Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Gæst- Gæst
Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kan du ikke lide lugten i bageriet, må du sgu finde et andet.... Just sayin'
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jeg er ikke menneske men vis man kigger efter er det aller mest mennesker og aspara som ikke kæmper fordi de ingen evner har artifakter vil gøre det mere interessant at kæmpe for dem
Gæst- Gæst
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et menneske der dør, kan blive en engel? Et menneske der dør, kan blive en vampyr, hvis du indgår en aftale med en vampyr?
Det fede ved mennesket er, at du kan udvikle dig.. Som hvis du var Eevee i Pokémon! Der er 1000 muligheder! Selv en Aspara kan have muligheder!
Du gider bare ikke åbne dine øjne for dem og giver os/siden og dens regler skylden for det.
Det er ikke fair, så stik piben ind, mester.
Gæst- Gæst
Jeg giver ikke siden skylden jeg giver forslag for en mulighed for at gøre det mere spændene at være menneske eller Aspara
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og åben øjnene og læs! Vi ønsker ikke flere kampe! Vi ønsker mere plot spil!
Sidst rettet af Urune Lør 5 Nov 2011 - 13:16, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Urune skrev:Mere spændende... Eller mindre realistisk? Et menneske er svagt, det skal der spilles på. Hvis man ikke kan klare at være svag, så lad være med at lave et menneske. Jeg ved at du har Zann, Jason og Mark, hvoraf ingen af dem er mennesker. Så hvorfor udnævner du dig selv til menneskehedens forkæmper?
Good point.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Gæst- Gæst
Side et i dette emne: Vi snakker om plot. Vi snakker ikke om at der skal komme mere kamp. Vi snakker om hvordan VLM er gået ned og blevet inaktivt. Vi snakker om hvordan folk kan leves op til at ville spille mere. Vi er BEDØVENDE ligeglade med hvor svage mennesker er. Jeg kan sige dig at der er 3 sider fulde af mennesker i race kategorien. Det er mere end der er vampyrer eller djævle. Det du siger er at folk ikke vil spille mennesker fordi de er svage? Beklager, men dit argument er ugyldigt.
Det du siger er at mennesker skal blive stærkere? Nej, mennesker er svage, og sådan skal det forblive. Overnaturlige væsner ville ikke være underholdende hvis de var på lige fod med mennesker.
Det du siger er at mennesker skal have måder at forsvare sig på? Nej, de kan tænker sig om, få venner og lignende i stedet for at løbe frit rundt og være tåber.
Har du fattet det nu, eller skal jeg tæve det længere ind?
Og du har emnet på flere sider end mig? Problem? Nej? Godt, så hold mund. Jeg har et liv at passe, og en person som jeg elsker over alt på jorden. Så nej, jeg har ikke emnet, og nej, jeg har ingen lyst til at emne da jeg har et liv her og passe.
Men jo, lad os gøre som Penelope siger og gøre mennesker til de stærkeste. Eller endnu bedre! Lav en saiyajin race! Så kan alle jo rende rundt og være OP'd. Eller dødsguder! Eller hvad fanden, bare lav en race som hedder God! Så kan du jo begynde at beklage dig. Det er ikke mennesket som er svagt, det er personen bag. Så hvis du er blevet dræbt på flere forskellige sider er det nok dig som er svag til at overleve.
Rende dig? Er det takken for at vi ødelægger din ynkelige vanskabning af en idé? Jamen tusind tak da så. Bare fordi din idé er så ynkelig at den fortjener at blive gennemhullet som en ost indtil den har flere huller end du har. (Mennesket har flere tusind huller i deres krop i tilfælde af at du ikke vidste det.)
At miste et medlem, som er snæversynet, som ikke kan se at mennesker skal være svage, som tilsviner andre direkte, og som konstant virker provokerende? Åh nej, hvordan skal vi dog overleve det tab?! Nu går Vie La Mort jo helt sikkert under! Daniel, du er ynkelig, ved du godt det?
Sidst rettet af Urune Lør 5 Nov 2011 - 13:30, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Du har ikke flere advarsler end denne. Sker det en gang til, at jeg fanger dig i at gøre andre brugere utilpas eller i det hele taget "skide" på det hele, er jeg nødsaget til at banne dig helt fra siden. Vi ønsker ikke at se grimme ord taget i brug imod andre medlemmer!
Gæst- Gæst
Det er os der er "the bad guys" ford vi ikke vil give dig et overnaturligt menneske. Det er jo helt rigtig, vi beklager meget at vi gerne vil holde os til nogenlunde logik og realistiske træk, men sådan er vi jo så forskellige!
Men hvis vi er sådan nogle onde, dumme nogen, så er der intet der skal stoppe dig fra at lave din egen side? Der kan du jo så lade vampyrer, dæmoner, engle etc. være slaver af mennesket, så de er overlegene?
Sidst rettet af Penelope Lør 5 Nov 2011 - 13:35, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))
» Mizras profil - Kommenter please! :D
» Di Morgas most wanted
» Di Morgas most wanted //Særudgave//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]