Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en god handel - Sonya - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en god handel - Sonya

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 16:10

Hun så på ham med et blidt smil " En whiskey?" sagde hun med et smil på de blege læber og så på ham " Hmm vi kunne tage på en af disse små barer der ligger her på set sorte marked?" sagde hun med et smil på læberne " men det kan dog gå hen og blive farligt" sagde hun og bed sig kort i underlæben, men hun havde jo set og følt hvad han kunne så de skulle nok klare sig, hvis det var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Fre 18 Nov 2011 - 16:18

han nikke til at hun vil har en whiskey, det kan hun da godt få, så tager han sgu en med, da det er lang tid side han havde druk whiskey, "ja det lyder ikke hel del at tager hen på en af dem, og hvis det bliver farlig, er der også lidt sjov i det, lad os gå" sagde han og kiggede kort på hende end han begynde at går over mod en af bar på det sort marked, hvor han bestille to whiskey.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:31

Hun nikkede til ham og fulgte efter ham " det er sjovere at være et sted når man ved der sker noget og det ikke bare er et hygge sted" sagde hun og så sig omkring og lagde mærke til de mange hårde typer, der lignede nogle der kunne ligge op til en god slås kamp. Da de kom til baren så hun på ham med et blidt smil og nikkede kort til ham inden hun gik ned og fandt et bord til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Fre 18 Nov 2011 - 21:01

da han fik sin bestille to han de to glas og gik ned til det bord som hun havde fundet til dem, han stille det en glas foran hende og tog selv en lille tår af sit, "hvad laver du enlig her på det sort marked når du ikke er ud efter en slave" spurgte han og kiggede kort på hende, han kiggede kort på hende og lad mærke til noget på hendes hals, han læner sig rolig frem, "tillader de" spurgte han, hvis hun gad ham lov, vil han drej hendes hoved lidt, da han synes at hun er begynde at få et rødt mærke på hals, hvor han har klamt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 7:05

Hun så på ham og smilte kort til ham " Hvad jeg laver her? Jeg er ude efter et arbejde" sagde hun og så på ham med et blidt smil da hun mærkede han lagde hendes hoved på skrå " Hvad er der?" spurgte hun og bed sig kort i underlæben, hun kunne godt mærke hun havde ondt i halsen, men det var jo fordi hun havde været oppe og slås med ham og nær var blevet kvalt, mon det var det røde mærke han ledte efter?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 22:23

"du er begynde at bliv rød på hals, hvor jeg har kvalt dig" sagde han og kiggede kort på hende, han tog en tår af sit glas, "når jo, mens jeg husk det, din pistol" sagde han og tog hånd ud i luft, hvor hendes pistol kom frem i hans hånd, hvor han så lad på bord mellem dem, "du kan lige så godt få den igen, nu hvor vi er færdig med at kæmp" sagde han og smiler kort, "hvad for noget job er det du er ud efter" spurgte han og kiggede på hende og tog en tår mere.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Fre 2 Dec 2011 - 8:34

Hun så på ham og bed sig svagt i underlæben " Tja, men jeg kunne jo bare lade være med at udfordre dig" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun så på hendes pistol han nu havde lagt på bordet " Jeg undrede mig faktisk hvor den var blevet af " sagde hun og frembragte et smil inden hun tog pistolen til sig og satte den på plads. Da han spurgte om hvilket job det var hun søgte smilte hun til ham " Jeg er lejemorder, lejesoldat, Hvad du nu vil kalde mig" sagde hun og lænede sig ind over bordet " Men shh.. " sagde hun stille og så sig omkring for at være sikker på at der ikke var nogle der havde hørt hvad hun sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Lør 3 Dec 2011 - 13:52

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "jeg kende en som søge arbejde, og de skal være lejesoldat eller snigmord, jeg kan laver et møde med ham for dig, så kan han selv snakke med dig om det" spurgte han hviskede og kiggede på hende, han tog en tår mere af sin whisky, han læner sig rolig tilbage i stol og lukke kort øjne, det vil hans ven bliv glad for, hvis han kun få hende ansat hos ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Man 19 Dec 2011 - 20:54

Hun så på ham med et smil " Jamen hvem er denne ven?" spurgte hun og lod en hånd glide gennem hendes lange lyse hår " Og hvad forlanger han af mig?" sagde hun og lænede sig tilbage i stolen og tog en tår af sin whiskey. Hun hørte en der kaldte hendes navn hvilket fik hende til at rejse sig i et ryk " Hvad vil du nu? Have flere penge? Have mere af min kostbare krop?" sagde hun med en irriterende tone og skubbede til denne mand foran hende " Skrid nu med dig.. Du ved hvem jeg tilhører nu.. Og du har ikke lyst til at komme på kant med ham" sagde hun og vendte sig om for at gå tilbage til Gabriel, men den fremmede mand tog fat i hendes arm, hvilket fik hende til at trække sin kniv og ligge den for hans strube " Slip mig" sagde hun hvæsende og så vredt på manden der slap hende og gik så hun igen kunne sætte sig ned til den anden dæmon hun snakkede med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Man 19 Dec 2011 - 21:02

"det vil jeg ikke fortælle, han fortælle det han synes du skal vil" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler kort kold da hun spørge om hvad han forlanger af hende, "han forlanger at du kan dit arbejde og ikke stille spørgsmål, ved det forskellig opgave" sagde han og kiggede på hende, han tog en tår af sin whiskey hvorefter han rette blikke op på hende og den fremme mand som kom over og vil hendes noget, "er det noget du kan lever op til kraver" spurgte han og kiggede på hende, han lukke kort øjne end han kiggede sig kort rundt, han vente rolig på et svar fra hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Man 19 Dec 2011 - 21:12

Hun så på ham og nikkede " Jeg kan sagtens leve op til hans krav" sagde hun og drak resten af hendes whiskey " Men hvor er denne mand du siger jeg skal arbejde for?" spurgte hun og så på ham med sammen knebne øjne inden hun lænede sig ind over bordet " Oh hvornår skal jeg se ham" sagde hun med et smil på læberne. Hvis der var noget hun hadede så var det at vente på at møde en person hun skulle arbejde for, så ville hun hellere hænge ud med de klamme mænd der gloede på hendes krop trods de fleste vidste hvem hun tilhørte.. Nemlig Zann..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Man 19 Dec 2011 - 21:23

han nikke kort til det hun sagde, "det håber du har ret i" sagde han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne og tænke kort over hvad kl er, jo det var lidt i nu end han stå op, så det kan godt bliv i aften, "du kan møde ham i aften, jeg kan laver en aftale med ham, i kirke til midnat" sagde han og kiggede på hende, han vil ikke giv hende anden mulighed end den, for han ved hvordan han har det med at hans arbejde, bestemmer hvornår de skal mødes, han drikke resten af sin whiskey.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Man 19 Dec 2011 - 21:29

Hun smilte kort til ham og nikkede " Midnat.. Kirken...Lyder fint med mig" sagde hun og lod en hånd glide gennem hendes lange hår inden hun igen lænede sig tilbage i hendes stol. Det var flere år siden hun sidst havde haft et arbejde og nu fik hun chancen for at vise hvad hun kunne, hvilket fik hende til at føle sig glad og klar til kamp, men hvis det var nogle hun holdte af som han havde tænkt sig at sende hende efter takkede hun nej. Aldrig i livet om hun kunne få sig selv til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Man 19 Dec 2011 - 21:39

han nikke kort til det, det var godt at hun kun find sig med det, "så tror jeg at jeg vil smut, så kan du gør dig klar til i aften" sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt, end han rejse sig op og nikke kort som en farvel hils, hvorefter han begynde at går væk der fra.

//OUT//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya - Page 2 Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum