Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 29 af 40 Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 29 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 19:48

Hun kiggede stille på ham. Hun rystede blidt på hovedet og smilede roligt. "nej, det er bare..." hun kiggede lidt væk. Hun gned sin kind lidt med pegefingeren. "Det er bare fordi du er sådan her over mig og så føles det underligt..." grinede hun let og smilede glad. "Jeg tror ikk det er noget seksuelt overgreb, det er bare sjovt at du kan gøre sådan nogle ting uden at jeg bliver hysterisk... Fordi plejer at tage det som overgreb og forsvarer mig, men stoler på dig."

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 20:08

Da hun begyndte tøvende at fortælle var hans første tanke, at nu skulle han til at gætte sig frem til hvad hun sagde, men det overraskede ham glædeligt at hun snakkede uden afbrydelser. *Seksulet overgreb? Fnys. Hvad tror kvinden jeg er?!* "Det er da dejligt jeg ikke skal pandes en." Han kiggede lidt på hende, før han kyssede hende en smugle hårde en de normalt plejede. han trak sig tilbage med et lille undskyld, og kiggede væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 20:10

Hun kiggede roligt, 2Undskyld, men når jeg er vant til ting anderledes end det du gør, så er det jo som vane..." sagde hun forsigtigt og aede hans kind. 2men du skal ikk tro jeg tror du kunne finde på at gøre mig noget..." smilede hun opmuntrende. Hun sukkede lavt og bed sig i læben. Hun blev overrasket over den måde han kyssede hende på. Hun lagde blidt en hånd over munden før hun tog den væk og rystede på hovedet. "Det er ok." smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 20:49

Han måtte kvæle et grin, og vente sig om mod hende. "Forstod ikke en brik af det først du sagde." Han kiggede lidt på hende med et undrende blik. "hvorfor holdt du dig for munden?" Han havde en ide om det, men han ville gerne se om han kunne høre det fra hendes mund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 20:57

Hun trak på skuldrene, "Det behøver du heller ikk." smilede hun let og lagde sig til rette. Hun blev roligt liggende og tænkte sig lidt om før hun kiggede på ham igen. "Fordi det overraskede mig den måde du gjorde det på, så nogle gange gør jeg det..." smilede hun roligt. "Men er ikk imod at u gjorde det." smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 21:13

"Hvad nu hvis jeg skal vide det?" udfrodrede han hende med smil. Hans smil blev lidt bedre da hendes svar kom. "Godt, det var da altid godt at vide." Han fandt en lille tåt hår, som han begyndte at beglo. Meget intenst, næsten som om han nedstirrede det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 21:22

"Så må du tvinge det ud af mig..." smilede hun tilbage med samme tone. Hun grinede en smule og blev roligt liggende. Hun kiggede stille på ham. Hun satte hovedet en smule på skrå og aede hans kind blidt. Hun satte sig op og kiggede roligt på ham. "noget galt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 21:47

Han kiggede op fra hendes hår. "Nope, intet galt, nedstirrede bare dit hår." Han kiggede op i loftet. "Tvinge dig? Hmm ... lad mig lige tænke mig om." Han kiggede på hende. "Øhm ... kan ikke finde på noget lige nu." Han sukkede, og rykkede længer ned, så han kunne ligge sit hoved på hendes mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 21:53

Hun kiggede undrende, "Mit hår?" hun grinede let. Hun kiggede stille og smilede roligt. Hun grinede, "Du har tid til at tænke over det..." sagde hun blidt og smilede. Hun aede hans kind blidt, "Du kan tvinge mig på den måde du end vil, bare det ikk er vold. Afskyer det.2 sagde hun bestemt og nikkede lidt. Hun aede hans hoved blidt da han lagde det på hendes mave og hun smilede. "Du er en sød pude...2

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:02

han kiggede op på hende. "Hvorfor skulle jeg også bruge vold? Der er andre ting der er mere effektive end vold." Han lage sig ned igen, og lyttede lidt til hendes mave. "Hvad mener du med jeg er en sød pude? Jeg har jo ikke små øre, og en lille hale, eller hvordan det nu er du betegner en sød pude." Han kiggede op på hende, med et lille smil på læberne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:07

Hun grinede let, "Nå dada..." sagde hun roligt. Hun kiggede roligt på ham. "Du er en sød pude fordi du er dig.." smilede hun let og aede ham på hovedet. 2Det er en sød pude jeg har fået mig..." sagde hun og satte sig blidt op. Hun gjorde at hans hoved var på hendes skød og aede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:17

Han grinede og kiggede op på hende. "Jamen også en dejlig dyne jeg har den, og den giver jeg ikke lige fra mig." Han sukkede velbehageligt og lukkede øjne. Selvom jeg bruger den som pude, men what ever! Han trak bene op under sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:21

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let og bukkede sig ned og kyssede ham på kinden. "Det er da dejligt du ikk bare ville det..." sagde hun med et smil. Hun kiggede stille rundt og lagde sig ned igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:25

"Ville hvad?" Han kiggede op og smilede. "Hvad ville jeg ikke?" Fiskede han. Bruge vold? Det var nok det, men nu havde han spurgt, og han skulle da også lige være sikker. "Forrasten, sig lige hvis vi skal noget, for jeg ligger lige så godt."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:28

Han smilede roligt til hende, "Det er dejligt at du ikk har tanker om at give mig væk..." grinede hun opgivende og smilede roligt til ham. Hun lagde sig til rette og kiggede stille. Hun smilede let, "Hvad ville du da lave lige nu hvis du kunne vælge?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:41

"Blive liggende!" Han sukkede. "Det var da et underligt spørgsmål." Selv syntes Phoenix det var indlysende. Det var lige noget der passede ham det her. "Men du bestemmer hvad vi skal, som sagt er min kreativisitet altid i bund."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:43

Hun smilede roligt til ham. Hun nikkede roligt og lagde sig til rette. Hun lukkede blidt øjnene og prøvede at få sig lidt hvile. "Så må vi vel ligge..." sagde hun roligt. Hun var ikk imod det, men det lød bare lidt kedeligt. Hun gabte lavt og smilede let før hun faldt helt og aldeles hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:53

Phoenix kiggede tavst på hende, mens hun ... sov? Nej, neppe, det lignede bare hun gjorde det. Skulle han overnatte hos hende igen? Han lukkede øjne, og nød bare duften fra hende.
Han sukkede og faldt lidt efter i søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 22:55

Hun vågnede nogle timer efter og satte sig op. Hun gned sine øjne før hun kiggede end og smilede roligt over ham. Hun aede ham blidt på kinden og kiggede på uret, lidt over et... Hun sukkede lavt og kiggede end på ham. "Ind at sove i sengen?" spurgte hun roligt og ruskede lidt i ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 23:11

han vågnede helt forfjamsket op, og kiggede undrende på hende. "Ehm, det er okay, jeg beh..." Der lød et højt bump da han væltede ned fra sofaen. Han lå der nede få sekunder, og sukkede højlydt, før han kom op at stå. Han lod en hånd glide igennem. "jeg prøver lige igen. Jeg behøver ikke at sove mere, jeg skal nok klare mig." Han var stadig en smugle fortumlet efter sin bratte opvågning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 11:40

Hun kiggede roligt på ham. Hun blev lidt forskrækket over at han væltede ned. "Er du ok?" spurgte hun og sad stille og kiggede ned på ham. Hun blev lettet da han rejste sig på så kort tid og smilede. Hun satte hovedet på skrå, "Alle har da brug for søvn?" Hun slog sig selv på panden, "Nårh jo, engel... Anderledes behov." sagde hun og rejste sig. Hun gabte, "Men jeg vil til gengæld gerne sove mere, bare lav hvad du vil hvis du har tænkt dig at forblive vågen..." smilede hun og gik ind i sin seng og lagde sig til at sove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 11:47

"Helt fint." han rystede hoved let. Han grinede. "Ja, men jeg kan lige så godt få sovet noget mere." Han fuglte med hende ind, hvor hun lage sig. Han kiggede lidt på hende, før han selv lage sig ved siden af hende. Så jeg bliver åbenbart her og sover, nåde han lige at tænke før han gik ud som et lys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 11:53

Hun kiggede roligt på ham. Hun fik dynen over ham også og nussede sig til ham. Hun smilede let og hvilede hænderne på hans bryskasse. Hun sov roligt og tungt natten igennem før hun vågnede om morgenen og gabte lidt. Hun satte sig op og gned sine øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 12:19

Phoenix havde været vågen i lidt tid, og havde ligget og betragtede hende. Han var glad for at han slap for at vælte ud af sengen. Han lå helt stille for ikke at vægge hende. "Godmorgen." han smilede let da hun satte sig op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 12:33

Hun kiggede på ham og smilede før hun lagde sig ned ved ham igen og nussede sig til ham. "Godmorgen..." smilede hun og kiggede på ham. Hun fik armene lidt om ham og kyssede ham blidt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 29 af 40 Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum