Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 31 af 40 Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 31 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:11

Hun smilede roligt til ham, "jeg sagde det kun for sjov..." sagde hun opgivende. Hun bukkede sig ned og kyssede ham på kinden. "DU er nødt til at slappe af..." sagde hun roligt og aede hans ryg. "Og snart så gør jeg alt der står i min magt indtil du slapper af..." sagde hun og rettede sig op igen. Hun maserede ham mere blidt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:15

Han rystede opgivende og drejede hoved. "Jamen så prøv da at få mig til at slappe af." Sagde han og vendte sig om så hun faldt ned fra hans røv. "Det glæder jeg mig til at se hvordan du har tænkt dig." Han satte sig op, og kiggede på hende. "Du er velkommen til at gøre ALT!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:19

Hun blev overrasket over det og faldt ned at ligge. Hun blev liggende i lidt tid før hun løftede hovedet og fik sit hår væk fra ansigtet. Hun kiggede opgivende på ham. "DU må da også hjælpe mig lidt med hvad der kunne få dig til at slappe af..." sagde hun opgivende og aede ham på hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:28

han sukkede, og smilede. Han slog blikket ned, og kæmpede mod det kæmpe smil der truede med at bræde sig på hans læber. "Ehm ..." Blev det første han fik sagt. "Du kan jo prøve løs og se hvad jeg giver efter for." Selv ... han stoppede sine tanker, og gav hende et kæmpe tandsmil. Hun endte bare med at læse hans tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:35

Hun kiggede på ham. Hun sukkede opgivende, "men hvad hvis jeg ikk kender dig nok til at kunne det...?" sagde hun bestemt. Hun kiggede lidt nervøs over hans smil, det var da ikk helt et normalt smil. Hun kiggede roligt, "øhm... Hvad tænker du på?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:38

Han kiggede, eller nærmer skulede til hende. "Lad mig så sige at jeg jo er en dreng, så ..." Han lod rasten hænge i luften. Det måtte hun selv gætte. Han grinede tydeligt fornøjet over hans dækning virkede. "Det er jo det du ikke må vide." Han var pænt stolt over at hun ikke havde kunne se hvad hun tænkte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:45

Hun kiggede undrende. Hun satte hovedet på skrå, "ja og?" spurgte hun lidt og kløede sig på hovedet. "Jeg kan ikk helt se hvad det har med sagen at gøre..." sagde hun roligt og tænkte sig lidt om. Hun var ikk sikker på om han mente noget seksuelt, så hun kunne ikk helt se hvad han mente.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:52

Han kiggede på hende lidt tid før han smilede. "Tving mig, så jeg bukker under for dit ønske. Jeg er en dreng, som er helt skudt i dig, og nu siger jeg heller ikke mere." Han kiggede udfrodrene på hende, med et smil på læberne. Det her blev spændene! Han glæde sig som et lille barn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:57

Hun kiggede stille på ham. Hun gned sin nakke lidt, "jeg forstår dig virkelig ikk..." sagde hun roligt. Hun sukkede opgivende, "Du er en dreng der er skudt i mig, det er da ikk ledetråde?" sagde hun og satte hovedet på skrå. Hun satte sig op på ham igen så hun sad på hans skridt. Hun kiggede bestemt på ham, "kom nuuu! Sig det nu direkte!" sagde hun bestemt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:03

Han kiggede tavst på hende, med et lille smil. Han trak dog bene op under sig da hun kiggede ned på hans hellige sted. "Det der kommer bare til at gøre ondt, og nej, det hjælper ikke at sparke mig." Han kiggede lidt på hende. Han sukkede og satte sig op, mens han stadig hodt et godt øje med hendes ben. "Kom nu, vær lidt kreativ."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:14

Hun blev forskrækket da han tog benene op og hun faldt lidt fremover. Hun lagde hænderne i sengen så hun ikk faldt ned på ham. Hun kiggede undrende på ham, "Hvad mener du? Jeg har da ikk tænkt mig at sparke dig?" sagde hun undrende og sukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:17

Han rystede på hoved og smilede bare. Han trak hende op at side, og kiggede hinde ind i øjne. "Kom nu, jeg venter, og som jeg har sagt må du prøve ALT!" Han hvilede sit hoved på sine knæ.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:21

Hun kiggede stille på ham. Hun sukkede let og fik ham ned at ligge igen. hun satte sig på hans lår og smilede let til ham. Hun lagde sig blidt på ham og aede hans side. Hun nussede hovedet til ham og lukkede roligt øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:27

Han lod sig vælte bagover, og kiggede på hende. Måske havde hun forstået det nu? Da hun ikke sagde noget blev han straks mistænksom, men gjorde ikke noget. Som han jo lige havde sagt måtte hun jo gøre alt hvad der passede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:31

Hun kiggede stille på ham og nussede sin krop mod hans. "Kom nu, sig det..." sagde hun da han ikk så ud til at slappe af endnu. "Skal nok gøre det hvis du siger det..." sagde hun med et smil. Hun tænkte han nok ville have hende til at gøre noget specielt og hvad var en endnu bedre måde at overtale end at sige man gør det i for vejen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:37

Han kiggede lidt på hende og rystede på hoved. "For at være ærlig ved jeg det ikke selv, men jeg ved at du kan gøre det." Han smilede. Hun havde ikke haft nogle ide om det, og det havde han jo som sagt heller ikke. Men han vidste at han ville ikke være i tvivl når hun gjorde det. "Nej, det er ikke sex. Så meget ved jeg."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:40

Hun kiggede på ham, hun smilede opgivende og sukkede let. Hun blev dog på en måde lettet over at høre han sagde det ikk var sex. Hun smilede, "Det regnede jeg heller ikk med...2 sagde hun med et smil og aede hans hoved. Hun kyssede ham på panden og nussede hans brystkasse. Hun måtte vel prøve et eller andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:42

han ventede spændt på hvad hendes forsøg ville blive. Om det hun begyndte at gøre var et forsøg vidste han ikke helt, men han reagerede ikke på det. Han kiggede blot på hende med et lille smil om munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:46

Hun så at han ikk reagerede på det. Hun sukkede lidt og tænkte sig om. Hvad kunne der ellers være at muligheder... Hun var ikk så godt til sådan noget. Hun kiggede på ham, "Ej kom nu... Hvad kan få dig til at slappe af! Er ikk god til afslappende ting!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:51

Han kiggede på hende og satte sig op. "Hvorfor skulle jeg være det? Det er jo mig der ikke kan slappe af. Men ... overskrid dine granser." Han lage hoved lidt på skrå, og håbede det kunne give noget. Selvom han vidste at det at overskride granser, bestemt ikke var en pige ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:55

Hun kiggede opgivende på ham, "Overskride grænser?" spurgte hun og sukkede lavt. Hun gned sine tindinger, "Kan du ikk bare komme med noget jeg kan gøre der kan få dig til at slappe af?" spurgte hun opgivende og kiggede lidt bedene op ham. "jeg ved ikk hvad der kan være, det er ikk nemt at vide hvad du mener når du siger overskride grænser..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 18:57

Han sukkede og kyssede hende på munden. "Jeg ved det ikke som jeg siger, men du skal gøre noget stort, for mit vedkommende nok." Han grinede let. "Eller gøre det imens jeg sover, hvis jeg slapper af der."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:02

Hun kyssede blidt igen. Hun kiggede opgivende på ham og aede hans kind. "men Du må da have en ide om hvad der kan gøre dig afslappet... Jeg vil gerne have du slapper af..." sagde hun bestemt og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:07

"Jeg ved det ikke helt." Startede han. "Beklager, men jeg´plejer ikke at berolige mig selv." Han kiggede op i loftet. "Hvorfor vil du egentlig så gerne have at jeg gør det?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 19:09

Hun sukkede opgivende og satte sig ned ved siden af ham. Hun kiggede roligt på ham, 2Fordi du ligner en der trænger til at slappe af..." sagde hun opgivende og sukkede. "Men jeg kan ikk hvis du ikk kan..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 31 af 40 Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum