Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Efter solnedgang
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Efter solnedgang
O: øde
V: kølig og blid blæst.
T: ikke lang tid efter solnedgang
D: 6/4
Akumu vandrede langs vandkanten på den øde strand. Den forholdsvise milde blæst tog let i hans sorte frakke og hans mørke hår. Det var koldt for enhver anden, men Akumu følte hverken varme elelr kulde. blot ingenting. Han stoppede op og så udover det mørke og nærmest uendelige hav som fortsatte så langt øjet rækkede.Det var ikke længe efter solnedgang, og mørket lagde sig tættere og tættere om landskabet. Svøbte sig omkring det, som et sort lagen, der blev lagt over området. Skyerne var netop blevet mørke og havde mistet farven og gløden fra solnedgangen. Et svagt, dunkelt smil dannedes på hans læber. *Det er nærmest tragisk* tænkte han i en blanding af sørgmodighed og bitterhed. Han slog blikket ned på sine fødder, da en lille bølge slog ind mod dem. Han løftede let foden og betragtede hvordan vandet langsomt hviskede hans fodspor ud. Inden længe, ville alle spor efter ham være udvisket. Han fulgte vandkanten med blikket og betragtede den lange strand. Prøvede at forestille sig den i højlys dag. Noget han ikke kan. De eneste små glimt han har gjort sig af dagen, var dens efterladenskaber på skyerne. De smukke farver som var blevet plantet på skyerne, som et sidste farvel, inden nattens mulm og mørke tog over. Han så mod himlen og kunne ane de første stjerner på himmelvævet. Månen havde været tydelig længe, men var ikke fremtrådt i så megen styrke endnu. Han smilte svagt, ganske let og dog så gennemtrængende på hans ellers kolde, frosne læber. *Ikke fordi jeg har noget imod natten* tænkte han og mærkede brisen lege med sit halvlange hår, og frigjorde hans ansigt i et kort øjeblik for det. Synliggjorde hans mørke, dybe og gådefulde øjne. Det opslugte det, som det så og lagrede det straks i hans hukommelse. Hans dunkle og let spekulative blik, blev atter skjult bag hans hår. Han placerede hænderne i lommerne og vandrede atter, åndsfraværende videre langs stranden.
Akumu- Competent (Rank 11)
- Antal indlæg : 426
Sv: Efter solnedgang
Bellz var begyndt at motionere og løb en tur omstranden. Hendes top var rød og lidt gennem våd af sved ned af brystet. Hun havde allerede fået det hårdt. Hun havde nogle shorts på som hun selv havde lavet da hun tænkte at hun ikke skulle tænke så meget på ødelagt bukser i en kamp for eksempel. Så det var helt normale lyse cowboys bare klippet over så de lige gik lidt under balden. hendes hår var sat op i en meget høj hestehale mens pande håret sad ned over det ene øje.
"Aphh!" pustede hun ud og stoppede op og satte hænderne på knæene. Hun kiggede lidt op men kunne ikke se nogen så hun begyndte at løbe videre. Hun lukkede sine øjne men lige pludselig mærkede hun noget hun stødte ind i og væltede.
"Wiiau!" skreg hun ved chokket og fumlede med armene så hun kom til at give personen et lag på kinden; altså en lussing. Det var godt nok ikke med vilje men hun var helt ude af den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Bare så du ved det... At være sammen med mig er en farlig ting." sagde hun og grinte lidt da han allerede havde fået en lussing.
Gæst- Gæst
Al hans opmærksomhed var draget mod pigen og havde derfor ikke gjort sig det besvær at kæmme omgivelserne fra andre tilstedeværende.
*Underlige skabninger...* Tænkte hun, og placerede sit hoved, på hendes hænder..
Efter hendes mening var kærlighed, alt for overilet.. Hun havde selv kun prøvet det et par gange.. Og det var ikke lige frem nogen succes.. *Gad vide om det nogen sinde sker?* Tænkte hun.. Hun rystede afvisende på hovedet.. Det var ikke meningen at en skabning som hende skulle forelske sig.. Det var ikke det hun var skabt til.. Hun gav et opgivende suk fra sig, og gik så igen igang med at kigge undersøgende på dem..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da han igen så på pigen, gjorde hun det samme.. Hun præsenterede sig selv venligt for ham.. *Ja han er..* Tænkte hun med et lille smil.. Hun kunne godt lide det..
Gæst- Gæst
Han tog blidt hendes hånd i sin "Mit navn er Akumu" præsenterede han sig høfligt og bøjede sig ned for at placere et ømt, men koldt kys mod hendes håndryg. Han rettede sig atter op "det er vel dette man kalder at støde på hinanden?" sagde han og lod sit blik hvile på hende "i så fald; hyggeligt at du ville støde ind i mig, Bella" sagde han i et venligt tonefald.
Han lænede sig hen imod hende og hviskede "gør det aldrig igen" bad han og blinkede muntert til hende.
"Kærlighed er bare ikke det værd.." Mumlede hun..
Igen mærkede hun den irriterende følelse i din mave.. "Så stop dog forhelved!" Sagde hun vredt, og kastede en sten ind i et af de store træer. Det gav et ordenligt brag.
"Arrrhg!" Sagde hun, vred og irriteret.. Hun lagde opgivende hovedet i hendes hænder, og lukkede øjnene..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke lade være med at fnise over at han ikke ville havde de skulle støde ind i hinanden igen og at han kyssede hendes håndryk. "Det lover jeg hvis jeg må gøre to ting" hviskede hun drilsk og man kunne høre på hendes stemme det havde noget med ham at gøre. *Han kommer aldrig til at drille mig med min klosed' hed igen* tænkte hun med et bittert smil.
//Det er okay ^^'
Hvad med det er Mig (nu) Amaku og dig?//
Gæst- Gæst
Akumu hævede øjenbrynet og så på hende "Og hvad er disse to betingelser?" spurgte han og stillede sig i en afventende position. Han opfangede ekkoet fra stenen som blev kastet afsted og ramte et eller andet nærtliggende. Han vendte blikket mod den anden skikkelse og opfangede med det samme de vrede følelser som skyllede imod ham som en bølge af frustration. Et ondskabsfuldt smil gled ind over hans læber og hans mørke blik undersøgte hendes kort *Jamen dog* tænkte han og kunne ikke lade vær med at fryde sig en smule over personens barnlige reaktion over noget så uskyldigt som den formelle hilsen, som han havde givet Bella. Han vente atter blikket mod Bella og sendte hende sit blide og dog dystre smil.
Hun kiggede op på ham, hvorfor var han så spændende? Hun vrissede vredt.. Hun havde mest af alt lyst til at gå, men han skulle fandme ikke bestemme hvor hun skulle være..
hun sukkede dybt.. "Han har jo ret, jeg er jo barnlig.." Hun så opgivende på hendes hænder.
Hun fnisede lidt.. "Hvis det da er muligt, når man er 339 år.."
Hun tog en dyb indånding, og kiggede nysgerrigt op på dem igen. Hun lagde hovedet på skrå, over hvad de betingelser dog kunne være..
//Okay, nu er jeg totalt forvirret kom jeg ikke efter Akumu? o.o
Gæst- Gæst
*Kan hun mon læse tanker?* tænkte hun så kort da hun ikke havde hørt noget.
Gæst- Gæst
Hun trak den ene hånd op over munden, og gabte.. Hun havde ikke sovet de sidste par dage.. Så det var nok ikke så underligt at hun var træt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Solnedgang, - Luke.
» Solnedgang... Sean
» Solnedgang - Emmiliana
» en smuk solnedgang-Hudson
Vie La Mort :: Off Game :: Archives