Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:19

Omgivelser: Ingen
Sted: Pars d´ attractions
Tid: Sen eftermiddag
Vejr: Luften er køllig men solen er varmæ.
dato:??

Luften var køllig, men når solensstråler brød gennem skyerne, var der dejligt. En skikkelse, sad henne ved en af de smukke springvand som der nu mere lignede en ruin. Men stadig havde stedet sin egen charme. Et svagt suk strefede den smukke skikkelses læber. Det var dream som der sad, på en af de små klippestykker. Eller nærmere springvands klipperstykker.
Stedet havde sin egen "romantiske" charme. Men hvorfor skulle alle sådan nogle steder, være romantiske?? Ja det var der såmange ting der var. Men det havde aldrig rigtigt slået, Dream at hun måske ikke brød sig om kærlighed, fordi hun aldrig havde fået kærlighed. Ikke bar eaaf kærester, men heller ikke af familie. Nej hun havdeAldrig nogen sinde haft en kæreste, familie, eller nogle der holdte af hende. Men nu havde hun dog mødt nyye mennesker. Men ikke lige frem nogle hun kunne kalde venner endnu. Hun sukkede næsten lydløst, da hun så sig omkrig. Det var så ødet, og skræmmende. Men derimod også fantastisk, at det var gammelt, og hvis man nu havde en ven som man kunne være sammen med der. Så ville det være fantastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:49

Gabe kom vandrende ud fra det gamle og halvt ødelagte spejlkabinet. Det var jo ikke så svært som folk sagde at finde frem og tilbage i det... Sådan da...
Hans tøj bar præg af at det ikke ligefrem var nymorderne og nykøbt i Frankrig... Hvilket jo også var sandt. Han var jo opvokset i Amerika... Irriterende nok.
Men det var ikke grunden til at han havde vandret ind i den gamle Forlystelsespark og direkte ind i Spejlkabinettet... Han havde nemlig hørt at der var gemt nogle værdiggenstande fra dengang Forlystelsesparken havde været i sin største pragt... Hvilket jo så tydeligvis var løgn efter man havde gået rundt derinde...
"Sådan noget...." Startede han mumlende før han fik øje på en eller anden skikkelse henne ved springvandet. Hans sanser var mindst 2 gange stærkere end normale mennesker når han var i sin menneskelige form... Så han kunne sagtens skelne pigen ud fra stenstykkerne...
DEr var en eller anden duft over hende... En fremmede duft... Ikke en vampyrs, eller en anden Animagus, men heller ikke et menneskes... Hvad var hun?
Lydløst som en skygge begyndte han at gå imod springvandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:00

Dream kiggede let ned, i det næsten tomme springvand. Alt var ødelagt, sørgeligt, og trist. Ja men stadig ikke. Det var underligt. Det var også rart at der ikke var så mange mennesker, sådan nogle steder. Dream bed sig let og uskyldigt i underlæben. Hun bliinkede kort med hendes, baby blå øjne. Men pludselig hørte hun skridt iikke så langt derfra. Men da hun kiggede hen mod spejlhuset, stod der ingen. Skikkelsen, måtte have bevæget sig. Hun fik øje på en skikkelse. Det var en ung dreng/mand. Som der gik hen mod springvandet. Hun strøg let en hår tot til side, da den genrede hendes syn. Hun bed sig kort tid efter, sig let i underlæben. Hvem var dette væsen? Men det var ikke navnet hun var mega nygerrig efter. Mere hvem denne person var inden i?
Han virkede nemlig ikke som en ond person, når man sådan så ham. Men udsenddet, kunne jo snyde, temlig meget. Ja det havde man jo set før. Hun kiggede let på ham. Han var egenlig enormt smuk, hvis man sådan kiggede på ham. "Hej" hviskede hun let, og næsten utydeligt,men lige så han kunne høre, det. I hvert fald, kunne han godt høre det lidt. Hun betragtede ham let, og rødmede svagt og let i kindern. Men det var kun et meget svagt skær man kunne se hen over hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:12

Gabe kiggede nærmere efter for hvert skridt han tog. Og ganske hurtigt kunne han, med sine gode øjne, skelne små træk ud fra hende. De Baby blå øjne og det fine hår... Den spinkle kropsbygning i forhold til ham selv... Ja... Det var helt sikkert en pige, men ikke et menneske... Det var en form for... Sødere duft der hang over hende... Alt for sød til et menneskes.
"Hej" sagde han lidt tid efter tilbage til hende, mens han prøvede på at huske om han havde hørt den stemme før... Ikke efter hvad han sådan selv kunne huske... Og intet i Israels hukommelse sagde ham noget...
"Hvad laver du her.... Helt alene?" spurgte han mens han lidt forvirrede kiggede rundt. Både for at tjekke om der var mennesker eller andre væsner.
Han stak hænderne ned i lommen på sin jakke og skuttede sig lidt i den. De normale blå, lettere falmede cowboybukser og den tynde trøje var ikke varme nok for ham... Selvom han selv var varm, mente han altid at næsten alt vejr var koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:35

Dream kiggede let på ham, da han kom rimlig tæt på. Hun rykkede sig let, så han kunne sidde hvis han ville. "Vil du sidde??" spurgte hun og smilede let til ham, men hendes smil, var meget forsigtigt. Hun kiggede let på ham, og betragtede ham så igen. "Ømm.. Jeg laver vel Æhmm.. ikke rigtigt noget, sådan nej ikke rigtigt noget" sagde hun og smilede let til ham. "Hvad øm.. Med dig??? Hvem er du egenlig???" spurgte hun let og rødmede let i kinderne. Men stadig var det kun en svagt skimt af rød, man kunne se hen over hendes kinder. Det så temlig nuttet ud, hvis man sådan tænkte over det. "Ømm.. Jeg hedder Dream, ømm.. Bare så du ikke spørger om det, for det ville jo være dumt, for så køre man en akavet samtale" mumlede hun let, og kiggede så ham kort ind i hans smukke øjne.
Hun bed sig let i underlæben, og ventede blot på om han satte sig, og om han ville fortælle hvad han lavede her, og hvem han var. De skulle nemlig ikke starte ud med tavshed. Nej, for det blev altid temlig akavet. Underligt nok. Men sådan var det vel bare, nogle gange. Så var det akavet og så ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 15:18

Gabe smilte bare venligt til hende. Han vidste faktisk ikke hvorfor han ikke selv havde præsenteret sig selv til at starte med. Han rystede svagt på hovedet.
"Navnet er Gabe" svarede han hende så venligt og kiggede lidt i hendes øjne. De var faktisk ret søde... Men han havde Angels... Han smilte lidt da han tænkte på hende. Han kløede sig fraværende på halsen og rystede lidt på hovedet igen for at vågne op.
"Okay" sagde han da hun ogsdå besvarede hans spørgsmål om hvad hun lavede her. Han bed sig lidt i underlæben og svarede hende så inden hun kunne nå at stille spørgsmålet, ligesom hun selv havde gjort.
"Og jeg er her bare fordi nogle på arbejdet udfordrede mig til det" Løj han som en mester. Det kom af at være tyv... Løgnene kom nærmest flyvende til ham og med den løgn kunne han jo sagtens undertstøtte den med en masse anden viden om Quatre... Hvor det var han arbejdede mest.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:58

//Sry tiden... Troede bare at jeg havde skrevet det -.-"//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 0:59

//Upsi xD Havde ikke set du havde svaret xD Men skal nok svare ^__^ Men det bliver desværre først imorgen xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:19

//Tror jeg nok jeg skal kunne klare... Har ikke selv nogen Krea så tidligt på dagen xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:21

//Ha ha! xD Lige i mine ord (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:35

//Hehe... Men så skrives vi senere XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:36

///Yepper! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:37

//Så bare sig til XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:38

//Skal jeg nok sov godt år du kommer til det xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:42

//Tro mig... Det kommer til at tage lidt tid xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:44

//Ha ha! Ikke for mig tror jeg xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:49

/Du skal selvfølgelig også sove... //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:50

//Nix!xD Men skal rydde op inden jeg kan sove xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:53

http://O.o Det kan du da ikke mene -.-" Jeg ville bare ligge mig til at sove på gulvet eller noget så doven som jeg er xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 1:57

//Overvejede jeg også xD Men gulvet er koldt xD Så bliver nød til at rydde min sneg -.-xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:06

//Ja... Jeg kender det godt XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:12

//Nåårh.. jeg kylede bafre tingene på gulvet (Tøj) Og så var der ryddet op i min sneg xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:13

//Ja nemlig.... Sådan rydder man op xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:13

//Hihi! Yep xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Gæst Tirs 13 Jul 2010 - 2:18

//Men så må du sove godt^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne! Empty Sv: Solens sidste stråler?- Gabe=Privat emne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum