Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alle skal høres.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ophelia- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Antal indlæg : 105
Sv: Alle skal høres.
Jeg ville bare høre :) så jeg har noget at se frem til! :D
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Jeg vil godt være en af de første der melder sig! :D
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Jay Wu- Teknisk Admin
MEN! (Der er jo altid et men) xD
Der står på reglerne over broen, eller noget, at Dusørjægere, (uuuuuh ;D), skal have tilladelse til at jage efter de forskellige væsner der nu står remset op...
Kan man søge efter at være Dusørjægere? For jeg vil gerne være det xD
En anden ting...
Drager?
Hvis der kan være drager, kan der så være enten halv-drager eller drage disciple? For hvis der også kan det, vil jeg nemlig også være dem xD
Og hvis Halv-drager er en Race i så skal finde ud af om i vil sætte på, så vil jeg ha the Glory for det xD XD XD Just saying you know....
Men hvis i ikke forstår mig med hensyn til mine spørgsmål, eller drager, for vil med glæde forklare drage delen xD, så bare sig det^^
Gæst- Gæst
men som mange siger, så er det jo noget alle racer kan være, så hvis man ville være det, så skulle man bare skrive hobbie/Job som dusør jager. Da vi vil blive bedre til at sætte wanted plakater op, så man ved hvem man skal jage ^^..
- Med hensyn til drager, er vi ikke helt sikre på hvad vi gør. Men man kan ikke blive en drage som race, den er i hvert fald helt sikker (:
Gæst- Gæst
Jeg gætter på at det hele vil blive forklaret langt bedre når siden er helt oppe og køre og sådan... Men jeg bliver nød til at spørge... Broen? Hvad er Broen?
Gæst- Gæst
- Hvad mener du med broen? ^^
Gæst- Gæst
Altså tænker bare et menneske med lidt skæl i stedet for almindelig hud, vinger/hale eller begge... Som så var lidt stærkere end mennesker og det var mere eller mindre det... Måske med nogle ekstra småting, men intet som gør en til gud...
Hvad er broen? Sidder den foran hver af de 3 byer så de er okay beskyttede? Eller er det sådan en enkelt Bro midt i det hele som så forbinder byerne eller noget?
Gæst- Gæst
Og det vil jeg mene er dæmoner og ikke drager ^_^
- Drager bliver lavet som Npc's som rigtige store drager, som der kan tæmmes. Vi vil nok lave, at man skal ansøge om at få sin egen drage (:
Gæst- Gæst
Ja jeg ved jo godt at det er mere en Dæmons ting, men Kan nu bedre lide idéen med Drager...
Igen kan jeg dog godt se hvad du mener med at det ville være powerplay, hvis en Drager fløj rundt og åd alt og alle... Hvilket de kan... Selv hvis de bliver tæmmede... Men Okey-Dokey^^
Gæst- Gæst
- Og yeeah (: Men det bliver beskrevet meget bedre, på siden!
Gæst- Gæst
men doll racen er en følelseskold race som ikke har nogen form for følelser, og som skal ha meget erfaring før de kan lave ansigtsudtryk som minder om dem fx. mennesker og andre væsner laver... de har så vidst jeg ved næsten samme styrke i "magi" som dæmoner... dog en smugle svagere. De kan dog godt forstå følelser men kan bare ikke selv vise dem !
Gæst- Gæst
den vil jeg huske på, og lige snakke med Clayden omkring, but I like the idea <3
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et slags væsen, der er født med nogle lemmer fra et eller to dyr, men stadig med den menneskelige intellekt og et par af homosapiens træk... Men for eks. halv krage, halv menneskekvinde, hvor hår er erstattet med lange fjer, der går ne af ryggen, hvor der vokser fjer fra underarm og til fingre, der dog er af menneske konstruktur, fjer ned langs læggene og måske en lang, hale af fjer.. Måske et par pupiller, der er lidt ligesom dyrets, hvis det for. eks galv ged, kunne de være vandret lange, istedet for runde og små...
Et slags genmanipulation, med to racer (det ene homosapiens), der endelig er lykkedes for naturens side af... Eller noget (:
Det er et forslag.. Men tænkte at det skulle være noget, man ikke kunne trække tilbage, netop på grund af at det er medfødt. Lidt ligesom med en harpy, eller noget ^^
Gæst- Gæst
Jay Wu- Teknisk Admin
Vi kender jo til vagter for konger, adelige og de rige.. Men hvad med et godt gammeldags politi til de fattige også? Lidt ligesom vores nutid, bare hvor politiets rigtige folk ikke er korrupte, men retfærdige. Selvom pengene vil blive vist, er der stadig nogle, der ville sende den kriminelle til "dommeren"... :3 Lidt ala den gode, men strenge politimand fra landet af.
Bare en tanke tho.. ^^
Gæst- Gæst
Så nu spørger jeg jer: Hvad hedder sektionen til venstre, Den i midten, og den helt ude til højre..
Mwehehehe.. Over and out ._. For now!! D:<
Gæst- Gæst
den hvide by er Xeo ^^...
Altså Xeo er hele den by som der ligger til højre for skoven og Azul er byen der ligger til venstre for skoven (: Men det bliver altså mere tydeligt på siden, når vi kommer lidt mere igang, men vi fik jo at vide, folk gerne ville have tid til at sige farvel, så vi tager god tid, med at gøre os færdige xD
- Og Sintra jeg regner med at lave en liste over de ting som man kan være i byen (:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Jeg skal nok!
» Så skal der emnes!
» Så skal der søges
» Der skal arbejdes for det
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift