Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alle skal høres.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Alle skal høres.
- og jeg ved faktisk ikke hvad det hedder ^^' Det er Claydens område.
Gæst- Gæst
Hvad med at arrangere et slags stræde, hvor alle slags maskebal, parader og såen bliver holdt, når det er tid til det? For eks. hvis de fejrer "De Dødes Dag", så kunne man holde det i dén stræde, hvor der altid er pyntet og man kan komme i hvilket som helst kostume... But it's just a thought ^^
Gæst- Gæst
- Men synes i hvert fald at det er noget man kunne tænke over ^^..
Gæst- Gæst
Og måske ville det passe bedre, hvis du spurgte Clayden over en pm, så kan han med garanti svare dig på det.
Gæst- Gæst
Der er kun nogle få ting du kan ændre inden under billedredigering, alt andet er du nød til at se igennem i stilarket førend det virkelig vil ændre sig.
Når du skal kigge efter de forskellige kategorier ser de sådan ud, eks.; /* Tags-------------------------------------------------*/
For at ændre baggrunden er du nød til at kigge efter : background-image: url('indsæt billed url')
Chatboksens baggrundskode er;
background-image: url('Indsæt billed url');
Bemærk du ikke bare kan sætte en vilkårlig kode ind, der er nød til at være en kædeforbindelse imellem det ene til det andet, inden du begynder på det helt store. Disse koder virker for den skabelon jeg har benyttet mig af.
Kig efter CCS stilarket inden under; Display -> Colors -> CSS stilark. Det er ikke så svært når du først kommer igang.
(jeg fraråder dig at bruge word, da det ikke skaber det samme overblik som det gør når du bruger selve boksen der inde, da den hjælper dig med at huske hvor langt ned du skal for at finde diverse ting. Gør det i hvertfald ved mig.)
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Jeg har et spørgsmål til jer ^_^
Hvad synes i, skal vi have faceclaim, og godkendelse af profil skemaer på den nye side? Vær så venlig at give jeres menig til kende, da jeg godt vil vide, hvor i står henne :D!
Gæst- Gæst
Profil Skemaer: Dét er et exellent spørgsmål, min kære, Aiden! Nogle vil være imod det - andre med i det... I mit lille tilfælde, så stemmer jeg for. Så ved man altid, hvor man kan tjekke omkring ens partners karakter, hvis det hele ikke liiige stpr i profilen eller emnet: Så herfra, positiv! :D
Mvh. Remée
Gæst- Gæst
kan jo være, at hvis det bliver en stor diskussion, at jeg tager en afstemning i et nyt emne :3
Gæst- Gæst
Ophelia- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Antal indlæg : 105
Her er linket ; http://www.vielamort.com/t7633p15-faceclaim-og-karakterark-hver-sod-at-las#159762
Gæst- Gæst
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Jeg skal nok!
» Så skal der emnes!
» Så skal der søges
» Der skal arbejdes for det
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus