Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

3 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:32

Ray: Men det må Urune godt eller hva? Jeg er fornuftig nok til at give alle racer en chance ja en minimums chance for et menneske og så skal i provokere og ja mobbe mig for det? Så skal jeg ha vide at jeg skal stikke noget langt op i? Men nej nej så snart jeg siger noget så skal jeg advares og trues? Nej hvor sjovt (Not)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:34

Urune har heller ikke ret til at skrive sådan, og det har jeg informeret ham om. Penelope må også holde "idioter" væk, fra nu af og alle andre for den sags skyld. Men at du føler dig angrebet, er nok pågrund af at du prøver at få alle til at virke lettere modbydelige. Alt i alt, så prøv at se det på en anden måde. For jeg tror snart at folk er ret så trætte af at gentage sig selv:
Mennesker er skabt svage, de må bare til at udnytte de muligheder for overlevelse de har. Mere er der ikke rigtigt der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:36

Ret så sjovt, egentlig. Mennesker har masser af chancer, bare folk som ikke udnytter dem ordenligt. Mennesket skal bruge afledninger, chancer og alt det der. Hvis de vil stikke af fra en vampyr, så aftal det med den som styrer vampyren. Lav noget spil. Mennesker har masser af muligheder, gælder om at bruge dem ordenligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:38

Men så snart man sætter stjerner i stedet for at skrive ordet så er det vel okay okay jeg gør ligesom Urune i kan alle sammen kysse min *** men så er det iorden ikk? Jeg mener ikke i skal kysse den men for at vise dig Ray du er uretfærdig rettet mod mig lige nu

Det her skrev Urune
In my face, siger du? Hvad med at du tager den lille arrogance og propper den tværs op i ***** på dig selv.
Gætter jeg rigtig skal der stå Røven der hvor stjernerne er

Du har intet sagt til dem jeg skal bare have vide Mark nu slapper du af Mark snart bliver du bannet mark mark mark mark mark og så er jeg pænt ligeglad med at du siger det til de andre PM eller hvordan du gør det men når det er mig så skal jeg ha det lige i hovedet jeg føler mig ikke angrebet jeg føler bare at det er underligt at en by med masser af magiske væsner og så skal mennesker være realistiske? Det er virkelig underligt

Just sayin it gider ikke det her mere stopper med at svare her nu inden jeg flipper fuldstændig på alt og alle

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:38

Mennesket er som Eevee. Den er i sig selv ikke særligt god, men kan udvikle sig og blive en rigtig god Pokémon! Engle er ret gode, vampyrer, djævle er også gode.. Mulighederne er mange, det gælder om at se dem!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:40

Bare i tilfælde af at du misforstod noget, mine stjerner stod for maven...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:41

Urune skrev:Bare i tilfælde af at du misforstod noget, mine stjerner stod for maven...

+1

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:41

Jeg har sagt min mening og i stedet for jeg virkelig flipper og siger ting som jeg vil fortryde så stopper jeg her med at svare på det her jeg kommer med et forslag for at gøre det mere interessant at kæmpe og så får jeg pænt sagt møg i hovedet jeg vil ikke bannes fra siden men jeg vil hellere ikke uretfærdigt behandles det er allerede sket 3 gange på den her side

Den skal du længere ud på landet med Urune

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:43

Folk som kender mig ordenligt ved at jeg skriver den slags ting. Og som sagt, siden går ikke ud på at kæmpe, går ud på at spille sin rolle. Hvis du vil kæmpe, så kæmp på livet løs, indtil den dag du dør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:43

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) - Page 4 22897579qaL

Mennesket er som Eevee *messer sætning i timevis*

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 5 Nov 2011 - 13:43

Drop nu den debat her.

Ray forsøgte at sætte gang i sidens plot, men det er svært hvis andre brugere skal læse 6 sider mudderkast igennem. Jeg foreslår at der bliver oprettet en ny tråd, for det her er langt ude, og det er for sent at vende om.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:45

Det er sjovt den her ting vi skriver i blev lavet for at finde måder at få mere spænding ved flere kampe og så det underligt jeg bliver ved med at skrive kampe?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:45

God idé Liam
(Børnehavemetoden) Jeg er stoppet er du det Urune?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:46

Ps jeg kender dig ikke Urune derfor tager jeg det som der står røven og så er det ligemeget hvad du skriver det kan jeg jo ikke tro på du taler sandt

Gæst
Gæst

Indlæg af Abraham Borzakov Lør 5 Nov 2011 - 13:48

Lad det nu ligge...
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:50

jeg skriver bare jeg ikke kender ham derfor tror jeg hvad jeg tror
Er stoppet ungyld (Børnehavebarneblik)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:55

Mark, nu er det 4. eller 5. gang du skriver, at du stopper. Men alligevel kører du den videre? Lad os droppe det hele og lade Ray lukke tråden or so.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 13:58

Jeg vælger altså at lukke den her tråd, mest pågrund af de mange sidder med såkaldt "mudderkastning". Men, jeg åbner den samme i nyheder, og der forventer jeg at folk holder sig til trådens emne: Plots, åbne emner og interessen, når det gælder disse to ting.

I er velkomne til at skrive i den anden også, men husk nu at holde jer til emnet, og ikke begynde med grove ord, osv.

Mvh. Ray.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum