Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en hyggelig dag - Aleshya

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 7:09

Hun bed sig i underlæben og så ned i jorden " Jeg er ligeglad, han var der aldrig når jeg havde brug for ham" sagde hun og så op på ham " SLIP MIG SÅ!!" hvæste hun og vred sig da hun mærkede han åbnede skjorten som hun havde på " Jeg beder dig" sagde hun med en stemme der viste hun var bange og ked af det. For hvis der var noget hun var... Så var det bange

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig dag - Aleshya - Page 4 Empty Sv: måske en hyggelig dag - Aleshya

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 22:19

"jeg kan få ham til at være der, når du ha bruge for ham" sagde han og smiler svagt, han ryster kort på hoved da hun bed ham om at slip hende, hvorfor skulle han det, når han nu havde en god udsigt, han smiler kort end han lod sin hånd strøg ned af hendes krop, hvor han fik rørt lidt af hendes bryster, end han slutte af med at køre over hendes underliv.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:19

Hun så på ham med et trist blik og bed sig i underlæben " JEG VIL IKKE HAVE HAM TILBAGE!" vrissede hun og prøvede at rive sig fri, men det hjalp intet, hans greb var for hårdt til hun kunne slippe ud af det. Hun mærkede hvordan hans hånd gled ned over hendes blottede krop, hvilket fik hende til gyse " Jeg ber dig... Slip" sagde hun og kunne mærke hun snart ikke kunne mere, tårerne ville snart trille ned af hendes kinder og vise hendes frygt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 19:25

"det bestemmer du selv, du skal ikke kom og sige at du ikke har få det tilbud" sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt af hende prøver at hun bliver ved med at bed, ham om at slip hende, hvorfor skulle han det, han lod hånd køre hele ned til hendes underliv, hvor han begynde rolig at kæler for hende, hun kun ikke gør så meget ved det, da hun hænger i luft.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:31

Hun bed sig i underlæben og samlede en spytklat i hendes mund, klar til at fyre afsted i hovedet af ham, hvis han ikke slap hende eller lod sin hånd glide længere ned. Da hun mærkede han hånd ved hendes underliv lukkede hun øjnene og bed sig i underlæben og så på ham med et vredt blik og fyrede spytklatten lige i hovedet på ham "SLIP MIG !!! med mindre du vil have mere!" hvæsede hun som en gal kat. Hun samlede atter en spytklat klar til hvis han heller ikke slap hende denne her gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 19:36

han smiler svagt af det og tør det væk med den fri hånd, hvorefter han trylleri et stykke stof frem, hvor han slippe hende kort, så han kan bind det om hendes mund, så hun ikke kan spyt men kan godt tale bare ikke så tydelig, hvor han tager fat i hendes håndleder igen og løft hende på, hvor han begynde at kære for hende igen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:53

Hun så på ham med et vredt blik " Du kan lige prøve!!!" nåede hun netop at sige inden han fik bundet stoffet bag hendes nakke og atter tog fat i hendes håndled. Hun begyndte at vride sig som en orm der var blevet sat på en fiskekrog " SLIP!!!!" sagde hun, dog var det ikke så tydeligt takke været stoffet i hendes mund

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 19:57

ja det kun han og det gik find kun hun ser, han smiler svagt og kiggede på hende, end han rolig stikke to finger op i hende, hvor han køre lidt op i hende til at starte med, indtil hun bliver mere våd, køre han dem længe og længe op i hende, nu vil han ikke vente mere på hun at vil, så nu begynde han og så må han ser om hun videre eller det stopper her.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:17

Hun bed om stoffet og lukkede øjnene og mærkede tårerne trille ned af hendes kinder. Hun mærkede to af hans fingre glide op i hende, hvilket fik hende til at bide endnu hårdere omkrig stoffet. Hun var bange og hun ville ønske hun var død af det skud fra betjenten, men han havde redet hende og var så dum og sige hun ville gøre noget til gengæld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 20:24

han køre finger lidt hurtigere i hende og køre dem også længe op i hende, han kun ser på hende at hun ikke synes om det men, så må hun pas på med hvad hun sige til folk, han smiler kort af hende og prøve med den tre finger op i hende, hvis han ikke kun vil han lad være, hvis han ikke kan vil han bare begynde at kæler for hendes klitoris mens han køre de to finger frem og tilbage i hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:44

Hun bed hårdt om stoffet og vred sig kort " Lad... Lad være.. Jeg.." lød det fra hende svagt. Hendes hjerte var ved at flyve ud af brystet, så meget bankede det, hun ville væk, hjem til sig selv og gemme sig, så der ikke var nogle der kunne finde hende " Slip mig.: Jeg.: Jeg beder dig" sagde hun mens tårerne stadig faldt ned af hendes kinder

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 20:48

som om hun få log til at slip så nem, så vil lige gør sig færdig med hende, han vil ikke voldtægt hende, han vil bare kæler for hende, for af ser om han kun få hende til ag kom, han løft hende lidt tætter på sig, så han kun når hende, hvor han lukke mund om hendes en bryst, som han begynde at slikke om og nappe engang imellem på det mens han fingerkneppe hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:58

Hun rystede over hele kroppen både fordi hun var tæt på at komme og fordi hun var bange. Flere og flere tårer faldt ned af hendes kinder. Da han hev hende tættere på sig og begyndte at slikke og nappe hendes bryst bed hun så hårdt sammen at der sikkert ville gå hul på hendes underlæbe " Stop... Jeg.." Lød det svagt fra hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 21:02

han smiler kort og slikke lidt hurtigere for hendes bryst, end han skifte til hendes anden, hvor han køre finger hurtigere i hende, da hun kom forsætte han lidt, end han stopper og slap hende, så hun kom ned på gulv, ved side af skjorten, så kun hun få den på igen, han gik lidt være så hun ikke kun ser ham mere.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:10

Hun mærkede han fortsatte, hvilket var ved at få hende til at komme, men så stoppede han og lod hende falde til jorden. Hun bandt stoffet op og lod det falde til gulvet " HVOR VOVER DU!!" vrissede hun vredt og så ud i mørket. Hun lod en hånd falde ned til den side hvor skjorten lagde, hun samlede den op og tog den omkring hendes nøgne krop. Hun rystede stadig helt vildt " Vis dig selv!" råbte hun og blev siddende på jorden, mens hun så ud i mørket

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 21:13

han smiler kold for sig selv og kiggede på hende, hun var ikke hele kom i nu, så må han da forsætter, han teleport sig om bag hende, hvor han sat sig bag hende og lås hendes arm bag hendes ryg, hvor han stikke tre finger op i hende, hvor han køre dem hurtigere end før, "nu kan du ser mig" hviskede han i hendes øre.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:24

Hun bed sig i underlæben og mærkede han var bag hende og uden hun registrerede det, lod han hans fingre glide op i hende igen " Jeg.. JEG... NGH..." Lød det fra hende da hun atter begyndte at ryste. Hun var stadig ikke stoppet med at græde " Jeg beder dig.." Lød det fra hende idet hun bed sig hårdt i underlæben da hun var tæt på at komme

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 21:32

"hvorfor skulle jeg" sagde han ved hendes øre, hvor han køre hurtigere med finger i hende og bruge tommelfinger til at kæle for hendes klitoris, bare for at være mere ond mod hende, han køre finger længe op i hende, så han kan næste ikke få dem længe op i hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:53

Hun bed sig hårdere i underlæben for ikke at udslippe nogle støn. Hun mærkede hvordan han satte tempoet op og begyndte og kæle for hendes klitoris. Hun var tæt på at komme nu og kunne ikke holde det tilbage mere. Hun lænede sig bagover mod ham og bed sig i underlæben inden hun kom

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 21:57

han smiler svagt da hun læner sig tilbage mod ham, "kom nu ud med det, jeg ved at du vil" hviskede han mod hendes øre og fingerkneppe hende lidt hurtigere, desværre kun han ikke kom til hendes bryster, da han håber hende lås med den anden hånd og han kan ikke når med hoved.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 22:01

Hun bed sig i underlæben og rystede på hovedet, hun ville ikke stønne, hun nød det ikke eller jo, men hun ville ikke vise det overfor ham, for så ville han sikkert bare fortsætte " Aldrig.." lød det fra hende idet hun begyndte at vride sig for at komme fri " SLIP MIG!!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 22:05

han smiler lumsk af hende og stikke en finger mere op i hende, han fingerkneppe hende meget hurtigere og køre dem så længe op i hende som han nu kan, "nej" sagde han til det sidste hun sagde, han kæler hurtigere for hendes klitoris og kiggede på hende, han kun ser på hende af hun nyder det eller hendes krop gør.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 22:13

Hun bed sig i underlæben og mærkede at han lod endnu en finger glide op i hende hvilket fik hende til at bide sig så hårdt i underlæben at hun bed hul. Hun mærkede blodet pible ud af hendes underlæbe " Jeg.. Jeg beder dig.. " sagde hun med en trist stemme, nærmest stønnene fordi han havde sat farten yderligere op

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 30 Nov 2011 - 22:21

han forsætter med det hele og lod hende ikke få lov til at slap af mens hun var her, "hvad få jeg ud af, at stop" spurgte han og kiggede på hende, hun skulle havde en rigtig god grund, før han vil stop med at kæler for hende, han kun godt ser at hun havde bidt hul på hendes underlæbe.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 22:29

Hun vred sig meget " SLIP MIG SÅ!!" hvæsede hun og rystede over hele kroppen. Hun ville fri og der skulle være nu. Hun lænede sig mere og mere tilbage mod ham og kunne smage blodet fra hendes læbe " Slip.. Mig..." sagde hun og mærkede hvordan tårerne faldt ned af hendes kinder

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum