Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tur i skoven.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tur i skoven.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tur i skoven.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tur i skoven.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tur i skoven.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tur i skoven.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tur i skoven.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tur i skoven.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tur i skoven.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tur i skoven.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tur i skoven..

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En tur i skoven.. Empty En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 14:16

T: Irl
S: Skoven
D: Hmm.. Idag?
V: Regn
O: Skoven? oo

Alice kom trippende ind i skoven. Hun havde et stort smil på læberne. Hun var lige kommet. Hun vippede kort sit hoved. Hun stoppede op ind i skoven, og kiggede rundt. Hun lagde hovedet lidt på skrå. Det regnede roligt.
Hun kiggede op, hun fik lidt regn i hovedet. Hun lo kort og glad. Hun var 'lidt' lalleglad. Hun slog armene ud med et smil Hun viste dog ikke hvorfor. Det gjorde hun aldrig. Hun kiggede rundt igen, hun lytttede kort. Der var ikke en lyd, ud over vinden. Hun satte sig ned, og kiggede op. Hendes øjne lyste lidt op. Hendes halv hvide hud skinnede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 14:39

Zero kom gående igennem skoven med et smil og kiggede sig omkring han opdagede en pige (Alice) han gik hen og spejlede hende (det vil sige gjorder det samme som hende på samme tid som hende ligesom et spejl) han grinte lidt da de sad ned mens han så på hende og smilede

//og du er helt forstående med hvad der står under Zeros profil om hvad han er?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 14:45

Alice smilte venligt da hun så drengen. "Hejsa!," sagde hun venligt og sødt. Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede roligt på ham. Hun nikkede kort og glad. Hun kløede isg kort i nakken med et stort smil. HUn vra stadig 'lidt' lalleglad.
"Jeg hedder Alice," sagde hun smilende til drengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 14:48

han grinte og så på himlen "ligesom filmen alice i eventyr land vis jeg husker rigtigt" sagde han og så på hende "Zero" sagde han uforstående som om det bare var et engelsk tal "det er mit navn Zero og ja jeg ved godt det er et mærkeligt navn" han så på himlen igen med et stort smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 14:53

Alice grinte højt. "Alice i Eventyrland.. Det var lidt ond.. Men ja der er i en historie og en film med en pige der hedder Alice. Men jeg er ikke som hende," sagde hun smilende og sødt. Hun lagde hovedet lidt mere på skrå. Hun kiggede på ham som om han lige havde mistet sin hjerne xD. Men staidgvæk sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 15:00

han smilede bare mens han så på himlen efter lidt tid så han på hende igen "det var ikke meningen at det skulle være ondt sagt jeg mener du er lidt lalleglad" sagde han drillende "ligesom historien er lidt lalleglad" han grinte og så på himlen igen "der er flot idag er der ikke" sagde han til hende og smilede charmerende og forførende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 15:06

"Jo det det er den vel," sagde hun smilende. Hun kiggede kort på himlen, før hun så på ham. "Så ondt var det heller ikke, men alligevel en smule," grinede hun stille og roligt. Hun smite til ham. "Du har dog også ret i at jeg et lalleglad. Thihi." Hun vippede kort med hovedet. "Er du også det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:28

han trak på skulderen men så så lidt trist ud "jeg er mere til lidt spænding måske lidt vold og sådan noget" sagde han trist og så på hende og smilede igen "men når jeg ser på dit bedårende ansigt får jeg lyst til at tage det med ro og være det du har lyst til jeg skal være" sagde han og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:13

Alice lagde hovedet lidt mere på skr, da han så trist ud. Hun kiggede små spørgende på ham, hun fik ikke sprugte før han svarede. "Spænding? Det er altid spænding eller så laver man noget selv," sagde hun smilende og glad. Hun trak kort på skulderne, men et lille smil. Hun lo kort, da han sagde det med hendes ansigt. Hun smilte roligt til ham. Hendes mund vra lukket, så man ikke kunne se hendees tænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 22:23

"du er vampyr ikk" spurte han og så på hende med et lille smil han satte sig op han rykkede sig hen og sidde lige ved siden af hende mens han så på hende med et smil "vidunderlig smuk vampyr endda" han smilede forførende og charmerende mens han lagde sig ned i græsset "læg dig ved mig vis du tør"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 14:42

Hun nikkede stille. "Jo, jeg er. Men jeg er ikke farlig," sagde hun som det første, før han sagde noget mere. Hun holdte mund, da han snakke igen. Hun smilte uskyldig til han, på en sød måde. Hun rødmede lidt, man kunne næsten ikke set det. Hun kkiggede smilende og sødt på ham. "!Hvorfor skjulle jeg ikke tør det?" Hun lagde sig ned ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 16:54

han lagde armen om hende "fordi jeg ikke 'nøjes' med en pige kun ligger ved siden af mig uden jeg holder om hende" sagde han og så på hende med et smil "og så er det nemmere at gøre det her" han kyssede hende kort på panden og så hende derefter i øjne med et charmerende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:00

HUn smilte sødt, hendes sml var næsten kærligt. Hun kiggede smilende, roligt og sødt på ham. "Når, så er det godt at kjeg ikke har noget imod det," sagde hun smilende til ham. Hun lagde hovedet lidt på skrå, før hun nået at tænke over hvad han mente, hvade han kysset hende på panden. Hun rødmede lidt mere. Hun kiggede ind i hans dejlig øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:11

Twi kom helt flov ind i skoven. Hun så de to stå og snakke og gik lidt nærmere. "Hvem er i?" spurgte hun sagte, men inden de nåede at svare satte hun sig på jorden med et BUMP og brast i gråd. "Jeg duer ikke.. jeg duer ikke!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:19

Twi løb så stærkt hen mod de to liggende at man ikke kunne se hende. "Er du ikke va..nej ikke noget." sagde hun og smilte flovt. Hun skjulte sine tænder og kiggede på Alicer der også skjulte sine. Hun var nemlig gode venner med Alice. "Er i kærester?" spurgte hun nysgerrigt ad hun lagde mærke til armen rundt om Alice.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:27

//har du fået lov til at forstyrre? det privat emne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:35

han grinte "nej vi ligger bare og nyder natten" sagde han og rakte den frie hånd til twi "Zero Bang" han smilede venligt og tænkte *hvem er hun hende har jeg aldrig set før her i Di Morga* han så på Alice *til gengæld har jeg heller aldrig set hende her før nu* han smilede til dem begge "skal du ligge med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:38

Alice smilte sødt til ham. Hun kiggede mod Twi da hun kom. Hun smilte venligt til hnede. "Hej," smilte hun roligt til hende. Hun skulle lige til a svar, men Zero svarede før hende. Hun trakkort på skulderne at sig selv. Hun smilte sdt til ham. Hun kiggede op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:51

han grinte kort og så på Alice han lænede sig over hendes hovede så hun så på hans ansigt i stedet og smilede "heh hvem er hun" hviskede han og kyssede hende på munden mens han langsomt lukkede øjne og nød det så længe det nu ville vare og håbede hun ville kysse tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:54

Hun kiggede roligt, ødt og smilende på ham. "Ehmm.. Jeg ved ikke helt hvad hun hedder, men har møde hende engang," fik hun lige sagt før hun mærkede noget på sine læber. Hun kiggede kærligt på ham, hendes øjne lukkede stille og rolig, uden at hun vidste det rigtig. Hun nød det, hun kyssede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:56

Det var som om hende twi ikke var der det var som om det kun var de to i hele den hvide verden han agede hende blidt på maven mens han kyssede videre han slap langsomt hendes læber normalt ville det være pinefuldt for modparten at han slap hendes læber sådan langsomt det ville føles som tortur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 17:59

Hun nød kysset så længe det nu var. Hun smilte roligt til ham. Hun forstå ikke hvorfor han skulle 'lege' med hnede på en måde.
Hun tog blidt hans en hån, og kiggede roligt på ham me et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:36

han smilede og agede hendes mave videre han kyssede hende på halsen lidt mens han agede lidt under navlen på hende mens han smilede han kyssede hende en gang til på munden mens han bare smilede og nød det han holdt kysset så længe hun ville have det mens han agede længere og længere nede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:40

Hun smilte roligt, sødt og kært til ham. Hun kiggede på ham. Hun nød da han kyssede hende ned af halsen. Hun lod ikke mærke til at han hånd aede hende under navle. Hun lod den ene am glide om ham med et smil. Hun kyssede med, og holdte det. Hun aede ham blidt på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:29

han agede hende lidt på underlivet mens han kyssede med og nød det han slap lidt efter for at spørge om noget "er du jomfru" spurte han lidt dumt spørgsmål men det gjorder han ved alle piger han mødte selv piger som han ikke ville dyrke sex med spurte han alligevel han vidste ikke helt HVORFOR men det gjorder han bare han ventede til hun svarede og kyssede hende igen på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En tur i skoven.. Empty Sv: En tur i skoven..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum