Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 30 af 40 Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 30 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 13:02

Han lage armene omkring livet på hende, og trak hende over sig. "Det var bedre dyne." Han kiggede lidt på hende, før han kastet et blik på uret, der stod på hendes sengebord. 9:54, det var tideligt, efter hans mening, men nu var han jo heller ikke det helt store morgen menneske. Han kiggede tilbage på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 13:13

Hun kiggede på ham. Hun grinede en smule over at han fik hende op og hun aede hans kind. Hun smilede roligt, "God pude..." sagde hun roligt og hvilede hovedet ved ham. "Du er blød..." sagde hun tilfreds. "Men måske jeg burde ryste dig lidt..." grinede hun og tog fat ved hans skuldre. Hun klemte lidt nogle gange og stoppede igen. Hun lagde sig til rette og slappede af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:01

Han sukkede, og rystede let på hoved med et smil. "blød?" han kiggede ned af sig selv og sukkede så igen. "Rystes?!" Han kiggede overrasket op på hende. Dan hun havde 'rystet' ham lavede han en lille klik lyd med tungen. "Nå, passer jeg så dynen?" Endnu en lille klik lyd kom, efter fulgt af nogle flere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:13

hun kiggede tilfreds på ham. Hun kiggede dog undrende da han sagde kliklyde og satte hovedet på skrå. Hun satte sig lidt op, "Hvad laver du?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:21

"Øhh ... ikke rigtig noget." Svarede han med et lille grin og fik hevet sig op at sidde. "Hvad vil min dyne lave idag?" Spurgte han. han trak Keela længere op, så han sad bedre med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:35

Hun blev overrasket da hans satte sig op og faldt en smule tilbage. Hun satte sig lidt til rette da han fik hende mere op. Hun smilede let til ham og aede hans kind, "Jeg vil det du vil lige meget hvad det er!" sagde hun glad og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:44

Han kiggede kort tænksomt ud i luften og slog ud med armene. "Jamen som altid har jeg intet forslag." Han log armene falde ned. han kiggede ned på hende med et lille undskyldene smil. "Det overrasket dig forhåbentlig ikke."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:48

hun kiggede roligt på ham. Hun smilede let og rystede blidt på hovedet. "Det er ok, men en dag skal du nok være kreativ til at kunne finde på noget... Ellers bliver det svært at kunne lave noget..." sagde hun roligt o nussede sig lidt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 14:54

Han lod sin hånd glide igennem håret. "Der går mange år før den dag kommer." kom han frem til, efter at have regnet lidt inde i hoved. "Mange mange." Tilføjede han. "Men vi har jo tid nok. Men hvad tænker du at du vil?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 15:14

Hun kiggede roligt på ham. Hun sukkede lavt, "Jeg håber ikk det tager så lang tid..." sagde hun opgivende og aede hans kind. Hun satte sig op og satte sig ved siden af ham. Hun trak på skuldrene, "Det ved jeg ikk..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 15:17

"Der er vel forhåbentlig ikke nogen senst svar halløj vel?" Han kiggede på hende. "Ellers er jeg på den." Han lod blikket glide igennem rummet. "Det burde jo være dig der havde en ide, da du jo er den mest kreative af os, men så må jeg jo ligge hoved i blød."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 15:30

Hun kiggede opgivende på ham. Hun sukkede let, "Det er bare lidt kedeligt hvis det altid er mig der skal bestemme hvad vi kunne lave..." sagde hun roligt og kiggede stille på hende. "Jeg vil gerne noget du gerne vil... Men det kan jeg ikk hvis det altid er mig der bestemmer."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 15:55

"Det kan jeg godt se ...lad mig lige tænke." han trak bene op under sig og lage sit hoved på sine knæ. Han vippede lidt frem og tilbage før han besluttede sig. et lille grin bredte sig over hans læber. "Skal vi lave en drenge ting, eller en pige ting?" Spurgte han så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 15:57

Hun kiggede roligt på ham. Hun smilede roligt over at se han rent faktisk tænkte over det. Hun kiggede overrasket på ham før hun kom til at grine. "Det kommer an på hvad du tænker på af en pigeting og drengeting..." sagde hun roligt og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:03

Han lage hoved på skrå. "Ehm ... det er lidt svært at forklare." Besluttede han sig så for som svar. "Som du jo selv sagde skulle jeg ikke dømme dig på dit køn, så nu får du selv lov til at bestemme." han kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:08

Hun kiggede opgivende på ham. hun tænkte sig om, hun grinede. "En pige ting, bare for at drille dig..." sagde hun glad og smilede med et spændt udtryk i øjnene. Det var jo spædende at se hvad han tænkte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:13

"okay ..." Han smilede lidt for sig selv, da den mest pigede ting kop op på lystavlen. Han kiggede ned på hende igen med et lille grin. "Har du prøvet et muderbad før?" Spurgte han så. Selv havde han aldrig prøvet det, men han vidste at det var noget piger tit gjorde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:19

Hun kiggede undrende på ham, "mudderbad?" spurgte hun og satte hovedet på skrå. Det havde hun nu aldrig hørt at man gjorde. "Hvad for nogle piger ville dog bade i mudder?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:24

han støg hende over håret. "Det ved jeg ikke, men har hørt om nogle der gør det." Han grinede over hendes svar. Hun lød som om det var noget ækelt. "Jeg mener det skulle være ransende. Har aldrig prøvet det." tilføjede han med et smil og kyssede hende på panden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:30

Hun kiggede stille på ham og sukkede opgivende. Hun trak på skuldrene, "Det er vel værd at prøve, men tro ikk jeg vil kunne li det..." sagde hun bestemt. Hun kiggede på ham og smilede let. Hun kyssede ham blidt på kinden, "DU er dum..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:39

"Vi skal ikke hvis du ikke vil." han rejste sig op og kiggede hen på hende. "Hvad har jeg NU gjort?" Han tænkte sig om, men kunne ikke lige se hvor han skulle have været dum noget sted. "Har ikke kaldt dig gammel." Forsvarede han sig med. Han åbnede munden, og lukkede den så igen. "Nej, lad os finde på noget andet." Valgte han så at sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:45

Hun grinede let og smilede til ham. "Du har ikk gjort noget..." sagde hun roligt og smilede roligt. Hun klappede ved siden af sig, "Kom nu herover." sagde hun og rakte armene ud efter ham. "vil have min pude hos mig..." sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:51

Han gjorde som hun bad om, men forstod ikke noget. "Hvem er 'du' så?" Han rykkede ind på sengen og satte sig ved siden af hende. Han fattede ikke en brik, og var enorm forviret, hvilke man også kunne se på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:00

D"Dig?" sagde hun undrende. Han fik ham lagt ned på maven og satte sig på hans røv. Hun maserede ham en smule på ryggen. Han trængte virkelig til at slappe af nu, han tænkte for meget og så fuldkommen forvirret ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:08

Han skulle lige til at svare ham, da hun trak ham ned, satte sig ovenpå ham, og begyndte at masere. "Du sagde jeg var dum, og så ville jeg høre hvad jeg nuh avde gjort." Han følte sig lidt som et nedlangt dyr, med et eller andet rovdyr ovenpå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 30 af 40 Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum