Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Første møde (Mark) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Første møde (Mark) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Første møde (Mark)

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 13:55

Hun stirrede op i loftet, da hun mærkede at tempoet blev sat en del op. Og selvom det måske var det "normale" tempo, syntes hun i hvert fald at det var ret hurtigt. Men det var nok på grund af den manglende erfaring.
Hun kiggede undrende på ham, da han kom ud over hende, men smilede stadig. Det var nok normalt. Hendes smil voksede da han lagde sig ved siden af hende, og hun hørte hans ord, som hun ikke svarede på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 13:57

Han rejste sig op og gik ud og ledte efter badeværelset og da han fandt det fandt han et håndklæde og kom ind igen med et smil og tørte blidt hendes krop før han tog dynen over dem begge og lagde sig ind til hende blidt "skat?" hviskede han blidt og en smule nervøst før han halvt løftede sig og så hende i øjnene blidt "jeg elsker dig" hviskede han svagt og genert og håbede hun elskede ham for ellers var det her meget pinligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 14:01

Hun smilede og aede ham blidt på kinden og syntes det var kært at han pludselig blev genert. Hun kyssede hans kind og sagde: "Jeg elsker også dig." Hun rodede lidt i hans hår og puttede sig så hos ham under dynen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 14:25

Han smilede glad og kyssede hende blidt på munden før han kærligt puttede sig ind til hende med armene om hende og lukkede roligt øjnene "du er helt utrolig Georgie" hviskede han blidt "jeg har vis ikke engang spurgt dig om du vil komme sammen" hviskede han blidt "vil du det" spurgte han kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 15:09

Hun rødmede dybt over hans ord og smilede stort. Hun kiggede ham længe i øjnene og nikkede, hvorefter hun kyssede ham, mens hun holdt ham helt ind til sig. Hvor heldig kunne man være? Alt det der var sket tidligere på dagen var fuldstændig glemt. Og også det, at han måske var lidt småkriminel. Det håbede hun i hvert fald var slut. Men det vidste man jo aldrig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 23:20

Han nød at kysse med hende mens han holdte hende ind til hende og aede hendes lår blidt mens han kyssede hende videre nydende. Hans kriminelle dage. De var slut. De havde været slut siden han kyssede hende. Han elskede hende og hun fortjente ikke at komme sammen med en i fængslet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Lør 8 Okt 2011 - 23:31

Hun smilede og kyssede ham på kinden, hvorefter hun længe betragtede ham. Hun strøg ham på kinden med fingerspidserne og spurgte: "Tror du det vil gøre lige så ondt næste gang?" Hun så en anelse bekymret ud, men det skulle der slet ikke lægges noget i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 8:48

Han smilede roligt mens han så hende i øjnene og kyssede hende kærligt på munden kort før han smilede roligt og så på hende blidt "Nej det er ikke muligt skat første gang når det gør ondt er det fordi dit underliv udvider sig det forbliver udvidet" hviskede han smilende og kyssede hende kærligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 10:25

Selvom hun syntes at det lød mærkeligt, kunne hun ikke lade være med at smile lettet. Så behøvede hun ikke at frygte næste gang. Hun kyssede ham kærligt på munden og holdt kysset i nogen tid, mens hun kærtegnede hans ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 10:38

Han kyssede hende nydende tilbage mens han nød det meget og aede hendes arme blidt mens han roligt lå ind til hende "vi burde få lidt søvn skat" hviskede han smilende igennem kysset mens han kyssede hende videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 10:53

Hun nikkede kort til det han sagde. Hvad var klokken egentlig ved at være? Hun besvarede han kys og vidste, at han måtte stoppe kysset, for hun havde ikke i sinde at være lyseslukkeren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 23:45

Han smilede blidt og kyssede hende kærligt tilbage og lagde sig tættere ind til hende og nussede kærligt før han slap hendes læber blidt og lagde sig til rette og hviskede blidt "godnat min skat sov godt drøm sødt elsker dig" før han langsomt faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 23:50

Hun aede blidt hans kind og mumlede: "I lige måde," hvorefter hun fulgte hans eksempel og faldt i søvn.

//Næste morgen? Eller nyt emne? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 10:25

//Næste morgen

Næste morgen var han stået tidligt op han var gået udenfor han havde knoklet i noget der lignede en halv time for at tjene nogle småpenge hvorefter han købte et stykke franskbrød og kom op til hende smilende han vidste ikke om hun var stået op men vis hun var var hun sikkert ked af det hun havde måske troet han bare var gået og det var et engangsknald men det var det ikke han elskede hende og ville bare give hende en god morgen. Han gik ud i køkkenet og begyndte at skære brød og fandt en brødkurv til det og kiggede køleskabet for at tjekke om der var noget pålæg som de kunne bruge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 14:14

Da hun vågnede næste morgen, var hun meget forvirret. Hun kunne først ikke rigtig huske, hvad der var sket den forrige dag, men hun vidste, at der var sket noget.
Pludselig kom hun i tanke om det hele og smilede for sig selv. Hun satte sig op i sengen og kiggede rundt. Hvor var han henne? Var han bare gået? Hun kom hurtigt på benene og skulle til at gå ud i køkkenet, da hun mærkede en smerte nedefra. Hun var ret øm, og det var måske også derfor det så en anelse sjovt ud, når hun gik.
Hun hørte ham så komme igen og smilede over hele ansigtet. Han var kommet igen, hvilket ville sige, at han havde ment det han havde sagt. Hun skyndte sig ind i køkkentet til ham og gav ham et kys på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:09

Mark blev mega glad da Georgie kom og kyssede hans kind hun vendte sig mod hende smilende og kyssede hendes pande blidt som var til hans mundhøjde eftersom han var et stykke højere end hende mens han smilede glad "godmorgen skat" hviskede han før han fandt noget pålæg og gik hen og lagde det på bordet samt tog brødkurven og lagde på bordet osse før han trak en stol ud til hende "værsgo" sagde han smilende og satte sig en stol ved siden af hendes og begyndte roligt at tage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:15

Hun smilede glad og satte sig, mens hun sagde: "Det behøvede du altså ikke..." Og kiggede mod maden. Han skulle da bare have vækket hende, så skulle hun nok have købt noget. Men nu havde han jo alligevel købt det, så hun tog noget tilfældigt, som hun spiste, mens hun betragtede ham. Hun var lykkelig for, at han var her og at det ikke bare havde været et engangsknald. Det ville have været frygteligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:20

Han smilede glad og tog hendes hånd blidt og lagde den oppe på bordet så de begge kunne se deres hænder sammen mens han bare smilede glad og spiste roligt "jeg håber du kan li det skat jeg knoklede løs for at skaffe de skide 5 euro brødet kostede" sagde han smilende og kyssede hende blidt på kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:25

Hun betragtede smilende deres hænder og sagde endnu engang: "Det skulle du ikke have gjort... Jeg har penge du kan få." Hun smilede skævt og nussede hans hånd. Hun fnes kort og sagde: "Ja, det smager godt." Brød kunne man altid spise. Hun elskede det faktisk; ifølge hende kunne hun spise det 24/7. Men det var nok ikke så smart.
Hun spiste færdig og spurgte: "Hvad så?" Hun vidste ikke helt, hvad hun selv mente med det. Det kunne vel tolkes på mange måder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:28

Han grinte smilende og så på hende blidt "skat det går ikke jeg tager dine penge jeg skal lære og tjene dem selv ærligt" sagde han smilende og nussede hendes hånd blidt "lad os gå i biograffen" sagde han smilende og fandt 10 euro frem fra sin lomme "jeg gir ligesom jeg har lovet" sagde han smilende mens han så på hende blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:32

Hun trak på skuldrene og sagde: "Jeg deler gerne mine penge med dig." Hun smilede kærligt til ham og ville slet ikke have noget imod det. Hun holdt jo meget af ham.
Hun nikkede ivrigt da han forslog at tage i biografen og sagde: "Det lyder godt. Jeg skal bare lige skifte."
Hun forsvandt ind i soveværelset, hvor hun hurtigt smuttede i en hvid sommerkjole med blonder, og var hurtigt tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:36

Han smilede roligt og så på hende han rejste sig og gik hen og tog blidt fat i hendes hånd og drejede hende rundt "wow den er smuk" sagde han smilende og kyssede hende kærligt på munden og holdte om hende blidt og glad "skat jeg vil ikke ha dine penge så ligner jeg bare en Banger jeg vil ha dig skat og kun dig" hviskede han smilende


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:40

Hun smilede glad og krammede også ham, mens hun sagde: "Mange tak." Hun aede ham forsigtigt på ryggen og undrede sig en smule over, hvad han mente med banger. Hun rystede dog tanken af sig, da hun kunne tænke sig til, at det var en dårlig ting. Hun smilede lykkeligt over hans ord og strammede grebet om ham, mens hun kyssede ham lidenskabeligt. Hun var den heldigste i hele verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:49

Han kyssede hende lidenskabeligt igen smilende "jeg elsker dig" hviskede han blidt mens han kyssede hende videre nydende og aede hende blidt mens han lukkede nydende øjnene for at koncentrere sig om deres kys og intet andet det dejlige lidenskabelige kys han var heldig efter så mange års ulykke havde han endelig fundet lykken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Man 10 Okt 2011 - 15:53

Hun smilede lykkeligt, da hendes kys blev gengældt og hendes hånd sneg sig om på hans nakken, som hun nussede, mens hun kyssede med. Det var som om hun var en bobbel af lykke. En bobbel, som ikke kunne springe. Den eneste der kunne det, var Mark, men det var hun overbevist om, at han ikke kunne finde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 5 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum