Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bortført i skoven ( åben) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bortført i skoven ( åben)

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Go down

Bortført i skoven ( åben) - Page 7 Empty Sv: Bortført i skoven ( åben)

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 18:35

Tooya kysset hend epå munden. Og rejste sig op med nano i armen Tooya så ned på nano som sov lige så, stille og fredliget i hans arme og nano så ret syg ud . Men det var han ikke sådan mere en smule men ikke ret meget

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 18:51

hun rødmede meget og for hen i et hjørne som hun altid gjorde. hun blev helt tomat rød i hoved

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 18:58

Tooya gik over til hende. Med Nano som atte var vången og sad med et smile på læben, han var virkelig en søde lille dreng ham Nano med hans søde små øjne. Som viste kærlighed og venlighed til alle som han mødte på sin vej frem i verden,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:01

aya rødmede meget, hun trak sine ben lidt til sig. hun så nano, som så ud til at more sig over det. "Syntes I at det er sjovt jeg er tomat rød i hoved" sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:07

" nej venl Nano " sagde Tooya. Og Nano ryste på hovedt han var bare glad for at Tooya var i live, og at han ville være smamen med Aya og Nano selv det var der ikke noget. Ondt i og eller ikke sjover men glæden var så store for nano

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:11

aya smilede og så på dem. med et grinede hun. hun fik et grine flip. hun grinede så meget at tårene løb

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:19

Tooya og Nano begyndte. Ogaå at grinde helt vildt ude grund nano bliv sat ned igen i mens Tooya, var ved at flæke af grin de grinet alle 3 så mege at nok ingen af dem kunne holde. Op igen med det samme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:21

Tooya dine bukser er revnet" grinede aya og for så ud og kastede op. hun sank på knæ på badeværelset. "jeg er ved at være godt træt af det" sukkede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:28

Tooya hade nogen ander som han tog på.Og gik du til Aya " søde har du det godt " sagde Tooys, og løste hende på og bare hende ind i en af sengen og satte Nano. Ved hendes siden på sengen Nano lag hovedt på hendes mave, og kunne mæke den lille sprake

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:31

jeg er ved at være træt af den kvalme" sagde aya og så på ham. hun havde kun en gang før havft kvalme i sit liv og det var da hun var 13

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:38

Tooya satte sig ned. Og så på Nano som lå tæt ind til hende og var falden i søven og på Nanos, venste hånd var det et modersmærke han altid hade haft siden han blive født. For 6 år siden og han huske ikke hevm hans rigtig forælder var,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:41

aya tog et gammelt billede i en æske og så på det. det var et billede af et foster. aya sukkede og lå det væk. billedet var dateret til for 6 år siden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:46

Tooya hade også et. De var helt enes fordi de var forælder til den lille Nano som sov ind til Aya, han hade midste hukommels efter fødlsen og huske slet ikke hans rigtig forælders ansiget. Kun deres stemme huske han og det var dem som han høre nu, det var det Tooya og Aya aom var Nano forælder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 19:53

tooya hvad fik dig enlig til at ville blive læge" sagde aya og så på ham. hun havde altid undret sig over det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 20:04

" det var fordi. Jeg ville bevise at selv en dreng som nogen vansligehede i skole godt kunne bliven til noget, og det og så fordi jeg vile være en som kunne hjælpe børnen. og det var mit største ønske " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 7:49

det lyder som en god ting" sagde aya. "Jeg valgte at blive skolelærerinde da jeg gerne vil undervise børn" safde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 11:23

" jeg elsker børn. Og har altid ønske at finde ud af min fortid jeg huske inder før jeg ar 14 år, så jeg huste ikke hvad elelr hvem jeg vare kune mit naven Tooya " sagde han og så på nano so son ganske stille i sine seng

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 13:02

du er en af verdens bedste børne læger" smilede aya og grinede. hun så på nano og strøg ham over håret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 17:52

" det siger Nano også. Og sandhende skal hørs af børn ikke allde lyver jeg har aldrig hørt Nano lyve, har du Aya " sagde Tooya og så stille på nano og fjerne et tåt hår. Fra nanos ansiget han så så søde ud nå han lå og sov i sin seng

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 7:46

ja, et par gange" sagde hun. "Han løj om nogle skræmmer, og om forældre brevene... han ville ikke have jeg skulle vide han blev mobbet" sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 9:56

" han fryget bare. At du ikke ville elske ham mere vis han hade viste og fortalet dig de ting, jeg har studer børens anfær og funden ud af at de børn som blive tag fra. Deres forælder som helt spæd får meget svære ved at være sammen med ander børn, når de blive støre " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 10:24

men stadig, man skal da ikke lyve, det er forkert helt forkert" sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 10:31

" ja jeg ved at han. Ikke skulle ha løjen for dig men han gjorde det nok af en grund at han ikke, ville sår dig endnu mere end han alrede hade gjordt for ham er du den. Eneste som rigtig vilkunne forstår ham og det var fordi han viste at du ville, blive vred over det det for løj han " sagde Tooya og det hade han ret i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 10:34

aya syukkede. aya følte lidt at det var fordi at nano ikke havde stolet på hende, siden han ikke havde sagt til hende hvorfor.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 10:50

Nano stole 100% på hende. Men han arv som tidet bare ikke sikke på om hun elske ham, vis han fortalet hende det så han kunne godt følde sig splite i mellem. Sandhed og løjen Tooya viste hvordan men kunne får ham til et forstår at, mma elsker og at man altid ville gøre det seom om han sagde alle de ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 16 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum