Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en hyggelig dag - Aleshya

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Lør 15 Okt 2011 - 17:55

Hun så på ham med et genert blik " Jeg vil give dig hvad du vil have.. Lige meget hvad det er" sagde hun og bed sig i underlæben. Hun nød virkelig varmen fra kaminen der lyste rummet lidt op med et lettere orange skær, hvilket gjorde det hyggeligt. Hun så på ham og lod en hånd glide gennem hendes hår og så ned på den rene forbinding " Tak " sagde hun og bed sig i underlæben med et svagt smil

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 2 Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Lør 15 Okt 2011 - 18:00

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt af det, han kiggede rolig ind i ild og savnet nu lidt dengang han var ild dæmon, men det er ikke det han vil være, han rejse sig op efter noget tid og gik over til sit klædeskab, hvor han fandt en hvid skjorten, hvor han gik over til kanin og rakte den til hende, "hvad med en skjorten i sted for håndklæde" spurgte han og kiggede kort på hende, lidt efter sat han sig ned og læner sig tilbage, "kan jeg bud på et glas vin" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Lør 15 Okt 2011 - 18:04

Hun rødmede da han gav hende skjorten, men hun lod uden tøven håndklædet falde af hendes krop foran ham og var egentlig ligeglad om ham kiggede. Hun tog stille hans skjorte på og knappede den sammen og smile til ham " Tjo.. Det ville ikke være så dårligt" sagde hun og smilte blidt til ham og så på ilden, som hun fandt ufattelig spændende og fik hende til at tænke på et par der havde en intim leg

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 15 Okt 2011 - 18:08

han smiler svagt af hende og tog sig ikke af at hun klæde næste foran ham, hun havde nu en pæn krop, nu hvor han kun ser hende nøgen, hans skjorten var næste en kjole for hende, da det er en dele længe end normal, fordi han er så høj som han er, "hvad tænke du på" spurgte han og kiggede på hende, han kun ser på hende, af hun tænker på et eller andet.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 15 Okt 2011 - 18:13

Hun så på ham med en svag rødmen over sine kinder " Inden minder mig og et kærestepars intime lege, sådan som de nærmest gnider sig op af hinanden" sagde hun og bed sig svagt i underlæben og gik over til ham med et blidt smil på læberne " Det var det fin du kom fra kære" sagde hun og lod en finger glide over hans læber idet hun smilte blidt til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 15 Okt 2011 - 18:17

han smiler svagt af det hun sagde og kiggede på hende, "ja jeg kom fra det med vin, med du svar mig ikke på det" sagde han og laver en hånd bevæge over bord, hvor der kom to vinglas og en flaske vin, han nappe hende drille på finger, da hun køre den over hans læber, bare for af ser hvad hun vil gør, han åben flaske og hænger vin op i begge glas, mens han gjort det, hiver han hende rolig ned af sid på ham.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 15 Okt 2011 - 18:21

Hun så på ham med et blidt smil og nikkede " Jeg elsker vin" sagde hun og rødmede idet hun mærkede han nappede hendes finger. Da han havde hældt vin i begge glas og han hev hende ned og sidde på ham rødmede hun endnu mere, da hun ikke var vandt til at fyre var sådan overfor hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 15 Okt 2011 - 18:24

han nikke kort til det med af hun elsker vin, han lo kort af hende, over af hun rødmede så meget som hun gør, han tog den en vingals og rakte det til hende, hvorefter han tog sig ejer og nip kort til det, "håber du kan lide vin" sagde han og kiggede på hende mens han lad den fri hånd på hendes lår, hun kun bare fjern den hvis, hun ikke vil ha det, han lukke kort øjne og nød smager af vin.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 12:13

Hun smilte blidt til ham og tog i mod vinglasset med og duftede til vinen " Mhm jeg elsker vin" sagde hun og lukkede kort øjnene, idet hun hævede glasset og satte det for munden og tog et lille sip af vinen. Da hun mærkede hans hånd på hendes lår gjorde hun ikke noget ved det og lod bare hans hånd være der

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 23 Okt 2011 - 12:24

han nikke kort til det med af hun elsker vin, han nip til sin vin og ikke kort øjne, han lod sin hånd lig på hendes lår da hun ikke gjort noget ved det, han kiggede kort ind i ild end han smidte et stykke brænde mere på med magi, den skulle jo ikke går ud, ellers vil han gæt på af hun kommer til af fryse.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 18:02

Hun smilte svagt for sig selv og tog et lille sip af sin vin " Mhm den er god" sagde hun og lagde mærke til hans hånd på hendes lår, hvilket fik hende til at rødme en smugle " Du behøver ikke smide brænde på.. Jeg kan holde varmen.. Ellers kan du jo varme mig" sagde hun med et lettere flirtende smil på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 6 Nov 2011 - 18:05

"det er jeg glad for du synes" sagde han og smiler svagt, han nikke kort til det næste hun sagde og nippe til sin vin, "hvordan skal jeg så varm dig" spurgte han hviskede mod hendes en øre, hvorefter han læner sig tilbage og klemmer kort om hendes lår, han lukke kort øjne og kiggede derefter ind i ild.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 19:05

Hun bed sig kort i underlæben da han hviskede i hendes øre " På den måde du nu vil" sagde hun og smilte blidt for sig selv og lod en hånd glide gennem sit lange sorte hår. Hun mærkede han klemte hendes lår kort, hvilket fik hende til at rødme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 6 Nov 2011 - 19:09

han smiler svagt af det hun sagde og nippe kort til vin, han køre rolig hånd op og ned af hendes lår for at ae det eller hvordan hun nu tag det, han nippe til sin vin og tøm glas ved det, hvorefter han stille det fra sig og kiggede kort ind i ild, end han køre hånd op under skjorten og lad kort en finger køre over hendes underliv.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 19:21

Hun så tilbage på ham og bed sig kort i underlæben da hun kom til at tænke på Nick * ååh nej... * tænkte hun og mærkede en af hans fingre der kørte over hendes underliv, hvilket fik hende til skælve, hvis Nick så dette ville han sikkert have myrdet hende på stedet, eller i så fald prøvet på det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 6 Nov 2011 - 19:28

//det her emme er laver to dag før, dit andre, så det her er sted før det andet, men det er op til dig, om du vil spil på det//

han begynde rolig at køre sin finger om hendes klitoris, hvis hun vil sige fra vil han stop, selvom hun gar sagt at han må varm hende som han har lyst til, han skifte hånd, så han nemmer kun hænge noget mere vin op til sig, hvor han nippe kort til glas og stille det fra sig.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 19:36

// Gjorde det o.o//

Hun mærkede hans finger glide op til hendes klitoris og massere den. Hun lukkede øjnene og bed sig i underlæben. Hun åbnede øjnene igen, rejste sig fra ham så han ikke længere kunne pille ved hende og så tilbage på ham og trak sin kniv frem fra hendes bh og satte den for halsen af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 6 Nov 2011 - 19:41

//ja, det her den 9 okt og det andet 11 okt//

han kiggede på hende da hun rejse sig fra ham og smiler svagt, han forsvandt i den blå luft og kom frem lidt der fra, "der skal mere til end lige en kniv" sagde han og kiggede på hende, han tog sit glas med vin med magi, da det var når over til ham, tog han det i hånd og nippe til det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 6 Nov 2011 - 19:47

// Jeg er ved at være gammel o.o//

Hun så efter ham da han forsvandt for næsen af hende " Det er meget muligt dæmon.. Men jeg har lært fra min far man ikke kan stole på fuldblods dæmoner" sagde hun og gik over mod ham med et koldt smil på de blege læber. Hun havde en kæmpe klump i halsen, som var en blanding af had og sorg

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 6 Nov 2011 - 19:51

//er det så jeg skal spørge hvor gammel du er? xD//

"hvis din far har lært dig det, så har du en klog far" sagde han og kiggede på hende, han nippe til sin vin igen og kiggede på hende, han bliv stå og kiggede på hende, han vil undvig hvis hun prøve at stik efter hende, da han ikke regn med at hun hugget med kniv, da en kniv er laver til at stik med.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 15 Nov 2011 - 18:00

// aaaaaaaaaaaaaaaalt for gammel xD//

Hun bed sig i underlæben og så op på ham " Min far var bedre end alle andre åndssvage mennesker på denne latterlige jord" vrissede hun og gik helt op mod ham " Men jeg ved ikke hvilket jeg skal tro på.." sagde hun og lod sin tunge komme frem og fugte hendes underlæbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 15 Nov 2011 - 18:08

"det kan godt være at han gør det, men nu er jeg ikke et menneske" sagde han og kiggede på hende, han tog rolig ud efter hende hånd, som hun holder kniv med, hvis hun ikke flytte på hånd, vil han tager kniv fra hende og tryllri den væk, han gik lidt tætter på hende og smiler lumsk, end han begynde af kys hende op af hendes hals, mens hans en hånd køre rolig ae ned af hendes krop.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Tirs 15 Nov 2011 - 18:12

Hun så på ham idet han tog hendes kniv " Du kan lige prøve!" vrissede hun og prøvede at hive hånden til sig, men han havde allerede godt fat i hende. Hun så kniven forsvinde i den blå luft. Da hun mærkede hans læber mod hendes hals bed hun sig i underlæben og trak sig væk. Det var ikke fordi hun ikke nød det, men hun ville ikke skuffe sin far.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Tirs 15 Nov 2011 - 18:15

han kiggede på hende da hun træk sig væk fra ham, "jeg ved du vil, så hvorfor hold dig tilbage, du kan bare lad være med at sige det, hvis det er det som hold dig tilbage" sagde han og kiggede på hende, han gik rolig rundt om hende og stille sig bag hende, hvor han rolig ligger en hånd på hendes en bryst og klammer svagt om det, mens han fjern noget af hendes pande hår fra hendes ansigt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 13:52

Hun så på ham med et vredt blik og bed sig i underlæben " Aldrig i livet om du får mig til at ville" vrissede hun " Du skal ikke lægge dine hænder på mig!" hvæste hun da hun mærkede hans hånd på hendes ene bryst. Hun bakkede væk fra ham og så på ham med et vredt blik " Hvis du vidste hvem jeg var, ville du helt sikkert ikke være sådan overfor mig!" hvæste hun vredt og gik nogle så skridt tilbage, men hun kunne ikke komme længere tilbage nu, hun havde tvunget sig selv op i et hjørne og han kunne teleportere sig over til hende, hvis det var det han ville

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum