Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Silent Screams-Shiro Noir(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Silent Screams-Shiro Noir(privat)
Langsomt lod han sig falde til jorden og så op på hende med et blidt smil da han mærkede hendes læber mod hans pande " Yukii.. Jeg.. " sagde han kort og strøg en hånd over hendes kind og smilte kort til hende " Hvis du nogensinde bliver skadet vil jeg ikke kunne tilgive mig selv.. Jeg.. Yukii.." sagde han og så ned i jorden og tog sig igen til brystet og sukkede af smerte. Han kunne snart ikke holde smerten ud mere " Du har mere eller mindre overtaget mit hjerte" sagde han og bed sig i underlæben " Tarja er næsten glemt.. Takke været dig" sagde han og bed sig kort i underlæben og så op på hende med et blidt smil
Gæst- Gæst
Da Shiro faldt til jorden besluttede hun sig for at sætte sig ned ved hans side så han havde nogen at støtte sig op ad"Shiro er det et ar der giver dig smerter eller er det noget andet"spurgte hun nysgerrigt, jo før hun vidste det desto hurtigere kunne hun hjælpe ham med at få dem væk."Bare rolig Shiro jeg skal nok passe på der ikke sker mig noget"smillede hun blidt tl ham med øjnene lukket på en kort tid.
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
" Yukii... Jeg.." han så op på hende med et svagt smil. Han vidste ikke hvad han skulle gøre " Bag dig Yukii... Duk dig!" Sagde han hårdt inden han rejste sig op og trak et af sine katanaer og blokkede for den kugle der netop blev affyret mod Yukii " Du vover på at skade hende!" vrissede han og så mod denne fremmede. Han kendte denne person, stanken af blod fik ham til at væmmedes " Shiro.. Hvor har du været? Vi har manglet dig" sagde en kvindelig stemme " Shinura... Hyggeligt at møde dig.." lød det fra ham idet ham så Lucy og Lucian stille sig foran Yukii og ham " Shiro.. Jeg kommer bare for at få hvad der er mit.. Dit hjerte" hvæsede kvinden af ham og blottede sine tænder. Hun var uden tvivl vampyr, en af dem der havde taget livet af Tarja, den gang for flere år siden.
Gæst- Gæst
Yukii vidste at en kamp stod mellem Shiro og denne kvinde, hvis hun blandede sig ville det ende galt, det var hun næsten sikker på. Men hun kunne aldrig vide det kunne være at alle der stod Shiro kær ville komme til skade. Hun var på vagt overfor mulighederne.Hun smillede et lille smil til Lucy og Lucian, så bukkede hun sig ned til dem"Han skal nok klare den"sagde hun stille og strøg dem begge to over deres pels.
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Hans øjne lyste nærmest og smerterne, var nærmest forsvundet, hvilket han syntes var underligt " Lucy... Lucian... Dem husker du vel? Lad mig bare sige at Lucian nød kødet fra din krop den gang" sagde han kort og så på de to løver idet de begyndte at gå over mod vampyren " Jeg tror ikke på at dit hjerte tilhører den lille tøs.. Hun er jo ikke andet end et barn" sagde hun koldt og sigtede atter mod Yukii, men igen blokkede han kuglen med sit katana " Du skader hende ikke! Jeg kan sige dig.. Jeg får Lucian og Lucy til at flå dig levende, lade dit blod flyde ud på jorden, som du gjorde mod min elskede Tarja!" hvæsede han og så på hende med et vredt blik " Shiro... Hun var et usselt menneske.. Hvad så du i hende?" Sagde hun kort og hævede sit ene øjenbryn " Ti stille... Nu er det Yukii jeg bekymre mig om og ikke Tarja..." ¨sagde han og trak Yukii ind til sig og smilte kort til hende for igen at koncentrere sig om vampyreren
Gæst- Gæst
Hun rødmede en smule da de ord kom ud fra Shiro men det gjorde hende også glad"Shiro mit hjerte tilhøre dig"sagde hun og mærkede en stille brise over sig der fik håret til at flagre rundt, hun lod et blik glide hen på denne kvinde Shinura"måske ser jeg ud som et barn men skinet bedrager som man siger"sagde hun og gav kvinden et listigt smil. Derefter vendte hun sig mod Shiro og da han trak hende ind til sig lagde hun sit hoved ind til hans bryst"sammen kan vi klare alt så længe vi stoler på hinanden"smillede hun stort.
" SHIRO!!!!!" Hvæsede kvinden og var på vej over mod dem, men blev stoppet af Lucy og Lucian, som nu var sprunget på hende. Hans blik rettede sig mod Yukii med et blidt smil på læberne " Yukii... Jeg..." sagde han stille og så ned på hende med et smil på læberne " Smerten er væk... Det.. " sagde han og bed sig kort i underlæben " Det kan kun betyde en ting.." sagde han og lod en hånd glide gennem hendes hår " Du mener det.." sagde han og mærkede hvordan hans hjerte nærmest var lettet. Han havde ikke længere ondt, eller nogen smerter, alt sammen takke været Yukii's ord
Gæst- Gæst
Hun mærkede hans bløde læber mod hendes kind og smillede og følte sig helt glad og lykkelig indeni, dog havde de ikke sluppet af med shinura endnu men det kunne sagtens ske hurtigt det kom bare an på hvordan det skulle gøres. Yukii stilte sig lidt op på tæer så hun kunne kysse Shiro s kind som gengældt. Da hun havde gjort det, stod hun foran ham med hovedet på skrå og et varmt smil på læben"Smerten er væk og det betyder.."stoppede hun kort og hoppede nærmest ind til Shiro i et kram"at du ikke har ondt mere"sagde hun glad.
" Lucy.. Lucian.. Dræb hende" sagde han kort og nikkede kort til de to løver som straks begyndte at overfalde vampyren. Shiro's blik faldt igen på Yukii " Ja.. Mine smerter er væk" sagde han med et smil på læberne og lagde sine arme omkring hende. Han mærkede hvordan glæden fra hende smittede af på ham " Yukii.. Der er noget jeg har villet sige til dig længe" sagde han stille og så ned på hende med et smil
Gæst- Gæst
Hun kiggede så i retningen af Lucy og Lucian"har du mange fjender enlig"spurgte hun til Shiro for efter at have tænkt lidt så havde de mødt nogle få der enten ville have Shiro s hoved på grund ad en dusør eller også ville de have hans hjerte som Shinura. Hun kiggede så på Shiro med et kærligt smil og varmt blik.Hun ventede på det Shiro har villet sige til hende længe, det så ud til at være meget vigtigt, og det gjorde at hun slet ikke kunne vente med at høre det, måske var det godt, måske var det ikke.
" Jeg har et par stykker ja " sagde han og sukkede kort over han endnu engang hørte Shinura's skrig " LUCY.. LUCIAN STOP" hvæsede han kort og slippede Yukii " SHIRO!!!! HVORDAN KUNNE DU" hvæsede Shinura af ham inden hun rejste sig op og vendte sig om for at gå " Smut med dig Shinura... " sagde han kort og holdte øje med om hun gik. Han ville ikke risikere noget, slet ikke at Yukii kom til skade. Han ville ikke kunne tilgive sig selv hvis hun blev såret.
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke helt hvorfor men hun havde en underlig lyst til at løbe efter hende for at høre hvad hun ville med Shiro s hoved, men der var en underlig trang til det der holdte hende tilbage, hun kunne ikke risikere hendes liv eller at blive skadet. Hun stod bare og kiggede rundt næsten helt overasket over det der skete"Er hun væk"spurgte hun og vendte sig rundt mod Shiro med et hevet øjenbryn. Hun kunne ikke selv tilgive sig selv hvis Shiro kom til skade.
" Hun er væk " sagde han og tog hende igen ind til sig " Du har ikke noget at være bange for mere Yukii" sagde han og kyssede kort hendes pande. Han ville ønske han kunne får ordene ud, men han var for bange, bange for at der også ville ske hende noget lige så snart hans gav hende hans hjerte, som han gjorde ved Tarja. Men Yukii.. Hun var noget helt andet.
Gæst- Gæst
Hun vidste intet om det Shiro ville fortælle men vigtigt var det for det var tydeligt at se på hans ansigt. Hun mærkede en regndråbe på sig og smillde bredt"det begynder at regne nu, dejligt friskende"sagde hun og vendte hovedet op mod himlen med et drømmmende udtryk. Hun drejede lidt rundt med armene spredt ud til siderne"Man føler sig så levende i regnen selvom man er en dæmon, et uhyr dog stadig meget venligsindet"sagde hun med et smil."Jeg er ikke bange bare bange for at miste dig Shiro"sagde hun og åbnede sin øjne mens regnen faldt ned på hendes ansigt.
Han så på hende med et blidt smil og mærkede hvordan regndråberne ramte ham, det var ufatteligt forfriskende " Yukii.. Du mister mig ikke" sagde han og tog hende ind til sig og kyssede hendes pande. Han var selv bange, for at han en eller anden dag ville gøre hende fortræd, men hvorfor skulle han det? Han havde kendt hende i et stykke tid efterhånden og var glad for at have mødt hende og nu ville han ikke af med hende.
Gæst- Gæst
"Jeg kan godt lig regn det er rart og meget smukt"sagde hun med et afsluttende sødt smil på læberne. Yukii kiggede på ham da han nævnte det med det gode i ham"Alle har noget godt i sig, de skal bare finde det, du var meget sikker på jeg havde det, for ellers havde du dræbt mig"sagde hun, og lænede sit hoved bagover så det ramte stille muren så hun automatisk kiggede op ad. Hun smillede bare da han nævnte det"Jeg kunne sige det samme til dig Shiro du burde ikke være sammen med mig, det kan blive ligeså farligt alt efter hvad du bliver blandet ind i, men alligevel vælger du er være så tæt på mig"sagde hun stille og kiggede hen på ham med et varmt blik. Hun blev glad over kysset det gav en følelse af glæde inde i hende.
Han sukkede kort og så på hende " Yukii.. Du kommer ikke til at blive fri for mig.." sagde han og bed sig kort i underlæben og lod en hånd glide gennem hans lange, våde hår " Yukii?" sagde han stille og tog hende igen ind til sig. Det var nu eller aldrig.. Han blev nødt til at sige det til hende inden det var for sent og Shinura måske kom tilbage " Har jeg nogensinde fortalt hvor smuk jeg syntes du er?" spurgte han og fjernede en af hendes hårtotter fra hendes ansigt.
Gæst- Gæst
Hun elskede at være tæt på Shiro ligemeget hvor meget fare der måtte være, så ville hun altid være der for ham."Det er virkelig smukt, under den mørke stjerne himmel, to dæmoner i mørket, med lidt lys fra kirkevinduerne.
" Det er utroligt smukt" sagde han og så op mod himlen og mærkede regndråberne mod hans ansigt, inden han igen så ned på hende.
Gæst- Gæst
Da Shiro så nævnte det kunne hun ikke lade vær med at kigge lidt trist ned"jeg ved det Shiro du har været der til at redde mig altid, og jeg ved du aldrig vil forlade min side, hvilket gør at jeg ikke vil undvære dig, kan undvære dig"sagde hun med hovedet på skrå. Hun lod en enkel tåre trille ned ad kinden det var enlig mest fordi hun var så glad, og lykkelig som hun var nu"Du betyder meget Shiro, jeg kan slet ikke forstå at vi begge to står her nu lige her"sagde hun sødt
" Yukii.. Du ved jeg altid vil være ved din side.. Jeg går ingen steder" sagde han med et smil på læberne, men det forsvandt hurtigt igen da han kunne mærke nogle andres nærvær " Lucy.. Lucian tjek om der er nogen her" sagde han og sendte hans to løver afsted og koncentrerede sig igen om Yukii.
Gæst- Gæst
Yukii kiggede på Shiro, og nikkede hun gav slip på det greb hun havde med hans hænder"jeg ved det Shiro og du skal altid stole på dit hjerte"smillede hun og gav ham et kys på næsetippen, hvorefter hun fik et lille grin frem. Hun stod foran ham med blikket på ham"Shiro hvad vil du gøre hvis du ikke kan beskytte mig, hvad hvis du ender med at blive såret, selvom du er en stærk dæmon"sagde hun tænkende, og gav ham et varmt blik. Hun kunne så ikke undgå at give ham et blidt smil. "jeg ønsker kun at du er ved min side Shiro sammen kan vi klare udfordringer og ting"sagde hun sødt.
Hans blik faldt atter ned på Yukii da han hørte hendes ord " Jeg stoler altid på mit hjerte, men lige nu kan min mund ikke får ordene ud" sagde han og mærkede hendes kys på næsetippen, hvilket fik ham til at smile kort inden det forsvandt over hendes næste ord "Yukii.. Det kommer ikke til at ske.. Du ved Lucian og Lucy hjælper mig, se der ville umuligt ske dig noget... Og tro mig.. De vil også adlyde dig når det er" sagde han og lod sin ene hånd glide over hendes ene kind. Han kunne snart ikke holde ordene inde mere, han var nødt til at sige det til hende, men det var bare så svært.
Gæst- Gæst
Hun drejede en smule rundt og kiggede på himlen"hvor er den smuk selvom vi er på en kirkegård,og hvem ved måske kommer der skeletter op ad de grave eller noget ud fra kirken"sagde hun og tænkte lidt. Hun betrægtede Lucy og Lucian"de ved sikkert at du holder noget tilbage men Shiro de ved sikkert også hvis der er noget der bekymre dig"sagde hun sødt
Han så op på himlen og smilte blidt " Meget smuk... Men den bliver aldrig smukkere end dig Yukii... Ikke i mine øjne" sagde han og så stadig op på himlen inden han roligt lod sit blik glide ned på hende. Da han nævnte Lucy og Lucian smilte han kort " Uden tvivl... De ved når jeg holder nogle ord inde.. Men det er ikke så lige til bare at sige dem Yukii.... Tro mig" sagde han og sukkede kort inden hans blik igen faldt på hende.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Who are you? Shiro Noir- Privat
» Silent, to silent! // Kaileen-privat//
» could it be love? ~Shiro-privat~
» et møde med Vampyren// Noir privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus