Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alle skal høres.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Alle skal høres.
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
En der forlænger sin egen levetid ved at stjæle minder fra specielle personer, og derved lader deres krop leve ligeså længe som de minder de stjæler - Lidt ligesom at de hele tiden oplever deshjavous (Ingen idé om hvordan dét staves o__o')
Men altså, de kan ikke dræbe som sådan, bare.. stjæle. Fra personer de er 'linked with siden deres fødsel - Kan være én til to personer, der gennem sit liv oplever små perioder hvor de intet kan huske.
Well, thats my opinion o.O
Gæst- Gæst
Kan en sirene også være af hankøn? (:
Ophelia- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Antal indlæg : 105
- Sirener kan dog ikke parre sig xD Men kan vist nok skifte køn efter egen vilje o_o
Gæst- Gæst
- bliver det sådan på den nye side? ^^
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Gæst- Gæst
Men jeg tror nok det blir sådan ^^... men det vil vi i hvertfald snakke omkring :]
Jay Wu- Teknisk Admin
Vil da gerne søge jobbet som paranoid, selvglad og skruppelløs diktator eller konge/kejser... gud hvis det da skal være besværligt xD
Gæst- Gæst
Syntes ikke, at jeg faldt over det med sirener nogen steder? Ak, jeg er jo også gammel og blind :D
Jay Wu- Teknisk Admin
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jay Wu- Teknisk Admin
Gæst- Gæst
passer lidt bedre ind i det gamle tema der nu kommer, hvor det meste elektroniske sådan set ikke længere hører hjemme ^^
Jay Wu- Teknisk Admin
Gæst- Gæst
den blir uddybet på hjemmesiden ^^.. så ville det nok blive bedre.
Jay Wu- Teknisk Admin
at når vi mener gladiator, så er det folk som kan blive vundet som slaver, den forhandler der byder højest på den gladiator der vinder, får vedkommende som slave ^^...
Jay Wu- Teknisk Admin
I hvert fald: jeg kan vældig godt lide hele idéen med en ny side med et nyt plot und alles. Jeg vil dog gerne bede om én lille tjeneste, om jeg må. Kunne det ikke arrangeres sådan, at I direkte spørger efter os brugeres mening omkring ting - racer og sådan, apropros alt det her sirene-snak - så vi helt konkret kan finde stedet, hvor der diskuteres i stedet for, at det er sådan noget løst som det her? Jeg ved i hvert fald med mig selv, at jeg ikke vil få læst alle kommende indlæg i dette emne, mens jeg samtidig gerne vil være med til at farve den nye side, såfremt I beder om lidt assistance eller vil høre, hvad vi mener om et og andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hmm jo det kunne måske være en idé... vi kunne lave et mini forum inde under sprøsgsmål og idéer, og lave flere mini forums derinde forsådan at finde ud af hvilke idéer folk havde til hver kategori. Hvis du synes det lyder som en mere, orginaseret plan at følge så det også blir mere overskueligt?
Jay Wu- Teknisk Admin
Gæst- Gæst
Jay Wu- Teknisk Admin
1. Aliens?
Der er jo teorier om hvordan menneskeheden kom til jorden gennem meteoritter og lignende, så det er da meget muligt at der også at der kommer nogle organismer med denne asteroide/meteor eller what ever, og så kan vi jo bare speede evolutionen lidt op :P
2. Havfruer, fiskemennesker, or something like that maybe?
Altså... Øen stiger jo op a havet. Og da vi jo allerede ER i en magisk verden, så er det vel meget sandsynligt at nogle undervands væsner havde bosat sig på denne "sunkne ø" mens den stadig var under havet.
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Jeg skal nok!
» Så skal der emnes!
» Så skal der søges
» Der skal arbejdes for det
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus