Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A vamp!? ~ Logan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A vamp!? ~ Logan

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Ons 6 Jul 2011 - 1:08

"Det håbløst" mumlede Logan, og trykkede på aftrækkeren, et højt brag kunne høres, kort tid efter blev der så stille at man kunne høre det tomme patronhylster ramme jorden. Men Logan havde skudt ved siden at Kaidens hoved, dvs han havde ikke skadet hende på nogle måder.
"Du er dumpet, du er dumpet i livet, første regel man SKAL kunne er at dræbe i selvforsvar. Hvis jeg var en lille smule mere kold havde jeg skudt dig, du SKAL kunne dræbe i selvforsvar lige meget hvad, ellers kommer du ikke langt her i Di Morga, jeg ved ikke om du har fattet det, men du har havnet i jordens røvhul nummer 1, det bliver ikke slemmere, der vil altid være krig her i Di Morga, og derfor må du lære at forsvare sig selv" sagde Logan og så væk fra hende før han gik et par skridt tilbage.
"Ser du Kaiden, lige nu, er du en engel en af de fineste blod typer i Di Morga, dit blod er som narkotika, de vil kun blive ved med at vil have mere, så i sidste ende går det ikke kun udover dig, men også dine brødre og søstre" sagde Logan og fjernede den ene pistol og rakte den anden til hende.
"Hvis du gerne vil overleve her i Di Morga, så tag den her pistol, det er den eneste måde du vil kunne klare dig her, jeg mener se dig, du er ikke engang klar til at dræbe i selvforsvar, hvordan har du tænkt dig at klare Di Morgas mange væsner?" sagde Logan og rystede på hovedet, det gav ingen mening eller noget.

//sorry det blev lidt kort :P//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 1:16

Hun lukket let øjnene og åbnede først det ene og sagde"E...er jeg død?" hun så undrende ned af sig selv og så hen af mod Logan og sagde"Hvad? hvorfor skød du ikke, det ville du jo så gerne hr, high and mighty"
Hun vendte blikket væk fra Logan da han snakkede om at dræbe i det hun gav ham et hårdt svar tilbage med en kold tone"Jeg vil aldrig DRÆBE... nogen.." hendes blik viste hvad hun stod inde for og det var ikke drab, hun ville aldrig kunne dræbe nogen, nogen sinde så måtte hun dø i stedet eller prøve at nå væk inden det gik galt, "jeg kan godt slå fra mig men aldrig dræbe det vil jeg slet ikke ind og tænke på, det sådan noget nogen som dig gør, men ikke mig" hun så let væk, hun var ikke bedre end ham det mente hun ikke men hun kunne bare ikke dræbe nogen og sådan var det, uanset om hun ville eller ej så kunne hun ikke fordi den følelse kunne hun end ikke nå op til, den følelse at ville dræbe nogen..
"Dine ord er dumme Logan fordi jeg har ingen brødre eller søskende, jeg vokset op væk fra min rigtige familie.. efterladt så der kun mig, og ikke nok med det men jeg har ikke mødt et eneste væsen der var af god type.. som engle eller aspara eller hva de nu er... jeg har mødt dæmoner, vampyre og ved du hva? ingen af dem har bidt mig, slået mig, tvunget mig til noget som helst, den eneste af dem der faktisk har vist sig skræmmende eller led er dig" hun så på ham og sagde"Så fortæl mig hvor go en mand du lige er nu så.. det mest skræmmende jeg nået op til vis der overhovedet er noget spændende i denne by er ... dig.. " hun smilede og sagde"så jeg frygter skam ikke for mig eller mit blod, du drikker heller ikke af mig nu vel? nej.. så man kan godt holde lysten tilbage" hun smilede sødt til ham og bukkede let i det hun gik hen til ham og så på pistolen og sagde"Behold det til dig selv, jeg vil ikke skade nogen.. den magt kan du dele med andre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Ons 6 Jul 2011 - 1:34

Logan begynde at grine over hende spydige kommentarer.
"Nu har jeg da aldrig hørt, hold op du må være dum og naiv tøs, så du regner med at fordi et par vampyrer ikke har rørt dig, så betyder det at andre ikke vil? Damn, du er naiv.... Ser du snuske jeg har været vampyrjager og jeg ved ALT om dem, jeg ved hvordan de tænker og jeg ved at de ser dig som et måltid, det er et spørgsmål om tid" sagde Logan og gik hen til et væltet træ der stod 5 meter fra dem, der lagde han alle sine ting.
Logan begynde så stille og roligt at tage sit udstyr på igen, eller rettere han tog bare sin hvide skjorte på igen, man skulle ikke kunne se hans ar, så ville han bare fremkomme svag.
Han knappede skjorten helt op og så så over på Kaiden.
"Ingen søstre eller brødre? Du har da alle de væsner der kalder sig engle, I burde holde sammen, hvis I ikke gør det bliver i jaget ned en efter en. Det ville du lære hvis du ville kæmpe for din overlevelse" sagde Logan og smed begge pistoler på jorden ved hans rustning.
"Siger du at du er bedre end mig? Har du måske set din bedste ven dø i armene på dig, hvor du ikke kunne gøre noget for at redde ham? Har du måske set det tætteste man kunne komme på familie her i Di Morga forsvinde sammen med Scars? Også finder du kort tid efter ud af at hun er død. Jeg har oplevet mere lort end du kan drømme om, så kom ikke her og sig at jeg ikke er en god mand. En mand bliver formet af hans omgivelser." sagde Logan og så på hende, Logan havde lige siden han var kommet til Di Morga kæmpet for sit liv.
"Det kan godt være jeg er skræmmende, men bare vent og se, jeg er ikke den person der hænger folk op i træer for at statuere et eksempel, nej.... Det er Scars, han viser hvad der sker hvis man trodser ham, så han kan blive på magten, hvis han er en god mand, så lad mig være den onde mand der ødelægger alt for alle andre" sagde Logan og satte sig på træet.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Ons 6 Jul 2011 - 13:14

Hun så undrende på ham og sagde"Jeg siger ikke at der nogen der ikke kan være onde fordi det kan de sikkert, altså bare se på dig selv, du mega led, har et kæmpe ego, er virkelig en sadist du nyder jo at dræbe andre om det så er pligt eller ej" .. hun fnøs let, han så slet ikke hvor dum han selv var eller lød, andre hadet ham sikkert os ligeså meget som hun gjorde?, han måtte sku snart åbne øjne og se at ikke alle var onde som ham.
"Det ikke min skyld de ikke kan passe på sig selv, jeg ikke døds født som dem så teknisk set er de ikke min familie, altså så skulle alle mennesker os være brødre og søskende? det jo helt åndsvagt man har hver sin familie og sådan er det"
Hun vendte ryggen til ham og sagde"du virkelig døv.. jeg sagde lige netop at jeg ikke er bedre end dig men på det plan hvor død og ødelæggelse kommer er jeg et bedre "væsen" end dig" ..
Hun gik stille hen af mod ham og pegede på ham og hendes orange øjne lyste let mens hun betragtede ham i det hun sagde"Du taler som folk fra biblen der var morder men de troede at de gjorde verden en tjeneste... vis gud findes og alt andet så du ikke en af dem vi vil tage i mod, du skal åbne dine øjne knægt og se hvorfor det er du kommer i problemer, du tænker ikke før du taler, du tror verden er så ond og modbydelig men det lige omvendt." hun så på ham og sagde"Det folk som dig der fortsætter kampene i stedet for at komme videre med dit eget liv og tag og bliv mindre... modbydelig og mere lyttende" hun så vredt på ham og man kunne se den afsky hun havde til ham, det var ikke mere hans race nej.. det var skam hans væsen hun ikke kunne fordrage"Jeg ved ikke alt men det tror du åbenbart du gør.. en dag møder jeg en der vil skade mig, men det betyder ikke jeg ønsker personen dør, og vis jeg gjorde ville jeg stadig ikke tag den persons liv.. vis man bliver ved med det... så vil død og ødelæggelse fortsætte... nogen må statuere et godt eksemple" vis man læste biblen kunne man se at jesus havde aldrig dræbt nogen.. han dræbte ikke dem der havde dræbt ham, han gik sin død i møde.. dog vidste han at han genopstod..
Kaiden troede ikke på biblen men lige nu talte hun som var hun en af jesus.. hun var en ægte engle og det lå ikke til hendes natur at bestemme hvem der døde eller levede, hun syntes Logans syn var helt forskruet og sikkert os derfor han nok aldrig havde oplevet kærlighed og andet.. end hans missioner og våben..
han levede en grå verden i hendes øjne, en verden uden farver ..
en verden af død og ødelæggelse, han så ikke det gode i verden.. og det var hans tab..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Tors 7 Jul 2011 - 15:43

Logan fortsatte med at grine over hendes ord.
"Så du tror jeg nyder at dræbe? Tror du jeg finder det sjovt at dræbe? Jeg dræber fordi jeg bliver nødt til det, ikke fordi jeg nyder det, men fordi nogle skal rydde op i alle de folk der er her i Di Morga, jeg ville helst undgå det, men nogle gange er det uundgåeligt, hvis jeg er en sadist så lad mig det, men hvis jeg er det, så er du en kujon, du er en kujon fordi du ikke tør ændre verden, ser du Kaiden, hvis jeg er the bad guy og Scars jeg the good guy så smut du hjem til ham og bliv hans lille hund, ligesom alle andre i den her by" sagde Logan og pegede ind mod byen.
Logan så på hende, "Jeg tror verden er ond? Jeg har set verden, som ingen andre... Har du måske været soldat og været udstationeret i Irak? Har du måske været udsat for hård beskydning? Hvor du har fået sendt alle dine mænd væk, og du næsten kun lige selv har formådet at komme væk? Nej, du har ikke oplevet verden på samme måde som mig, hvis du var en rigtig engel og var blevet dræbt, så havde du det på samme som mig. Så ville du vide hvordan det er at svæve mellem livet og døden" sagde Logan og pegede på hende.
"Du kan ikke komme her og dømme mig, på grund af at jeg ser verden på anden måde end du gør, bare fordi du ikke har nogle ide om hvordan det er at være dø, eller for den sags skyld vide hvordan det er at dræbe en, så kan du ikke komme og sige jeg er sadist, for som jeg har sagt engang før, en mand bliver formet af hans omgivelser " sagde Logan og smed sin hvide skjorte endnu engang før han tog sin hvide tank top på, og tog ringbrynje på.
Kort tid efter tog han sin metal bryst plade på ( http://www.medieval-fightclub.com/images/armour_plate_fluerdelis.jpg ) og derefter sin hvide skjorte igen.
"Du tror virkelig at verden er et godt sted... Det var den også engang, men nu er det lige som det var i stenalderen, den stærkeste overlever, de andre dør" sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2011 - 16:55

Hun sukkede og sagde"Kæft du en idiot ! jeg hader dig virkelig Logan hader dig hader dig! jeg fattet godt hvorfor andre vil fucking dræbe dig, du en idiot!" hun gik vredt hen til ham og tog hårdt fat i ham og hendes øjne lyste let op mens hendes vinger spredte sig hårdt ud og langsomt men vredt med stor styrke på grund af adrenalin trak hun ham med eller nærmere skubbede ham ned mod jorden temmelig hårdt"HØR SÅ HER DIN SELVOPTAGET LILLE PRETTYBOY!... du så emo sådan som du lyver for det første.. for det anden tror jeg ikke verden er fucking blomster og lagkage!, jeg har aldrig mødt min rigtige familie, vis jeg var født gennem fucking død så var jeg måske mere emo som dig men jeg en ægte ENGLE!, det lægger mig til at være ren i sjæl og tanker men du gør det pisse svært!, alle kan være onde og dræbe folk jeg vælger blot at lade vær, ved du hva!.. ved du hvorfor ingen har dræbt dig i nu, fordi de har medlidenhed over hvor dum du er!, dit syn på denne verden er forkert!, mit er ikke rigtigt men dit er helt forkert, pas dit eget liv, og glem alt om at passe på andre, de kan kæmpe deres egne kampe, jeg ikke død i nu vel!.. nej godt og du skide misundelig på Scars fordi han er beundret af andre kvinder og han får sex hvor du går rundt som en bøsse og intet får!, jeg har intet i mod nogen andre end dig, du så dum" hun ville til at stikke ham en direkte i hovedet mens hendes tænder nærmest var presset på det hårdeste mod hinanden men hun lod værd"Du virkelig ynkelig!" hun slog hånden ned ved siden af hans ansigt og så ham i øjnene og sagde"Få det ind i dit hoved Logan, du kan ikke redde alle og andre vil ikke reddes af dig, verden er ikke kun ond af du ved det, og vis den var... så var du den første der stod på listen til at blive udslettet og ikke fordi du en trusle men fordi du en PAIN IN THE ASS! med den måde du tror at du så cool og magtfuld!" hun rejste sig let op fra ham efter at ha mistet vejret næsten over at råbe sådan af ham..
Han overså stadig alle hendes ord og det irriteret hende...
"Du valgte selv at blive soldat så lad vær med at klynk over det, du vidste hva du gik ind til.. lev dit fucking liv og drop det med at gå rundt og tro du er noget du ikke er, du ikke en helt, du en ynkelig vampyr der ikke ved hvordan det er at være værken vampyr eller menneske da du var det.." hun så mod ham og sagde"Jeg har end ikke ondt af dig.. dumme folk som dig irritere mig" hun var virkelig led ved ham men.. hun talte ikke hånlig mod ham en eneste gang, hun ville blot dræbe ham vis hun var sådan fordi han trykkede på alt det man ikke sku ved alle folk sikkert.. mange havde sikkert sagt han ikke var værd at dræbe...
og mange havde ikke villet gøre det fordi de ventede på en der gjorde det.. en der fik nok i det han ville åbne sin mund og så dræbe ham på stedet..
Vis han sagde undskyld ville de nok ha ku debateret dette roligt sammen men... det var forsent nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Tors 7 Jul 2011 - 18:47

Logan gjorde ikke noget da hun smed ham ned på jorden.
Først da hun havde slået og ikke ram begynde han at grine... Det var ikke bare et normalt grin, men et hånligt grin.
"God damn, du er svag! Jeg mener se lige på dig selv! u kan ikke styre din vrede også når du endelig slår rammer du ikke, du er ynkelig, jeg føler mwed dig" sagde Logan og rejste sig op og børstede det værste jord af sig.
"Du er svag Kaiden, du viser dine følser, hvis man gør det bliver man svag, er du svag vil det komme til at koste dig livet en eller anden dag. Hvorfor slog du mig ikke i mit kønne ansigt? Fortjener jeg det måske ikke? Jeg er jo bare en ynkelig vampyr der ikke fortjener at leve, så hvorfor ikke et lille slag lige her?" sagde Logan og pegede på sin kind/kæbe.
"Kaiden, jeg har ikke sagt at nogle skulle elske mig, jeg beder ikke folk elske mig, jeg spare folk for den sorg og lidelse, jeg ville forvolde dem hvis jeg døde, hvis det gør mig til en homoseksuel så lad mig være det, jeg er ikke en egoist som dig, jeg tænker på alle de menneske jeg kunne såre, så kom ikke og sig at jeg selvoptaget." sagde Logan og tog sit udstyr på.
"Kaiden, Kaiden, Kaiden... Jeg har aldrig sagt jeg var magtfuld eller cool, det har du vist misforstået, for magt kommer der et ansvar og udfra hvad du siger så jeg er vist ikke ejenet til at have magt" sagde Logan.
Han så på hende, og smilte koldt.
"Var det ikke noget med at du ikke kunne svømme? Skal jeg ikke lære dig det?" grinte Logan og gik hen mod hende, hvis hun ikke ville forsvare sig selv, så måtte LOgan vel bare lære hende det.
"Jeg skulle bare have ladet dig drukne, jeg burde ikke have reddet dig, men jeg gjorde det.... Så må jeg vist tænke på mere end mig selv, ikke sandt? Hvis jeg var selvoptaget havde jeg ladet dig drukne og beholdt din ring ikke sandt?" sagde Logan og knækkede sig fingre og smilte kort til hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Gæst Tors 7 Jul 2011 - 18:58

Hun sagde"Jeg ville ikke ramme dig"
Hendes foragt for ham steg blot"jeg håber blot en dag der en eller anden der skyder dig" hun fnøs let og så den anden vej og sagde"NEJ!.." angående det med at svømme fordi hun ville da slet ikke ha folk som ham til at lære hende at svømme og da han sagde beholdt stoppede hun op og vendte sig om og gik direkte hen til Logan og stak ham sådan en lige højre mod hans kæbe så hårdt hun over hovedet kunne slå med en knytnæve og så tog hun ellers fat i hans krave og så ham direkte i øjnene ikke bange eller noget men vredt"Farvel Logan!" hun slap ham med et godt skub og vendte sig så om i vrede og sagde"jeg vil ikke lære noget fra en som dig" hun knyttede sine næver godt og grundigt og sagde"Man jeg hader sådan nogen som dig" hun blev ved med at gå og bande over ham, hvor havde hun lyst til at tage hans pistol og så faktisk skyde ham direkte i hovedet og se blodet flyde fra ham og ikke mere høre på hans irriterende stemme.
Hun sukkede let og fandt et sted for sig selv hvor hun kunne falde til ro og stille ende med at sove egenlig.
Hun ville ellers blot gå tilbage og stikke ham flere slag vis hun ikke snart fik styr på sig selv, det nyttede ikke at snakke med folk der næsten led af en psykisk lidelse så de ikke fik et eneste ord forstået eller ind i deres hoved.. det var sådan hun så Logan lige nu, og det ville sikkert ikke ændre sig efter som han havde været sådan mod hende og trykket på samtlige knapper der overhovedet var at trykke på.
Hun lukkede blidt øjnene i for at falde til ro og lyttede til skovens stille ro kun. Mens hendes ring sad godt fast plantet på hendes finger og hun holdte skam os ved den så den ikke blev taget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Logan Søn 24 Jul 2011 - 16:54

Logan tog sig til sin kæbe... Det gjorde lidt nas!
"Endelig, der var fandme på tide at du slog mig! Så tøsen kan godt slå fra sig, du er lige så god som mig i sidste ende ved du godt det?" sagde Logan og grinede over Kaiden måde at reagere.
Logan begynde at gå efter hende, han var ikke parat til at lade hende gå endnu.
"Kaiden tror du virkelig jeg kun gør alt mod Scars fordi jeg synes et er sjovt? Nej! Jeg for alle jer svage racer, dvs din race, menneskene, anmaguserne og aspara'erne, Scars siger at han har lavet en sikker zone hvor de skal bo for deres egen sikkerhed skyld... Løgn! Han har gjort det så han ved hvor maden er, engle-blod, højt elsket af mange vampyrer, kan du ikke forstå det? Lazarow har lavet en kæmpe 'vampyr tag-selv-buffet' jeg gør kun alt det her, for at hjælpe alle menneskene, tror du ikke jeg er lige gad med englene og alle de andre? Det er jeg..... Jeg ved hvordan menneskene tænker, jeg ved hvordan det er at blive jagtet som dyr" sagde Logan og stoppede og så på hende.
Damn hun var sjov at provokere.
Logan lod hende gå lidt alene, hun var vel kommet 10 meter væk fra Logan, før han satte i løb og løb i mod hende med alt det han kunne. da han var kommet tæt nok på hende til at tackle hende, sprang han efter hende og greb fat om livet på hende og tacklede hende.
Da hun var nede satte Logan sig oven på hende og holdt hendes arme nede.
"Fik dig! Skal vi lege en leg der hedder 'Logan vil forklare hvorfor han ikke er the bad guy'? Du har ikke noget valg" grinede Logan og så på hende, han vidste hun ville blive virkelig sur på ham på grund af tacklingen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

A vamp!? ~ Logan - Page 2 Empty Sv: A vamp!? ~ Logan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum