Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Første møde (Mark) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Første møde (Mark) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Første møde (Mark)

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 13:53

Hun smilede glad og strøg ham over kinden, mens hun hviskede: "Du er dejlig..." Hun satte sig ved siden af ham og tog ham i hånden og lænede sig op af ham. Det havde faktisk ikke gjort specielt ondt denne gang. Måske en smule, men det var nok bare fordi hun havde været rimelig øm efter sidste omgang. Måske ville det være helt smertefrit næste gang? Tanken fik hende til at smile bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 16:22

Han smilede og lagde en arm om hende blidt og nussede hendes hånd blidt og kyssede hende kærligt før filmen begyndte og lyset slukkede helt mens han nussede hende og så filmen roligt den var faktisk okay sjov og han grinte engang imellem af den med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 16:29

Hun puttede sig ind til ham, da filmen begyndte. Det var nemmere at se nu, da lyset fra filmen lyste op i biografen. Hun grinede også et par gange i filmen; hun havde en virkelig dårlig humor og grinede derfor ofte. Hun nussede automatisk også hans hånd, mens de så film.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 16:35

Han nussede hende videre smilende før han svagt hev hende op og sidde på hans skød så han kunne kysse hendes nakke imens de så film mens han smilede glad og så på filmen han var lykkelig over at kunne nyde sådan et øjeblik sammen med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 16:39

Hun fnes da han løftede hende op på hans skød og smilede da hun mærkede hans kys i nakken. *Dumme dreng!* Tænkte hun, dog kærligt. "Kan du overhovedet se noget for mig?" Hviskede hun og grinede stille, mens hun stadig fulgte med i filmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 16:48

Han nussede hende videre og kyssede hende videre "ja da jeg kan se masser" hviskede han han var så høj han kunne se over hendes skulder selvom hun sad på hans skød han nussede hende videre mens han så filmen videre smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 12 Okt 2011 - 16:54

"Godt," sagde hun og smilede skævt af de små kys i hendes nakke. Hun nussede stille hans lår. Eller det hun kunne komme til, taget i betragtning af, at hun jo sad på hans skød, mens hun forsøgte at få det sidste af filmen med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 17:27

Han så filmen videre med et smil før han svagt rettede blikket mod hende "hvorfor kalder du mig aldrig noget sødt" hviskede han blidt mens han aede hendes arm blidt og kyssede hende kærligt med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 18:13

Hun blev lidt overrasket over hans spørgsmål. Det var egentlig et meget godt spørgsmål. "Jeg er ikke så vant til at have kærester," forklarerede hun smilede. Hun nussede stille hans kind og sagde: "Men det kan jeg da godt." Hun grinede lidt og tilføjede: "Søde."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 18:37

Han smilede roligt og så hende i øjnene og kyssede hende kærligt på munden "dejligt smukke" hviskede han smilende mens han så hende i øjnene og nussede hendes mave nu blidt mens han fortsat så hende i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 13 Okt 2011 - 20:47

Hun havde glemt alt om filmen og vendte sig derfor om, så hun kunne se ham i øjnene. Hun smilede lidt over hans ord og gav ham et blidt kys på munden, mens hun mumlede: "Mmhm." Hun nød hans nussen på hendes mave og lod sin hånd glide om hans nakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 9:00

Han så på hende smilende og nussede hende videre blidt på maven og kyssede hende tilbage blidt kort før han så hende i øjnene med et smil "Georgie" hviskede han svagt og smilede "jeg elsker dig derfor er der noget jeg vil fortælle dig når vi kommer hjem eller vi kan gå ud på toilettet når vi er færdige med filmen her der er noget jeg vil vise dig" hviskede han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Fre 14 Okt 2011 - 12:42

Hun blev temmelig nysgerrig og kunne derfor ikke vente på at filmen blev færdig. "Hvad er det?" Spurgte hun med et drillende smil, mens hun strøj hans kind med et par fingerspidser. Hvad kunne det være? Nysgerrigheden rasede i hende, men hun måtte pænt vente til filmen var færdig. Hvornår var den egentlig det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Ons 2 Nov 2011 - 20:16

han aede hendes side blidt og kyssede hende kort på kinden med et smil og så på filmen til den var færdig før han rejste sig op og hjalp hende op og stå "hvor skal jeg fortælle det når vi kommer hjem eller på toilettet?" spurgte han roligt mens han så på hende smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 14:14

Da filmen var færdig, kom hun på benene og tog ham i hånden, mens hun kort overvejede det. Hun ville helst vide det hurtigst muligt, så hun spurgte: "Hvorfor ikke bare fortælle det nu?" Hun smilede lokkende og gav ham et hurtigt kys på kinden, mens hun så bedende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 15:00

Han så rundt selvom der ikke var mange mennesker herinde var der stadig nogle enkelte "nej jeg vil vise dig det kun dig ingen andre" hviskede han svagt mens han havde armene om hende "kom med" hviskede han og tog hendes hånd og hev hende med ud til kvindernes toilet og åbnede den kort der var to tøser derinde de begge så med det samme på Mark det var som om de pludselig blev i dvale før de gik udenfor uden et ord han lukkede døren efter de begge var gået ind og låste den "georgie" hviskede han svagt og så på hende "du er klar over der er andet end Mennesker og dyr i denne by ikk" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 15:09

Hun lod sig trække med ham ud på kvindernes toilet, mens hun undrede sig over, hvad der mon var så hemmeligt, at ingen andre måtte være til stede, mens han sagde det.
De to piger så pludselig meget mærkelige ud og gik bare sådan uden videre. Hun løftede øjenbrynene og spurgte hovedrystende: "Hvad skete der lige for dem?"
Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle svare til hans næste spørgsmål. Fordi hun simpelthen ikke forstod, hvad han mente. "Hvad mener du?" Spurgte hun med et fjoget grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 15:59

Han sukkede svagt "i Di Morga findes der magiske væsner vampyrer aspara'er dæmoner djævle varulve alle mulige slags væsner" han så ned kort "Georgie jeg elsker dig du er min eneste ene du er dejlig vidunderlig smuk og sød" han så på hende kort før hans udseende langsomt ændrede sig til et helt mandelig fuldvoksen udseende og så tilbage til hans eget ansigt "jeg er en Aspara Georgie" sagde han svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 16:17

Da han pludselig fik et alvorligt udtryk, så hun også meget alvorlig ud og hørte efter, hvad han havde at sige. Så begyndte hun pludselig at flække af grin. Han lavede jo sjov med hende! "Du er sjov, hva'?" Mumlede hun og grinede igen.
Da han så pludselig ændrede sit... ansigt, skreg hun og gik et par skridt tilbage. "Hvad fanden var det?!" Spurgte hun panisk og rykkede endnu længere væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 16:26

Han sukkede svagt og stod stille mens han så på hende "en aspara har evnen til at kunne bestemme sit ansigt" sagde han og slog på en spejl som gik i smadre og flænsede hans hånd så der var dybe sår før han rettede den imod hende og langsomt forsvandt sårene tydeligt samt de små spejlstykker fløj ud "jeg kan osse heale og så har jeg min egen evne" han så på hende "jeg kan få enhver kvinde til at gøre præcis hvad jeg vil vis jeg ser dem i øjnene"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 16:30

Hun begyndte at ryste og ryste på hovedet, da han talte videre. Denne gang var hun sikker på, hvad hun havde set. Og det var bestemt ikke normalt!
Hun kiggede med store øjne, da han smadrede spejlet, hvilket gjorde hende utryg igen. Og da hans sår healede umenneskeligt hurtigt, var hun bange for at hun var begyndt at se syner.
Hun kneb øjnene sammen ved hans næste ord og glemte alt andet i et øjeblik. "Har du nogensinde gjordt det ved mig?" Spurgte hun kommanderende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 16:40

Han rystede på hovedet "aldrig jeg har ikke haft brug for det" han gik langsomt hen imod hende "Georgie ingen ved det her om mig ingen jeg har kun fortalt det til dig fordi jeg elsker dig elsker du stadig mig" spurgte han roligt mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 16:43

Hun gik automatisk et par skridt tilbage, da han nærmede sig. Da det gik op for hende, stoppede hun op og bed sig i læben over de ting han sagde. "Selvfølgelig gør jeg det.." Sagde hun usikkert. Hun tog et par dybe indåndinger og forsatte: "Det er bare... Ret meget at sluge." Hun rynkede brynene og håbede at han forstod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 17:02

Han nikkede forstående og stoppede foran hende og så på hende blidt "Georgie jeg elsker dig så højt at det gør ondt vis du ikke vidste det du den eneste jeg nogensinde har holdt så meget af som nu og jeg vil bare gerne ha du forstår du det eneste der betyder noget for mig" hviskede han og tog hendes hånd blidt og nussede hendes håndryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 17:06

Hun blev utrolig rørt over hans ord og havde glemt alt om hans... evner, eller hvad hun nu skulle kalde det. Hun måtte bare overbevise sig selv om, at han jo ikke på nogen måde ville ændre sig. Hun smilede stort og sagde: "I lige måde, søde."
Hun kom til at tænke på noget og spurgte så: "Hvis du nu mente, at du havde brug for det... Ville du så bruge den der... teknik-noget på mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første møde (Mark) - Page 7 Empty Sv: Første møde (Mark)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum