Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A vamp!? ~ Logan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A vamp!? ~ Logan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A vamp!? ~ Logan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A vamp!? ~ Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A vamp!? ~ Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A vamp!? ~ Logan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A vamp!? ~ Logan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A vamp!? ~ Logan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A vamp!? ~ Logan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A vamp!? ~ Logan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A vamp!? ~ Logan

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A vamp!? ~ Logan Empty A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Ons 15 Jun 2011 - 17:55

Tid ~ 22:32
Sted ~ Søen
Omgivelser ~ Ingen at se i nærheden
Vejr ~ Rigtig varmt 25 gr, og månen er halvt fremme..
Årstid ~ sommer


Vinden berørte hendes hud med flotte lange strøg og hun mærkede vinden i sit hår, mens solen langsomt gik ned. Vandet brusede let forbi hendes fødder mens hun fulgte dens strøm hen af mod et lille vandfald til en gennemsigtig sø dam, det lignede mere en badesø men hun var dog ikke så vildt med det med vand, hun var jo druknet og efterladt ved vand os så hende og vand gik ikke så godt sammen. Hun trådte forsigtigt til siden og lod sig glide ned af en skrant og fik sig endelig sat ned op af et træ overfor den stille sø mens hendes orange øjne betragtede det glinsende vand der berørte sig med små plask til tider eller lavede ringe i vandet når en af insekterne landet på det for at se om der var noget de kunne få fat i?.
Hun huskede tydeligt hvad engle var blevet kaldt eller hvad Dave kaldte engle? drikkedunke, var det virkelig sandt at engle blot var som levende blodposer der gik rundt, klar til at blive tapper for derefter at blive efterladt eller være at være slaver for en eller anden der sugede dagligt af en og man aldrig nogen sinde ville kunne komme væk fra denne forfærdelig person, dog havde hun endnu ikke stødt ind i sådan en forfærdelig person men det kunne dog være det endte med at ske, det vidste man jo aldrig?.
Med et lille bid i underlæben af nervøsitet lod hun sine appelsin dybe orange øjne betragte nattehimlen der nu var dukket frem og månen der langsomt lod sit lys skinde ned af mod skovens mørke og lyste den op så den ej var så skræmmende mere. Her sad hun iført grå jeans der var revner hen af ved knæene og lårene samt hun havde en halv lang hvid top på og så havde hun ellers en grå hætte trøje på der var åben og hætten trukket lidt over det blond sorte hår, der havde blond sølv hårfarve og sorte lange striber der var længere end det normale blonde hår, de sorte striber var 2 cm længere.
Hun pillede let ved lidt af græsset ved sin side indtil hun gabte svagt og faldt til drømmeland helt for sig selv, læggende ved et af de blomstrende træer..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Søn 19 Jun 2011 - 22:51

P: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/201/f/e/Ezio_Auditore_De_Firenze_by_sXeven.jpg billede siger det hele


Logan kom løbende mellem træerne der omringede søen.
Han var blevet endnu mere eftersøgt end han var da Malakel var hersker... Disse nye plaktater ned ham, der får det til at fremstå som om han er den ondeste onde på jordens overfalde, mord, voldtægt og så meget andet, sikke meget der kunne skrives om ham.
Logan ville ikke løbe nogle risikoer så han holdt sig i skyggen af træerne, undtil han var sikker på at der ikke var Scars små lejesoldater efter ham.
Selvom Logan var blevet vampyr havde han stadig sit 'gamle' udstyr på, selvom han havde fået at vide af sin skaber Kajika, at han var stærkere og ikke behøvede, brugte han det stadig, det var det sidste der holdt ham fast til at være menneske. hans udstyr bestod stadig af to metal armskinner (en på hver arm) som faktisk var et våben, ud af dem kunne der komme et blad ( http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110222041327/assassinscreed/images/7/7b/Eerste-info-onthuld-over-assassin-s-creed-2_5_460x0.jpg ) ud som Logan brugte til at snigmyrde fjender, personer eller andre. På ryggen havde Logan sit trofaste elversværd. Logan havde fået dette sværd af en gammel død ven, en elver. På sværdet stod der med gammel elver skrift ''Vi slås for frihed'. Sammen med sværdet sad der også to knive ( http://www.council-of-elrond.com/castdb/legolas/legolas8.jpg ). Han havde også stadig sit hvide tøj på med hætten trukket godt ned over hans ansigt så man ikke kunne se hvem han var, det var også det bedste indtil Scars var nede og han havde genoprettet sit ry.
Logan stoppede ved træerne grænse til søen, han kunne lugte noget,.... En lugt af engel måske, Logan måtte gnide sig i øjnene for at se om der var nogle soldater, han ville ikke tro sine egne øjne kun en engel ikke andet. Logan slikkede sig om munden, han kunne mærke hans sult stige og stige, han måtte skynde sig at tage sit serum, ellers ville det gå galt.
Logan tog op fra sin lomme en lille sprøjte og stak sig i låret med den, det var en blanding af syntestik blod og et serum Logan havde opfundet, for at styre sin trang til blod.
Logan så rundt han tog et par skridt ud fra træerne, mens han iagttog engelen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 23:00

Blæsten var blid ved begge væsnerne der var i denne skov i nat, men dog var selveste det højere stående væsen ej blid udseendet. Kaiden åbnede let de orange øjne da hun syntes at kunne mærke søvnen forsvinde og høre fodtrin og til hende store overraskelse men skam os frygt kunne hun se en hvid skikkelse gå hen af mod hende og hun så helt med opspirret øjne på den fremmede der nærmede sig hende mens hun mærkede sit hjerte banke hurtigere, og hendes bryst næsten flække af den stærke hjerte banken, samt hendes krop let ryste fordi hun ikke vidste hvilket væsen dette var men hun havde en slem fornemmelse om at det var en vampyr.
Hun så let på ham i noget tid, i det hun rejste sig let op stadig tæt på træets stamme og skrig så af sine lungers fulde kræft, det lød samtidig smukt med en tone i et, men os som en sirenes skrigen så højt var det næsten, dog kunne hun vel heller ikke rigtig snakke i morgen eller om natten af den store overbelastning af stemme kapasitet hun brugte her i nat, da fuglene selv valgte at flygte fra deres skjul blot for at slippe væk fra den skingrende skrigen der fyldte lyd og øre mens hun let lukkede øjnene og nærmest skrig det ud, alt hendes livskræft af ren energi for at håbe han flygtede på grund af den høje lyd, han ville.. vel ikke gå tættere på hende, og hun ville ikke høre på nogen af hans ord, hun stolede slet ikke på væsner af mørket!.
Hun havde spidse hjørne tænder som en lille løve unge ville ha vis man så godt efter lidt brede i det men dog nuttet. Det var tydeligt at se mens hun stod der og skrig alt sit liv ud af sig næsten.. *Pleas... få ham til at forsvinde*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Søn 19 Jun 2011 - 23:18

Logan lagde straks mærke til hendes skrig og satte i løb.
"Hun afsløre mig, hun skal bare tie stille!" mumlede Logan og satte farten op. Det ville ikke være godt for nogle af dem, hvis Scars soldater kom efter dem, især ikke for Logan, nu hvor han var 1.000.000 dollars værd, mange ville stikke ham i ryggen for de penge.
Logan løb hurtigere og hurtigere, da han var 2-3 meter fra hende satte han af til spring, han ville lande oven på hende og lægge sin hånd over hendes mund og dermed få hende til at tie stille.... Eller det var planen.
Som planlagt satte Logan af til spring da han var 2-3 meter fra hende, og landede oven på hende.
Han lagde sin hånd oven på hendes mund og hviskede i hendes øre. "shh vil du gerne havde at vi begge to får kæmpe problemer? For jeg har ting jeg skal nå inden jeg dør, og jeg tror også du har det... Grunden til jeg siger det her er, er til dit eget bedste... Kan du tie stille? Så skal jeg nok flytte mig" sagde Logan og rejste sig op og rakte hende hånden, som et tegn på at han ville hjælpe hende op.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 23:23

Hun mærkede ham over sig og rødmede straks da hun mærkede hans hånd mod hendes læber dog mest at han havde fået hende til at holde kæft, alt blev roligt igen og vejret stille som altid, det eneste der var tydeligt var skam Logans ord der gik ind i hendes øre og hun slappede hurtigt mere og mere af overfor ham dog, stolede hun ikke helt vildt på ham og så temmelig irritable på ham da han gik af hende tog hun ikke i mod hans hånd, nej hun tog hånden til sig og kiggede den anden vej, hun ville ikke være i nærheden af en vampyr der ville være selvmord eller sådan havde hun det skam.
Hun vendte ham hurtigt ryggen da hun var kommet op at stå igen ovnlig og sagde"Jeg vil ikke rørs af et beskidt ondt væsen som dig" hun fnøs let og strøg håret bagud snobbet og forkælet som hun udgav sig for at være men faktisk så var hun jo slet ikke velhavende eller rig på nogen måde egenlig?, dog var hun altid sådan i opførsel vis hun var bange for nogen så skulle de ikke tro hun var en sød lille kattekilling? i deres øjne nej, hun ville være som en tiger der ville springe på dem så hurtigst som muligt vis de vendte ryggen til hende en eneste gang!.
Hun så lidt over skuldren mod Logan med sine orange dybe øjne og studerede ham lidt og sagde"så hvem er du.. og hvorfor prøvede du at liste dig ind på mig" hun vendte sig stille om mod ham og sagde"Jeg håber for dig at du ikke havde planer om at drikke af mig, fordi det vil koste dem dyrt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Man 20 Jun 2011 - 0:08

Logan kunne ikke lade vær med at smile over hvad hun kaldte ham og dermed afsløre de skarpe højne tænder inde under hans hætte.
"Ja du har ret, jeg er et beskidt og ondt dyr, som kun tænker på mit næste måltid, for lad os face the facts jeg er en vampyr, jeg er ikke andet end en blodsugende parasit der lever af andre væsner. I princippet er jeg jo bare en sygdom der skal udslettetes, noget jeg ikke har sagt? Tror du ikke jeg ved hvad folk siger om vampyrer? Eller mener for den sags skyld." sagde Logan og smilede over hendes reaktion. Det var indtil videre en af de sjoveste reaktion han havde set længe.
Hvem han var, godt spørgsmål... Hvem var Logan? "Hvem jeg er? spørgsmålet er vist hvem er du og hvad laver du ude så sent, du burde vide at Di Morga ikke er sikker efter mørkets frembud, der er jo vampyrer, morder og voldtægtsmænd som ham der Logan, har du set plakatkerne? Bare man ikke møder ham, terrorist osv. han virker farlig" sagde Logan og kiggede på hende, hun virkede ikke som typen der bare ville flygte bare uden videre.
"Jeg listede mig ikke op på dig, hvis jeg havde gjort det, havde du ikke opdaget mig før jeg stop bag dig med armen rundt om dig, så søde jeg lod dig se mig" sagde Logan og lagde ekstra meget plads på 'søde'.
Logan hev hætten ned, "Hvem jeg er?" sagde Logan og begynde at gå rundt på stedet, "hvem jeg er?" mumlede Logan endnu engang.
"Sig mig min bevingede søster, hvorfor burde jeg drikke af dit blod? Fordi du er en engel? Dem tør jeg sku ikke røre ved, min sjæl skal i himlen når den er færdig her" sagde Logan og vendte ryggen til hende som om han ville gå.
Logan stak hånden ned i sin lomme og fandt et lille glas hylster frem. Inde i glas hylsteret var der en rødlig væske i, det var Logans serum.
"Grib" sagde Logan og kastede glas hylsteret til hende, "Det er langt sundere end normalt blod, også er det falsk" sagde Logan og hentydede til blandingen der var i glas hylsteret.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 0:32

Hun så temmelig strengt på ham og sagde"bare vent, jeg ikke bange for nogen og vis ham der Logan tingen kommer tror ikke jeg er så bange for en lille prettyboy spejder ligende fyr der har klædt sig ud som en soldat til fastalavn!" hun grinte let og betragtede fyren foran sig lidt fouroligende og gik så let bagud og holdte helt øje med ham og sagde"Hvem jeg er, er helt ude af spørgsmål husk først til mølle og jeg spurgte dig først så uanset hvad får du intet navn ud af mig nogen sinde før jeg høre dit først" hun smilede let til ham og blottede det hvide tandsæt og stod så der temmelig rå i attituden mens hun ventede på hans svar til hendes spydige bemærkninger hun skam gjorde temmelig tydelig for ham at hun ikke kunne lide ham"Hun grinte let og sagde"HAH! du lod mig se dig?, det er den værste undskyldning på en dårlig sniger jeg nogen sinde har hørt i hele mit liv, lille ven om så du ville snige dig ind på en trold så kunne du ikke" hun smilede let og rakte tunge drilsk til ham og betragtede ham i lidt til..
hun greb det og betragtede konsistensen og betragtede så ham og sagde"Ah jamen er det ikke Logan den svage" hun smilede sødt til ham og sagde"Med den mening kan du umulig være voldtægts forbryder fordi du har endnu ikke forgrebt dig på mig, det aften, jeg engle du vampyr, det burde være sket for lang tid siden.. lad mig gætte du en af de gode der blev bidt og så endte du sådna her eller hva?, en go vampyr for livet måske" hun lagde hovedet let på skrå og smed så flasken bagud så der hørtes et lettere knæk i flasken da den ramte træets stamme bagved hende og hun gik lidt mod Logan og sagde"Mit navn er Kaiden og jeg kommer fra selveste frankrigs midte.. for at tjekke dette sted ud og finde lidt mere ud af alle væsnerne der bor her"
Hun virkede virkelig hård men var blød som et lam inden i.
Hun vidste dog ikke frygt på nogen måde.. endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Man 20 Jun 2011 - 20:37

Logan smilede over hvad hun kaldte ham 'lille prettyboy spejder ligende fyr som var klædt sig ud som en soldat til fastelavn' det var lidt morsomt, for Logan havde været en lille soldat inden han ven blev dræbt, så skiftede Logan totalt stil, ikke flere skdevåben.
"Så jeg er en lille prettyboy spejder ligende fyr som var klædt sig ud som en soldat til fastelavn jeg troede før jeg var et ondt og beskidt væsen, som ikke skulle røre dig, nu er jeg bare en spejder" sagde Logan med et smil, han kunne næsten ikke tage hvad han lige seriøst, hvis han havde været voldtægt forbryder osv, havde det været ret farligt at sige det.
"Frankrig.... Det forklarer den snobbede attitude " mumlede Logan, han vendte sig rundt og så på hende.
"Jeg går ud fra du vist allerede ved hvem jeg er... Så jeg behøver ikke at sige mere" sagde Logan og tog sin hætte af.
"God? Findes der gode og onde væsner? Der findes gode og onde valg, så om jeg er en god vampyr nu, og om jeg var et godt menneske dengang, kan ses med flere øjne, ergo kan jeg ikke vide om jeg er god eller ond, før jeg har fået respons fra andre... Men lige nu ser jeg vist ud til at være den onde vampyr" sagde Logan og gik lidt videre hen til søen bred.
"Hvorfor er jeg dømt som den onde person,når jeg er den eneste der gør de gode ting her i landet?" sagde Logan.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Man 20 Jun 2011 - 20:58

Hun så lidt på ham og sagde"Hva?" hun stod der lidt tid og sagde så efter noget tid" hmmm..." hun betragtede ham indgående og sagde"Er du sikker på du er en af de gode" hun gik lidt tæt på ham dog ikke for tæt eftersom han stadig skræmte hende helt vildt og ved store forskrækkelser eller meget frygt ville hendes vinger tvinge sig ud og hun besvimede næsten altid af disse ting og blev helt afkræftet og hun skulle nødig ende med at være svag og forblødende ved siden af Logan når han nu jo var vampyr det kunne jo aldrig gå godt egenlig?.
Hun satte sig stille ved søens bred og kiggede ud over dets smukke glans og smilede let for sig selv og sagde"Her er egenlig smukt på denne tid om aften" hun lukkede let øjnene og sagde"Undskyld det før og mit navn er Kaiden ved mindre jeg allerede har sagt det, og undskyld jeg fornærmede dig, det ikke fordi du egenlig ser dårlig ud? det... jeg ved ikke hva jeg skulle beskrive ham fyren Logan som... andet end? ja .. et eller andet og så viste det sig at være dig" hun grinte flovt og så lidt skamfuld ud og lod et lille strøg gå igennem hendes hårlokker med fingerspidserne og så lod de orange øjne sig ellers glide hen af vandets glans igen og så hen på logan og et forsigtigt lille smil kom frem på hendes læber i det hun sagde forsigtigt"hvor lang tid kan du gå uden seriummet egenlig... jeg smadret det jo og du havde sikkert ikke særlig meget med." hun havde hørt om vampyr der døde fordi de ikke fik blod.. ville det os ske for Logan vis han glemte at han var sulten og ignorerede den følelse?.
på en måde ville hun jo faktisk ikke ha at der skete ham noget, han havde skam virkede sød mod hende selv om hun havde virket virkelig bitchy?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Tors 23 Jun 2011 - 16:54

"Om jeg kan være en af de gode? Det ved jeg ikke.... Hvad siger plakaterne?" sagde Logan og hev en af de plakater frem med hans ansigt på, en af de mange plakater der hang rundt i hele Di Morga.
"Og sig mig så, er jeg ond? Er jeg den terrorist der hærder gaderne i Di Morga? For det er hvad folk tror nu." sagde Logan og knyttede sin hånd i vrede over at der var blevet fortalt så mange løgner om ham, bare for at sikre sin egen plads i samfundet.
"Smukt, men det ændre ikke på at verden er det modsatte, verden er et grimt sted, Di Morga er et grimt sted, ergo bliver nogle stedet nødt til at være smukke, for at folk uden håb kan klare sig." sagde Logan og gik væk fra vandet, han kunne ikke klare at han ikke havde noget spejlbillede.
"Det skal du ikke tænke på, du vidste jo ikke bedre, på trods alt, har jeg været soldat, så det passede vel meget godt" sagde Logan og så op på månen, hold op han savnede at være menneske, at kunne se sig selv i et spejl, eller i vandet refleksion.
Logan grinte over Kaidens usikkerhed overfor ham.
"Det er et meget usikkert serum, da det er en prototype, så det plejer at holde i 1 til 2 timer, hvis jeg er heldig, det får vi at se" grinte Logan, han fandt situation meget sjov, da det var lige som et spil russisk roulette, man vidste ikke hvornår man ville blive skudt, man vidste bare det ville ske. Som regel havde Logan altid 3 på sig, dvs han havde en tilbage, men det behøvede Kaiden jo ikke at vide nu, nu skulle der tages hævn fra øgenavnene fra før.
"Logan O'Connor" sagde Logan og rakte hende hånden, de havde jo ikke helt hilst på hinanden ordenligt. "Rart at møde dig Kaiden, hvad laver du så nede ved søen nu?" sagde Logan, han prøvede på at få snakket væk fra hans vampyr race, til hendes færden her.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 12:05

Hun så lidt på ham og sagde"du vist lidt af en hykler og jeg ikke bange for dig fordi" hun smilede lettere drilsk og rejste sig så og begyndte så småt at traske væk fra ham med små men dog faste skridt og sagde"Jeg har ikke tænkt mig at være i nærheden af en svag mandlig karakter eller for den sags skyld en blodsuger" hun smilede til ham med stort velbehag og kunne ikke lade vær med at fryde sig over at han faktisk ikke var ond men mere menneskelig end hun nogen sinde havde været ?.
Hendes finger strøg let igennem det blonde hår mens hun langsomt rettede på sin hætte trøje og lynte den op over barmen og lod så sine hænder gemme sig i lommerne ude i siden så hun endelig kunne slappe af uden at tænke på hvad han kunne finde på.
Hun var så småt allerede gået et stykke væk fra ham og vis han ikke stoppede hende ville hun muligvis faktisk gå hele vejen hjem til sig selv og aldrig nogen sinde støde på denne her Logan"Eller.. jeg kan jo os melde dig til herskeren" hun smilede ondt nu da hun vendte sig om mod Logan og sagde"Og der intet du kan gøre ved det egenlig, du kan ikke stoppe en der kan flyve jo" hun betragtede Logan for at se hvordan han ville reagere dog ville det nok ikke være aggresivt fordi han virkede ikke som den angry boy type hun havde mødt før i sit liv, han virkede mere moden og mere stolt af sig, for stolt til at synke ned på andres niveau.. ?
//Sorry det blev kort //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Fre 24 Jun 2011 - 15:09

Logan begynde at smile og gik hen mod hende.
"Hvordan vil du gøre det? Søde dumme dumme engel.... Du kan sagtens gøre det... Men jeg vil personligt finde dig, også... Ja det må du selv tænke dig til" sagde Logan og klappede hende blidt på kinden.
Logan regnede ikke med at Kaiden ville gøre det... Hun virkede ikke som end er kunne finde på at melde en, som hun praktisk talt ikke vidste hvad havde gjort, om det der stod på plakaterne var sandt eller ej... Det var Logans ord mod Scars ord.
"Ser du Kaiden, noget det der står på plakaterne passer faktisk.. offentlig opfordring til væbnet modstand og terrorisme passer meget godt, ser du jeg har nogle små soldater der gør som jeg siger, så til sidst ville du være færdig" grinte Logan. Hvad Logan sagde var sandt, han havde soldater der ville dræbe for ham.
"Hvis jeg var dig ville jeg ikke gøre det, Scars er ikke den mand, som alle tror han er, og hvis du kun vil gøre det for at få noget kørende med ham, så lad vær' jeg kendte engang en af hans kærester/kone, hun er død nu... Hvem dræbte hende mon... Jeg gætter på Scars" grinte Logan. Logan havde altid haft noget i mod Scars, måske fordi da Logan mødte ham var han vampyr og Logan var menneske? Hvem ved?

/Sorry længden -.-'//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 15:25

Kaiden så på Logan og da han sagde det med noget kørende med Scars og så videre så hun nærmest flammer og pludselig!?. Fugle og dyr kunne man høre rør på sig, mens skoven blev fyldt af et ekko af et hårdt klask direkte mod en kind, mens Kaidens øjne nærmest lyste op? det skete når hun blev rigtig vred eller såret, hendes øjne var forbundet med hendes magiske væsen derfor lyste de når sådan noget som dette skete.
Hun så fornærmet på ham og virkelig såret i mens de orange tropisk farvede øjne så ind i hans og hun fortsat holdte hånden ude til siden efter at ha ud af det blå stukket ham sådan en hård lussing, dog ville han ej rør sig sikkert men stadig, den ville ku mærkes!. Hun så vredt på ham og blottet let tænder og knugede så hånden og tog sig let til den fordi den gjorde helt ondt så hårdt havde hun slået ham, men det var det hele værd for hende"Jeg vil aldrig nogen sinde gå ned på så lavt et niveau at lade andre kæmpe mine kampe!, og da slet ikke at fedte mig ind ved et hankøn på den måde du beskrev!, jeg foragter dig virkelig Logan, du et modbydeligt menneske nej vent du faktisk generaldt bare modbydelig og så du vampyr ovn i, jeg aner ikke om du blevet bidt eller har været vampyr hele dit liv ! men din race passer skam sandelig til din væmmelige personlighed!" hun mærkede en tåre glide ned af hendes kind mens hun nærmest råbte mod Logan med hårde ord dog ikke hånlig men de var faste disse ord, dette var hendes mening om ham nu, hun kunne virkelig ikke tage ham på nogen som helst måde, han nærmest rådnede i hendes syn nu, fordi hans smukke ydre ville krakalere på grund af hans foragtelige opførsel og hans ordforråd der havde ødelagt hele stemningen fra dårlig til en katastrofe..
Hun vendte sig let om og sagde"Farvel Logan!" hun fnøs let og håret fulgte hende flagrende og flyvsk efter hendes meget hårde traskende bevægelser, mens hun så ret forud for sig og var virkelig såret på det groveste, sådan var hun skam ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Ons 29 Jun 2011 - 21:46

Logan tog sig til kinden efter slaget, den sved, den havde ramt ret godt.
Logan så ikke noget, han så hende bare gå, det var hendes eget problem... Hun startede det hele, men der var en til han måtte fortælle hende.
Han samlede en sten op, ikke for skarp bare rund.
"Der er en ting du skal vide" mumlede Logan, og fyrede sten i hendes baghoved.
"Du er svag! Du tror hele verden er din personlige legeplads, og at der ikke findes noget ondt, og at det slet ikke skal gå udover dig, fordi du er en engel, tro mig jeg har ikke suget dit blod endnu fordi du er en engel og jeg skal i himlen, lige meget hvad" sagde Logan og gik hen til hende.
"Lad mig sige dig en ting, mine mænd kæmper ikke mine kampe, de gø det fordi de regner med at JEG nakker Scars, får min hævn og deres frihed, så de gør det med glæde for min skyld" sagde Logan, kæmpe hans kampe, hun måtte da være skør eller sådan noget? Logan kunne aldrig få sig selv til at få andre til at kæmpe hans kampe.
"Damn, du er lige som alle de der forkælede tøser, der har bodyguards til at beskytte dem, du tror bare at din gud henne nu?" sagde Logan og trak en pistol og pegende den mod hende, den var selvfølgelig ikke ladt, han ville bare lære hende en lærestreg.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 21:57

Kaiden stoppede op da hun mærkede stenen og vred tænderne let og råbte så mod ham"Du kommer aldrig op i himlen blodsuger!, har du dræbt en gang så vil himlen ikke ha dig, er du tilfreds!, du en blodsuger ikke en engle så nu kender du din fucking plads så om du drak af mig eller ej er ligemeget fordi himlen vil ikke have din slags ! især ikke vis du har dræbt folk før du blev vampyr!" hun fnøs let og mumlede"dumme dumme idiot, tsk tror han kommer i himlen det så bare lige omvendt, jeg gør fordi jeg engle.. ingen vampyr er nogen sinde kommet i himlen uanset hvordan de har opført sig det er det.. det betyder at være forbandet, ingen sol, ingen himmel til dem, ingen mad ingen tilgivelse" ...
Kaiden gik mod Logan med et vredt ansigt malet over hendes og hendes orange øjne lyste let op og hun sagde med en klar tydelig stemme der lød rigtig pist off"Himlen vil aldrig nogen sinde lade væsner som dig træde ind i himlen, fra med i dag er du evigt forbandet fordi du har truet et af hans elskede engle ! uanset hvem det havde været af engle ville du blive forbandet, jeg håber helved nyder go glæde af dig Logan!" hun fnøs let og stod direkte overfor ham med pistolen direkte mod brystet og så ham dybt i øjnene med hendes lyse orange øjne og det blonde hår lå løst ned af hendes ryg nu og luften fik det til at flagre let bagved hende mens alt var stille rundt om dem.
Hun ville se om han ville trykke, hun ville se om hans dejlige håb åndede ud nu, fordi hun talte sandhed der, han ville aldrig nogen sinde blive lukket ind i himlen"Du tyer til vold ligeså snart tingene ikke går din vej, Scars har gjordt mere for dette folk og denne by end du nogen sinde i hele dit liv har udrettet ved nogen eller noget Logan.. vis der en der ond her så er det DIG!" hun lagde hårdt på dig, fordi det var hendes mening af hvad hun havde set disse dage hun havde været her.
Hun havde mødt denne Scars en gang og Logan virkede mere led og dømmende end ham. "Du tror alt skal gå op i vold, men det behøves det ikke, vi har altså en tale gave af du ved det.." hun vendte sig let om og sagde"vis du vil ha mig undskyldt så kender du mig slet ikke, det kan godt være jeg virker opblæst men andre vil mene anderledes" kaiden havde aldrig kendt sin familie så hun var formet efter de omgivelser hun havde været i.. onde og kolde omgivelser uden en ovnlig far eller mor til at give en kærlighed.. hun ville aldrig ty til vold som Logan gjorde..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Tors 30 Jun 2011 - 19:28

"Sødt" mumlede Logan og grinte af hendes morale prædiken.
"Du ved jeg har aldrig truet dig, jeg har peget en pistol mod dig, men aldrig sagt noget truende, slet ikke noget a la 'Jeg dræber dig' jeg har bare peget en pistol på dig, hvem siger ikke at der står en bag dig? Eller jeg bare ville vise dig den? Så næsten gang du prøver på at forbande en eller anden, så prøv lidt hårdere" grinte Logan og klappede hende på kinden. Ikke et hårdt klap, men mere et kærligt klap, mest fordi han havde ondt af at hun var så godtroende.
"Og skat, jeg kan sagtens komme in i himlen, jeg har kendt en engel, jeg har hjulpet den engel, jeg har dræbt vampyrer, jeg kan kun komme i himlen, også selvom jeg er en vampyr, hvem har overhovedet sagt at vampyrer ikke kan komme ind i himlen? Er det fordi vi ikke har nogle sjæl? Er det fordi vi lever af andre?" sagde Logan og klappede hende på hovedet og gik hen til vandet igen.
Scars.. havde han gjort mere en Logan? Det mente Logan ikke..
"Sig mig, jeg går u fra du er ny ankommet til Di Morga, hvilket også svare på hvorfor at du tror at Scars har gjort mere for folket end jeg har, hør snuske, der var engang en ond mand der hed Malakel, og denne her Malakel reagerede Di Morga med hård hånd, de stærkste overlevede og de andre måtte bare passe sig ind. Så var der et menneske der løb fra krig, men havnede i en befrielses kamp for alle race.. Det vil sige mig... Også var der Scars, ved du overhovedet hvad Scars har gjort? Nej det regnede jeg heler ikke med, han sad på sin falde røv i sit lager hus ude på havnen, det eneste han gjorde var at gøre uskyldige piger til vampyrer, og en ting til, grunden til at han sidder på kronen er kun fordi han har penge og udrydder konkuranterne, ergo de flotte plakater om mig" sagde Logan og trak luft ind, det var meget at sige, på så lidt tid.
"Også har Scars, det utaknemmelige svin dræbt den person der lavede ham, og bagefter klynget hende op i et træ, så jeg tror ikke du skal komme her og sige at Scars har gjort mere for byen end jeg har" sagde Logan og bankede sig på brystkassen for at understrege at Scars IKKE havde gjort mere end Logan.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Tors 30 Jun 2011 - 19:57


Hans ord gjorde hende godt og grundigt vred, hun betragtede ham med yderst afsky og sagde"Jeg fatter dig ikke, du virker en sadist i mine øjne"
Hun så væk fra ham da han gjorde det og vrissede så let og sagde"Lad vær med at rør mig beskidte ting" hun fnøs stille og kiggde den anden vej temmelig pist off.. Hun så lidt undrende på Logan og fnøs let i det hun mærkede ham endnu en gang berør hende dog hendes hår denne gang i en uglen kunne man vel kalde det og efter få sekunder sagde hun"Jeg kan stadig bedre li ham end dig, du virker som en af de der klynkende ting der tror de helte men i stedet ødelægger alting og man ville være bedre tjent uden en som dig" hun smilede let og gik hen til ham og da han stod tæt på vandet skubbede hun blidt til ham så han ville ryge i, dog kunne han vælge at trække hende med vis det var, men hun gjorde det egenlig ikke for at være ond mærkeligt nok, nej hun gjorde det lidt for at lette stemningen.
Vis man så ovnlig efter på hendes hånd kunne man se en smuk ring, med vinger, og et hjerte i midten med en sten med alle mulige farver samt den var guld farvede.., den havde hun fundet en gang på et meget rigt museeum i Frankrig, der havde hun faktisk om natten stjålet den fordi hun syntes den kaldte på hende og hun fandt os navnet skrevet ind i den bagpå, med en smuk næsten lysende gylden skrift, Ephal, det hun var kaldt i drømmen?., det var den der havde sat hendes forvandling igang, hun var en af de få der havde fået vinger, men ikke ved at dø men ved simpelthen at finde en ring med navnet Ephal på, det tog hun til sig efter at ha drømt om disse mystiske bevingede væsner der kaldte på hende men ikke som Kaiden men som Ephal? det var hendes navn i drømmelandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Fre 1 Jul 2011 - 20:22

Logan havde godt lagt mærke til at Kaiden langede ud efter ham for at skubbe ham ind, så istedet for at falde i gjorde Logan noget andet.
Han brugte sin evne kaldet Adrenaline Rush, som gør at han får en over mængden adrenalin og gør at farten på bevægende ting, bliver nedsat, dette sker dog kun i hans hovedet og giver ham mere tid til at reagere.
Han flytte sig blidt og trak hende ned i stedet, så hende fart vile gøre at hun faldt i vandet, samtidigt tog Logans hendes flotte ring, hans måde at tage ringen på var så diskret at hun først ville opdage det når hun så på sin hånd, hun ville hvert i fald ikke mærke han tog den. Det vil siger han lod sin hånd tage fat om hendes hånd og tage ringen, samtidigt med at han lod hende falde i.
"Ups" mumlede Logan og gik lidt væk fra vandet, han fandt sin pistol fra før og satte et magasin i og ladte den.
Logan affyrede et skud op i luften for at vise den var ladt.
Logan smed pistolen på jorden bag sig.
Hvis verden var bedre tjent uden ham, ville hun samle pistolen op og skyde ham.
"Hvis verden er bedre tjent uden mig, så skyd mig, og få den million som Scars har udlovet." sagde Logan og stod med ryggen til, så hvis hun ville skyde ham, så ville han spare hende fra udtrykket i den persons øjne man skyder/dræber.
"Men sig mig Kaiden, tror du på skæbnen, jeg havde engang en elver ven, som sagde. 'For at en nation skal kunne rejse sig. Skal én mand falde for den nation'. Så hvis den person er Scars vil min ret til at dræbe ham være retfærdig, hvis det er mig der skal falde kan kun tiden finde ud af." sagde Logan og lukkede øjnene, og afventede hendes reaktion og hendes valg.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 20:31

Kaiden ville aldrig dræbe nogen og hun ville ha sagt det til Logan vis det ikke havde været fordi hun faktisk ikke kunne svømme?.
Hun mærkede vandet til sin store overraskelse og nået lige at trække vejret ind inden hun mærkede det omfavne hende dødbringende var dette for hende og hun mærkede heller ikke at hendes elskede ring der faktisk var hendes blev taget af hendes finger, den eneste ting og minde hun havde arvet fra sine rigtige forældre var blevet taget fra hende....
Hun lukkede let øjnene og prøvede at komme op af mod overfladen fordi hun jo var så let burde man tro at hun ikke ville synke men hun sank skam, hun gik i panik og åbnede øjnene i et og hurtigt trak hun sin top af og alt hun ellers havde undtagen hendes bh og langsomt kunne man vis man var under vand høre noget flække og med stor bølge over vandoverfladen kunne man se at lange smukke store guld vinger kom frem fra hendes ryg, med smukke dugnet fjer, de ville ligne at de næsten lyste selv om de dog ej gjorde det, men stadig.
Hun baskede så meget hun overhovedet kunne med sine vinger men endte med at trække vand ind i munden og langsomt kunne man se hun besvimede og var ved at falde til bunds..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Fre 1 Jul 2011 - 21:28

"Kaiden, skyd mig" mumlede Logan før han så sig tilbage og opdagede at Kaiden var ved at synke til bunds.
"Hvorfor kan de ikke svømme?" mumlede Logan og begynde at smide sit tøj, eller rettere sit udstyr, hans rustning og hans ringbrynje røg, han ville nødigt synke selv, han smed også sine våben og sit overtøj, dvs han kun stod i sine bukser og bar over krop, man kunne se hans tatovering der var hans venstre skulder ( http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/009/f/6/Assassins_Creed__Assassin_Sign_by_Saskuto_Uzuchia.jpg ) og hans ar der gik tværs over hans bryst kasse. Han lagde hendes ring ned i en lukket lomme, samme ste som han holdt sine seriummer , altså et sikkert sted.
"Jeg hader koldt vand" mumlede Logan før han tog tilløb og hoppede ned i vandet.
Logan dykkede ned under Kaiden så han kunne få fat rundt om livet på hende og dermed få hende op over vandet og vil kunne svømme hen til kanten med hende.
Logan lagde godt mærke til hendes vinger, men nu var det vigtigste at få hende op på land.
Han greb fat om hende og svømmede hen til land, hvor han lagde hende på jorden før han samlede sit tøj sammen til en pude og lagde den under hendes hoved, nu var det bare at vente, han kunne selvfølgelig yde første hjælp, han ville lige se om hun selv kunne redde sig selv.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 21:40

Hun var væk som havde nogen eller noget taget hende fra verden dog var hun ikke død, hun havde slugt masser af vand men mest af alt var hun nærmest gået ind i sig selv.. i sin helt egen indelukket verden..
'Ephal..... Ephal?... du skal vågne nu min pige... ' Kaiden åbnede let øjnene og hostede i det hun vendte sig om og fik vandet op af lungerne og spyttede det ud, hun havde set en skikkelse i denne drømme ligende verden, en skikkelse med virkelig smukt gylden blond hår som var hun en engle selv? ... hvorfor kaldte den hende Ephal, det samme som stod på hendes ring?.
Hun strøg let hånden igennem håret i det hun stille mærkede på sine finger og så hurtigt ned på sin højre hånd og sagde"Min... min ring!?" hun så panisk rundt og sagde"Nej!? jeg kan ikke ha tabt den der nede" hun kunne ikke svømme men det var den der havde givet hende vinger, den der havde vækket dette her i hende!..
Hun vendte sig hurtigt om mod vandet og vis ikke Logan stoppede hende ville hun skam hoppe ned i vandet for at finde sin ring som hun tydeligt troede at hun havde mistet da hun sådan ville skubbe Logan ned i vandet, skønt han havde reddet hende kunne hun ikke tænke på andet end den ring der havde gjordt dette ved hende, hendes ring, hendes navn stod på den, den måtte tilhøre hende!.
Hun lod sig hurtigt komme hen til kanten og så ned mod vandet og kiggede panisk rundt men intet var til at se..
*jeg må finde min ring*
hun rejste sig let op og gjorde klar til at springe ned i vandet efter den..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Fre 1 Jul 2011 - 21:50

*Hun kunne jo sagtens redde sig selv, man skal bare havde lidt vilje, eller være heldig* tænkte Logan og så på hende, i det at hun rejste sig op.
"Du burde ligge ned" mumlede Logan og løb over mod hende for at 'tackle' hende, han ville ramme jorden, så hun ville i princippet ikke skade sig.
"Drop den ring, men hvor har du da stjålet den fra?" sagde Logan og rejste sig op og rakte hende hånden for at hjælpe hende op.
Hun måtte elske den ring, siden hun ville hoppe i igen, når hun ikke kunne svømme, meget modigt, det skulle hun da vide.
Logan tog hånden ned i sin lomme og tog den op.
Han 'kastede' den ved siden af hende, for at få det til at se ud som om hun havde tabt den, og bagefter ville han samle den op 'tilfældigt' og ikke få skylden.
Logan så rundt som om han ville hjælpe.
"Hmmm..... Er det den der?" mumlede Logan og pegede på ringen ved siden af hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Fre 1 Jul 2011 - 22:01

Hun så helt lammet ud og sagde"Hvordan ved du den er stjålet? og nej den er ikke sådan stjålet den kaldte på mig, det den der... der gav mig disse vinger, den evne jeg har og helt orange øjne.." hun var rigtig født med et poison grønt øje og så et orange øje? ja mærkelig kombination? ..
Hun så panisk rundt og sagde"Jeg må bare finde den jeg" hun så over mod Logan da han fandt den og før han ville vide af det lå hun over ham og tog den ud af hans hånd og så ham direkte i øjnene og sagde"Hm... sikker på du ikke stjal den fra mine finger hva!" hun fnøs let og rejste sig hurtigt op og vis han havde prøvet at tage den på ville den med det samme give en ufattelig stor smerte igennem hans krop, den ville skade alt andet end dens ejer og det var Kaiden.
Da hun tog den blidt på kunne man se hvordan stenen i midten med de mange farver langsomt lavede et slags lysskær i det, det fatede ud og blev normalt igen.
Hun betragtede den og tog den let ind til hjertet og lukkede roligt øjnene og sagde"den må aldrig nogen sinde forlade min finger igen" hun mærkede tåre glide ned af sine kinder og så let hen af mod Logan og sagde"u..undskyld jeg sådan næsten råbte af dig og at jeg sådan angreb dig da du fandt den men... ser du, jeg ikke blevet engle via død... jeg blev engle ligeså snart jeg stjal og tog denne ring på min finger... jeg endte ved en pleje familie i stedet for børnehjem for ikke så lang tid siden?, og pludselig ikke så langt der fra, var det som om noget rev i mig, i mine drømme blev jeg kaldt Ephal af en smuk kvinde, hvid silke hud, langt gylden blond hår, smukke orange øjne, en hamonisk blid stemme ... hun tog min hånd og sagde at jeg hed Ephal... hun var stolt over hvordan jeg var vokset op sagde hun... jeg ved ikke hvem hun er, men en dag tog jeg hen af mod det sted jeg syntes der sagde mit ... ikke rigtige navn Ephal det kvinden kaldte mig og der, der var denne her ring der, den med hjertet af mange farver og gyldne vinger som kvinden havde... og hendes hår.. jeg stjal ringen om aften... og da jeg tog den på.." hun slog let sine vinger ud, de var smukke og så meget stærke og magtfulde ud, brede og smukke.. dog feminine og bløde... skindende og facinerende med den slags gylden guld farve de havde over sig.. "Disse vinger sprang ud af min ryg, ringens mange farver.. det var som slap de ud af hjertet og omfavnede mig og gik ind i min krop..." hun tog langsomt ringen af og vendte den om og der stod der Ephal... skrevet med noget der lignede gylden blæk... "Ephal.. det står der på ringen, det samme kvinden kaldte mig.. jeg blev fundet ved en løvestatue midt i et springvand da jeg var lille... hævet over jorden? .. kvinden der fandt mig.. sagde at det var som om en engle havde sænket mig ned fra himlen og lagt mig i løvens favn for at blive fundet.. " hun så lidt mod Logan og tog så ringen på igen og pegede alvorligt på ham"derfor skal du aldrig nogen sinde prøve at rør den igen" hun så død alvorlig ud og sagde"Og jeg vil ikke dræbe dig.. jeg ikke en dræber og er især slet ikke glad for at udøve vold.. dit liv må du selv tag vis det er" hun havde aldrig været ond mod mennesker som sådan eller væsner.. for den sags skyld og da slet ikke dræbt nogen?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Man 4 Jul 2011 - 17:42

Logan kunne ikke lade vær med at smile over hele ansigtet, der var bare noget ved denne situation han ikke fandt særlig seriøst, kort tid efter flækkede Logan af grin over samtalen.
"Så fordi at den 'kaldte' på dig, så var det okay at stjæle den? Nu må du da stoppe" fremstammede Logan imens han grinede over samtalen, det gav ikke nogle mening, eller det gjorde det hvert i fald ikke for Logan.
Logan fortsatte ned at grine, inden han satte sig ned på jorden.
"Puhha..... Kaiden dig kan jeg godt lide, du har humor" grinede Logan det var jo hysterisk sjovt.
Logan så op på hende, det var imponerende at hun var blevet engel eller havde fået vinger uden faktisk at være død, det forklare også rigtig mange ting om hende, fx hvorfor hun ikke kunne dræbe Logan, eller hvorfor at hun troede at verden var hendes personlige legeplads.
"Kaiden, Kaiden, Kaiden hvorfor er verden så bedre uden mig, hvis du ikke kan skyde mig? Ville du så ikke gøre verden en tjeneste? Eller tør du måske ikke? Lige meget hvad vil du få penge for mig, 1 million det er ret mange penge at få mellem hænderne" sagde Logan, han rejste sig op og gik hen til pistolen og tog den op.
"Skyd mig så! Gør verden et bedre sted, en sadistisk vampyr som kun vil have krig, skyd mig!" sagde Logan og rakte pistolen til hende.
Logan tog en hånd om bag ryggen og spændte hanen på en anden pistol magen til.
Han trak den og pegede den på Kaiden.
"Skyd mig, eller jeg skyder dig, mere simpelt bliver det ikke" sagde Logan og så på hende, enten eller det var det krav Logan stillede.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Man 4 Jul 2011 - 21:15

Kaiden så helt lamslået på Logan da han sådan farede op og hendes orange øjne lyste svagt i det hun sagde"Nej!?.. jeg.. jeg vil ikke skyde dig Logan, det kan du altså ikke tillade dig selv at tvinge en til!" hun så lamslået på ham og ville ingen gang rør pistolen og sagde så vredt og bange"FINT SÅ SKYD MIG, DU TØR SIKKERT IKKE!" hun lukkede øjnene hårdt i og mærkede et eller andet rør inde i hende, hun ville vis hun hørte ham trykke af ville hun hurtigt prøve at undvige så godt hun kunne som overhovedet muligt selv om skudet sikkert ville ramme hende..
Hun ville aldrig nogen sinde kunne skyde en, ikke vis hun var en ægte engle, vis den kvinde i hendes drøm... vis den engle var hendes mor ville hun aldrig nogen sinde skyde nogen, hun ville aldrig skade nogen så fatalt og tage et liv fra dem, den magt ville hun aldrig nogen sinde have, det var for meget for hende, at man kunne tage et liv så let fra en..
Hun ventede blot på at høre skudet fra Logan vis han overhovedet turde og vis han da skød hende...

(Vis han skyder hende og det ikke rammer et fatalt sted) Ville man langsomt kunne se ringen miste sin smukke gyldne farve og hendes smukke guld vinger ville langsomt begynde at blive sorte og meget uldne og grimme at se på samt hendes orange øjne ville miste farven så småt..
Hun ville langsomt gå ned i knæ og mærke en form for ulykkelighed inde i sig sprede sig som aldrig før mens himlen syntes at blive mørkere og ondere, mens vejret ville langsomt trække mere til, eftersom hun var født engle, ville himlen så småt begynde at regne med små dråber som var det tåre fra himlen der kom regnene ned over landskabet fordi en af deres elskede engle havde lidt den smerte at blive såret... skønt vis det end ikke var dødeligt så ville himlen stadig græde...
dog blot for en stund...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum