Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Efter solnedgang
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Efter solnedgang
Hun fnisede lidt over Akumu's tanke om at sige det brændte.. Hun kne øjnene sammen da hun lyttede til flere af hans tanker.. Hun tænkte kort over det.. *Jah, hvad laver jeg egentlig her?* Tænkte hun, og trak så overskudsagtigt på skuldrerne.
Hun lyttede om hyggeligt til det sidste han tænkte.. Han havde jo egentlig ret.. Hun havde intet imod at stå frem i aften lyset og deltage i samtalen. Men hvad fanden skulle hun sige? 'Nåårh hej, jeg sad lige og stirrede på jer, og lyttede til de tanker i nu skulle have.. Og så tænkte jeg, at jeg da lige ville komme hen og snakke med jer!' Nej vel..? Hun rystede kort på hovedet..
hun stirrede betaget på ham, da hans smil langsomt blegnede, og lagde hans ansigt en mystisk skygge.. Hun kiggede længe på ham.. Han utroligt kønne ansigt der var dækket af det mørke hår, udstrålede så mange forskellige ting.. Hun undrede sig lidt over ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Akumu- Competent (Rank 11)
- Antal indlæg : 426
*Det kan jeg kun give dig ret i..* Tænkte hun, efter at have hørt hans tanke..
Hun lånede sig smilende fremad, og kiggede forventningfuldt på dem.. hun kunne lige så godt, have rejst sig op, hoppet og klappet imens hun beordrende havde grint; 'mere! Mere!' Hun lod lige stille smilet blegne, og satte sig ret op igen.. *Hvad er det jeg har gang i?* Tænkte hun, og rystede på hovedet, som om hun selv mente hun var blevet skør...
Gæst- Gæst
Inden hun skulle til at ramme hviskede hun kort og hurtigt "Tango? En skal 'dø'" sagde hun og grinte lidt da hun gjorde det klart for ham at det ikke var rigtigt dø, det var hun for ung til.
Gæst- Gæst
Hun rejste sig kort op, og begyndte at gå over mod dem.. hun havde ingen andelse om hvad hun havde gang i.. hun gad bare ikke sidde og glo på dem længere..
Med lange undefulde skridt, bevægede hun sig i deres retning.. Hun lod et smil strejfe hendes læber, da vinden tog fat i hendes hår, og blottede hendes smukke ansigt for alle andre.. Blidt, lod vinden igen hendes hår glide ned over hendes ansigt.. Hun rørte blidt ved det, med sine kolde fingre, uden at sige et ord. Hun kiggede kort op på ham. Han var utrolig smuk.. Tanken strejfede hende et kort sekundt, hvor efter hun hurtigts skubbede den væk..
Hun var nu ikke mere end 30 meter fra dem, og bevægede sig stadig i en rimelig hastighed..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun nåede helt derhen, begyndte drengen straks at snakke.. Han måtte syntes det var irriterende at hun afbrød, men han havde jo selv undret sig over hvorfor hun ikke kom derover. "Tak.." Sagde hun, og gav ham et kort smil. Hendes blik vendte tilbage til pigen.. "Jah, det burde jeg da næsten spørge jer om." Sagde hun, og så tænkende på pigen..
"Er du okay..?" Spurgte hun, imens hun kneb øjnene sammen, og kiggede på såret.
hun kiggede op på pigen, der stod og prøvede at få såret til at lukke sig.. Pigen så ret nærvøs ud.. Hun tænkte på om hun skulle tilbyde at hjælpe hende.. Hun var ikke i tvivl om at hun sagtens kunne gøre det uden at drikke fra hende.. Men hun ville nok ikke syntes om det, og det ville drengen nok heller ikke..
Gæst- Gæst
Bellz var lidt ude af sig selv og i sin 'anden krop' hun rakte hånden med for som skål frem til dem. De kunne lige så godt får det for så meget kunne hun ikke få ind i munden så meget hun allerede havde fået. "H..er" kom det fra hende på en beværligt måde da hendes mund allerede var fyldt godt op.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på Akumu, gad vide om han vidste hvad Pigen var? Efter hurtigt at gennemgå hans tanker fandt hun ud af, at det gjorde han ikke..
Hun kiggede på Pigen.. "Vil du ikke godt fjerne det?" Spurgte hun og kiggede med bedende øjne på hende. Hun fik det dårligt af lugten af hendes blod. Hun kunne simpelthen ikke drikke andet end menneske blod.. Det var det eneste der tiltalte hende.. Alt andet, gav hende bare kvalme..
Gæst- Gæst
"Bedre?" spurgte hun da hun var gået hen til dem. Hun smilede lidt og kiggede ned på kluden som sad godt fast.
Gæst- Gæst
Hun kiggede tilbage på Bella, hun var en køn ung pige, men hun undrede sig over hvad hun havde på.. Selv havde hun nogle stramme jeans og en pink hættetrøje hvor der stod; 'Kampen for frihed er aldrig forbi!' Hun kiggede diskret tilbage på drengen, hans søde duft blev blæst over til hende, da vinden tog fat i dem.. Hun lukkede øjnene og nød det.. Selvom den gennemtrængende lugt af blod stadig var tydelig..
Gæst- Gæst
Hendes humør legede meget med hende lige dette øjeblik. først var hun rolig, nu ville hun råbe og skrige op, men så rolig igen.. Og sådan forsatte det. Hun knyttede den ene hånd da humøret lige pludseligt gik til at hun skulle være sur på sig selv. Og så den fremmede pige, og så Amaku. Men tilsidst valgte den at være sur på Bellz.
"Undskyld... Det var min skyld. Jeg startede med at støde ind i dig, og så bliver vi uvenner på kort tid. Og så imens gør jeg ikke selv noget for at være ærlig. Jeg kunne bare havde taget en anden rute." sagde hun stadig sur på sig selv. Hun skimtede så op på dem for at se om deres blik havde ændret sig bare en smule.
//Yes! Min krea kom lige!!//
Gæst- Gæst
Hun kiggede en anelse forvirret på Bella, hvad skete der dog med hende? Hun var pludselig helt forvandlet.. Hun kiggede hen på Akumu med et ansigt der skreg på at finde grunden..
hun iagtog at Akumu undskyldte, og sagde at det var hans fejl.. Hun kiggede forbavset frem og tilbage i mellem dem.. Gad vide hvad fanden der foregik oppe i Akumu's hoved.. For pludselig blev hans hjerne helt tavs.. Hun var ved at gå i panik da der kom en forfærdelig tavshed fra ham.. Men der var intet at se på hendes udtryksløse ansigt..
Gæst- Gæst
"Nej det er min skyld" sagde hun lidt hæst, hun lod den raske hånd kører op til hendes skulder. Den måde hun stod på, den måde hendes ansigt var på, det var den slags på hende man nemt kunne se hun havde dårlig samvittighed. Hun nejede, kort selv om det så dumt ud sådan i trænings tøj. Hun rettede sin krop igen stadig med den dårlig samvittigheds stilling.
Gæst- Gæst
//Skal logge. Ses nok imorgen! :D //
Gæst- Gæst
"Ja, Bella" sagde hun da hun var lidt i tvivl om hun vidste hendes navn. Et roligt smil kom til hende. "Hmm, skal vi måske lave noget andet end at undskyld og præsentere os?" spurgte hun da det var lidt kedeligt.
Gæst- Gæst
Han så mod Bellz "Som du vil... har du selv nogle gode idéer, siden de selv kom med forslaget?" spurgte han listigt og lod sit mørke blik hvile på hende.
Hun kiggede igen over på Bellz, der havde den typiske menneske-ting, at hade stilhed.. Eller hun var ikke sikker på om hun hadede stilhed.. Men hun ville i hvert fald foretrække at snakke om et eller andet.. Selv havde hun ikke noget imod stilhed, faktisk lige modsat.. Hun kunne godt lide at sidde i stilhed, uden at snakke.. Men engang i mellem var det jo også godt for hende at få noget kontakt med andre væsner..
Hun nikkede enigt, da Akumu, foreslog hende selv at komme med noget de kunne snakke om.. Hun smilede skævt, og kiggede diskret ud af øjenkrogen, hen på ham..
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Solnedgang, - Luke.
» Solnedgang... Sean
» Solnedgang - Emmiliana
» en smuk solnedgang-Hudson
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus