Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 32 af 40 Forrige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 32 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:14

Han kiggede på hende. "Du kan jo prøve senere? Eller når jeg er træt." Nu lød han igen som om han ville blive nedlangt af et rovdyr. Han agede hende blidt over kinden. "Beklager men når man bor alene, eller når jeg bor alene, ved jeg ikke sådan noget."

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:20

Hun kiggede stille på ham og rystede blidt på hovedet, "ikk når jeg ikk ved hvad der kan få dig til at slappe af..." sukkede hun og kiggede stille. Hun lukkede det ene øje da han aede hendes kind og hun kiggede roligt. "Det er nogle gange ensomt at bo alene, men det bliver vel ikk ved for evigt..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:24

"Nej, det behøver det ikke." Svarede han og løftede hendes hage op, så han kunne kigge på hende, før han slap, og lod sig vælte om i sengen. Han sukkede og lukkede øjne. Hans åndedrat var roligt og ensformigt. Det helt samme, igen og igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:26

Hun kiggede stille på ham da han løftede hendes hoved op. Hun smilede roligt til ham og aede ham på hovedet. Hun lagde sig forsigtigt ved siden af ham og lukkede blidt øjnene. Hun gabte en smule. Hun åbnede øjnene og kiggede på ham med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:29

Han åbnede det ene øje, og kiggede op på hende. "Hvad er der så sjovt?" Spurgte han, og fattede ikke en brik. Han lukkede øjet igen, og krydsede benene. "Jeg er igang med at tænke over hvad vi skal."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:38

Hun kiggede undrende, "Jeg griner da ikk?" spurgte hun lidt og kiggede opgivende på ham. "Du trænger virkelig til at slappe af..." sagde hun bestemt og sukkede. Hun kunne stadig ikk finde på noget der kunne få ham til at slappe af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:57

"Jamen så smilede du!" Han slog øjne op, og kiggede på hende. "Forskællen er da ikke så stor!" han lukkede begge øjne. "Hvorfor mener du egentligt jeg SKAL slappe af? eller trænger til det." Han kiggede tænksomt op i loftet. "Har jeg ikke lige spurgte om det?" Han rynkede bryne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:00

Hun kiggede forskrækket på ham. Hun satte sig op og kravlede lidt væk fra ham. Hun kiggede ned bagefter og bed sig i læben. "Undskyld..." mumlede hun stille og rejste sig. Hun gik ud af værelset og gik ind og lagde sig i sofaen. Hun havde front mod sofaens ryglæn og krøllede sin krop sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:09

Han sukkede lidt, og fik sig møvet ud af sengen og fulgte efter hende. "undskyld, det var ikke sådan ment." Han satte sig over for hende og kiggede på hende. Han lage sin arm på ryglænet, og hvilede sit hoved mod armen mens han kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:11

Hun sukkede lavt og drejede hovedet da hun opdagede han var der. Hun gemte det så han ikk kunne se hende, "bare gå..." sagde hun stille. Hun knyttede sine hænder lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:21

Han lænede sig ind over hende, og greb fat i hendes knyttet hånd. Han kiggede undersøgende på hende. Det kunne da ikke være det der havde slået hende helt ud af den? "Var det mig, eller er det noget der foregår oppe i dit hoved?" Han tog blidt fat i hendes hage, og drejede hendes ansigt, så han kunne se det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:23

Hun knyttede sin hånd mere da han tog fat i den. Hun kiggede stille på ham da han drejede hendes hage. Hun sukkede, "Hvis du ikk ved det gider jeg ikk fortælle det..." sagde hun roligt og fik ham til at slippe hende. Hun lagde hovedet igen og kiggede ind i sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:29

"Jamen jeg ved ikke hvad jeg ikke vil!" Han kunne ikke huske hvad det var han ikke ville, så han kunne ikke givet hende et svar. "Så fortæl mig hvad det var jeg ikke ville." Han var helt på herrens mark med hvad det var hun mente. "Mener du det med at slappe af? Jeg har ikke sagt jeg ikke ville." fiskede han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:32

Hun kiggede opgivende på ham, "Det er nu mere at du råber af mig over at jeg synes du kunne trænge til at slappe af fordi du så anstrengt ud..." sagde hun surt. Hun sukkede og lagde ryggen mere til ham, "Lad mig nu bare være..." mumlede hun stille og lukkede øjnene. Hun havde fortalt ham det, men han kunne nok ikk forstå hvorfor hun ville blive vred over sådan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:45

Han syntes ikke selv han havde råbt, men han droppede at diskutere det med hende, da det jo egentligt var et ligegyldigt emne. Han overvejede kort at lade hende få sin vilje, men droppede det dog hurtigt. Han vagte en bedre stilling, og lod hende være sur, til hun ikke selv ville mere. Selv havde han god tid, da han ikke havde noget ellers at give sig til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:48

Hun sukkede opgivende. Hun kiggede på ham, "Se du forstår ikk..." sagde hun opgivende. Han havde et tydeligt udtryk. Hun rejste sig op, "Vil du ikk nok bare gå..." sagde hun opgivende og gik ud på sin veranda.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 20:58

Han fulgte med hende der ud. "Nej, jeg vil gerne vide hvad det er jeg har gjort galt." Han kiggede på hende med et undersøgende blik. Han havde gjort noget der gravede dyber end han selv vidste, så meget vidste han ... håbede han nærmere. Han ville frygtelig gerne hjælpe hende, men det var ikke ligefrem let, når han ingen anelse havde om hvad det var han havde gjort galt, for det måtte jo være noget han havde gjort galt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:03

Hun kiggede opgivende på ham, "Har jeg ikk allerede fortalt dig det?" sagde hun opgivende. Hun kiggede ud over det hele, "Jeg ville gerne hjælpe dig med at slappe af og når jeg siger du har brug for det bliver du vred på mig..." sukkede hun. "Jeg må bare indse at jeg er dårlig til at hjælpe andre..." sagde hun opgivende. 2Så, nu ved du det... Men du tænker jo bare at det er en tåbelig grund til at være sur..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:09

Han nikkede. "Nåå ..." Han vidste ikke hvad han ellers lige mere skulle sige. Han tog hendes hånd og drejede hende om, så han kunne kigge på hende. "Du er ikke dårlig, det er bare mig der ikke fatter noget." Han trak hende ind til sig. "Tåbeligt, det er nok mine ord, men jeg kan ikke helt se hvorfor, men det påvirker dig, og vi er jo ikke ens." Han kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:14

Hun kiggede stille på ham. Hun kiggede lidt overrasket da han trak hende ind til sig. Hun kom fri efter noget tid, "jeg er stadig sur..." sagde hun opgivende. Hun gik indenfor og lagde armene lidt over kors. Hun sukkede opgivende over sig selv, "Bare fordi du ikk forstår det, betyder det ikk jeg ikk gør...2

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:22

Han stillede sig i døren og kiggede på hende. "Ja, det kan jeg se." Han kiggede efter hende. "Nej, jeg tror skam at du forstår dig selv." Han kastede et kort blik ud af døren. "Hvad skal jeg gøre for at du bliver glad? Og nej, jeg går ikke." Han kiggede hen mod hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:26

Hun sukkede og kiggede på ham. "Jeg ved ikk hvad du kan gøre..." sagde hun opgivende. Hun gik hen og satte sig på sofaen. "Hvad tror du kunne gøre mig glad?" spurgte hun opgivende. "Alt muligt kan gøre mig glad, men det er mest personen der gør det...2

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:29

Han satte sig ved siden af hende. "Hvilke person tænker du på?" Han kiggede på hende. Hvad kunne gøre hende glad? Gan lænede sig tilbage, og begyndte at tænke. En lille trækning sås i hans ene mundvige men forsvandt hurtigt igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:32

Hun kiggede roligt, "Altså alle har hver deres måde at gøre mig glad på..." sagde hun roligt. "Manda gør mig for eksempel glad ved at tage mig med nogle steder hen og vi har det sjovt og snakker... Claire gør mig glad ved at vil lytte til mig og fortælle mig ting... Det er forskelligt..." sagde hun opgivende. "Du må vel finde ud af hvad du kan som kan gøre mig glad..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 21:36

Det lød meget ... piget i hans øre. Han kiggede lidt ned i gulvet. Han kiggede op på hende. Han tøvede lidt før han kiggede ud af vinduet. "Har jeg nogle begrænsinger for at gøre dig glad? Eller må jeg gøre hvad der passer mig?" Han kiggede på hende, mens han spændt ventede på hendes svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 32 af 40 Forrige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum