Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2.

+3
Logan
Scars
Malakel the Vanquished
7 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2. - Page 3 Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) version 2.

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 13:51

Nu vil jeg ikke komme ind fra siden, og lyde som om jeg ved alt, for ved ikke rigtig noget som helst.. Om noget.. Men jeg ved en ting... Hvis alt køre i præcis det samme, bliver det pisse kedeligt... Så det jeg vil frem til er.. No offence.. Men F*** det gamle, og at indføre det igen, og så Igen og IGEN! Det var fedt.. Det var fede tider... Det er sikker på der er massere der mener. Der har været nogen fede herskere, der var cool så længe de stod på.. SÅ længe.. De STOD på.. Ikke mere. En ny 'ond' hersker igen? Hvad vil de indføre af nyt? "De vil indføre at der kommer gang i den igen"? Ja, alt det der allerede er sket...
Jeg håber ikke at nogen af de gamle herskere, tager det her til hjertet som et diss.. All love til tiden jeg var meget med her inde... Den gang Ma'lakel var hersker, og alt var kaos. Det var jo skide fedt! \o/ Men.. Det har der ligsom været.. Lad nu menneskende, Elverne og DVÆRGENE! komme tilbage..

En ide! Dværgene er blevet glemt, er der vidst ingen tvivl om.. De er ikke synderligt kønne, de er ikke specielt... Komplekse.. Men de findes stadigt, og skal IKKE væk. Hvor er deres hære? Hvornår træder de i karakter?
Jeg syntes, at det kunne være fedt, hvis Dværgenes hersker trådte i karakter, og forlod sine huler, og vendte tilbage til Di Morga, for at indføre noget nyt..
Et Council? Alle elsker et Council. En gruppe af ledere, fra forskællige racer, der arbejder sammen om, at lave et univers der virker.. VIRKER! Tingene virker ikke med diktatur. Dette viser den virkelige verdens historie vidst også, hvis ikke jeg tager meget fejl? Hvorfor er der så ingen af Di Morga's kreature, der for det sparket af helvede til, og indføre et system der virker?

Og nu må jeg hellere smutte, inden mine typo's og grama fejl, forpester siden for meget... Men jeg syntes personligt, at et fælles herskerskab, ville bringe mere 'spil', ind i.. Spillet.. Hvorfor var et spil som God of War 4, ikke nær så godt som de andre? Fordi det var det samme igen... Hvorfor var Hangover 2, langt fra lige så sjov som dens forgænger? Fordi den eneste forskæl var, at babyen blev skiftet ud med en Abe... Consider it, før i indføre et nyt diktatur...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum