Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den vemodie melodi..... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den vemodie melodi.....

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:55

Anthon stoppede kort og tog sig til hovedet inden orgelet gav en enkelt falsk tone fra sig og derefter lod til at sukke ved hjælp af tangenterne. Hun stoppede stille og så ud igennem kirken tavst. Det var ikke lige den slags musik hun normalt brugte, men det var vel et alternativ, var det ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Tors 20 Maj 2010 - 22:01

Da hun hørte at hun var færdig rejste hun sig op og vendte sig om mod hende og smilede stort "Virkelgi flot. Har aldrig hørt noget så smuk for... Smukt stemme" sagde hun glad og klappede.. Hendes smil var så lykkeligt, nok fordi hun hørte nogen synge. Det var længe siden hun sidst havde hørt en sangstemme.

//Skal logge, skal læse tre kap -.-men jeg når det^^ sees//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:03

Anthon vendte sig om og kiggede på hende og smilte derefter forlegent. "Mange tak." sagde hun stille og kiggede kort ned i jorden. Trods hendes selvtillidsfulde stemme og angagerede blik kunne hun nu godt blive genert og forlegen.

//kk//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 16:24

Ting chan sprang op til Anthon og så på Oglen "hvordan styrrede du oglen..? Med magi eller hvad..?" sagde hun venligt og strefede dne med fingerspidsen.
Det var dog utroligt, hvis hun havde brugt magi.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:25

Anthon lagde armene om på ryggen og betragtede stille orgelet. "Det ville selv spille.. jeg hjalp det bare med at komme i gang." sagde hun med et tavst smil. Det var ikke første gang sådan noget var sket for hende.
Overhovedet ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 16:31

Hun smilede og sprang ned fra balkonen og gik henn til klaver, som var i den modsatte side... Hun satte sig stille og så på Anthon "må jeg..? Uhm jeg vil også spille for dig" sagde hun og rødmede lidt. Hun håbede hun måtte, så kan hun sige hvordan det lyd.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:36

Anthon smilede og nikkede til hende. "Selvfølgelig." sagde hun og betragtede hende i en tid med et kønt lille smil.
Hun satte sig på en af kirkebænkende med håret hen over den ene skulder, som var langt nok til at løbe ned over hendes øverste del af benene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 16:46

Hun rødmede lidt "uhm synger lidt med i min sang, uhm uhm det er på Japansk, så uhm håber det går" sagde hun og begynde at spille introen.
Hun trak vejret og sang den Japanske sang. Hun spillede forsigtig på klaveret.

//Yuki no hana Hedder sangen. https://www.youtube.com/watch?v=ipWOtYcXaYI //

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:50

Anthon lyttede stille til musikken med et tænkende blik. Japansk.. Hun forstod dog ikke ordene men mærkede tydeligt sangens stemning som fyldte området omkirng dem. Hun smilte roligt.
Hun var dygtig. Ganske vidst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 16:53

Hun stoppede mede at synge og spillede slutningen af sangen, med nogle hårde tryk på klaveret. Entil alt blev stille. Ting chan rejste sig op og bukkede og så på Anthon, hun var lidt bange, men håbede det gik. Men håbede alle mest på at det var ok at synge en sang på den asiatisk sprog.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:57

Anthon klappede få gange med sine lyse kønne hænder imens hun stille smilte. "Du er meget dygtig.. det er sjældent man hører nogle der er så velangagerede med klaver og endda at fremmedsprog." sagde hun og nikkede veltilfreds.
"Meget smukt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 17:01

Hun rødme og blev lidt forlegent "jeg føler mig bedst når jeg synger sangene på asiatisk. Du ved Japansk og Kinesks" sagde hun genert.
"Dit lyd også godt" sagde hun venligt. Så var de nemligt kvit.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:05

Anthon smilede kort men en smule indelukket til den allersidste bemærkning. Hun sang vel godt, men kunne alligevel ikke lade være med at føle at det ikke var hendes stemme der sang eller talte til dem hun holdte af.
En stjålet stemme i et stjålet legeme.
"Tja.. det er vel dit modersmål?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 17:08

Hun nikkede "jeg kommer derfra. Asien, er et vældigt flot. Alle landene i Asien har de smukkeste natur" sagde hun drømmende.. "Forresten. uhm for at forstår hvad sangen hedder hedder den på engelsk 'Snowflowers' uhm" sagde hun og så lidt på hende. Hvad mon hun tænker..? Ting chan betragte lidt på Anthon

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:12

"Snowflowers, huh?" sagde hun og smilte tænkende endnu engang. "Hvor kønt." sagde hun og nikkede. Asien.. Hun vidste en del om asien, dog vidste hun ikke om hun selv havde været der før.. hvor problematisk.
"Jeg har godt hørt at det skulle være meget eksotisk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 17:18

Hun nikkede og sagde "Sangen handler faktisk om ensomheden lidt og kærlighed på en måde. Du går alene helt alene, fordi din kæreste tænker på penge end på dig. Der hvor du går, er det snevejr. Du ser snefnuggene og du syntes de er vidunderlig" fortalte hun. Hun var lidt usikker om det var det den handlede, men hun tror det var det. Hun syntes sangen mindede lidt om hende, undtaget med kærlighed, fordi hun kunne ikke huske noget om det "Uhm ved du hvad kærlighed er...? Uhm" spurgte hun lidt nysgerrigt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:21

Anthons blik syntes derefter at formørknes i en anderledes form for undren.
"Jeg ved hvad det er, men jeg kender ikke til den endnu..." sagde hun så og kiggede kort ned. Måske gjorde hun? Måske ikke. Ikke siden hun vågnede ihvertfald. Hun så derefter op på Chan igen og lagde hovedet på skrå. "Hvad med dig?"
"Ved du hvad det er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 17:25

Hun rystede på hoved lidt og så lidt ned "Uhm, mistede fornemmelsen i min rejse i Asien. Der kunne jeg kun føle ensomheden.. Ja som sagt" sagde hun lidt mørkt men stille. Måske ville hun aldrig prøve kærligheden. Gjoreden den ondt..? Eller var det en varm fornemmelse.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:40

Anthon nikkede kort og så på hende. "På et tidspunkt kommer der kærlighed til dig." sagde hun og smilede. "Jeg tror ikke på at man kan gå et helt liv igennem uden kærlighed.. man skal bare se ordentligt efter, så skal den nok dukke op." sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 17:45

Hun nikkede og så på hende "har du uhn følt den før. Hvordan føltes det..?" spurgte hun og rødmede.
Hun tænkte at hun virkede dum, når hun ikke havde følt kærlighed.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:54

Anthon tav kort. Hun kunne i realiteten ikke huske det, men faktum at hun vidste hvad det var, var vel nok til at have kendskab og have følt det? "Jeg ved det ikke. Det var før jeg.." hun stoppede kort. "Jeg kan ikke huske det." sagde hun så og lagde armene om bag ryggen igen og kiggede lidt ud til siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 18:00

//Skriver sener, skal lave mad. sees//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 18:51

Hun sukkede "så er vi to.. Eller har jeg ikke følt det før, inden den ensomhed tog bo i mig" mumlede hun trist. Hun gik hen til Anthon og så på hende "Uhm dit navn. Det glemte jeg at sige, men er det ikke en drenge navn Anthon..?" spurgte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:01

"Er det?" sagde Anthon og lagde hovedet på skrå og kiggede undrende på Ting. "Øhm.. det er mest også bare et kaldenavn." sagde hun så. "Egentlig hedder jeg Anthonia." sagde hun så og smilede. "Jeg bryder mig bare ikke om sådan et formelt navn. Det passer ikke til en som jeg." sagde hun med et kort suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Mr. Ting Fre 21 Maj 2010 - 19:10

Hun smilede "Så vil jeg hellere kalde dig Anthon, hvis du syntes" sagd ehun venligt og satte sig over for hende. Betragte hende og spurgte
"kan du flyve..?" spurgte hun. Ting chan var meget nysgerrig, for så kunne hun inviteree hende op i kirken tårnet.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Den vemodie melodi..... - Page 2 Empty Sv: Den vemodie melodi.....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum