Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

3 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:03

Mennesket skal ha lov til at forsvare sig hvad ville du sige til at du var det svageste led??? Tror du det er sjovt at være det svageste led? Tror du det fedt at folk kigger ned på dig? Jeg forstår ikke hvordan folk kan tro bare fordi nogle er svage så har de ingen chance magiske artifakter kan hjælpe til at mennesket kan blive mere interessante

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 3 Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Og få en retfærdig chance

Gæst
Gæst

Det er jo netop det fascinerende ved mennesker.. De er de svageste i fødekæden herinde.. Men de formår at overleve. Derfor ønsker mange af os, at de bliver ved med at være så stærke i viljen.. God vilje er vejen frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:05

Ellers kunne du da have valgt en anden race end et menneske? Der er ingen, der har tvunget dig til at lave et menneske og ingen tvinger dig til at blive på siden.
Kan du ikke lide lugten i bageriet, må du sgu finde et andet.... Just sayin'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:06

Hvis og hvis. Faktum er at jeg ikke er det, og du er Aspara, så hvad whiner du egentlig over? Du er ikke det svageste led. Mennesker er føden for de større, det kaldes fødekæden. Mennesker får drukket deres blod af vampyrer, ædt deres kød af varulve, misbrugt deres sjæle af djævle og hvem ved hvad en dæmon kunne finde på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:07

Nej for se på alle de spøgelser vi har haft alle de personer der er stoppet fordi de var mennesker og døde fordi de ikke havde en chance?? Det jo ikke sjovt det skal være sjovt at være RPG'er men det har de fleste glemt nu skal det bare handle om at overleve

Jeg er ikke menneske men vis man kigger efter er det aller mest mennesker og aspara som ikke kæmper fordi de ingen evner har artifakter vil gøre det mere interessant at kæmpe for dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 5 Nov 2011 - 13:08

Stop feeding the troll, dammit!
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:09

Faktisk er Aspara de laveste for Aspara blod er mere værd for en vampyr end menneskeblod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:10

Mennesker kæmper ikke fordi deres mål er at overleve. Hvis alt hvad VLM gik ud på var hack and slash ville jeg nok blive lidt depri. Mennesker, når de emner, plejer de som regel at snakke sig ud af tingene, få nogle stærke venner til at beskytte sig. Magiske artefakter kan godt gå an, men ikke noget man bare kan købe inden i en butik. Få det af en elver. Stjæl det fra en djævel. Hvad ved jeg, bare ikke fra en butik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:10

God Idé Liam vi er gået helt væk fra emnet om at finde en måde at lave flere kampeemner

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:11

Jeg forstår ærligt talt ikke dit brok - er det dine egne valg, du giver os skylden for eller misforstår jeg noget her?
Et menneske der dør, kan blive en engel? Et menneske der dør, kan blive en vampyr, hvis du indgår en aftale med en vampyr?
Det fede ved mennesket er, at du kan udvikle dig.. Som hvis du var Eevee i Pokémon! Der er 1000 muligheder! Selv en Aspara kan have muligheder!
Du gider bare ikke åbne dine øjne for dem og giver os/siden og dens regler skylden for det.
Det er ikke fair, så stik piben ind, mester.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:12

Nu var det med en butik jo osse bare et eksempel

Jeg giver ikke siden skylden jeg giver forslag for en mulighed for at gøre det mere spændene at være menneske eller Aspara

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:13

Mens i begynder at skælde mig ud over jeg leder efter en måde at gøre det mere spændene for at kæmpe siden og røget fuldstændig ud for emnet har jeg fortsat med at sige alle de eksempler for at holde mig inde på emnet om hvordan man kan lave flere kampe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:15

Mere spændende... Eller mindre realistisk? Et menneske er svagt, det skal der spilles på. Hvis man ikke kan klare at være svag, så lad være med at lave et menneske. Jeg ved at du har Zann, Jason og Mark, hvoraf ingen af dem er mennesker. Så hvorfor udnævner du dig selv til menneskehedens forkæmper?

Og åben øjnene og læs! Vi ønsker ikke flere kampe! Vi ønsker mere plot spil!

Sidst rettet af Urune Lør 5 Nov 2011 - 13:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:15

Urune skrev:Mere spændende... Eller mindre realistisk? Et menneske er svagt, det skal der spilles på. Hvis man ikke kan klare at være svag, så lad være med at lave et menneske. Jeg ved at du har Zann, Jason og Mark, hvoraf ingen af dem er mennesker. Så hvorfor udnævner du dig selv til menneskehedens forkæmper?

Good point.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:16

OG Render som er menneske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:18

Ups Urune den havde du ikke set jeg ved hvad jeg snakker om jeg har sikkert både emnet mere end dig og emnet på flere sider end dig jeg ved det ikke men det vil jeg tro jeg har og hver gang jeg har været menneske og deltaget i et emne med kamp så er min karakter blevet dræbt selv uden jeg har sagt de godt måtte og hvad gør adminerne? Ærgeligt menneske er det svageste led jeg synes bare ikke at VLM skal ende sådan og det gør den sku vis folk bliver ved med at tænke sådan og se ned på mennesker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:20

Så aftaler vi bare, at mennesket er over ALLE racer og bare skal puste til dem, så dør de <3 Fordi det er så dejligt realistisk og vil helt sikkert gøre VLM til en meeeeeget bedre side, ikke Urune? <3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:21

Tak for lort-.-'' ved i hvad??? I kan alle rende mig noget så grusomt idioter

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 5 Nov 2011 - 13:23

Måske en anden gang, Mark.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:24

Jeg ved ikke helt men det ikke sådan her man holder populariteten oppe men det må i selv om

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 5 Nov 2011 - 13:26

Det ved jeg heller ikke, men det nytter til gengæld heller ikke noget, at brugerne ikke kan holde sig indenfor sidens meget klare retningslinjer. Der er bare nogle ting, som man må acceptere, og hvis man ikke kan det, så kan jeg ærligt talt ikke se, hvad man gør på siden.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:27

Okay, siger det sidste gang så selv din hjerne i dit tykke kranie fatter hvad det går ud på.

Side et i dette emne: Vi snakker om plot. Vi snakker ikke om at der skal komme mere kamp. Vi snakker om hvordan VLM er gået ned og blevet inaktivt. Vi snakker om hvordan folk kan leves op til at ville spille mere. Vi er BEDØVENDE ligeglade med hvor svage mennesker er. Jeg kan sige dig at der er 3 sider fulde af mennesker i race kategorien. Det er mere end der er vampyrer eller djævle. Det du siger er at folk ikke vil spille mennesker fordi de er svage? Beklager, men dit argument er ugyldigt.

Det du siger er at mennesker skal blive stærkere? Nej, mennesker er svage, og sådan skal det forblive. Overnaturlige væsner ville ikke være underholdende hvis de var på lige fod med mennesker.

Det du siger er at mennesker skal have måder at forsvare sig på? Nej, de kan tænker sig om, få venner og lignende i stedet for at løbe frit rundt og være tåber.

Har du fattet det nu, eller skal jeg tæve det længere ind?

Og du har emnet på flere sider end mig? Problem? Nej? Godt, så hold mund. Jeg har et liv at passe, og en person som jeg elsker over alt på jorden. Så nej, jeg har ikke emnet, og nej, jeg har ingen lyst til at emne da jeg har et liv her og passe.

Men jo, lad os gøre som Penelope siger og gøre mennesker til de stærkeste. Eller endnu bedre! Lav en saiyajin race! Så kan alle jo rende rundt og være OP'd. Eller dødsguder! Eller hvad fanden, bare lav en race som hedder God! Så kan du jo begynde at beklage dig. Det er ikke mennesket som er svagt, det er personen bag. Så hvis du er blevet dræbt på flere forskellige sider er det nok dig som er svag til at overleve.

Rende dig? Er det takken for at vi ødelægger din ynkelige vanskabning af en idé? Jamen tusind tak da så. Bare fordi din idé er så ynkelig at den fortjener at blive gennemhullet som en ost indtil den har flere huller end du har. (Mennesket har flere tusind huller i deres krop i tilfælde af at du ikke vidste det.)

At miste et medlem, som er snæversynet, som ikke kan se at mennesker skal være svage, som tilsviner andre direkte, og som konstant virker provokerende? Åh nej, hvordan skal vi dog overleve det tab?! Nu går Vie La Mort jo helt sikkert under! Daniel, du er ynkelig, ved du godt det?

Sidst rettet af Urune Lør 5 Nov 2011 - 13:30, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:28

Mark: Nu må det simpelthen stoppe! Du har på INGEN måde ret til at tilsvine andre medlemmer, fordi dine ideer ikke er værdsat ligeså meget som du havde håbet.

Du har ikke flere advarsler end denne. Sker det en gang til, at jeg fanger dig i at gøre andre brugere utilpas eller i det hele taget "skide" på det hele, er jeg nødsaget til at banne dig helt fra siden. Vi ønsker ikke at se grimme ord taget i brug imod andre medlemmer!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:28

Oh yeah - that's right!
Det er os der er "the bad guys" ford vi ikke vil give dig et overnaturligt menneske. Det er jo helt rigtig, vi beklager meget at vi gerne vil holde os til nogenlunde logik og realistiske træk, men sådan er vi jo så forskellige!
Men hvis vi er sådan nogle onde, dumme nogen, så er der intet der skal stoppe dig fra at lave din egen side? Der kan du jo så lade vampyrer, dæmoner, engle etc. være slaver af mennesket, så de er overlegene?

Sidst rettet af Penelope Lør 5 Nov 2011 - 13:35, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum