Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Forbandelser, jo hvis man kan udrydde vampyre //Åbent emne//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Forbandelser, jo hvis man kan udrydde vampyre //Åbent emne//
Tid: Aften
Vejr: Kraftigt Skydække
Omgivelser: Voodoo ting
Arthur gik ind i butikken. Den typiske varulv ville jo selvfølgelig komme af med de vampyrer som han var omgivet af til dagligt. Tiden var knap. En flok vrede vampyrer løb af sted imod Voodoo butikken. Arthur gik imod hjørnet med uhyreforvarsmidler. Han kiggede på hylderne med djævle klokker, dæmonsten og spøgelse pæle. Men der låg også et sølvkors som fik Arthur til at springe ind i en reol og væltede en masse eliksir-blandinger som gik i stykker og svejsede gulvet. Arthur rejste sig og gik imod en plads ved hylden hvor der låg en lille æske påtrygt skriften Imod vampyrer. Arthur løftede æsken og lagde den på disken samt en lille håndfuld mønter. En lille skrøbelig mand nikkede venligt imod Arthur og tog pengene på bordet. "Må jeg godt blive her i butikken? Der er en flok vampyrer efter mig der ude." spurgte Arthur manden bagdisken. Manden nikkede og viste Arthur et kosteskab. Arthur hoppede ind og lukkede døren. Arthur åben langsomt æsken. Der låg en lille træ figur som skulle forstille en mandelig vampyr der holdte fast om et kors. Lidt senere ringede butikkens lille klokke ved døren og en sort skikkelse trådte ind.... Arthur holdt vejret og holdte fast om den lille træ vampyr.
Gæst- Gæst
Sv: Forbandelser, jo hvis man kan udrydde vampyre //Åbent emne//
Angelin- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 703
Gæst- Gæst
//Beklager indlægget blev så kort, jeg skal nemlig gå nu og kommer tidligst tilbage i over morgen.//
Gæst- Gæst
//Det okay^^//
"Hvordan kan det være at ham du skulle have mødt ikke havde lappet dit sår eller sådan?" sagde Arthur forvirret. For hvis det var ham hun skulle have mødt burde hun da ikke have noget sår. "Ligemeget. Jeg vil ikke overbelaste dig med spørgsmål. Du er bare min eneste kilde til at få lidt mere menneskelig viden, da jeg på et tidspunkt ikke mødte nogle væsenere med inteligens i 3 år." sagde Arthur og sukkede. Tiden i skoven havde taget hårdt på ham. Han havde ikke mødt nogle, snakket med nogen. Han havde bare været en dreng. Halv ulv halv menneske. Næsten på samme tid. Arthur vendte sig om. Han kunne hører skridt udenfor. En krild hvid hånd tog fat om dør håndtaget. Hånden var så bleg at man næsten kunne se igennem den. Arthur gøs og strammede grebet om træfiguren. Hånden åbnede døren og en tre meter høj skyggelig skikkelse trådte frem. Var det en vampyr? Eller måske en af de skyggedæmoner Angelin snakkede om. Der var kun en måde at finde ud af det på. Arthur rettede træ figuren i mod skikkelsen. Skikkelsen kunne måske være en djævel afslørede tog spidse horn der gik ud fra panden. Den sorte skikkelse skød to flagermuse vinger ud af ryggen. Ved skikkelsens haleben groede en lang hale med en pilespids lignene ende.
Gæst- Gæst
Ind af døren kom en tårnhøj skikkelse ind, og Angelin krøb hurtigt sammen. Hun kendte ikke skikkelsen, eller havde nogen anelse om hvad det kunne være, så derfor krøb hun ind bag Arthur med skræk i øjnene.
//Heh:D
og begravede hans kløer i skikkelsens
arm. Lang som blev den sorte skikkelse til en kæmpe hvid mand med en læder rustning. Manden havde noget kraftigt sort hår og sorte øjne. Djævlen brølede af smerte da hans arm blev gennem boret. En masse kul sort blod flød ud af armen. Djævlen flænsede Arthurs bluse og gav ham langt rive mærke over brystkassen. Arthur samlede krafter i et par sekunder og så hyrede han næven igennem mandens læder rustning og ind i maven så det sprøjtede med sort blod. Manden skreg så man kunne hører det i hele byen. Djævlen tog sin pisk og piskede Arthur hårdt i ryggen så der kom et langt blåt mærke. Så begyndte ulven for alvor at vågne. Arthur voksede op på højde med djævlen og blev langsomt til en kæmpe mæssig varulv. Da Arthur var fuld forvandlet kunne de forsætte kampen. Arthur begravede de sabel skarpe tænder i djævlens hals. Blodet strømmede ud af sårene på begge parter. Arthur fjernede tænderne fra djævlens hals og begravede kløerne i djævlens bryst. Djævlen brølede "Jeg æder dig levende!" og så faldt den om. Arthur blev atter normal og faldt om.
Gæst- Gæst
Hendes tone var rasende og hendes ord lød som knurren, hvæsen og andre ubehagelige lyde for øregangen. Pludselig gik det op for hende, at hun ikke kunne opfatte mandens tanker længere, og at hendes evne for at læse tanker var forsvundet. Kort udstødte hun et gisp, og tog et godt greb om hjørnet af disken, for ikke at besvime af fortvivlelse. Hendes anden evne med at hendes sang kunne gøre bevidstløs, var også forsvundet for lidt tid siden, men der var en ny evne kommet til hende, og denne evne kunne hun snart få muligheden for at få afprøvet, og hun havde allerede udvalgt sig et godt offer.
Angelin vendte sig om mod de kæmpende, og så nu Arthur i sin ulveform. Den havde hun også set dengang de havde mødt hinanden ved kirkegården, og stadig var hun en smule skræmt over for hans voldelige bevægelser, men vidste at det var nødvendigt.
Der lå allerede en hel del sort blod på det flænsede gulv, men blodet var ikke rødt.. Det var kuldsort, og det gik op for hende at det var Djævlens blod. Dog kunne hun se en stor flænge i Arthurs overkrop, som også sprøjtede en smule med hans blod. Pludselig var det stort set overstået, og begge de kæmpende lå på gulvet. De var simpelthen faldet om.
Angelin gik hen mod Djævlen, og satte sig på hug ved dens side. Hun lukkede øjnene, og pludselig forsvandt alt blodet omkring den. Faktisk forsvandt det meste af dens blod faktisk. Både uden for kroppen og indvendigt. Dernæst gik hun hen til Arthur, og satte sig på hug ved ham. Forsigtigt lod hun en hånd stryge over såret på hans brystkasse, og så bedrøvet på hans ansigt.
En djævel stod foran Arthur. Et djævel som så bekendt ud... Det var ham Arthur lige havde dræbt. Han smilede bare. Hvor var de? Arthur kiggede rundt. De befandt sig i Voodoo butikken. Der var helt rent. Ingen skader og huler. Bortset fra en skikkelse på jorden. Angelin. "Nej... NEEEEJ!!!" råbte Arthur. Djævlen grinede bare. "Så kan du jo bare lærer det".... Vreden boblede langsomt op i Arthur. "HVEM TROR DU DU ER VAR? HVEM HAR GIVET DIG LOV TIL AT BLANDE SIG I MIT SIND? VAR? VAR? DET HER ER MIT MARERIDT, I MIN FANTASI, I MIT UDVALG AF HJERNECELLER, I MIN HØJRE HJERNE DEL! I MIN HJERNE! I MIN KROP! MEN DER ER JO OGSÅ EN TING TIL DIG. DIN DØD!" Skrålede Arthur op i djævlens hovede. Djævlens vingespidser blev langsomt grå. Langsomt bredte det grå sig udover vingerne. Noget tog også fat i halen og hornene. Små flier af djævlen begyndte at falde af de grå steder og langsomt greb det fat over kroppen. Djævlen skreg. Til sidst var den helt og begyndte at gispe. Den blev
til et regnvejr af grå stykker. Arthur vågnede lidt igen. Han var ved at komme til kræfter igen. Han rejste sig halvt op og udstød et par små smerte klynk. Det gjorde ufattelig ondt. I mellemtiden var hans krop blevet normal. Det eneste han savnede var et glas vand... og en rask krop.
Gæst- Gæst
Da Angelin kom tilbage, lå Arthur og vred sig. Han var sikkert faldet i søvn, men hvad han tænkte på, stod ikke helt klart for hende. Måske havde han et mareridt af en slags? Pludselig satte han sig op, slog øjnene op og udstødte et par hulk. Det var tydeligt at se, at han havde store smerter i kroppen, og igen kunne hendes evne hjælpe hende. Forsigtigt satte hun sig på knæ ved hans side, og rakte ham den ene flaske med vand. ”Har du ondt?” Spurgte Angelin med en blid og forsigtigt stemme, da hun ikke ville virke upassende.
//Kreasvigt:[//
Klokken er 3 og vores Arthur befinder sig ved et høj bygning. Arthur ser ud til at være elleve på det tidspunkt og træt. På ryggen slæber Arthur en taske. Tasken er af læder og stof. Den lille dreng som den gang ikke anede hvad der ville ske i skolen idag. En ringen lød i hele skolegården og alle børnene løb ind. Arthur sætter i løb ind mod indgangen. To drenge, et par år ældre end Arthur stopper ham indtil alle var løbet ind og på mystisk hvis lukkede dæren. "Arthur Nyborg" begyndte den ene, han var høj, mørk håret og havde rød glødene øjne. Hans træk så meget umenneskelig ud og var ret uhyggelig. Den anden som var lidt tykkere men stadig ligeså uhyggelig trådte frem. "Vi kender til dit problem varulv. Du slipper ikke herfra, ikke levende ihvertfald. Her i danmark findes der ikke ret mange væsener som du og jeg. Men der findes langt flere ude i verden. Der findes Engle, Dæmoner, Vampyre, Elvere, Varulve som dig. Ligesom dig. Og du har en god slave værdi på markede at du ved det! Og så findes der djævle. Som os. Vi er de ondeste skabninger du over hovedet kommet til at møde! Vi er de mægtigeste!" sagde han og blev langsomt til en bleg dreng med to horn. "Stop det!" hvæssede Arthur. "Hvis i kender til mit problem, kender i vel også til mine evner?" spurgte Arthur med en modig stemme. Det var ikke Arthur der talte, men det var Varulven. "Jeg tøver ikke med et brænde jer!" råbte Arthur, og hans steme revnede jorden. Sten henad vejen sprang i luften og de to djævle gik i brænd. Da røgen var væk grinede djævlene bare. "Ved du ikke at vi består af Lucifers flammer? Vi kan ikke brændes op.." sagde de i kor. Arthur begyndte bare at grine. Grine som han aldrig havde gjort før. "Hvad?" spurgte djævlene i kor. "Det kan godt være at i er lavet af flammer, men det er jeres tøj altså ikke!" grin brøllede Arthur. Det to
djævle skreg og løb ud af gården med deres bare numser.
Måske kunne denne djævel være de to djævles far? Måske og måske ikke. Arthur fortalte historien til Angelin, han kunne stadig klemme et grin op fra den episode.
//Der dødede kreaen//
Gæst- Gæst
Forsigtigt satte hun sig helt ned på bagdelen ikke særlig langt fra ham, og mumlede: ”Luk øjnene. Dette kan måske gøre ondt. Faktisk er jeg ikke helt klar over det. Og undskyld hvis det bliver for meget. Både med smertestillende og alt det,” mumlede hun ikke langt fra hans øre. Forsigtigt lukkede hun selv øjnene, og begyndte at tænke positivt om alt. Ikke længe gik der, før hun begyndte at tænke på at hun skulle have noget medicin over i hans krop, samt en smule blod til at hjælpe hans krop igen. Hvor alt et kom fra, havde hun ingen anelse om, men nu burde det havde hjulpet. Hun havde tilføjet en del smertestillende til hans krop, samt en smule af noget engleblod. Egentlig kunne det godt have været hendes, men det var hun selv ikke helt klar over.
Forsigtigt åbnede englen øjnene igen, og studerede Arthur. Han var virkelig en flink fyr, lige en som kunne passe på hende, hvis hun havde brug for nogle at skjule sig under. Arthur ville med sikkerhed beskytte hende, hvis hun havde brug for hjælp.
//Samme med min:3//
han blev til en fugl og svævede rundt. En dejlig føelse sprang i op i ham. "Arr.." nød Arthur og lagde sig ned. " Altså det kan også være af andre grunde, fks at den gerne ville pine mig eller noget. Du kender djævle, det er deres stil. " sagde Arthur og nød stadig føelsen af engleblodet. Rivemærket havde lige forseglet sig og de andre skrammer healede langsomt. "Angelin?..." spurgte Arthur med en alvorlig men trist stemme. "Hvordan er det enlig at... dø?". Arthur havde længe tænkt på hvordan det var. At slippe alt man havde kært... at dø... efterlivet... chancerne... Arthurs hjerte slog hurtigere. Hvis det skete med ham...
(Undskyld at det blev så kort, min krea er ikke på det højeste.)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kort kom der et suk fra hende, og hun tog forsigtigt den sorte kappe om sig igen, efter at have taget den af uden kampen.
Da Arthur kom tilbage med an kappe på, som var mørkegrøn i det, lagde hun mærke til at hans ene ben haltede en smule, kort overvejede hun om han var kommet til skade med den under kampen, og om hun skulle spørge ind til det, men regnede med at han selv ville sige noget, hvis smerterne blev for meget for ham, og hvis det ikke var til at holde ud længere, for så måtte hun jo se hvad hun kunne gøre for ham. ”Hmmm.. Jeg kunne godt lokkes.. Jeg tænkte lidt på. Jeg overvejer at leje et værelse på hotellet et par nætter, da jeg endelig har råd til det. Har du lyst til at tage med?” Kom det forsigtigt fra hende, mens hun kiggede på ham med et mildt blik..
//Undskyld længden:3
Gæst- Gæst
Angelin tog hans hånd blidt, og gav den et lille klem, før hun fortsatte ud i det lette mørke, som himmelen oplyste med den halve måne og de smukke stjerner, som fik hendes krystalblå øjne til at glimte så smukt, i takt med alt lys fra byen. Folk mente at hun havde utrolig kønne øjne, men hun måtte ærligt indrømme at hun ikke fandt dem særlig interessante selv, og bedre kunne lide at kigge på øjne selv, end at få at vide at hun havde de skønneste øjne på kloden, da det jo nok ikke passede.
//Undskyld længden, men kreaen er lige smuttet:{
magtede bare ikke kamp lige nu. Arthurs øjne faldt på en stor bygning med en masse vinduer. En skrift, skabt af lamper blinkede op i toppen på en lystavle. Skriften sagde "Hotel" dog kunne Arthur ikke læse. En rød løber lå strakt ud og fulgte en hen til en glas dør. "Jeg tror det er her.." sagde Arthur og kiggede op af bygning. Den eneste ting som gjorde Arthur utilpas var en mørk skikkelse oppe i toppen af bygningen. Hvad Arthur ikke vidste var at det var en robot som skulle forestille en glad mand som skulle lokke kunder til. Arthur åbnede døren og gik med Angelin ind. Der var et skrivebord i siden med en høj kvinde med blonde krøllede lokker sad. Hun så ikke venlig ud. Hendes øjne var skjult bag et par briller og hendes ansigt var fyldt med make up men dække ikke et par rynker.
Gæst- Gæst
Da de nu gik ind i Lobbyen, kiggede Angelin sig forsigtigt rundt, mens hun ledte efter stedet man kunne tjekke ind. Damen bag ’disken’, så ikke ud til at være særlig venlig, og det irriterede hende en smule. Kort hostede hun, for at få damens opmærksomhed, som egentlig bare kiggede på hendes pink negle, og tyggede på tyggegummi, hvilket kun fik Angelin til at opfatte at damen ikke hørte til stedet.
”Ehm… i skulle vel ikke have et værelse ledigt for en uge, vel?” Kom det roligt fra Angelins mund, mens hun forsøgte at lade vær med at kigge for meget på den halv irriterende dame, som blot nikkede, og gav dem en nøgle, og lavede tegn til at de skulle skrubbe af. Egentlig skulle Angelin lige til at spørge hvor meget det blev, men siden damen ikke nævnte det, te hun blot stille, og vendte sig om for at gå hen mod trappen.
//Kreativitet svigt :(//
Gæst- Gæst
Forsigtigt så hun på ham, og så ned på nøglen. Først nu gik det op for hende, at Arthur nok heller ikke kunne læse og regne, siden han havde boet i en skov i så lang tid, som han havde fortalt. Og selv havde hun lært ham at tale rent. tadig havde hun hans hånd i sin, og ville egentlig ikke give slip på den, bortset fra da hun skulle låse døren op.
Forsigtigt satte hun nøglen i nøglehuldet, drejede nøglen om og åbnede døren til værelset, som var rimelig fornemt, iforhold til det hun normalt var van til.
//Det okay:3 Har heller ikke den helt store krea lige nu:[//
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» De Gyldne Regler - Hvis du ønsker kreativitet til at besvare emne
» As well, as my name is... -Åbent Emne for 2-
» Don't let go before i tell you "Åbent Emne"
» Åbent emne?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa