Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

5 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Søn 26 Jun 2011 - 13:29

Det var da dejligt at vi kan inspirere dig til at læse vores emner ^^
Jeg læser selv meget i andres da jeg føler det hjælper på min egen skrive teknik.
Tjoo. det er vel en smule over the top, men jeg tror bare at Kitty overdriver^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 13:32

Jeg overdriver faktisk ikke.. det er min evne 'Fysisk styrke'. Og den blev accepteret da jeg oprettede min bruger så no way med at jeg ændre den :b Dette ændre så ikke på at hendes Psyke ikke har et nær så godt forsvar fordi al hendes styrke er omreduceret til det fysiske xD = at hun faktisk kan gøre isg selv ondt ved at bruge hele den styrke hun ejer på det punkt.
Det er ikke powerplay efetrsom der er flere dårlige sider af denne evne x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Søn 26 Jun 2011 - 13:43

Hvis Ida og Elisabeth har sagt god for den, så er det også iorden ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 13:54

:b det gælder om at have nok svagheder om sin evne til at det ikke er powerplay :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 14:14

Det er lidt ligesom Yin og Yang..

Selv det gode behøver modsætninger, ting, der kan gøre at det går i en fin balance uden at vælte for meget til den ene side og deraf skabe enorme problemer. Det er det samme med styrker og svagheder: man kan have nok så stærk en evne, men tilgengæld må man også huske de svagheder, der er nok ligeså stor som styrken selv (; Og det har Kitty sørget for fra starten, så derfor er evnen blevet godkendt (: Den går i en balance, der netop ikke skaber overpower, selvom det kunne lyde lidt sådan, når man kun får fortalt det gode ved den ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 14:22

Exacly!! *dunker Tai i ryggen* du er så klog min lille Flatty x'3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 14:24

*Bliver dunket i ryggen* Hey.. Pas lige på den ryg.. Jeg har faktisk kun den xD og den er ikke stærkere end en mur ;P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 15:45

Gad godt at være med, men jeg kan ikke finde ud af at deltage i sådanne kampe, er ret så dårlig at komme med beskrivende ord indenfor når det gælder en kamp :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 15:53

Lyder da ærgeligt... Altså, selvom man er dårligere indenfor kamp-beskrivelser, kan man altid øve sig bare ved at prøve (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Zane Søn 26 Jun 2011 - 15:54

Nemlig, og det gode ved disse kampe er at man ikke må slå ihjel. Normalt ville Zane slå Logan ihjel, men ikke når det er at bryde reglerne.
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 15:56

Og hvis han prøvede alligevel, ville enten Tai eller Scars bryde ind i emnet og stoppe Zane, ved derefter at diskvalificerer ham ^^ ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Logan Søn 26 Jun 2011 - 15:57

Normalt ville Logan være sød ved dig Zane, men nu skal jeg nok sørge for at den eneste måde du kommer ud af arenaen på er ved hjælp af en båre ;D
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 16:00

Dét er tilgengæld tilladt! Det eneste han ikke må, er at dræbe :D Kun nær - men ikke helt x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 16:00

Så er kampen igang;) Muwhahaha hep på DuncanXD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 16:03

Nu da alle kampene er igang:

Taioro bukker for jer alle, og glæder sig til at se, hvem der skal prøve kræfter imod han & Scars :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 16:33

pff Duncan tror du virkelig selv på den ? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 16:43

XD self!! ellers skal han nok heppe på sig selvXD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 17:36

Jeg burde som Guide, ikke holde med EN men det gør jeg altså i Zanes og Logans battle:

Zane er liiiidt for selvsikker, derfor ville jeg officielt vædde 2000 euro i Di Morgas væddehalløj på, at Logan SÅ MEGET får et sygt slag ind på Zane, imens hyan står og er lidt for selvglad x3 Ikke et angreb til Zane, siger det bare xD For en vampyr kan normalt ikke nakkes, med bare ét forbrændt ben O: Deraf kommer spændingen tilgengæld..

Takker både til Zane & Logan, for et kommende spændende emne x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Zane Søn 26 Jun 2011 - 17:56

Det ben er ikke bare forbrændt. Det er halvvejs væk. Og ja, Zane har haft Hellfire fra starten, hvilket er længe. Det er godkendt.
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 17:58

Jeg ved da godt at det er godkendt.. Men siger bare at Zane skal passe på, for Vampyrene er kendt for deres hurtige regeneration - selv ved en amputation (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 17:59

der godt nok gang i jeres kamp;p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Zane Søn 26 Jun 2011 - 17:59

I know :P Lad os nu se om Logan kan regenerere.
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 18:02

Jeg tror at Zane og Logan stopper kampen først, Så Duncan og Kitty OG så de to der oprindeligt startede hele dette lille kamp-halløj...

Nemlig Scars og jeg xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 18:04

jeg venter spændt på svar, så Duncan komme igang med at kæmpe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Zane Søn 26 Jun 2011 - 18:04

Hehe maybe ^^ Under alle omstendigheder så er det fedt, og til Logan: No bad feelings hvis det er! Du skriver sgu godt :)
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) - Page 2 Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum