Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 6:40

Barishan stod og kiggede på Logan da han trådte tættere på. Han fortrak ikke en mine. Han sagde men hans blide stemme ’’ Mit navn er Barishan.. Jeg arbejder sammen med Samuel for at befri Di Morga for den ondskab der styre dette sted ’’. Hans blik vendte sig mod Kajika. Hans kolde krystal blå øjne betragtede hende med et neutralt blik ’’ Jeg kan genkende den lugt luften omkring dig afgiver. Lazarus. Jeg har brug for at snakke med dig Kajika ’’. Barishans blik vendte sig langsomt mod Elveren. Barishan sagde med en kold næsten ligeglad stemme ’’ Jeg havde troet din slægt var blevet klogere. Du har allerede afsløret at du er min fjende. Hvad end planer du så har, så bliver jeg nød til at stoppe dem før du forlader dette sted. Enten forlader du omgående Di Morga. Ellers bliver du nød til at stå ansigt til ansigt med mig før du forlader dette sted. Jeg vil vise den gensidige respekt du viste mig. Du har ikke trukket våben eller kommet med nogle trusler. Så derfor vil jeg lade dig tale med disse personer. En da mig hvis du har noget at sige. Men dette vil desværre blive dit hvilested elver. Jeg vil lave et gravsted til dit minde ’’. Det var som om han end ikke tvivlede sine evner. Det var som var han rent faktisk ligeglad med Elveren. Som var han intet i Barishans øjne. Selvom denne elver sikkert var stærk virkede det ikke rigtigt til Barishans sjæl lå bag hans ord. Dog var det ment at høre på den måde han talte at han rent faktisk mente hvad han sagde. Barishan virkede ikke på nogen måde som sidst Elveren havde set ham på slagmarken. Han virkede roligere, følelseskold og fjern.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 10:14

Etricus gav Logan et tilintetgørende blik, og kiggede derefter studerende på Barishan.
"Logan, den eneste her, som spiller smart, er dig." sagde han, mens hans øjne fandt Barishans.
Han smilede ved Barishans udtryk...
"Du er ikke dig selv. Ikke længere... du er noget andet... noget mere..." hviskede han, højt nok til at Asparaen kunne høre det.
"Du lugter af... mere end Aspara." tilføjede han hæst.
"Du ved at han kan hjælpe dig hvis han vender tilbage. Og du ved at i har brug for hans hjælp til at styrte Ma'lakel Lemoris. Du benægter det, men inderst inde ved du det godt." sagde han mens han så Barishan i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 13:29

Kajika så på Barishan i det hun rødmede svagt da han sagde han kunne lugte Lazarus duft ved hende og at han ville snakke med hende. Hun så undrende på Logan og sagde"Elveren har ret" hun smilede lidt og stod blot og betragtede det ynkelige menneske der troede at han var årh så sej, vis han blot gav lidt ned og ikke prøvede at være årh så stærk så kunne det være han ville få blot lidt respekt.
Kajika vendte ryggen til dem i det hun stille så rundt og slikkede sig over læberne i det hun sagde stille"nårh... men måske burde jeg til at finde hjem af?" hun kiggede sig let over skuldren i det hun betragtede de 3 fyre lidt og roede sig i håret og tænkte for sig selv* jeg kan jo umulig være til gavn*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Logan Man 4 Apr 2011 - 20:56

Logan smilet ved deres kommentar.
"Haha, måske spiller jeg smart, men jeg gør det der er nødvendigt, for at holde mig i live i denne verden. Det nytter ikke noget at gøre lige som Kajika, det der slå mig halløj, virker ikke, man skal være hård og kontant" sagde Logan og ladte en af sine pistoler.
"Sig mig, Barishan, hvem siger ikke at det du siger nu er en fælde? At snyde mig til at tro du er en ven, men i sidste ende forråder du mig, alle kan sige at de kender Samuel" sagde Logan og pegede pistolen på Etricus.
"Hvis du vil snakke med mig, hvorfor har du så ikke sagt noget endnu? Men en ting til, du siger at du kan hjælpe med at styrte Malakel? Jeg har ikke brug for din hjælp, især ikke fordi at du kun vil fjerne ham på grund af dine egne egoistiske grunde, ellers tak" sagde Logan og rettede pistolen mod hans hoved.
"Og i øvrigt, så tror jeg ikke på dig Barishan , Samuel er død, jeg har selv set ham blive slædet væk af en eller anden ukendt person, der er ikke noget oprør tilbage, ud over det jeg prøver at styre" sagde Logan og så forsat kun på Etricus.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 3:21

Barishan kiggede kort efter Kajika. Han skulle nok finde hende når denne samtale var over. Lige meget hvad der skete så havde han sine grunde til alt. Han var velovervejet og rolig. Da Logan sagde Samuel var død nikkede Barishan kort til Logan ’’ Han sagde hans livslinje næsten var løbet ud. Han ville have jeg skulle overtage efter ham. Hvis det du siger er sandt vil jeg ære det. Han havde et sidste ønske. Et ønske der hvis vi klarede det ville befri Di Morga og en tid af fred vil indtræffe. Det er dette jeg må tale med dig om Menneske. Men køl ned. Når denne samtale er over må du gerne blive og hjælpe med at dræbe denne elver. Dog skal du vide. Jeg vil koncentrere mig om at dræbe ham. Jeg kan ikke yde dig beskyttelse. Dog virker du heller ikke som typen der tager imod hjælp ’’. Barishan rystede på hovedet over Elverens ord. Barishan sukkede en smule og sagde roligt og koldt ’’ Du tager fejl. Jeg vil hellere dø en at se Zane tilbage. Intet godt vil komme af at bringe Zane tilbage. Kan vi ikke klare Malakel så må vi dø i forsøget. Zane vil kun bringe mere ondskab til. Jeg kan ikke tillade du vækker ham til live. Det er derfor du vil dø her, i dag. Zanes er endelig blevet udslettet og jeg vil ikke stå på sidelinjen og se dig vække ham til live. Det ved jeg der er mange væsner i Di Morga der heller ikke vil ’’. Barishan kiggede igen på Logan ’’ Du er klog ikke at stole på folk. Det må være derfor du stadigvæk er i live. Men jeg har tænkt mig at udslette denne onde Elver. Hvis du tror mig. Så er du velkommen til at hjælpe. Tror du mig ikke bør du forlade dette sted når samtalen er slut ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 10:29

Etricus sukkede og sendte Logan et giftigt blik... og et bedrevidende smil.
Han knyttede en næve, og lige så stille, uden en lyd og uden at det var synligt, smeltede pistolens løb sammen på midten, indvendigt. Hvis Logan affyrede våbnet, ville det enten springe i luften, eller backfire.
Så kiggede han næsten bedrøvet på Kajika og nikkede.
"Du er mere end du tror..." sagde han til hende, før han vendte sin opmærksomhed mod Barishan.
"Din ære er falmet Barishan. Du vil dræbe en ubevæbnet og såret mand..." sagde han hæst mens han så Asparaen i øjnene.
Etricus' smil falmede, og han nikkede kort.
"Men jeg har et formål med mit liv, og før det formål er fuldført, skal jeg ikke dø." hviskede han.
Så, på mindre end et splitsekund, var de omgivet af orange og gule flammer.
Etricus sprang igennem ildmuren og løb alt hvad hans smertende krop kunne holde til, ind i gyderne... ind i skyggerne...
Hans øjne gjorde modbydeligt ondt på grund af flammernes lys...
*Satans!* tænkte han mens hans hoved føltes som om det var ved at sprænges.
Det var en sand lettelse at nå ind i skyggerne, men han var stadig halvblind af lyset.
Den flammende mur der omgav Barishan, Logan og Kajika forsvandt da han knipsede med fingrene.
Nu håbede han bare at de ikke kunne finde ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 10:47

Kajika betragtede Rangeren der løb i det ildmurene kom frem og hun lukkede let øjnene og holdte armene op foran ansigtet, det sorte mærke på hendes håndled en rund plet, på størrelse med en tommeltot mærket fra døds guden hades var der på hende. Dette mærke ville aldrig kunne bruges mod andre end Kajika, blodet fra hans finger havde lavet dette mærke men det ville ikke kunne spores i Kajikas blod selv vis man blandet blod ville der ikke være chance for det.
Kajika så undrende rundt da hun mærket ilden forsvinde og kiggede på Logan og Barishan i det hun pludselig trådte bagud i det hun satte i løb væk fra dem og forsvandt selv væk fra gyden om hjørnet....
Hvor hun stak af...
/Out ;P /

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Logan Tirs 5 Apr 2011 - 22:58

"du kan bare ikke løbe fra en kamp!" råbte Logan efter Kajika, han hadede selv at løbe fra en god kamp, for hvis man løber, har man anerkendt at man har tabt, og Logan ville ALDRIG tabe.
Logan slap pistolen, eller rettere kastede den væk, da ild muren gjorde den varm.
*hey vent, pistolen burde gå af, af sådan et fald* tænke Logan og samlede sin pistol op igen, han kørte slæden tilbage og sjovt nok var løbet smeltet sammen.
"Det svin!" sagde Logan og tyrede pistolen ind i en væg.
"O'Meyers, jeg vil have det svin! Han har ødelagt min ynglings pistol, normalt ville jeg ikke dræbe et såret væsen, men nu ligger han selv op til det!" sagde Logan ind i mikrofonen.
"bare for en ordens skyld, Navnet er Logan, Logan O'Connor, tidligere sergent i the U.S Army, nu oprørsleder" sagde Logan og rakte Barishan hånden.
"Lad jagten begynde" sagde Logan og ladte sin M4 og løb ud i gennem ild muren.
"Logan, Uhm, han er væk, jeg kan ikke se ham på videoen" sagde Matt til ham.
"Hvad mener du med at han er væk?! Få en UAV ( http://da.wikipedia.org/wiki/UAV_og_drone ) op i luften, trak i nogle gamle militær tråde, Jeg vil have det svin!" sagde Logan og tændte en lygte der sad på hans gevær.
"Jeg skal nok få fat på dig, ødelægger du mit våben, ødelægger du en del af mig, dum ide" sagde Logan og så ind i en gyde han lod lyset køre rundt i hjørnerne og på væggene.
"jeg finder dig" mumlede Logan og lagde en finger på aftrækkeren.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2011 - 16:48

Barishans tatovering begyndte at bevæge sig. Han aktiverede sin Ild Evne så vandet på ham fordampede. Han tog fat i Logan og fløj over ild muren ved at bruge hans vind evner. Imens de fløj sagde Barishan roligt ’’ Han kalder mig uden ære.. Det er ham der flygter ’’. Barishan fulgte hans lugt som jo blev båret i vinden. Barishan havde fået meget mere forstand på hans evner og fundet ud af hvordan han virkelig skulle bruge dem. Barishan satte Logan på taget tæt på hvor Elveren gemte sig. Barishan hviskede ’’ Når du ser ham.. Så skyd for at dræbe.. Hvis du bruger varmesøgende syn vil du kunne se ham med det samme. Barishan hoppede ned i gyden hvor elveren gemte sig. Han lavede små ild kugler han sendte rundt omkring så Elveren ville komme til syne og mørket ville forsvinde helt. Barishan rystede på hovedet og sagde med en ligegyldig og kold stemme ’’ Giv nu bare op.. Du står ikke en chance.. Accepter døden.. Lige meget hvad så lader jeg dig ikke slippe væk.. Dine små tricks hjælper intet.. Du er langtfra stærk nok ’’. Barishan stod klar til at fjerne hvad en ild elveren ville bruge, især hvis han ville bruge det til at forsvare sig mod de skud han alligevel ikke ville vide kom når Logan begyndte at skyde. Chancerne for denne elver så ikke gode ud. Hvad ville han nu gøre. Kunne han gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!|| - Page 2 Empty Sv: Den Sidste D'tarion ||Åbent Emne!||

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum