, "har du aldrig hørt det udtryk?" grinede hun. Hun stoppede med at blande dem, "Med at male byen rød mener jeg at gå ud og have det sjovt. Drikke eller noget." smilede hun let. Hun kiggede roligt på ham. "hvilket kortspil kan du finde ud af?" smilede hun roligt og kiggede ventende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:23

"nåår! På den måde." Phoenix smilte. Det lød sjovt. "Ehmm, femhundrede, Fjols ... ehmm, det er lang tid siden jeg har spillet kort, kan ikke huske hvad jeg kan. Krig, øh ... lige det jeg kan komme i tanke om nu." Han satte sig hen til bordet. Han tog en slurk af sin te, eller ratter sagt, tøme sin kop, stillede den fra sig og ventede på at Keela skulle bestemme hvad de skulle spille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:29

Hun grinede over ham, han var vist ikk vant til sådan nogle ordspil. Hun kiggede roligt, "Krig!" sagde hun glad og delte kortene ud. Hun smilede let til ham, "Er du klar?" spurgte hun roligt og lagde det første kort ud. Hun havde en treer fremme og sukkede lavt. "Pis ogs! Lavt kort!" sagde hun surt og pustede sine kinder en smule op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:39

Phoenix smilte, og lagde sit kort på bordet. klør ti! "Juhuu!" Udbrød han med et lille smil om læberne. Han tog kortene og trak det næste, spar 9. Han kiggede op på Keela. Hvad mund hendes kort bliver? Det var ikke sådan her Phoenix havde tænkt sig sin dag skulle blive, men han skulle ikke klage. Han kunne rigtig godt lide det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:44

Hun grinede let over ham, "Hey, det er et af de laveste kort!" grinede hun let. Hun kiggede på nieren og bed sig i læben. Hun trak et kort. Det blev en konge og hun smilede tilfreds over det. Hun tog kortene igen og kiggede roligt på ham. Hun trak endnu et kort, det blev en 8. Hun kiggede på ham, "Hvad bruger du egentlig fritiden på?" spurgte hun roligt og nysgerrig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 22:50

Phoenix trak et kort. Endnu en 8. "Hvad jeg laver i min fritid ... jeg går lidt rundt, høre musik, ehm, sådan lidt af hvert. Jeg har ikke et arbejde, så at møde nye folk er en god afvæksling." Sagde han. Han kiggede op på hende. "Lad os se hvem der vinder krigen." Han sendte hende et kort hurtigt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 8:08

Hun kiggede roligt på kortet og smilede let. Krig. Hun kiggede på ham, "Har du ingen hobbys? Interesser?" spurgte hun undrende og satte hovedet på skrå. Han virkede lidt anderledes end de fleste andre hun havde mødt. Det var en underlig by med mange slags racer og væsner. Men han var den eneste hun havde mødt der ikk så ud til at have en ond side af sige. Nogle dårlige ting. Hun smilede og lagde fire kort ned. Hun ville vente med til at han havde vendt sine. Det havde hun en lidt underlig vane med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 40 Forrige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum