Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 21 af 40 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 21 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:41

Hun kiggede stille på ham. Hun satte hovedet på skrå og trak på skuldrene. Hun smilede roligt til ham, "Det kan vi da godt, skal du ikk have nogle badebukser?" spurgte hun og satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:55

"Har du prøvet at bade med tøj på? Det gør jeg normalt når jeg gør det, badebukser er ikke lige det helt store hit ved mig." Han kiggede ved busstoppestædet de stod ved. Var der nogle bus der kørte ned til stranden?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 19:59

Hun kiggede undrende og rystede blidt på hovedet. "nej det har jeg ikk..." sagde hun roligt og smilede opgivende. Hun aede ham på hovedet og gik videre med ham selvom. 2Men vi kan vel godt hvis det er."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 20:11

"Du skal ikke hvis du ikke vil." Han kiggede stadig på kortet og fandt endelig en bus. 1. "Vi kan godt få fat på en, eller jeg kan, hehe, men hvis du ikke gider." Han lagde sin ene armomkring livet på hende og gav hende et let tryk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 20:30

Hun kiggede roligt på ham, "Vil nok helst gerne have badetøj på hvis det er ok?" smilede hun let og kiggede roligt på ham. Hun ville ikk være til besvær, men hun ville heller ikk ødelægge sin yndlings trøje. Hun smilede til ham, "Du kan sagtens bade i almindeligt tøj hvis det er."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 20:41

"Vil du selv finde det? eller skal jeg bare fikse noget for dig?" spurgte han, og betragtede hendes krop. Hvilke størrelse. "Ja, jeg hopper i med alt klunset, det kan jeg bedst lide." Svarede han, mens han stadig legede gætteleg med sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 21:28

hun kiggede undrende på ha, "hvad mener du med det?" spurgte hun roligt og satte hovedet på skrå. Hun smilede let, "Du er så tosset..." smilede hun. "me hvis du ender med at fryse og blive forkølet er det ikk min skyld." sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 21:39

"Ikke noget." han slog det første væk. "Jeg bliver ikke forkølet af en lille badetur." sagde han fornæmet, men smilte. "Der skal mere til at slå den lille hest ned. Skal vi tage hjem og hente dit badetøj, eller skal vi bare finde noget?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 21:42

Hun kiggede roligt på ham, hun smilede let. "Lad mig bare hente mit..." sagde hun roligt og begyndte at gå. "jeg kan sagtens hente det selv, vi kan bare mødes ved stranden ikk?" smilede hun og satte blidt hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 21:44

Phoenix kiggede overraskende på hende. "Hvis du selv vil." Det undrede ham, men hvis hun ville gøre det selv, så måtte hun da godt det. Han ville ikke stalke hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 21:59

Hun grinede let og kiggede på ham, "Eller vil du gerne hjælpe din dyne med at skifte lagen?" grinede hun let og smilede til ham. Hun kunne ikk lade være, den var bare for oplagt i hendes hoved til at kunne lade gå så let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:07

PHoenix stod lidt og fattede ikke en brik, før den endelig sivede ind. Han stønnede. Han sukkede og grinede. "Ja, det kan jeg da godt." Han grinte og lagde armen omkring hende. "Jeg skal da nok hjælpe min dyne med at skifte lagen."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:09

Hun kiggede stille på ham, hun ville lige lade ham forstå den. Hun smilede roligt da han så gjorde og blev overrasket over hans reaktion. Hun smilede let til ham, "Så vil jeg bare spille en dyne og intet gøre, så er du advaret..." sagde hun drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:30

Han kiggede undrende på hende. Skulle den forståes sådan? Han løftede et øjenbryn og for en gang skyld var han glad for han hun kunne læse hans tanker. Han kommentrede det ikke med ord, men hjerne kørte for fuld hammer afsted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:39

Hun grinede let opgivende og smilede til ham, "Du er sådan en tænke narkoman..." sagde hun opgivende og smilede. Hun fik ham med sig op af trappen da de var nået hjem til hende. Hun tog sine sko af og gik indenfor for at hente sit badetøj. Hun smilede let da hun fandt det hele og rakte ham det. "Kom så, skift din dyne..." grinede hun. Hun vidste ikk om han ville tage det seriøst, men hvis det blev for meget langtrukket kunne han eller hun jo bare sige fra. Hun fik ham til at tage det. Det var en sort bikini.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:45

tænke narokoman? Mere til at putte ind i hans allerede overfyldte hoved. Da de kom jeg, og hun rakte 'lagnet' til ham stod han lidt og kiggede på det. "Din pude kan da gøre et forsøg, men har aldrig prøvet det før." Sagde han, og startede med at trække hendes bluse af. Derefter bh'en, hvor efter han fik sat bikini toppen på hende. Han gik derefter ned og fik alt på hendes underkrop af og kiggede lidt tænksom på hendes trusser, men trak dem også af og fik hende i bikini trusserne. Han syntes selv han klarede det meget godt, eftersom han aldrig havde prøvet det før, og han formåede stadig at styre sig selv!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:48

Hun kiggede på ham og grinede let. Hun samarbejdede så han ikk skulle finde det for svært. Hun rødmede dog lidt af det og kiggede lidt væk. Hun smilede let da han var færdig og grinede en smule. "Dygtig pude..." smilede hun og aede ham på hovedet. Hun fik det dog lidt til rette på sig selv da det ikk sad helt rigtigt, men det gik jo fint. Hun smilede let og fik et håndklæde om sit liv for ikk at glemme det og havde det med lidt stil i det. Hun smilede til ham, "Er vi klar?" spurgte hun og satte hovedet på skrå.

//Nattenat, sweet dreams... :b

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 22:58

Han rystede på hoved med et smil. Sikke en dyne han havde fået. Han pegede lidt på hendes håndklæde med et spørgende udtryk i øjne. "Vil du ud sådan der?" Spurgte han. "Det bliver da ... lidt koldt."

//Godnight, sleep well too ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 7:35

Hun smilede let og rystede på hovedet, "niks, fordi jeg har min pude med..." smilede hun roligt og gik og og tog jakke og ko på. "Desuden tager jeg altid jakke med for at være sikker." sagde hun og kiggede på ham. Hun strakte sig lidt før hun gik ud af døren og ventede til han kom ud så hun kunne låse døren igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 9:24

Phoenix sukkede og fulgte efter hende ud. Det måtte hun jo selv om. "Nå, men skal vi køre eller gå eller?" Phoenix bil holdte stadig hvor han havde efterladt den dagen før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 12:19

Hun kiggede roligt på ham, "det må du betemme..." sagde hun roligt og smilede let til ham. Hun gabte lavt før hun låste døren og gik ned af trappen i et roligt tempo. Da de var udenfor kiggede hun op på himlen, godt vejr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 15:09

Han fulgte hendes blik op og kiggede så derefter ned på hende. "Så lad os få." Han tog hendes enehånd og begyndte at gå, mens han grublede over hvorfor hun ikke havde taget mere tøj på. Det var lang tid siden han sidst havde været ude at bade, eller bare at svømme, normalt var han ikke den store vandhund, men måske havde det ændret sig?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 15:33

Hun kiggede opgivende på ham. Hun sukkede lavt, "Kan du huske hvad jeg fortalte dig om at tænke for meget?" spurgte hun med et roligt smil. "Du skal bare gøre ting nogle gange, ikk tænke over det.." sagde hun. "Eller tænke for meget over ting.2

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 15:54

"Undskyld undskyld! Jeg skal nok prøve." hvordan skulle det nogensinde lykkes?! Han måtte prøve, men der gik ikke to minutter før han igen var i sine tanker. Han prøvede flere gange, men hver gang han bare blev en smule ukoncentret endte han i sine tanker igen. "Det er over din pudes evne." Konstaterede han til sidst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Apr 2011 - 15:58

Hun kiggede stille på ham og grinede let. Hun aede hans kind og fik ham ned til sig. Hun kyssede ham på panden, "Hvad er du for en pude, du skal ikk tænke du skal bare være dejlig!" sagde hun bestemt og smilede tilfreds til ham. Hun tog hans hånd og gik videre, hun boede heldigvis ikk så langt fra stranden som man skulle tro.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 21 af 40 Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum